WTFquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:28 schreef BoJo het volgende:
deze foto kwam ik toevallig tegen, hier kan je perfect zien hoe debiel mijn luchtfilter nu zit![]()
[afbeelding]
maar niet voor lang meer... deze is besteldquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WTF![]()
Da's heel debiel ja
[afbeelding]
Oeh wat een lelijke kleurquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar niet voor lang meer... deze is besteld![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dat doe je verkeerd
Het is eins zwei Polizei!!!
[afbeelding]
[afbeelding]Scooter
En wat omhoog met dat ranzige oranje in je nick?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:29 schreef hermandeperman het volgende:
TF je opmerking in FB![]()
Niemand kent je omdat je niet zo'n spamhoer bent als Alexxxxx
[afbeelding]
alexxxxx is een zijquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij is een zij smartass![]()
[afbeelding]
Ik dacht dat je het over Frailty hadquote:
die modjes van tegenwoordigquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over Frailty had
Maar post Lex echt mee![]()
LEX JE BENT EEN NSB'er!
Nu eerst koffie![]()
[afbeelding]
Hij doet zo z'n best overal tegenaan te schoppen ehquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
die modjes van tegenwoordig![]()
beetje posten bij de tegenpartij![]()
laat ze het eerst maar 100% zeker weten......quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:44 schreef hermandeperman het volgende:
Moggeh
al-Zarqawi is dood
[afbeelding]
Da's waarquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
laat ze het eerst maar 100% zeker weten......
dit nieuwe heb ik al eerder gelezen![]()
ik zal hem schoppen als die bij een meet komtquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij doet zo z'n best overal tegenaan te schoppen eh
[afbeelding]
ik heb nu cnn erop staan, maar tis wel een persconferentie door die irakesen zelfquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's waar
Maar hele persconferenties nu enzo... maar die gasten blijven je natuurlijk wel verbazen
[afbeelding]
Wanneer is die freakin' opelmeet eigenlijk? Dan schop ik hem wel ff voor jequote:Op donderdag 8 juni 2006 09:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik zal hem schoppen als die bij een meet komt![]()
Dat dacht ik al te horen op BNR jaquote:[..]
ik heb nu cnn erop staan, maar tis wel een persconferentie door die irakesen zelf![]()
als je daar heen gaat krijg jij ook een schopquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer is die freakin' opelmeet eigenlijk? Dan schop ik hem wel ff voor je![]()
[..]
Dat dacht ik al te horen op BNR ja
[afbeelding]
Keigrappig mênquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als je daar heen gaat krijg jij ook een schopopelmeet
![]()
Whehehe, daar ga je danquote:het is blijkbaar wel gechecked dat die dood is zeggen ze op cnn (vingerafdrukken, littekens, uiterlijk)
en hij is verraden door de irrakies zelf![]()
ziet er nu wel redelijk serieus uit op cnnquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:14 schreef Intronic het volgende:
Volgens mij is die gast al 3 keer gedood![]()
US en UK zijn 2 handen op 1 buik tegenwoordig dus ik denk niet dat er veel verschil in zal zittenquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:18 schreef Googolplexian het volgende:
Ik kijk BBC World
CNNpropaganda-machine
tis wel een viese kleurquote:
Dat zei ik ook alquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis wel een viese kleur![]()
paars blauw![]()
![]()
![]()
Ja dat zijn ze bijna altijdquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis wel een viese kleur![]()
paars blauw![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:20 schreef hermandeperman het volgende:
Daar houdt ons Freakje wel van
[afbeelding]
Heb een keer bij Discovery gezien hoe ze dan doen, dat is echt dikke shit jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat zijn ze bijna altijdMaar de kwaliteit van dat rubber is echt uber.
[afbeelding]
sfs slangen zijn ook erg goed heb ik gehoord....quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat zijn ze bijna altijdMaar de kwaliteit van dat rubber is echt uber.
[afbeelding]
klikquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
US en UK zijn 2 handen op 1 buik tegenwoordig dus ik denk niet dat er veel verschil in zal zitten![]()
"santa clause has gone to war"quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb plaatjes uitstaan
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb plaatjes uitstaan
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |