Ochgutteguttegut ik voel me echt op m'n pik getraptquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
8500 keer aan 10 gram trekken is in total ook 85 kilo
Dobberenquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dat is dus vanaf de AAB1 genomen waarschijnlijk eh
Da's heul geen zeilen![]()
![]()
[afbeelding]
Gelukkig trek ik aan het eind van de dag aan het langste eindquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ochgutteguttegut ik voel me echt op m'n pik getrapt
Hoe toepasselijk ook
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:47 schreef Sjoewe het volgende:
Verliefde jongen fietst 200 kilometer
Huug?
[afbeelding]
dat is weer iest teveel informatie alexxxquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
minifrikandellenquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan ga we die eens door kieknquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:30 schreef Jimmeh het volgende:
Viva Italia, 5 juni te Assen
Voor de geintresseerde PTA'ers, het Viva Italia topic staat vol met foto's van Italiaanse schoonheden
Waarschijnlijk als een oranjefanquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je wordt uitgekotst. Hoe voel je je?
Miserabel dus.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als een oranjefan
[afbeelding]
Pssstquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je wordt uitgekotst. Hoe voel je je?
Tja zoals de grote tekstdichter Marco Borsato ooit sprak: Het is de waarheidquote:
Ik zag hem welquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je eigen speciale custom sig
http://www.audiofuhrer.de/images/specialfoot.gif
Je zal niet de eerste zijn die de boel blockt. Hee maar een gegeven paar gaan we niet in de bek kijken eh Ik heb er toch zeker 45 seconden m'n best op gedaanquote:
Er zat geen strikje omheenquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste zijn die de boel blockt. Hee maar een gegeven paar gaan we niet in de bek kijken eh Ik heb er toch zeker 45 seconden m'n best op gedaan
[afbeelding]
Dat nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja zoals de grote tekstdichter Marco Borsato ooit sprak: Het is de waarheid![]()
* Hugsterr probeert in te loggen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dat doe je verkeerd
Het is eins zwei Polizei!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |