wie de mooiste donuts maaktquote:
hij doet het nou helemaal niet meerquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als ie het doet bij jou ja
[afbeelding]
Ook in Juliquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
Verjaardag.... da's een goede
[afbeelding]
Ja dankje hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:32 schreef lipje het volgende:
damn je fokjaardag is al voorbij... en je verjaardag is pas over een maand
gefeliciteerd met je 4e fokjaar![]()
Jopquote:
Mja, meer net na de zomer denk ikquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:39 schreef Hugster het volgende:
iedereen neukt zich natuurlijk extra suf op de koude winterdagen
[afbeelding]
Dat drama hebben we hier in januariquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jop
Echt veel mensen jarig die tijd
30 juni een goede vriend van me, en een neef van me. 1 juli een neef van me, ik 2 juli, en een vriend van me ook, 7 juli een vriendin van me, 8 juli een vriend van me, 9 juli een vriendin van me. En dan tussen 25 en 30 juli iedere dag iemand
[afbeelding]
Mijn ouders hebben dat hele gebeuren altijd tussen kerst en oud en nieuwquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat drama hebben we hier in januari
In juli trouwens ook redelijk... een vriend van me op 11 zijn zus op 12 en ik op 13 juli
Op de bank met je schoonmoeder 2 uur over de kat en het weer moeten praten?quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet wel, datgene waar jij vroeger 2 uur voor in de trein zat.
[afbeelding]
Tyfus wat zieligquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:47 schreef Sjoewe het volgende:
Verliefde jongen fietst 200 kilometer
Huug?
[afbeelding]
Nee dat was daarnaquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Op de bank met je schoonmoeder 2 uur over de kat en het weer moeten praten?
[afbeelding]
8500 keer aan 10 gram trekken is in total ook 85 kiloquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vond m'n lul ook al zo lekker makkelijk dragen vandaag... Bedankt man!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |