Mark schijnt hem toppie te vinden.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:25 schreef Hugster het volgende:
Ja wat een verschrikkelijk graftering nummer is dat van die gladde kwast eh![]()
![]()
Precies de reacties die ik verwachte en het blijft idd ernstig in je kop zitten
[afbeelding]
Ik hoorde het jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mark schijnt hem toppie te vinden.
[afbeelding]
[insert marktoppie.png]quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja
Maar hij is gewoon als een kind zo blij dat hij aandacht krijgt van een C artiest
[afbeelding]
Als je jaguarized was geweest had je een antidepressieva pil geslikt omdat je dan dacht dat je postcount ook omlaag gingquote:
Alex, jaguarized gaat je ook nog eens stalken, wed ik.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je jaguarized was geweest had je een antidepressieva pil geslikt omdat je dan dacht dat je postcount ook omlaag ging
GELUL!quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:35 schreef BoJo het volgende:
volgens mij he... schijnt Mark...hem... toppie te vinden![]()
ik heb het gehoord van een andere lulquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GELUL!
Hoe kom je daar nou weer op man? Wat een gelul
[afbeelding]
Hm, als ie alles leest wat ik over hem zeg, heeft ie al een paar word documentjes vol gok ik zoquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alex, jaguarized gaat je ook nog eens stalken, wed ik.
Gaat ie ook een lijstje bijhouden met al je uitspraken die niet lief zijnEn dan gaat ie de FA's inlichten en dan wordt ie uitgelachen
Heeeeeerlijk
Hoi Jag, kankerkutkop![]()
Moet hij nodig zeggenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, als ie alles leest wat ik over hem zeg, heeft ie al een paar word documentjes vol gok ik zo
Ik heb genoten van zijn reactie in het nieuw-zeeland topic
OP: "Ik wil Nieuw-Zeeland kopen, wat kost dat?"
ik: "weinig, het is flink in waarde gedaald sinds jaguarized daar zit"
Jaguarized (twee dagen later een loze kick): "kap eens met dat denigrerende gesttalk altidj
"
is die van jou ook oranje?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat kan mijn helm mooi praten eh
[afbeelding]
klopt ie dan eerst altijd aan en schreeuwt "AUFMACHEN!!!" ?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, heeft de kleuren van m'n footer
[afbeelding]
JAWOHL, AUCH WAN ER MUST LOSEN.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
klopt ie dan eerst altijd aan en schreeuwt "AUFMACHEN!!!" ?![]()
Mênquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doet het je denken aan de Duitse helm van je ex?
[afbeelding]
Ja, vind ik ook.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:49 schreef mast3r het volgende:
haal die irritante kut ondertitel eens weg :/
Wat kom jij nou praten jochie?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:49 schreef mast3r het volgende:
190D Fanboy Gangstersquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:49 schreef mast3r het volgende:
Ik denk dat hij zich naar voelt dat wij alledrie dezelfde ondertitel hebben.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat kom jij nou praten jochie?
[afbeelding]
Firefox > rightclick > block imagequote:Op woensdag 7 juni 2006 17:49 schreef mast3r het volgende:
Nah, bij die post hoefde het iig nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Firefox > rightclick > block image
Schijtnurd
[afbeelding]
samenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gelijk met je naar huis ga
[afbeelding]
Een ieder mag posten op de manier zoals hij/zij dat zelf wil, mits binnen de policy uiteraardquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:49 schreef mast3r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |