www.ster.nlquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:59 schreef ranja het volgende:
Caesars ken ik niet.
Ik probeer die reclame te vinden maar dat luk tblijkbaar niet. Nergens kan je commercials bekijken?
Vond 't ook al niet echt iets voor jou...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:59 schreef ranja het volgende:
Caesars ken ik niet.
Ik probeer die reclame te vinden maar dat luk tblijkbaar niet. Nergens kan je commercials bekijken?
Da's toch van Rexona?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:27 schreef Neleos het volgende:
Ik ken alleen die nivea reclame van Idols, maar.... hint?
quote:6/6/6 Devil Day: Juni staat in het teken van de heavy metal en hard rock, dankzij de Graspop Metal Meeting, onze selectie van de beste hard rock albums ooit aan promoprijzen en het nieuwe album van Lordi, winnaars van het Eurovisiesongfestival.
Da's mooi. Als jij nou intussen een hint geeft omtrent het liedje...quote:
Gelukkig, want dan was ik hun naam ff kwijtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:56 schreef ranja het volgende:
Nee, dat niet.
En geen Amerkanen...quote:
bukgeit +1quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:29 schreef bukgeit het volgende:
Moest de vraag even opzoeken, want uit het vorige topic, maar het is Le Tigre volgens mij. Deceptacon.
Jij smokkelt er maar 1 en belsen meer, dus:quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:41 schreef GLO het volgende:
Le Tigre
La Seine
Les Négresses Vertes
La Lupa
Les Thugs
Les Humphries Singers![]()
Les Baroques
La Peste
Les Zazous
Les Tueurs De La Lune De Miel
Je komt meer in de buurt dan Sackquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:57 schreef bukgeit het volgende:
Sporten, rondjes rennen om de drumkit?
Warmer dan bukgeitquote:Op woensdag 7 juni 2006 01:09 schreef knars het volgende:
bokje over springen met barry hay?(laatste gok, dan ga ik mn bed eens opzoeken)
Dat zou er het gevolg van hebben kunnen zijn...quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:10 schreef bukgeit het volgende:
Hij dook het publiek in?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij sprong over z'n drumstel?
Van hetzelfdequote:Op woensdag 7 juni 2006 08:59 schreef bartrid het volgende:
Een geen idee goeiemorgen tvp
Die wist je toch ook niet?quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:05 schreef knars het volgende:
Ik heb hem opgezocht, en heb liever een vraag over het solowerk van Take That![]()
ik wist een van de bandleden niet meer, maar die heeft ook geen solowerk uitgebracht.quote:
Ken je het betreffende lied?quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:05 schreef knars het volgende:
Ik heb hem opgezocht, en heb liever een vraag over het solowerk van Take That![]()
Ja, kinderliedje.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:08 schreef schaap001 het volgende:
Wat is het eigenlijk? Ook weer een kinderrijmpje ofzo?
Okee; het zegt me zo 1-2-3 niet veel, maar het zou weleens een 'ohja' kunnen gaan worden. Ik wacht wel af...quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:13 schreef cafca het volgende:
Ik dacht dat ik best veel kinderliedjes kende, maar deze zegt mij niks....
Is het van Annie MG?
Niet de leeuwquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:22 schreef GLO het volgende:
Hm, de klik met Annie maakt wel iets los, maar wat?
Oh ja... de leeuw is los, de leeuw is los, eh, meer weet ik nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:33 schreef cafca het volgende:
[..]
De leeuw is los....ander liedje van Annie. Moest ik aan denken door jouw opmerking...
Iets in het bos geloof ik, maar in ieder geval niks met een fiets...quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh ja... de leeuw is los, de leeuw is los, eh, meer weet ik niet![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:46 schreef Neleos het volgende:
Ik ga naar school op een oranje fiets?
Als je dat liedje op cd of lp hebt mag het volgens mijquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:26 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb het even opgezocht in mijn Annie M.G. Schmidt verzameling. Is dat 'opzoeken' of telt dat als 'muziekverzameling raadplegen'?
Het staat dus in een boek van d'r...quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je dat liedje op cd of lp hebt mag het volgens mij![]()
Muziekverzameling raadplegen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:26 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb het even opgezocht in mijn Annie M.G. Schmidt verzameling. Is dat 'opzoeken' of telt dat als 'muziekverzameling raadplegen'?
Oei. Dan toch een twijfelgeval...quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:40 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Het staat dus in een boek van d'r...![]()
Ja, want:quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:42 schreef Asmodian het volgende:
Zal ik anders het antwoord maar geven en dan aan bukgeit overlaten of hij wel of niet de punten toe wil kennen? Deze vraag heeft namelijk al een groot gedeelte van dit 720e topic ingenomen, laat staan tijd...
quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En schiet op, want ik word een beetje moe van deze vraag.....
En hier de punten:quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En meteen een nieuwe vraag graag!
quote:Ik probeerde in mijn taxi te gaan
Een man in een trainingspak viel me aan
Hij zei dat hij het voor mij zag
Wil dingen een beetje bloederig* krijgen
Helemaal correctquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:07 schreef Grobbel het volgende:
Kaiser Chiefs - I predict a riot.
Natuurlijk!quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:32 schreef DaisyDuke het volgende:
Embrace
Och ja natuurlijk... Met Ian MacKaye van Fugazi...quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:32 schreef DaisyDuke het volgende:
Embrace
quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Lijkt op de drummer van Jamie Lidell
Natuurlijk!quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:25 schreef bukgeit het volgende:
Ah, natuurlijk: Enon.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:43 schreef Z het volgende:
Craig David parodie?
Ach natuurlijk. Dát had de klik losgemaakt, ik zag het alleen nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:01 schreef Asmodian het volgende:
Het antwoord is:
De Koningin gaat op de fiets!
Ik dacht dat die kop me al bekend voorkwam. Maar Scott Walker inderdaad.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:00 schreef GLO het volgende:
Scott Walker
Alsof ik vorige week het triviatopic bijhield... Nee, ik had onlangs zijn AMG-profiel een beetje zitten doorlezen toen die nieuwe plaat op de luisterpaal stond, daar herkende ik die foto van.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Komt omdat Daisy die vorge week gevraagd heeft
Schaam je nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:24 schreef Z het volgende:
GLO +2
Ik kom niet door die nieuwe plaat heen overigens.
Nee, maar wel woensdagquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:42 schreef schaap001 het volgende:
Een Arjan Ederveen typetje ?
Is het alweer vrijdag trouwens?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:57 schreef jerver73 het volgende:
110 % isis :--)
Jij kent je, eh, pappenheimersquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Lady Aida?
Biggie+2quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:11 schreef bigshadow het volgende:
sander kleinenberg (eindelijk weer eens op tijd voor een vraag)
Miss welliswaar!quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:16 schreef Grobbel het volgende:
Djax?
Nee, band is veel onbekender dan dat.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:21 schreef GLO het volgende:
Pet Shop Boys?
Oh wacht, die afbeelding is de hoes?!quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nee, band is veel onbekender dan dat.
Een van de populairste dj's van Nederlandquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:15 schreef peaceman het volgende:
Who the fuck is Sander Kleinenberg?
Ik had de vraag niet goed gelezen, dacht dat die rookwordt een of andere trofee was. En ik ken wel een PSB-album met van die gaatjes (eh, uitsteeksels eigenlijk) op de hoes, vandaarquote:
Ja, de knaloranje hoes van Very, heb ik hier ook in de kast staan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:29 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik had de vraag niet goed gelezen, dacht dat die rookwordt een of andere trofee was. En ik ken wel een PSB-album met van die gaatjes (eh, uitsteeksels eigenlijk) op de hoes, vandaar![]()
Embrace?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:28 schreef Grobbel het volgende:
Oh, en er is een duidelijke link naar een van de bands waar ik eerder vandaag een vraag over gesteld heb. Misschien heb ik 'm zelfs al genoemd in ditzelfde topic...![]()
Die jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, de knaloranje hoes van Very, heb ik hier ook in de kast staan.
Die dus!quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:40 schreef GLO het volgende:
Skeleton Key?
Kutvraagtekensquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Don Diablo?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:53 schreef bukgeit het volgende:
Don Diablo
quote:
Lenny K =quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:21 schreef peaceman het volgende:
Geen What the fuck are we saying van Lenny K. erbij Skanqua?
En waar zijn alle andere 4848039 acts die ooit een liedje hadden met "fuck" in de titel of "fuck" als onderwerp?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:25 schreef GLO het volgende:
Waar zijn dan de Dead Kennedys met Too Drunk Too Fuck![]()
jerver +2quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:21 schreef jerver73 het volgende:
outhere brothers - fuck you in the ass
tenacious d - fuck her gently
bloodhound gang - F.U.C.K
sissy penis factory - everybody fuck now
eamon - fuck it
2 live crew - get the fuck out of my house
sagat - fuck dat
jc chazes - all day long i dream about sex
peaches - fuck the pain away
peaches - fatherfucker
wie met wat als fok het weer doetquote:made of plastic and elastic
he is rugged and long-lasting
who could ever ever ask for more
love without complications galore
many shapes and weights to choose from
i will never leave my bedroom
i will never cry at night again
wrap my arms around him and pretend....
Die van jou gaan voornamelijk over "fuck" in de betekenis van een krachtterm, niet zozeer "dat andere".quote:
Ik heb het even voor je opgezocht, Skanqua: ze zijn allemaal correct behalve 2Pac en Snoop Dogg. 2Pac heeft wel een nummer dat "I Don't Give a Fuck" heet. Snoop Dogg eentje die "Fuck What They Say" heet.quote:
Kaartjes zijn al maanden binnen... Ik heb Amanda wel gesproken trouwens.. en mijn cd's laten signerenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:55 schreef jerver73 het volgende:
@ peaceman, .. tsja dan ook maar naar lowlands
Bird inderdaad!quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:59 schreef Asmodian het volgende:
Charlie Parker
Heb je die rappers weleens over wat anders horen rappen dan "dat andere" dan?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die van jou gaan voornamelijk over "fuck" in de betekenis van een krachtterm, niet zozeer "dat andere".
The one and onlyquote:
Dan moet je maar even op bukgeits uitleg wachten, ik weet het verder ook niet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:02 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Heb je die rappers weleens over wat anders horen rappen dan "dat andere" dan?![]()
En nergens stond specifiek beschreven dat het over "dat andere" moest gaan...
Venetian Snares - Januaryquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
The one and only![]()
Noem mij eens 12 nummers met maandnamen in de titel of de artiestennaam. 1 nummer per maand Volledige lijstjes aub
Ik moest er ff een paar checken (omdat ik ze niet kendequote:Op woensdag 7 juni 2006 19:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Venetian Snares - January
Les Savy Fav - Help me from next February
April March - Chick Habit
Corey Glover - April Rain
Noxagt - Regions of May
Pinback - June
Decemberists - July, July
Love - August
International Tussler Society - September
Amy Winehouse - October Song
Wyclef Jean - Gone till November
Counting Crows - A Long December
Corey Glover zat ooit in Living Colour, April March is de dame in ranja's icoontje, International Tussler Society is gewoon Motorpsycho met een cowboyhoed op, Love is een geweldige jaren '60 band, Les Savy Fav al jarenlang een van de beste Amerikaanse indiebands die nooit echt in Europa waardering heeft kunnen vinden, Noxagt een heerlijk grommend noisecollectief, Venetian Snares is gewoon geschift en Pinbacks June is gewoon een van de mooiste (edoch zeer melancholische) nummers ooit gemaakt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik moest er ff een paar checken (omdat ik ze niet kende), maar ze kloppen allemaal natuurlijk!
Grobbel +2
Lijkt me in orde.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:37 schreef DaisyDuke het volgende:
New Order - Blue Monday
Rolling Stones -Ruby Tuesday
Simon & Garfunkel - Wednesday morning 3am
Morphine - Thursday
The Cure - Friday I'm in love
Hermand Brood - Saturday Night
U2- Sunday Bloody Sunday
Klopt, dat was ook niet de opdracht. Ik heb ook niet nagekeken of jouw antwoorden goed waren.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:02 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Heb je die rappers weleens over wat anders horen rappen dan "dat andere" dan?![]()
En nergens stond specifiek beschreven dat het over "dat andere" moest gaan...
Ehh... huh?quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:45 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Klopt, dat was ook niet de opdracht. Ik heb ook niet nagekeken of jouw antwoorden goed waren.
Om die zes of zeven keer Fuck You met de opmerking 'die rappers zullen ook wel goed zijn'.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:47 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Ehh... huh?![]()
Maar waarom sloeg je mij over dan?
Yep. De hoes is van Soul Survivor 2, uit 2004!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:54 schreef Grobbel het volgende:
Shit, toch een bekende hoes dit...
Pete Rock?
ik ben bang dat ik het niet helemaal eens ben met deze wijziging bukgeit.... dr zitten dus sowieso nummers bij die niet goed zijn dus het zijn er geen tien ....quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je opgezocht, Skanqua: ze zijn allemaal correct behalve 2Pac en Snoop Dogg. 2Pac heeft wel een nummer dat "I Don't Give a Fuck" heet. Snoop Dogg eentje die "Fuck What They Say" heet.
Skanqua had er toch meer dan 10 genoemd?quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:00 schreef jerver73 het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik het niet helemaal eens ben met deze wijziging bukgeit.... dr zitten dus sowieso nummers bij die niet goed zijn dus het zijn er geen tien ....
quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De naam van Stuart Zender gaf het waarschijnlijk weg denk ik?
DaisyDuke +2
ah dat zie ik nu ook... nou ja lama....quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Skanqua had er toch meer dan 10 genoemd?
Nou ja, volgens mij deed hij het op eigen kracht toch ook al behoorlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:03 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Dankzij wie kreeg de Franse rapper Mc Solaar wereldwijde bekendheid?
Klopt, dankzij z'n bijdrage op de eerste Jazzmatazz werden z'n platen ook in Amerika uitgebracht. Bovendien had Mc Solaar ten tijden van de eerste Jazzmatazz (1993) nog maar 1 plaat uitgebracht, dus op eigen kracht, zoals jij dat zegt, had hij nog bar weinig gepresteerd. Z'n grote doorbraak kwam pas na de samenwerking met Guru.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:06 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij deed hij het op eigen kracht toch ook al behoorlijk.Maar je zult wel op Guru doelen?
quote:In the Kingdom of Kitsch You Will Be a Monster is the third album (and first for Rune Grammofon) from Norway-based Shining, an experimental collective whose lineup includes two former members of Ninja Tune's electro-lite combo: This album doesn't even remotely hint at that band's bland, ivory-tickling, snare-wrapping pedigree; Kingdom is labyrinthine, alternately creeping and brutally visceral, and certainly raucous.
Tja, Frankrijk.. In de vraagstelling stond niet voor niets 'wereldwijd' he.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:20 schreef Grobbel het volgende:
Hmm, volgens mij had hij tegen die tijd al wel een paar grote hits gehad in Frankrijk. Ach ja.
Klopt, al zullen de Fransen daar ongetwijfeld anders over denken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:23 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Tja, Frankrijk.. In de vraagstelling stond niet voor niets 'wereldwijd' he.
O/T: Jaga Jazzist?
Ik merk helemaal niks van die traagheidquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Het forum is mij trouwens way too traag, dus ik ga offline.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:27 schreef Grobbel het volgende:
Jaga Jazzist +2
Ik.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:30 schreef jerver73 het volgende:
en wie doet er een vraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |