Oh wacht, die afbeelding is de hoes?!quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nee, band is veel onbekender dan dat.
Een van de populairste dj's van Nederlandquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:15 schreef peaceman het volgende:
Who the fuck is Sander Kleinenberg?
Ik had de vraag niet goed gelezen, dacht dat die rookwordt een of andere trofee was. En ik ken wel een PSB-album met van die gaatjes (eh, uitsteeksels eigenlijk) op de hoes, vandaarquote:
Ja, de knaloranje hoes van Very, heb ik hier ook in de kast staan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:29 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik had de vraag niet goed gelezen, dacht dat die rookwordt een of andere trofee was. En ik ken wel een PSB-album met van die gaatjes (eh, uitsteeksels eigenlijk) op de hoes, vandaar![]()
Embrace?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:28 schreef Grobbel het volgende:
Oh, en er is een duidelijke link naar een van de bands waar ik eerder vandaag een vraag over gesteld heb. Misschien heb ik 'm zelfs al genoemd in ditzelfde topic...![]()
Die jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, de knaloranje hoes van Very, heb ik hier ook in de kast staan.
Die dus!quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:40 schreef GLO het volgende:
Skeleton Key?
Kutvraagtekensquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Don Diablo?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:53 schreef bukgeit het volgende:
Don Diablo
quote:
Lenny K =quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:21 schreef peaceman het volgende:
Geen What the fuck are we saying van Lenny K. erbij Skanqua?
En waar zijn alle andere 4848039 acts die ooit een liedje hadden met "fuck" in de titel of "fuck" als onderwerp?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:25 schreef GLO het volgende:
Waar zijn dan de Dead Kennedys met Too Drunk Too Fuck![]()
jerver +2quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:21 schreef jerver73 het volgende:
outhere brothers - fuck you in the ass
tenacious d - fuck her gently
bloodhound gang - F.U.C.K
sissy penis factory - everybody fuck now
eamon - fuck it
2 live crew - get the fuck out of my house
sagat - fuck dat
jc chazes - all day long i dream about sex
peaches - fuck the pain away
peaches - fatherfucker
wie met wat als fok het weer doetquote:made of plastic and elastic
he is rugged and long-lasting
who could ever ever ask for more
love without complications galore
many shapes and weights to choose from
i will never leave my bedroom
i will never cry at night again
wrap my arms around him and pretend....
Die van jou gaan voornamelijk over "fuck" in de betekenis van een krachtterm, niet zozeer "dat andere".quote:
Ik heb het even voor je opgezocht, Skanqua: ze zijn allemaal correct behalve 2Pac en Snoop Dogg. 2Pac heeft wel een nummer dat "I Don't Give a Fuck" heet. Snoop Dogg eentje die "Fuck What They Say" heet.quote:
Kaartjes zijn al maanden binnen... Ik heb Amanda wel gesproken trouwens.. en mijn cd's laten signerenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:55 schreef jerver73 het volgende:
@ peaceman, .. tsja dan ook maar naar lowlands
Bird inderdaad!quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:59 schreef Asmodian het volgende:
Charlie Parker
Heb je die rappers weleens over wat anders horen rappen dan "dat andere" dan?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die van jou gaan voornamelijk over "fuck" in de betekenis van een krachtterm, niet zozeer "dat andere".
The one and onlyquote:
Dan moet je maar even op bukgeits uitleg wachten, ik weet het verder ook niet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:02 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Heb je die rappers weleens over wat anders horen rappen dan "dat andere" dan?![]()
En nergens stond specifiek beschreven dat het over "dat andere" moest gaan...
Venetian Snares - Januaryquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
The one and only![]()
Noem mij eens 12 nummers met maandnamen in de titel of de artiestennaam. 1 nummer per maand Volledige lijstjes aub
Ik moest er ff een paar checken (omdat ik ze niet kendequote:Op woensdag 7 juni 2006 19:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Venetian Snares - January
Les Savy Fav - Help me from next February
April March - Chick Habit
Corey Glover - April Rain
Noxagt - Regions of May
Pinback - June
Decemberists - July, July
Love - August
International Tussler Society - September
Amy Winehouse - October Song
Wyclef Jean - Gone till November