Corey Glover zat ooit in Living Colour, April March is de dame in ranja's icoontje, International Tussler Society is gewoon Motorpsycho met een cowboyhoed op, Love is een geweldige jaren '60 band, Les Savy Fav al jarenlang een van de beste Amerikaanse indiebands die nooit echt in Europa waardering heeft kunnen vinden, Noxagt een heerlijk grommend noisecollectief, Venetian Snares is gewoon geschift en Pinbacks June is gewoon een van de mooiste (edoch zeer melancholische) nummers ooit gemaakt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik moest er ff een paar checken (omdat ik ze niet kende), maar ze kloppen allemaal natuurlijk!
Grobbel +2
Lijkt me in orde.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:37 schreef DaisyDuke het volgende:
New Order - Blue Monday
Rolling Stones -Ruby Tuesday
Simon & Garfunkel - Wednesday morning 3am
Morphine - Thursday
The Cure - Friday I'm in love
Hermand Brood - Saturday Night
U2- Sunday Bloody Sunday
Klopt, dat was ook niet de opdracht. Ik heb ook niet nagekeken of jouw antwoorden goed waren.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:02 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Heb je die rappers weleens over wat anders horen rappen dan "dat andere" dan?![]()
En nergens stond specifiek beschreven dat het over "dat andere" moest gaan...
Ehh... huh?quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:45 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Klopt, dat was ook niet de opdracht. Ik heb ook niet nagekeken of jouw antwoorden goed waren.
Om die zes of zeven keer Fuck You met de opmerking 'die rappers zullen ook wel goed zijn'.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:47 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Ehh... huh?![]()
Maar waarom sloeg je mij over dan?
Yep. De hoes is van Soul Survivor 2, uit 2004!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:54 schreef Grobbel het volgende:
Shit, toch een bekende hoes dit...
Pete Rock?
ik ben bang dat ik het niet helemaal eens ben met deze wijziging bukgeit.... dr zitten dus sowieso nummers bij die niet goed zijn dus het zijn er geen tien ....quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je opgezocht, Skanqua: ze zijn allemaal correct behalve 2Pac en Snoop Dogg. 2Pac heeft wel een nummer dat "I Don't Give a Fuck" heet. Snoop Dogg eentje die "Fuck What They Say" heet.
Skanqua had er toch meer dan 10 genoemd?quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:00 schreef jerver73 het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik het niet helemaal eens ben met deze wijziging bukgeit.... dr zitten dus sowieso nummers bij die niet goed zijn dus het zijn er geen tien ....
quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De naam van Stuart Zender gaf het waarschijnlijk weg denk ik?
DaisyDuke +2
ah dat zie ik nu ook... nou ja lama....quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Skanqua had er toch meer dan 10 genoemd?
Nou ja, volgens mij deed hij het op eigen kracht toch ook al behoorlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:03 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Dankzij wie kreeg de Franse rapper Mc Solaar wereldwijde bekendheid?
Klopt, dankzij z'n bijdrage op de eerste Jazzmatazz werden z'n platen ook in Amerika uitgebracht. Bovendien had Mc Solaar ten tijden van de eerste Jazzmatazz (1993) nog maar 1 plaat uitgebracht, dus op eigen kracht, zoals jij dat zegt, had hij nog bar weinig gepresteerd. Z'n grote doorbraak kwam pas na de samenwerking met Guru.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:06 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij deed hij het op eigen kracht toch ook al behoorlijk.Maar je zult wel op Guru doelen?
quote:In the Kingdom of Kitsch You Will Be a Monster is the third album (and first for Rune Grammofon) from Norway-based Shining, an experimental collective whose lineup includes two former members of Ninja Tune's electro-lite combo: This album doesn't even remotely hint at that band's bland, ivory-tickling, snare-wrapping pedigree; Kingdom is labyrinthine, alternately creeping and brutally visceral, and certainly raucous.
Tja, Frankrijk.. In de vraagstelling stond niet voor niets 'wereldwijd' he.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:20 schreef Grobbel het volgende:
Hmm, volgens mij had hij tegen die tijd al wel een paar grote hits gehad in Frankrijk. Ach ja.
Klopt, al zullen de Fransen daar ongetwijfeld anders over denken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:23 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Tja, Frankrijk.. In de vraagstelling stond niet voor niets 'wereldwijd' he.
O/T: Jaga Jazzist?
Ik merk helemaal niks van die traagheidquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Het forum is mij trouwens way too traag, dus ik ga offline.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:27 schreef Grobbel het volgende:
Jaga Jazzist +2
Ik.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:30 schreef jerver73 het volgende:
en wie doet er een vraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |