Ken je het betreffende lied?quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:05 schreef knars het volgende:
Ik heb hem opgezocht, en heb liever een vraag over het solowerk van Take That![]()
Ja, kinderliedje.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:08 schreef schaap001 het volgende:
Wat is het eigenlijk? Ook weer een kinderrijmpje ofzo?
Okee; het zegt me zo 1-2-3 niet veel, maar het zou weleens een 'ohja' kunnen gaan worden. Ik wacht wel af...quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:13 schreef cafca het volgende:
Ik dacht dat ik best veel kinderliedjes kende, maar deze zegt mij niks....
Is het van Annie MG?
Niet de leeuwquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:22 schreef GLO het volgende:
Hm, de klik met Annie maakt wel iets los, maar wat?
Oh ja... de leeuw is los, de leeuw is los, eh, meer weet ik nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:33 schreef cafca het volgende:
[..]
De leeuw is los....ander liedje van Annie. Moest ik aan denken door jouw opmerking...
Iets in het bos geloof ik, maar in ieder geval niks met een fiets...quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh ja... de leeuw is los, de leeuw is los, eh, meer weet ik niet![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:46 schreef Neleos het volgende:
Ik ga naar school op een oranje fiets?
Als je dat liedje op cd of lp hebt mag het volgens mijquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:26 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb het even opgezocht in mijn Annie M.G. Schmidt verzameling. Is dat 'opzoeken' of telt dat als 'muziekverzameling raadplegen'?
Het staat dus in een boek van d'r...quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je dat liedje op cd of lp hebt mag het volgens mij![]()
Muziekverzameling raadplegen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:26 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb het even opgezocht in mijn Annie M.G. Schmidt verzameling. Is dat 'opzoeken' of telt dat als 'muziekverzameling raadplegen'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |