Gezien het TMF-publiek en de gemiddelde sms-jes die ernaar toe worden gezonden verbaast me dat weinigquote:
Ik ben er niet verbaasd over, bekend iemand + nummer wat in je hoofd blijft zitten wat even word gehypedquote:Op zondag 16 juli 2006 02:35 schreef Rnnz het volgende:
Het is toch eigenlijk belachelijk dat dit nummer het ook nog goed doet in de charts.. :s
Welkom in Nederland.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:35 schreef Rnnz het volgende:
Het is toch eigenlijk belachelijk dat dit nummer het ook nog goed doet in de charts.. :s
835?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:41 schreef Sjimmie het volgende:
Komende week de alarmschijf op 835!
[afbeelding]
Kingston townquote:Op zondag 16 juli 2006 20:07 schreef Evertjan het volgende:
lekker zomers plaatje doet me denken aan een nummer van UB40
Als je de muziek goed vind van haar dan moet je niet zoveel denken wat anderen ervan vinden. Je moet lekker doen wat je zelf wilt tochquote:Op maandag 17 juli 2006 00:35 schreef DrDentz het volgende:
Als ik het leuk zou vinden zou ik het wel downloaden, ik denk weleens het maakt niet uit wat voor muziek je koopt, maar er zijn grenzen
zie je jezelf al door de winkel banjeren met een Paris Hilton cd in je handen?
Als er mensen met Frans Bauer, Lange Frans, Marco Borsato of Kane in de handen lopen, waarom dan niet Paris Hilton?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:35 schreef DrDentz het volgende:
Als ik het leuk zou vinden zou ik het wel downloaden, ik denk weleens het maakt niet uit wat voor muziek je koopt, maar er zijn grenzen
zie je jezelf al door de winkel banjeren met een Paris Hilton cd in je handen?
Fijn dat je het even opsomt!quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:16 schreef Torio het volgende:
Jeetje, het is wel erg cool en makkelijk om mensen als paris hilton te dissen.
- als het kind niet werkt voor haar geld, is het een verwende sloerie die leeft op het geld van dr pappie.
- als ze in een tv-serie meespeelt, is het een stomme aandachtshoer die al genoeg geld heeft.
- als ze een liedje zingt, is ze een ongetalenteerde snol die niet moet proberen te zingen.
![]()
Psies...als het Gwen Stefanie geweest was, met exact hetzelfde lidje (en nagenoeg dezelfde stem) had iedereen het mooi gevondenquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:16 schreef Torio het volgende:
Jeetje, het is wel erg cool en makkelijk om mensen als paris hilton te dissen.
- als het kind niet werkt voor haar geld, is het een verwende sloerie die leeft op het geld van dr pappie.
- als ze in een tv-serie meespeelt, is het een stomme aandachtshoer die al genoeg geld heeft.
- als ze een liedje zingt, is ze een ongetalenteerde snol die niet moet proberen te zingen.
![]()
Als jij Gwen's stem op Paris' stem vindt lijken, dan zou ik maar eens een nieuw gehoorapparaat aanschaffen als ik jou was.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:21 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
Psies...als het Gwen Stefanie geweest was, met exact hetzelfde lidje (en nagenoeg dezelfde stem) had iedereen het mooi gevonden![]()
Vast de zelfde soort mensen die iets eten en
roepen...'oh wat heerlijk, wat is het'
antwoord: 'Stierenballen '
Reactie: 'Beueeeeeeh'
M.a.w. Ik vond het al een leuk nummer voordat ik hoorde dat het van P.H. was...dat zij het blijkt te zingen...i dont care.....gewoon lekker nummer.
10x liever P.H. dan Ali B , 50ct, TroepDoggiedog, Lange kwatser en Baas blijo etc etc
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:27 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Als jij Gwen's stem op Paris' stem vindt lijken, dan zou ik maar eens een nieuw gehoorapparaat aanschaffen als ik jou was.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:44 schreef ivetje het volgende:
Vind het op zich nog wel gaan, al vind ik dan kingston town van UB40 beterEn idd, Gwen Stefani-stemmetje...maar neemt niet weg dat het op zich wel een lekker zomerhitje is wat makkelijk mee te zingen is etc. Zolang je niet bedenkt dat het Paris is die zingt en je de clip niet ziet is het ok
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:11 schreef Longmen het volgende:
Is dit ingezongen door die Gwen Sfefani ofzo?
Is de clip sexy bedoeld btw?![]()
![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 12:56 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Het is wel zo!!! ze lijkt bizar veel op Gwen Stefani wat betreft haar stemgeluid.
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:37 schreef Shirley het volgende:
Gister bij Boulevard durfden ze zelfs te beweren dat ze qua stemgeluid een beetje op Gwen Stefani leek.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:56 schreef Kwyjibo het volgende:
Volgens mij hebben ze er een Gwen Stefani achtige filter over haar stem heen gegooid.
Och....kweet niet wie van ons nou dat apparaat moet laten vervangenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:57 schreef berc het volgende:
[..]
jah daar lijkt het op eh, 1 vd de songwriters van gwen heeft wel nummers voor haar geschreven![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:48 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Och....kweet niet wie van ons nou dat apparaat moet laten vervangen![]()
ik ben niet de enige...maaruh, ik nam je toch al niet al te serieus...jij ben er alleen maar op uit om heel stoer P.H. te bashen...lekker makkelijk doelwit.![]()
Ohhh dus als de rest het ook zegt, is het meteen zo? FYI het heeft uberhaupt niets met "stoer bashen" te maken, ik vind het een verschrikkelijk mens en dat er mensen zijn die haar serieus gaan launchen als een "zangeres" vind ik helemaal verschrikkelijk. Er zijn genoeg getalenteerde dames die een contract verdienen, en dan komt er zo'n verwende jetset troela, wiens 'populariteit' ze gaan uitbuiten om flink te cashen. Enige reden dat men haar 'gehijg' voor Gwen's stem kan vergissen, is omdat de slimme producer het heel slim heeft vervormd. Laat Paris maar eens bewijzen dat ze talent heeft, want met zo'n wanproduct overtuig alleende TMF kinders met wansmaak.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:48 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Och....kweet niet wie van ons nou dat apparaat moet laten vervangen![]()
ik ben niet de enige...maaruh, ik nam je toch al niet al te serieus...jij ben er alleen maar op uit om heel stoer P.H. te bashen...lekker makkelijk doelwit.![]()
Tuurlijk is het niet meteen zo omdat de rrst het zegt maar jij begint meteen te blaten dat ik een gehoorapparaat nodig heb...voorlopig zijn er veel mensen die het ook horen, dus ik wilde je alleen maar duidelijk maken dat misschien jij dat apparaat nodig hebt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:53 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ohhh dus als de rest het ook zegt, is het meteen zo? FYI het heeft uberhaupt niets met "stoer bashen" te maken, ik vind het een verschrikkelijk mens en dat er mensen zijn die haar serieus gaan launchen als een "zangeres" vind ik helemaal verschrikkelijk. Er zijn genoeg getalenteerde dames die een contract verdienen, en dan komt er zo'n verwende jetset troela, wiens 'populariteit' ze gaan uitbuiten om flink te cashen. Enige reden dat men haar 'gehijg' voor Gwen's stem kan vergissen, is omdat de slimme producer het heel slim heeft vervormd. Laat Paris maar eens bewijzen dat ze talent heeft, want met zo'n wanproduct overtuig alleende TMF kinders met wansmaak.![]()
Al heeft iedereen een grote bek over haar (incluis ik, ik vind Paris een ongelofelijk verwend ***wijf), niemand hier zou dat doen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:07 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik vind het best een mooi liedje! en ik zou haar mijn bed ook nie uitgooien tbh.
Hmm OF je bent het met me eens OF je zit te suggereren dat Gwen's stem ook vervormd wordt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:04 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet meteen zo omdat de rrst het zegt maar jij begint meteen te blaten dat ik een gehoorapparaat nodig heb...voorlopig zijn er veel mensen die het ook horen, dus ik wilde je alleen maar duidelijk maken dat misschien jij dat apparaat nodig hebt.
Ik weet ook wel dat haar stem vervormd wordt, maar dat maakt het alleen maar meer dat die stem op Gwen Stefani lijkt.![]()
Ik weet niet op wat voor wijven jij valt, maar ik vind Paris echt niet fuckable.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:19 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Al heeft iedereen een grote bek over haar (incluis ik, ik vind Paris een ongelofelijk verwend ***wijf), niemand hier zou dat doen.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:02 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind 'r ook niet echt bijzonder, eigenlijk. Je loopt al bijna een geslachtsziekte op door alleen maar naar haar te kijken.
Ik vind haar stem in dit liedje op die van Gwen Stefani lijken ja....en ik suggereer idd ook dat die van Gwen Stefani op haar CD's bijgewerkt wordt....zoals dat bij elke stem van elke zanger(es) gebeurt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:21 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Hmm OF je bent het met me eens OF je zit te suggereren dat Gwen's stem ook vervormd wordt.
Misschien moet ik van het kuikentje uitgaan, is het een sarcastisch kuikentje?
Ja hoor errug geil zo'n plastic gezichtje met een lui oog.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:19 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
Ik vind haar stem in dit liedje op die van Gwen Stefani lijken ja....en ik suggereer idd ook dat die van Gwen Stefani op haar CD's bijgewerkt wordt....zoals dat bij elke stem van elke zanger(es) gebeurt.
Het sarcasische kuikentje was eigenlijk, omdat we een belachelijke discussie aan het houden zijn oven een etalage pop (die overigens wel heel geil uit haar ogen kan kijken, ik vind die muts niet mooi, maar...de blik in haar ogen af en toe.....) die het niet verdient zoveel aandacht te krijgen.
Ik vind het wel een lekker nummer, anderen weer niet...kortom...smaken verschillen.
Ik heb niks tegen Paris, ik ben zelfs ''fan'' van The Simple Life, maar wat ik bedoelde is dat het jammer is dat zo'n leuk liedje door een ''zangeres'' als Paris gezongen moet worden. Als je haar vergelijkt met bijvoorbeeld een Gwen Stefani mag het duidelijk zijn dat die laatste toch wel een iets betere stem heeft, en dit liedje dus ook beter geweest zou zijn als zij het ingezongen had. That's all. Ik heb niks tegen het liedje, vind het zeker wel leuk zomers klinken, maar het is gewoon jammer dat het verspild wordt aan iemand als Paris, die in mijn ogen, niet of nauwelijks zuiver kan zingen. Logisch toch?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:21 schreef Timis.ro het volgende:
Psies...als het Gwen Stefanie geweest was, met exact hetzelfde lidje (en nagenoeg dezelfde stem) had iedereen het mooi gevonden![]()
Ik dacht dat het allang duidelijk was dat het nummer een make-over / cover van een oud nummer was?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:57 schreef Funkytrip het volgende:
Het lijkt niet een beetje op UB40...het is exact dezelfde baslijn
Denk dat UB40 toch wel wat geld krijgt (of de originele maker van Kingston town, want UB40 covert zelf ook vaak)
Vergelijk (geluid helaas waanzinnig oversampled)
http://video.google.nl/videoplay?docid=1461236263645982289&q=kingston+town
Dat vind ik ook, maar er zijn grenzenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:14 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
Als je de muziek goed vind van haar dan moet je niet zoveel denken wat anderen ervan vinden. Je moet lekker doen wat je zelf wilt toch
Het is een nummertje wat wel blijft hangen... maar zomertijd hé...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |