Gezien het TMF-publiek en de gemiddelde sms-jes die ernaar toe worden gezonden verbaast me dat weinigquote:
Ik ben er niet verbaasd over, bekend iemand + nummer wat in je hoofd blijft zitten wat even word gehypedquote:Op zondag 16 juli 2006 02:35 schreef Rnnz het volgende:
Het is toch eigenlijk belachelijk dat dit nummer het ook nog goed doet in de charts.. :s
Welkom in Nederland.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:35 schreef Rnnz het volgende:
Het is toch eigenlijk belachelijk dat dit nummer het ook nog goed doet in de charts.. :s
835?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:41 schreef Sjimmie het volgende:
Komende week de alarmschijf op 835!
[afbeelding]
Kingston townquote:Op zondag 16 juli 2006 20:07 schreef Evertjan het volgende:
lekker zomers plaatje doet me denken aan een nummer van UB40
Als je de muziek goed vind van haar dan moet je niet zoveel denken wat anderen ervan vinden. Je moet lekker doen wat je zelf wilt tochquote:Op maandag 17 juli 2006 00:35 schreef DrDentz het volgende:
Als ik het leuk zou vinden zou ik het wel downloaden, ik denk weleens het maakt niet uit wat voor muziek je koopt, maar er zijn grenzen
zie je jezelf al door de winkel banjeren met een Paris Hilton cd in je handen?
Als er mensen met Frans Bauer, Lange Frans, Marco Borsato of Kane in de handen lopen, waarom dan niet Paris Hilton?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:35 schreef DrDentz het volgende:
Als ik het leuk zou vinden zou ik het wel downloaden, ik denk weleens het maakt niet uit wat voor muziek je koopt, maar er zijn grenzen
zie je jezelf al door de winkel banjeren met een Paris Hilton cd in je handen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |