abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39744434
Klinkt goed
  woensdag 12 juli 2006 @ 10:27:41 #102
8369 speknek
Another day another slay
pi_39746133
Het is eigenlijk gewoon best wel een goed nummer . Knap hoe ze daar iets uit hebben weten te persen!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_39747454
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 08:49 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Sextapes and that's IT! Meer heeft ze niet gedaan, tenminste als je dat gedrocht van een realityshow met die andere graatmagere hoer Richie niet meetelt.
Nou nou, wat een agressie. Voorlopig verdienen ze meer geld dan jij in heel je leven zal verdienen en zien ze behoorlijk veel van de wereld. En zullen ze net als jij onwijs hard vergeten worden nog voordat ze dood zijn. But who gives a flying fuck? Zolang ze het leuk vinden en er mensen naar blijven kijken zou ik zeggen "vooral doorgaan". Al is het maar omdat het zoveel mensen irriteert en agressief maakt.
pi_39747621
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:17 schreef OutKast het volgende:

[..]

Nou nou, wat een agressie. Voorlopig verdienen ze meer geld dan jij in heel je leven zal verdienen en zien ze behoorlijk veel van de wereld. En zullen ze net als jij onwijs hard vergeten worden nog voordat ze dood zijn. But who gives a flying fuck? Zolang ze het leuk vinden en er mensen naar blijven kijken zou ik zeggen "vooral doorgaan". Al is het maar omdat het zoveel mensen irriteert en agressief maakt.
Agressie? Nee. Jaloers? Dat al helemaal niet.
Maak me alleen zorgen dat er mensen zijn die zulke figuren kunnen adoreren. Leuk voorbeeld voor kleine meisjes die beroemd willen worden. Ga lekker de hoer uithangen en je wordt 'gerespecteerd'.
Als ik ZO rijk en beroemd moet worden, nee dank je.
Ik ga lekker old fashioned doen, met talent en een band.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:28:38 #105
138914 Slappy
ambtenaar
pi_39747771
quote:
Op zondag 11 juni 2006 01:23 schreef Tokus het volgende:

[..]

nee, want dat zou suggereren dat Paris Hilton een ster is. En dat is ze niet. Ze is bekend, maar waarvan weet niemand. Ze kan namelijk echt niets. Bekend vanwege het bekend zijn, lijkt het wel op.
Ze is bekend om haar nogal lage iq.
En zal me niks benieuwen dat dit weer zo vreselijk zomer hit word.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_39747790
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:23 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Agressie? Nee. Jaloers? Dat al helemaal niet.
Maak me alleen zorgen dat er mensen zijn die zulke figuren kunnen adoreren. Leuk voorbeeld voor kleine meisjes die beroemd willen worden. Ga lekker de hoer uithangen en je wordt 'gerespecteerd'.
Als ik ZO rijk en beroemd moet worden, nee dank je.
Ik ga lekker old fashioned doen, met talent en een band.
Ik snap het wel maar zijn alle meisjes die vroeger Madonna fan waren hoer geworden? Ik denk dat het wel meevalt. En als je talent hebt en in een band speelt, wat is je website?
pi_39747957
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:29 schreef OutKast het volgende:

[..]

Ik snap het wel maar zijn alle meisjes die vroeger Madonna fan waren hoer geworden? Ik denk dat het wel meevalt. En als je talent hebt en in een band speelt, wat is je website?
Wat een vergelijking, Madonna is niet bekend geworden door een sextape, misschien met een sexy imago. Maar ze heeft toch wel bewezen dat ze talent heeft. Dat heb ik bij Paris nog niet kunnen ontdekken helaas. En wat betreft m'n band, we zijn nog niet zo lang bezig, maar als we een site hebben, dan zie je het gauw genoeg.
pi_39748434
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:34 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Wat een vergelijking, Madonna is niet bekend geworden door een sextape, misschien met een sexy imago. Maar ze heeft toch wel bewezen dat ze talent heeft. Dat heb ik bij Paris nog niet kunnen ontdekken helaas. En wat betreft m'n band, we zijn nog niet zo lang bezig, maar als we een site hebben, dan zie je het gauw genoeg.
Ken je de popgeschiedenis een beetje? Nee, dat dacht ik al. Als er iemand hetzelfde begonnen is als Paris is het wel Madonna. Zij heeft alleen maar rondgehangen met bekende mensen in bekende clubs totdat ze steeds mensen tegen kwam die haar verder konden helpen. Ook heeft ze meerdere malen naakt geposeerd voordat ze wereldberoemd werd. Heb je het optreden op de MTV awards in 1984 weleens gezien van Like A Virgin? Heb je Like A Virgin uberhaupt weleens gezien?

Madonna heeft alle publiciteit rond haar naaktverleden behoorlijk uitgebuit en is er zeker bekend mee geworden. Zij was de eerste vrouwelijke artieste die zo duidelijk sex gebruikte om haar product te verkopen. En zonder dat had haar muziek niet zoveel verkocht want het was nou niet echt kwalitatief goede muziek. Anno 2004 had ook Madonna haar eigen sextape gemaakt als ze wist dat ze er beroemd mee zou worden. Dus de vergelijking is wel degelijk gegrond hoor.

Madonna werd door vele bekende muzikanten en critice afgedaan als "ongetalenteerd, wanhopig op zoek naar roem" zangeresje. Dat ze zichzelf inmiddels bewezen heeft als getalenteerd is wel duidelijke ja. Het is ook niet zo dat ik denk dat Paris net zo getalenteerd is. Maar het feit dat jij net zo reageerd op Paris zoals er 20 jaar geleden op Madonna werd gereageerd zegt voor mij genoeg.
pi_39748493
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:50 schreef OutKast het volgende:
En zonder dat had haar muziek niet zoveel verkocht want het was nou niet echt kwalitatief goede muziek.
Echt wel. De beste songwriters en sessiemuzikanten die je voor dat geld kon krijgen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:54:36 #110
8369 speknek
Another day another slay
pi_39748551
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:23 schreef Megalomaniac het volgende:
Leuk voorbeeld voor kleine meisjes die beroemd willen worden. Ga lekker de hoer uithangen en je wordt 'gerespecteerd'.
Ach, ze kan ook duidelijk maken: het gaat erom dat je lol hebt, en je niets aantrekt van wat andere mensen zeggen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_39748622
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:54 schreef speknek het volgende:

[..]

Ach, ze kan ook duidelijk maken: het gaat erom dat je lol hebt, en je niets aantrekt van wat andere mensen zeggen.
Precies. Dat je later aan je kinderen moet uitleggen waarom mama al pijpend op elke internet pagina in de wereld te vinden is, dat is alleen maar lollig.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_39748823
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:52 schreef Litpho het volgende:

[..]

Echt wel. De beste songwriters en sessiemuzikanten die je voor dat geld kon krijgen.
Echt niet. Madonna had nooit, maar dan ook nooit zoveel verkocht als ze sex en haar imago niet had gebruikt.

De beste songwriters voor haar 1e 3 albums? Heb je die albums uberhaupt weleens gehoord? Je kan mij niet vertellen dat JIJ dat goede muziek vindt? Buiten de 5 hits die er standaard opgegooid werden staat de rest vol met filler. Dus zonder alle trucjes uit te halen beweer jij dat ze dat ook had kunnen verkopen aan mensen die dus alleen naar de muziek luisteren?
pi_39748987
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:03 schreef OutKast het volgende:
De beste songwriters voor haar 1e 3 albums? Heb je die albums uberhaupt weleens gehoord? Je kan mij niet vertellen dat JIJ dat goede muziek vindt? Buiten de 5 hits die er standaard opgegooid werden staat de rest vol met filler. Dus zonder alle trucjes uit te halen beweer jij dat ze dat ook had kunnen verkopen aan mensen die dus alleen naar de muziek luisteren?
5 hits per album? Dat is helemaal geen slechte score, sterker nog, er zijn maar weinig albums (Thriller van Michael Jackson en Faith van George Michael zijn een paar waar ik zo op kan komen) die meer scoren . Ik ben het volledig met je eens dat Madonna zonder het imago en de "trucjes" geen megaster was geworden en vermoedelijk zelfs nooit een tweede album had mogen maken (het concept was wel door gegaan met het volgende wannabe zangeresje).
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:09:26 #114
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39748995
De enige reden dat mensen die plaat luisteren is omdat ie van Paris is. En de enige reden waarom men die clip bekijkt is zonder twijfel omdat het Paris in een kleine bikini is.

Kan me niet voorstellen dat er een andere reden is dat men het wil horen/zien. Het klinkt namelijk verschrikkelijk.
Rijk zijn wil niet zeggen dat je ook meteen talent hebt.
(Un)masking for the greater good.
pi_39749023
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:50 schreef OutKast het volgende:

[..]

Ken je de popgeschiedenis een beetje? Nee, dat dacht ik al. Als er iemand hetzelfde begonnen is als Paris is het wel Madonna. Zij heeft alleen maar rondgehangen met bekende mensen in bekende clubs totdat ze steeds mensen tegen kwam die haar verder konden helpen. Ook heeft ze meerdere malen naakt geposeerd voordat ze wereldberoemd werd. Heb je het optreden op de MTV awards in 1984 weleens gezien van Like A Virgin? Heb je Like A Virgin uberhaupt weleens gezien?

Madonna heeft alle publiciteit rond haar naaktverleden behoorlijk uitgebuit en is er zeker bekend mee geworden. Zij was de eerste vrouwelijke artieste die zo duidelijk sex gebruikte om haar product te verkopen. En zonder dat had haar muziek niet zoveel verkocht want het was nou niet echt kwalitatief goede muziek. Anno 2004 had ook Madonna haar eigen sextape gemaakt als ze wist dat ze er beroemd mee zou worden. Dus de vergelijking is wel degelijk gegrond hoor.

Madonna werd door vele bekende muzikanten en critice afgedaan als "ongetalenteerd, wanhopig op zoek naar roem" zangeresje. Dat ze zichzelf inmiddels bewezen heeft als getalenteerd is wel duidelijke ja. Het is ook niet zo dat ik denk dat Paris net zo getalenteerd is. Maar het feit dat jij net zo reageerd op Paris zoals er 20 jaar geleden op Madonna werd gereageerd zegt voor mij genoeg.
You're kidding right?
Ten eerste:
Ik ken de popgeschiedenis beter dan je denkt en daarbij heb ik ALLES van Madonna.
Ten tweede:
Sinds wanneer moet ik van critici en poprecensenten uit gaan? Ik ga uit van m'n EIGEN mening.

Weet niet uit wat voor vaag biografietje je die "feiten" hebt gehaald, maar je zit toch behoorlijk fout ben ik bang. Madonna is niet bekend geworden door haar naaktfoto's, maar met oprechte hits en een sexy imago. Heeft ze in de eerste 10 jaar van haar carriere met haar benen wijd voor de camera gelegen? Nee. Ze maakte gewoon albums en tourde er lustig op los. Noem mij eens wat Paris allemaal heeft gedaan, ZONDER hulp van haar rijke papa en naam als uber partyslet.
pi_39749454
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:10 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

You're kidding right?
Ten eerste:
Ik ken de popgeschiedenis beter dan je denkt en daarbij heb ik ALLES van Madonna.
Ten tweede:
Sinds wanneer moet ik van critici en poprecensenten uit gaan? Ik ga uit van m'n EIGEN mening.

Weet niet uit wat voor vaag biografietje je die "feiten" hebt gehaald, maar je zit toch behoorlijk fout ben ik bang. Madonna is niet bekend geworden door haar naaktfoto's, maar met oprechte hits en een sexy imago. Heeft ze in de eerste 10 jaar van haar carriere met haar benen wijd voor de camera gelegen? Nee. Ze maakte gewoon albums en tourde er lustig op los. Noem mij eens wat Paris allemaal heeft gedaan, ZONDER hulp van haar rijke papa en naam als uber partyslet.
Ik "kid" helemaal niet.

Ik heb ook alles van Madonna en ben al behoorlijk wat jaren "fan" van haar. Heb inmiddels 3 biografieen (juist boeken, geen i-net bio) van haar gelezen en de nodige interviews gezien. Als jij na al die jaren als Madonna fan nog steeds niet hebt gelezen dat het haar toch vooral om de aandacht te doen was (wat ze zelf ook in huidige interviews toegeeft). Wat iedereen in haar omgeving uit die tijd zegt. Aandacht die ze, zoals ze zelf nu ook zegt, vooral wist te verkrijgen door een hoop sex erin te gooien dan zie ik die parallel tussen hun 2 wel hoor. Paris doet wat alle Madonna's, Britney's en Christina's al hebben gedaan; sex gebruiken om je matige muziek te verkopen. Dat zij nu weer een stap verder is gegaan dan de rest is alleen maar logisch.

En je snapt blijkbaar nog steeds niet wat ik bedoel; Madonna werd door iedereen gezien zoals Paris nu wordt gezien. Een goedkoop sletje die haar matige muziek op de TV krijgt door gekke dingen te doen. Het boeit mij niet wat dan jouw mening is en of je je "niks" aantrekt van de critici of pop-recensenten; het is simpelweg hetzelfde verhaal. De mening die jij nu over Paris hebt is dezelfde die iedereen toen over Madonna had. Dat is wat ik bedoel.

En met haar benen wijd ging ze in 1991, nog geen 8 jaar in haar carriere. Of heb je het "Sex" boek niet?

Nogmaals; ik zit helemaal niet fout en durf te wedden dat ik meer over Madonna's carriere weet dan jij. Dat jij 20 jaar later niet kan beseffen dat Material Girl, Borderline en Like A Virgin eigenlijk gewoon simpele pop-hitjes zijn is jammer voor jou. Maar de nostalgie maakt het geen "oprechte" kwaliteit.

En Madonna had inderdaad geen rijke papa. Maar ik beweer ook nergens dat Paris net zoveel gaat bereiken als Madonna of net zo goed is als Madonna. Wat ik wle beweer is wat hierboven staat; dat ze hetzelfde gebruiken om dezelfde simpele muziek te verkopen. Zoals alle vrouwelijk "pop" muzikanten.
pi_39749631
quote:

[..]

You're kidding right?
Ten eerste:
Ten tweede:

Oh, en waar beweer ik dat ze bekend is geworden door haar naaktfoto's? Toen de naakt foto's eenmaal uitkwamen nadat ze bekend werd heeft ze dat behoorlijk uitgebuit. Of heb je dat verhaal over de Penthouse en de Playboy nooit gehoord/gelezen?
pi_39749739
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:09 schreef Litpho het volgende:

[..]

5 hits per album? Dat is helemaal geen slechte score, sterker nog, er zijn maar weinig albums (Thriller van Michael Jackson en Faith van George Michael zijn een paar waar ik zo op kan komen) die meer scoren . Ik ben het volledig met je eens dat Madonna zonder het imago en de "trucjes" geen megaster was geworden en vermoedelijk zelfs nooit een tweede album had mogen maken (het concept was wel door gegaan met het volgende wannabe zangeresje).
Ik zeg nergens dat het een slechte score is. Sterker nog; ik vind Madonna's oude hits geweldig om naar te luisteren. Maar kwaliteit? Het is gewoon leuke popmuziek, maar bij kwaliteit denk ik toch ergens anders aan. Ik denk dat die singles uitgebracht door een ander persoon nooit hits waren geworden. Madonna heeft de kracht om iets van middelbare kwaliteit te verkopen alsof het iets van mega-kwaliteit is. Wat dat betreft is Madonna natuurlijk 1 van de beste ooit.
pi_39749760
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:25 schreef OutKast het volgende:
Maar de nostalgie maakt het geen "oprechte" kwaliteit.
Dat klopt. Het feit dat een redelijk deel van die vroege hits knap geschreven zijn (en vooral knap geproduceerd) zijn maakt het oprechte kwaliteit. Tenzij je natuurlijk van mening bent dat simpele pophitjes nooit kwaliteit kunnen zijn wat elke vorm van discussie zinloos maakt.

Edit: Ah, het is het tweede. Dan wordt het een mooie "agree to disagree" .
pi_39749960
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:35 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat klopt. Het feit dat een redelijk deel van die vroege hits knap geschreven zijn (en vooral knap geproduceerd) zijn maakt het oprechte kwaliteit. Tenzij je natuurlijk van mening bent dat simpele pophitjes nooit kwaliteit kunnen zijn wat elke vorm van discussie zinloos maakt.

Edit: Ah, het is het tweede. Dan wordt het een mooie "agree to disagree" .
Ik vind het eerdere werk van Madonna inderdaad geen "knap" geproduceerd werk. Maar, ik vind dat dus weer wel vanaf Like A Prayer. Dat vind ik echt goed in elkaar zitten. Buiten Like A Virgin (wat ik een enorm goed nummer vind) vind ik de rest niet "knap". Maar daar kunnen we uren over doorgaan. Ik vind "Beautiful" van Christina Aguilera weer wel een enorm knap popnummer. Ik vind "Hit Me Baby One More Time" ook knap. Alleen het beginwerk van Madonna niet. Het blijft smaak.

En Stars Are Blind vind ik echt "utter crap"....
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:44:21 #121
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_39750014
Fusilleren die snol!
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:47:25 #122
6536 dwerg
chagrijn
pi_39750099
Ik wil even zeggen dat ik het eens ben met Litpho wat betreft de kwaliteit van het vroege werk van Madonna (het album Like A Virgin is één van de beste popalbums van de twintigste eeuw), en ik ben het eens met de uitspraak van Outkast over de single van Pa: ris Hilton.
I intend to live forever, or die trying.
pi_39750122
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:25 schreef OutKast het volgende:

[..]

Ik "kid" helemaal niet.

Ik heb ook alles van Madonna en ben al behoorlijk wat jaren "fan" van haar. Heb inmiddels 3 biografieen (juist boeken, geen i-net bio) van haar gelezen en de nodige interviews gezien. Als jij na al die jaren als Madonna fan nog steeds niet hebt gelezen dat het haar toch vooral om de aandacht te doen was (wat ze zelf ook in huidige interviews toegeeft). Wat iedereen in haar omgeving uit die tijd zegt. Aandacht die ze, zoals ze zelf nu ook zegt, vooral wist te verkrijgen door een hoop sex erin te gooien dan zie ik die parallel tussen hun 2 wel hoor. Paris doet wat alle Madonna's, Britney's en Christina's al hebben gedaan; sex gebruiken om je matige muziek te verkopen. Dat zij nu weer een stap verder is gegaan dan de rest is alleen maar logisch.

En je snapt blijkbaar nog steeds niet wat ik bedoel; Madonna werd door iedereen gezien zoals Paris nu wordt gezien. Een goedkoop sletje die haar matige muziek op de TV krijgt door gekke dingen te doen. Het boeit mij niet wat dan jouw mening is en of je je "niks" aantrekt van de critici of pop-recensenten; het is simpelweg hetzelfde verhaal. De mening die jij nu over Paris hebt is dezelfde die iedereen toen over Madonna had. Dat is wat ik bedoel.

En met haar benen wijd ging ze in 1991, nog geen 8 jaar in haar carriere. Of heb je het "Sex" boek niet?

Nogmaals; ik zit helemaal niet fout en durf te wedden dat ik meer over Madonna's carriere weet dan jij. Dat jij 20 jaar later niet kan beseffen dat Material Girl, Borderline en Like A Virgin eigenlijk gewoon simpele pop-hitjes zijn is jammer voor jou. Maar de nostalgie maakt het geen "oprechte" kwaliteit.

En Madonna had inderdaad geen rijke papa. Maar ik beweer ook nergens dat Paris net zoveel gaat bereiken als Madonna of net zo goed is als Madonna. Wat ik wle beweer is wat hierboven staat; dat ze hetzelfde gebruiken om dezelfde simpele muziek te verkopen. Zoals alle vrouwelijk "pop" muzikanten.
*zucht* Herhaaaling!!!

Madonna's primaire doel was een (beroemde) zangeres worden.
Wat Paris' primaire doel is, is beroemd blijven, gefinanciert met haar schnabbels.
Dus er is wel degelijk verschil tussen de twee.

Als vrouw was het in die tijd lastiger om je platen te verkopen, dus werd er altijd naar een gimmick of imago gezocht. Je weet misschien wel dat het in de jaren 80 meer om de imago ging dan het product. Maar het was wel HAAR product en het was HAAR droom. heeft ze toch verwezenlijkt, Paris doet dit gewoon omdat ze alles gedaan wil hebben.

Dus:
Madonna - sexy imago - droom verwezenlijkt - getalenteerd - gerespecteerd
Paris - sexy imago - doet maar wat - ongetalenteerd - verguist
pi_39750294
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:47 schreef dwerg het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik het eens ben met Litpho wat betreft de kwaliteit van het vroege werk van Madonna (het album Like A Virgin is één van de beste popalbums van de twintigste eeuw), en ik ben het eens met de uitspraak van Outkast over de single van Pa: ris Hilton.
Ik heb hem even speciaal uit de kast getrokken omdat ik toch echt aan mezelf begon te twijfelen. Maar Like A Virgin 1 van de beste van de 20e eeuw? Alleen Material Girl en Like A Virgin zijn goed. Into The Groove stond nooit op de originele release maar is er 3 jaar later aan toegevoegd en Love Don't Live Here Anymore is een cover. En de rest is behoorlijk twijfelachtig.

Bij betere pop-albums van de 20e eeuw denk ik toch eerder aan Michael Jackson's Thriller. Like A Prayer vind ik eerder in de buurt komen of Ray Of Light.
pi_39750374
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:48 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

*zucht* Herhaaaling!!!

Madonna's primaire doel was een (beroemde) zangeres worden.
Wat Paris' primaire doel is, is beroemd blijven, gefinanciert met haar schnabbels.
Dus er is wel degelijk verschil tussen de twee.

Als vrouw was het in die tijd lastiger om je platen te verkopen, dus werd er altijd naar een gimmick of imago gezocht. Je weet misschien wel dat het in de jaren 80 meer om de imago ging dan het product. Maar het was wel HAAR product en het was HAAR droom. heeft ze toch verwezenlijkt, Paris doet dit gewoon omdat ze alles gedaan wil hebben.

Dus:
Madonna - sexy imago - droom verwezenlijkt - getalenteerd - gerespecteerd
Paris - sexy imago - doet maar wat - ongetalenteerd - verguist
Ja, ik weet niet man. Ik denk dat we gewoon van mening verschillen ofzo wat betreft de feiten. Als Madonna zo graag een beroemde zangeres had willen worden had ze wel wat meer aandacht mogen besteden aan haar zangkwaliteiten. En dan had ze het niet eerst geprobeerd in acteren en professioneel dansen. Pas toen ze besefte dat het daarmee wel heel lang zou duren is ze gaan zingen.

Maar he, ik weet ook niet alles. Uiteindelijk is dit een Paris Hilton topic en over 1 ding zijn we het zeker eens; Stars Are Blind zuigt en Paris is een dom wicht.
pi_39751801
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:57 schreef OutKast het volgende:

[..]

Ja, ik weet niet man. Ik denk dat we gewoon van mening verschillen ofzo wat betreft de feiten. Als Madonna zo graag een beroemde zangeres had willen worden had ze wel wat meer aandacht mogen besteden aan haar zangkwaliteiten. En dan had ze het niet eerst geprobeerd in acteren en professioneel dansen. Pas toen ze besefte dat het daarmee wel heel lang zou duren is ze gaan zingen.

Maar he, ik weet ook niet alles. Uiteindelijk is dit een Paris Hilton topic en over 1 ding zijn we het zeker eens; Stars Are Blind zuigt en Paris is een dom wicht.
Laten we het daarop houden!
pi_39751830
quote:

[..]

You're kidding right?
Ten eerste:
Ten tweede:

Madonna is mede bekend geworden door haar sexy imago, wat ze aangemeten heeft gekregen door platenbonzen. Eigen teksten schrijven kan ze, wat componeren ook wel. Het laatste gaat alleen samen met een producer.

Paris wás al bekend vóór de sextape. Vooral in Amerika door de tabloids (dochter van een rijke hotelmagnaat met de nodigde uitspattingen / vriendjes, zorgt juist voor vulling van de tabloids). Zij hoefde daar niets voor te doen. Zoals ze eigenlijk nooit wat heeft gedaan. Vandaar misschien het lage IQ.

Een hoog IQ heeft ze niet nodig. Als zij op een feest is, krijgt ze tegenwoordig een miljoen EURO. Alleen al om er te zijn!!

Dat gaat jou en mij never nooit niet lukken. Met of zonder een band.
pi_39751995
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:34 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Madonna is mede bekend geworden door haar sexy imago, wat ze aangemeten heeft gekregen door platenbonzen. Eigen teksten schrijven kan ze, wat componeren ook wel. Het laatste gaat alleen samen met een producer.

Paris wás al bekend vóór de sextape. Vooral in Amerika door de tabloids (dochter van een rijke hotelmagnaat met de nodigde uitspattingen / vriendjes, zorgt juist voor vulling van de tabloids). Zij hoefde daar niets voor te doen. Zoals ze eigenlijk nooit wat heeft gedaan. Vandaar misschien het lage IQ.

Een hoog IQ heeft ze niet nodig. Als zij op een feest is, krijgt ze tegenwoordig een miljoen EURO. Alleen al om er te zijn!!

Dat gaat jou en mij never nooit niet lukken. Met of zonder een band.
Leuk dat je OutKast even herhaalt en ook leuk om ook een sneer te maken op m'n band. Je hebt ons nooit gehoord, dus een beetje een goedkope opmerking vindt je ook niet? En ook leuk dat ze al bekend was vóór haar sextape door tabloids, moet je best wel trots op zijn...hiermee bevestig je alleen maar des te meer dat ze talentloos is. Dus EIGENLIJK ben je het met mij en OutKast eens? En was het gewoon een mislukte poging om mij te dissen zodat je stoer over zou komen?
pi_39752520
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:37 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Leuk dat je OutKast even herhaalt en ook leuk om ook een sneer te maken op m'n band. Je hebt ons nooit gehoord, dus een beetje een goedkope opmerking vindt je ook niet? En ook leuk dat ze al bekend was vóór haar sextape door tabloids, moet je best wel trots op zijn...hiermee bevestig je alleen maar des te meer dat ze talentloos is. Dus EIGENLIJK ben je het met mij en OutKast eens? En was het gewoon een mislukte poging om mij te dissen zodat je stoer over zou komen?
Ik lees het topic door en kom jou naam een paar keer tegen en je laat je negatief over haar uit. OK, U love her or hate her. De punten die je noemt, waren naar mijn mening éénzijdig. Dus probeerde ik dat uiteen te zetten.

Een sneer naar je band? Ik heb hier ALLEEN gemeld: "Dat gaat jou en mij never nooit niet lukken. Met of zonder een band".

Nee, ik ken je band inderdaad niet. Ja, de kans is zeer klein dat je band wel zou slagen nationaal en internationaal dat jij er genoeg geld mee kan verdienen om er riant van te leven.

Talent heeft mevrouw Hilton. Talent om veel geld te verdienen door aanwezig te zijn op feesten én een eigen internationaal album uit te brengen. Het eerste en het laatste gaat jou en mij niet lukken.

Nee, het was geen mislukte poging om jou te dissen. Dissen doe je op een schoolplein. En stoer overkomen ook. Heb ik niet meer nodig.

pi_39752624
hebben jullie nou niks beters te doen
pi_39752642
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:48 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Talent heeft mevrouw Hilton. Talent om veel geld te verdienen door aanwezig te zijn op feesten én een eigen internationaal album uit te brengen. Het eerste en het laatste gaat jou en mij niet lukken.
Daar ben ik het dus echt niet mee eens he. -_-
Als zij die papan niet had gehad met lots of money was zij gewoon een meisje als iedereen, en als ze dezelfde instelling zou hebben als ze nu heeft zou ze niet verderkomen dan de goot.
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:52:52 #132
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_39752690
Ik denk dat ze dan als vriendin van Pete Doherty was geeindigd ofzo
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_39752693
quote:
Ik denk dat je talent verwart met het hebben van de juiste achtergrond. Maar dat is uiteraard slechts een mening .
pi_39752806
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:51 schreef Nilith het volgende:

[..]

Daar ben ik het dus echt niet mee eens he. -_-
Als zij die papan niet had gehad met lots of money was zij gewoon een meisje als iedereen, en als ze dezelfde instelling zou hebben als ze nu heeft zou ze niet verderkomen dan de goot.
Laat maar Nilith, sommige mensen willen het gewoon niet begrijpen.
pi_39753052
quote:

[..]

Ik lees het topic door en kom jou naam een paar keer tegen en je laat je negatief over haar uit. OK, U love her or hate her. De punten die je noemt, waren naar mijn mening éénzijdig. Dus probeerde ik dat uiteen te zetten.

Een sneer naar je band? Ik heb hier ALLEEN gemeld: "Dat gaat jou en mij never nooit niet lukken. Met of zonder een band".

Nee, ik ken je band inderdaad niet. Ja, de kans is zeer klein dat je band wel zou slagen nationaal en internationaal dat jij er genoeg geld mee kan verdienen om er riant van te leven.

Nee, het was geen mislukte poging om jou te dissen. Dissen doe je op een schoolplein. En stoer overkomen ook. Heb ik niet meer nodig.

Hoe kan iemand zich uberhaupt postief over Paris Hilton uiten vraag ik mij dan af...affijn, de punten die ik noem zijn niet eenzijdig, helemaal niet als het om een tweedimensionale persoonlijkheid gaat als mevrouw Hilton. Of mijn band wel of niet zal slagen nationaal of internationaal is niet relevant, al denk ik dat als je een goede instelling en motivatie hebt ook zonder je benen wijd te doen beroemd kunt worden. Maar blijkbaar denk jij zo eenzijdig dat iedereen gedoemd is te mislukken, omdat jij geen vertrouwen hebt in je eigen en/of andermans talent. Veel geld verdienen door aanwezig te zijn op feesten en op je rug te liggen noem ik geen talent en al helemaal geen reden om zo iemand te adoreren. Laat staan verdedigen.
pi_39753194
Heh daar sluit ik me helemaal bij aan
pi_39753218
Talent en achtergrond hebben natuurlijk met elkaar te maken. Het ene kan niet zonder andere en vice versa.

Toch heeft ze talent om een plaat in elkaar te draaien (er komt een album aan), in een videoclip haar kont te draaien en stoïcijns in de cameras te kijken. Haar bekendheid heeft ze te danken aan haar vader.

Ik adoreer haar niet. Integendeel. Dat overloos gezeik van geen talent, ze is mager, ze is lelijk etc etc. Daar wordt ik zo moe van. Ben het gedeeltelijk eens. Ik ken mooiere vrouwen die beter kunnen zingen en acteren. Alleen ze heet geen Hilton van achternaam....

Faam gaat samen met achtergrond. Als je geen fameuze achtergrond hebt, is het bijna onmogelijk om wel faam te krijgen.
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:13:43 #138
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_39753465
Het verschil tussen Paris Hilton en echte artiesten is dat anderen de publiciteit zoeken om een plaat te promoten, terwijl zij een plaatje maakt om gewoon meer publiciteit te krijgen.

Als een willekeurige nono met zo'n wanprodukt op de proppen kwam, dan zou geen clip- of radiozender er z'n handen er aan branden.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:14:17 #139
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_39753491
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:07 schreef Devlinsect het volgende:
Als je geen fameuze achtergrond hebt, is het bijna onmogelijk om wel faam te krijgen.
Pardon? Dus alle beroemde mensen hadden al een beroemde achtergrond?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_39753522
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:07 schreef Devlinsect het volgende:
Talent en achtergrond hebben natuurlijk met elkaar te maken.
Natuurlijk .
pi_39753687
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:14 schreef Mark het volgende:

[..]

Pardon? Dus alle beroemde mensen hadden al een beroemde achtergrond?
Een Paris Hilton of Angelina Jolie hadden al een ingang die makkelijk te benaderen is om beroemd te worden. Simpeler dan jij of ik dat moeten doen. Dat bedoel ik ermee.
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:23:25 #142
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_39753804
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:20 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Een Paris Hilton of Angelina Jolie hadden al een ingang die makkelijk te benaderen is om beroemd te worden. Simpeler dan jij of ik dat moeten doen. Dat bedoel ik ermee.
Daarom heeft Angelina zich ook naar haar pa vernoemd?
Dommage arachide-fromage
pi_39753855
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:13 schreef Zanderrr het volgende:
Het verschil tussen Paris Hilton en echte artiesten is dat anderen de publiciteit zoeken om een plaat te promoten, terwijl zij een plaatje maakt om gewoon meer publiciteit te krijgen.
Een plaat promoot je om meer publiciteit te krijgen en dus meer inkomsten voor de band (band = een produkt)
quote:
Als een willekeurige nono met zo'n wanprodukt op de proppen kwam, dan zou geen clip- of radiozender er z'n handen er aan branden.
Eens. Tenzij je Hilton heet, een gelikte producer als Quincy Jones (Thriller was nooit zo groot geworden als Quincy er zich niet mee had bemoeit) Timbaland etc. omarmt.
pi_39753949
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:23 schreef Mark het volgende:

[..]
Daarom heeft Angelina zich ook naar haar pa vernoemd?
Le-zen. Zij had een ingang.
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:30:31 #145
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_39754067
Die ze bewust niet gebruikt heeft
Dommage arachide-fromage
pi_39754168
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:30 schreef Mark het volgende:
Die ze bewust niet gebruikt heeft
De ingang die zij niet heeft gebruikt is van: ik heb dezelfde achternaam als mijn vader en kan nog beter acteren!

Ongetwijfeld zou pa een goede acteerschool hebben bekostigd, een goede agent, een goed castingbureau, etc. etc.
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:34:13 #147
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39754192
Omfg. Laat die doos toch hartstikke doodvallen.
Wat een ongelofelijke domme slet is dat.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_39754295
Lache man...die discussies....

Maar bovenal...net weer op de radio gehoord, en het blijft een heerlijk plaatje

Paris blijft een dom wicht, maar dat mag mijn pret niet drukken. Zeker als ik lees hoe mensen zich hier zo druk over kunnen maken...krijg ik nog veel meer pret door

Ik zou zeggen...maak je niet zo druk en ga lekker in de zon zitten (doe ik ook...krijg je een beter humeur van)
pi_39755046
Zo'n duizend - in - een - dozijn - nummer... Alleen in dit geval van Paris Hilton. Er zijn toch zoveel mensen die dit soort bagger maken?

Van mij mag ze, al hoeft ze het om het geld niet te doen.
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:07:29 #150
120135 JohnnyBe
1,2,3,5,8,13...
pi_39755259
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:45 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

UB40 - Kingston Town?
Ow ja hoor, we've got a winner!!!
Ja lachen joh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties