Dat was inderdaad ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de clip zag. Onder het mom van "beter goed gejat, dan slecht verzonnen" waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:01 schreef BobbyJames het volgende:
Video lijkt wel erg veel op Chris Isaak (?) - Wicked games ..dat is trouwens wél een geile clip.
Nr. 10 op itunes.quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:00 schreef DrDentz het volgende:
Dit wordt dé zomerhit van 2006
Excuse me, kan iemand mij uitleggen wat er zo geil is aan een uitgelebberde uitgewoonde afgeleefde cokehoer a la paris hilton?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:38 schreef PetRabbit het volgende:
Misschien werkt het als je maar geil genoeg doet![]()
nou, dat wil ik ook wel is horen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:04 schreef Rnnz het volgende:
Heeft ze al ergens live gezongen?
Maar Fergie is dan ook een verhaal apart. Die kan absoluut niet zingen, al denkt ze van wel.quote:En Live??? who cares....Ik heb vaak artiesten live horen zingen waar ik bijna misselijk van werd, zo slecht. Dus dat zal niet alleen bij haar zijn. (Black eyed Peas bijv....die Fergie....ouch...deed pijn aan mijn oren.)
Beetje commentaar moet je tegenkunnenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:38 schreef Horsemen77 het volgende:
flikker op man
wat lul je nou man, dacht je dat ik het tegen jou had? nee. ik had het tegen idioten die PH serieus nemen en topics openen over haar 'liedje'quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:57 schreef Pudy het volgende:
Brandstapel.
Als jou vriendin mooier is, post is een fotoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:05 schreef regularjoe het volgende:
[..]
![]()
btw: wat een ontzettend kut-nummer zeg.. Het mooie aan dit soort dingen vind ik altijd dat ze toch niet populair zullen blijven.. misschien hierna nog 1 hooguit 2/3 clips waarbij de derde de meesten erg zal irriteren..
Niet alleen kan ze niet zinge, ze is ook nog eens niet erg mooi.. gewoon een slet. (vandaag was trouwens een mooie south park aflevering over haar.hehe..
anyway. paris hilton sucks ass.
Het is niet post is, maar post eens (triest hoor, als je je eigen taal niet eens beheerst). En verder mag je toch best zeggen dat iemand lelijk is ook al ben je het zelf ook?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:12 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Als jou vriendin mooier is, post is een foto![]()
En Coldplay zeker niet? Een reverbje over de stem heen, wat gefreubel met de gitaar en ff copy en pasten in Pro Tools. M.a.w. ALLE pop muziek van tegenwoordig heeft een bewerking met een pc / mac gehadquote:Op maandag 10 juli 2006 20:21 schreef mrkanarie het volgende:
Klinkt wel goed voor zo'n breezah. Maar dat komt zeker door al die bewerkingen met de computer die ze er overheen hebben geflikkert.
"Casio reggae" of zo?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:52 schreef Devlinsect het volgende:
deze reggae variant ...
was anders zeker niet slecht op werchter !quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:51 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Maar Fergie is dan ook een verhaal apart. Die kan absoluut niet zingen, al denkt ze van wel.
Sextapes and that's IT! Meer heeft ze niet gedaan, tenminste als je dat gedrocht van een realityshow met die andere graatmagere hoer Richie niet meetelt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 04:50 schreef Bosbeetle het volgende:
gellukkig is haar 'catchphrase' nog niet in nederland doorgedrongen "that's hott"het mens heeft nog geprobeerd daar copyright op te krijgen ook
Ohja en dat liedjeen inderdaad beetje ub40/gwen stefani/chris isaack (kwa clip) en dat door de blender getopt met een sausje antention whore.
Ze is trouwens origineel bekend geworden door een paar model dingetjes en daarna naar de goede feestjes gaan ( daar heeft ze vast haar mensen voor die dat uitzoeken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |