Moeilijk he, lezen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:33 schreef Jarno het volgende:
Wat doet dit in MUZ?
Moeilijk he, sarcasme?quote:
Te laat, Zanderrr.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:35 schreef Zanderrr het volgende:
Ze hadden het beter 'Stars are deaf' kunnen noemen.
stars are talentless.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:35 schreef Zanderrr het volgende:
Ze hadden het beter 'Stars are deaf' kunnen noemen.
Ik dacht gelijk aan Kingston Town toen ik het hoordequote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:45 schreef Zanderrr het volgende:
He, jammer. Hebben ze UB40 als backingband gebruikt of zo? Plastic reggae...
nee, want dat zou suggereren dat Paris Hilton een ster is. En dat is ze niet. Ze is bekend, maar waarvan weet niemand. Ze kan namelijk echt niets. Bekend vanwege het bekend zijn, lijkt het wel op.quote:
tudu PLOK tudu PLOKquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:45 schreef Zanderrr het volgende:
He, jammer. Hebben ze UB40 als backingband gebruikt of zo? Plastic reggae...
Het is wel zo!!! ze lijkt bizar veel op Gwen Stefani wat betreft haar stemgeluid.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:37 schreef Shirley het volgende:
Gister bij Boulevard durfden ze zelfs te beweren dat ze qua stemgeluid een beetje op Gwen Stefani leek.
kijk, jij verwoord precies wat ik ook al vond/dachtquote:Op zondag 11 juni 2006 01:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee, want dat zou suggereren dat Paris Hilton een ster is. En dat is ze niet. Ze is bekend, maar waarvan weet niemand. Ze kan namelijk echt niets. Bekend vanwege het bekend zijn, lijkt het wel op.
Paris is bekend omdat ze rijk is. Omdat Paris rijk is, doet ze gekke dingen. Als je gekke dingen doet en je rijk bent, gaat iedereen over je schrijven. De pers heeft Paris dus gewoon bekend gemaakt omdat ze haar wel interessant vonden omdat ze van die idiote dingen doet.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:49 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
kijk, jij verwoord precies wat ik ook al vond/dacht![]()
alleen maar bekend omdat ze der benen wijd heeft gegooid voor een dom videootje...
Geef dat kind dan ook een Suzuki Alto in plaats van zo'n enorme tank.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:55 schreef Rnnz het volgende:
Paris Hilton ramt auto en rijdt door
Vast over het hoofd gezien..
Alleen al hoe ze in die auto zit. Sjezus, wat een dom wicht. Het zou je dochter maar zijn.
jah daar lijkt het op eh, 1 vd de songwriters van gwen heeft wel nummers voor haar geschrevenquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:56 schreef Kwyjibo het volgende:
Volgens mij hebben ze er een Gwen Stefani achtige filter over haar stem heen gegooid.
Dat was al bekend na haar doorbraak-videoquote:
UB40 - Kingston Town?quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:40 schreef Rnnz het volgende:
Het klinkt erg bekend.. alleen waarvan..? :S Naja, wat een beetje studiowerk al niet kan doen met je stem. :x
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |