TVquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:48 schreef tong80 het volgende:
Raar dat er nog geen topic over is.Of zien we iets over het hoofd ?
BvD en Studio Sportzomer beginnen allebei om 23.00quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
Blijft jammer dat het samenvalt bij Villa BvD, maar ik kies denk ik toch standaard voor de NOS, eerste minuten van BvD meepikken, video aanslingeren en ben je rond 0.45 klaar.
nou liever een pak dan een trainingspak hoor... dat vind ik altijd zo pauperig overkomen... wij zijn het Oostblok nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:15 schreef MiLalaa het volgende:
waarom moeten die mannen in rouwkostuum het vliegtuig in? Trek die kerels iets sportiefs aan
slaat nergens op iddquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:15 schreef VoreG het volgende:
Het is ook een belachelijke slogan, lijkt wel de Olympische Spelen
Bert is wel lachen vind ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Bert Maalderink.... hadden ze die nou niet thuis kunnen laten
iets hips nonchalants mag wel. Altijd maar die quasi intelligente pakken, voor de wedstrijd en direct erna en altijd tussendoor en in vliegtuigen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:16 schreef TheVulture het volgende:
nou liever een pak dan een trainingspak hoor... dat vind ik altijd zo pauperig overkomen... wij zijn het Oostblok niet
nette broek met een poloquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:17 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
iets hips nonchalants mag wel. Altijd maar die quasi intelligente pakken, voor de wedstrijd en direct erna en altijd tussendoor en in vliegtuigen.
Maar zal wel aan mij liggen![]()
De enige leuke Bert is die van Ernie....quote:
tsja, ze moeten iets voordat het toernooi begonnen is.quote:
Komt nog genoegquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:23 schreef Dos37 het volgende:
Valt tegen heb liever over dat het over dit WK gaat.
Dat is vrijdag pas of donderdag.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:23 schreef Dos37 het volgende:
Valt tegen heb liever over dat het over dit WK gaat.
mwoah, lijkt me wel een goed idee.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Iedereen alleen op een kamer.... dat zou voor mij niks zijn
Als je elkaar wilt zien, zoek je elkaar toch op. Wel zo relaxed als je alleen kan slapen en je niet hoeft te ergeren als iemand anders nog tv wil kijken/lezen/computeren etc.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:37 schreef TheVulture het volgende:
kunnen ze 's avonds lekker ketenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Zo inderdaad zeg. Is bij studio voetbal ook vaak. Volgens mij is die vent zo doof als een kwartel. Te hard geschreeuwd tijdens doelpunten van het nederlands 11talquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
Het oortje van Jack staat ontzettend hard.
quote:
Het Zweeds bikini-team zit op de bovenste verdieping inclusief grote jaccuzi op het buitenterrasquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zit het damesvolleybalteam niet een verdieping lager![]()
En hij is verdrietig als NL verliestquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:47 schreef Bruce117 het volgende:
Hij zit ook gewoon op de bank tijdens de wedstrijd
absoluut. 100 % kwaliteit ditquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:48 schreef 456 het volgende:
Wat een televisie is dit toch weer. Daar kan VillaBvD met hun oeverloos geanalyseer en gezwam toch ECHT niet aan tippen hoor.
Ontroerend.
Amen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:48 schreef 456 het volgende:
Wat een televisie is dit toch weer. Daar kan VillaBvD met hun oeverloos geanalyseer en gezwam toch ECHT niet aan tippen hoor.
Typisch weer ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:50 schreef Bruce117 het volgende:
"Speelt China nog"
"Ja die spelen nog wel"
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:50 schreef Bruce117 het volgende:
"Speelt China nog"
"Ja die spelen nog wel"
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:51 schreef 456 het volgende:
BERRY VAN AARLE MORGEN
De enige man die dacht dat de sponsor die man was die tijdens een blessure met een spons het veld in kwam...
Gekommen om zu bleiben was leuker geweestquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:52 schreef Thetallguy het volgende:
Wir Sind Helden
ja, ongelofelijk..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:53 schreef VoreG het volgende:
dat marcheren bij de Duitsers, het zit echt in hun bloed
Klinsmann wordt gelynched als ze niet verder komen dan ronde 2quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:53 schreef 456 het volgende:
HAHAHA Zie die duitsers trainen
Doet me aan een slechte aflevering van Allo Allo denken...
Je kan zeggen wat je wil van Berry, maar hij pakte in '88 maar mooi 4 prijzen in 1 jaar.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:51 schreef 456 het volgende:
BERRY VAN AARLE MORGEN
De enige man die dacht dat de sponsor die man was die tijdens een blessure met een spons het veld in kwam...
Dat was het eerste wat ik ook dacht.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:53 schreef 456 het volgende:
HAHAHA Zie die duitsers trainen
Doet me aan een slechte aflevering van Allo Allo denken...
Ze mogen handjes dicht knijpen als ze de pool doorkomen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klinsmann wordt gelynched als ze niet verder komen dan ronde 2
Miguel was cool, met dat hoedje en dat guitige hoofdquote:
Nou die had ik alleen deze week al 3x gezienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:51 schreef golfer het volgende:
En mooi om die ouwe beelden van 1974 weer eens te zien.
Kzit er idd nu ook net naar te kijken. Van zulke reclames krijg ik zo'n enorm hollands gevoel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Nationale Nederlanden-reclame is trouwens erg mooi
Berryquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:51 schreef 456 het volgende:
BERRY VAN AARLE MORGEN
Die poule zie ik ze nog wel doorkomen... al hoop ik dat Ecuador een stuntje uithaalt... maar Polen en Costa Rica zijn echt te zwak denk ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze mogen handjes dicht knijpen als ze de pool doorkomen.
quote:
quote:
die aflevering is zo mooi! iedere keer weer goed voor een half uur dolle pretquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:57 schreef 456 het volgende:
[..]
![]()
Waarom kom ik daar nu niet op: gisteren nog zitten kijken
Goed... Ik meld hierboven dat ik naar een ander topic zap... Maar ik zap even door naar het Fawlty Towers topic (dvdtje aan dus... want dat BVD is BORING)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:58 schreef kollie het volgende:
[..]
die aflevering is zo mooi! iedere keer weer goed voor een half uur dolle pret![]()
"don't mention the war... I've mentioned ot once, but I think I got away with it"
quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:01 schreef 456 het volgende:
[..]
Goed... Ik meld hierboven dat ik naar een ander topic zap... Maar ik zap even door naar het Fawlty Towers topic (dvdtje aan dus... want dat BVD is BORING)
Je zag het water in z'n ogen ja... Waanzinnig mooie reportage zeg...quote:
idd, bvd is niet veel soeps...net de herhaling zitten kijken, ging echt nergens over! en morgen hebben ze weer 2e rangs gastenquote:Op woensdag 7 juni 2006 01:09 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Vond het wel aardig , niet heel bijzonder...
eeeh dit topic gaat niet over bvd hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 01:35 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
idd, bvd is niet veel soeps...net de herhaling zitten kijken, ging echt nergens over! en morgen hebben ze weer 2e rangs gasten![]()
Dat is wel ideaalquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:33 schreef Cubewoods het volgende:
Het was weer te gek! Trouwens voor mensen die het gemist hebben.
Elke ochtend is er een herhaling:
11:10 NOS-Studio Sportzomer NED2
ook toen de Nees zijn videoboodschap werd bekeken door miguelquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zag het water in z'n ogen ja... Waanzinnig mooie reportage zeg...
Is nu al een van mijn favoriete programma (Buiten het voetbal dan )quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:52 schreef borisz het volgende:
sportzomer is een geweldig programma
Er werken meer mensen aan dat programma.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:06 schreef One_conundrum het volgende:
Met tom Egbers als reporter, dat is dan iets minder
In de reguliere sport.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:58 schreef 456 het volgende:
Waar is Dione de Graaf in al dat mannengeweld?
Klopt ! Zou dat dan niet live zijn gisterenquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:37 schreef 456 het volgende:
Huh... Nu zag ik gisteren toch Erwin Koeman uitstappen bij Sportzomer?
Ik hoor hem nu op radio2, waar hij vanuit de studio van Omroep Brabant spreekt :|
Gaat over EK88
klikquote:In de Week van de Jaren 80 (5 t/m 9 juni) keert Radio 2 terug naar één van de mooiste sportgebeurtenissen van dat decennium: Het Europees Kampioenschap Voetbal 1988, in Duitsland. Moeten we u nog een keer vertellen wie er toen ook weer kampioen werd..?
Aan de Tafel voor Twee praten we vier dagen lang met de harde werkers, de waterdragers uit het kampioenenteam van wijlen coach Rinus Michels. Aan Tafel volgende week: Adri van Tiggelen, Erwin Koeman, Gerald Vanenburg en Berry van Aerle. Een goed stel, hè?
Ook nietquote:
Ja dat bedoel ik.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Bedoel je '' De avond van het WK'' op ned 3![]()
Heb je polen zien voetballen? Dat is echt geen misselijk team hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die poule zie ik ze nog wel doorkomen... al hoop ik dat Ecuador een stuntje uithaalt... maar Polen en Costa Rica zijn echt te zwak denk ik
Polen heeft een dramatische voorbereiding met een groot keepersprobleem en een hoop irritaties tussen pers en trainers/selectie achter de rug dus ik verwacht daar niet teveel van...quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heb je polen zien voetballen? Dat is echt geen misselijk team hoor.
Theo Reitsma is goed.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Van mij mag Frank Snoeks het doen.... Theo Reitsma is me ook te slaapverwekkend
Juist welquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:53 schreef golfer het volgende:
Als ter Napel de finale van commentaar mag voorzien, kijk ik in ieder geval niet naar de Nederlandse TV.
Ik kijk zoveel mogelijk op de BBC.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:53 schreef golfer het volgende:
Als ter Napel de finale van commentaar mag voorzien, kijk ik in ieder geval niet naar de Nederlandse TV.
Dat is bij mij ook een heel mooi vierkantje met zwarte randequote:Op woensdag 7 juni 2006 22:37 schreef MissX het volgende:
Ik kan echt niet op de BBC kijken. Dan zit er zo een heel zwart kader omheen en ik heb maar een 15 inch tv. Dan zie je helemaal niets meer
Ik heb alweer zin in vanavond.
Tegen die jankerd van Ingrid Paul had hij volkomen gelijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik word echt zo moe van dat rellerige toontje van Bert Maalderink... dat je de onderste steen boven wilt hebben is goed maar door zijn arrogante zelfingenomen toontje geeft niemand het achterste van de tong prijs... je zag het bij de OWS en nu gebeurd al weer hetzelfde![]()
![]()
Bovendien heeft Foppe gewoon gelijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:18 schreef venomsnake het volgende:
wat een gezemel.. wat nou ''dat moet ie niet zeggen''![]()
![]()
Tering hee, Moet Foppe toch lekker zelf weten wat hij zegt, lijkt wel een dictatuur.
wat een mongool die Koeman,
iddquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Foppe is lekker eerlijk
Ik denk dat Foppe bewust de kat op het spek bindt
Ja dat was zij welquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:19 schreef Zwansen het volgende:
Tegen Ingird Paul ja, wat een stom wijf is dat zeg.
haha echt wel zo kijkt ie wel uit zn kopquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Berry van Aerle, wat een simpele dokus...![]()
dat komt vast door die klap tegen zn kopquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Berry van Aerle, wat een simpele dokus...![]()
Ik moet ook altijd aan Theo denken iddquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Berry is fucking grappig man
Theo Maassen maakt altijd grappen over Berry, ik zeg, een nieuw cabaretduo is geboren
Kun je het je voorstellen, Theo met Berry op het podium
lijkt mij ook geweldigquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Berry is fucking grappig man
Theo Maassen maakt altijd grappen over Berry, ik zeg, een nieuw cabaretduo is geboren
Kun je het je voorstellen, Theo met Berry op het podium
Dankjequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Topic van Dago in FB volgens mij. Moet je ff aanmelden.
geweldige man moet dat geweest zijnquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:40 schreef Zwansen het volgende:
Die verhalen over Rinus.
Nog nooit iets tegen hun gezegd.
Geweldig iddquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:40 schreef Zwansen het volgende:
Die verhalen over Rinus.
Bedankt voor je linkquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?
quote:
Dat mis ik toch wel bij de meeste "hedendaagse" trainers. Die oer-oude gasten hadden altijd zoiets vreemds rond zich hangen. Of het nu Michels, Happel, Herrera, Thys of Goethals was, dat zie je nu toch merkelijk minder, vind ik.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:40 schreef Zwansen het volgende:
Die verhalen over Rinus.
Die Lobanovski kan er ook wel bij.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat mis ik toch wel bij de meeste "hedendaagse" trainers. Die oer-oude gasten hadden altijd zoiets vreemds rond zich hangen. Of het nu Michels, Happel, Herrera, Thys of Goethals was, dat zie je nu toch merkelijk minder, vind ik.
mja daar kunnen wij nederlands nog een puntje aan zuigen...quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
sinds 76 maar 1 strafschop gemist ...![]()
![]()
Ik kan ook nooit kiezen wie ik nou het irritantste vond uit die generatie... Klinsmann, Matthaus, Brehme, Kohler, Moller.... het is als kiezen tussen stront en kotsquote:
Oh jah , nog zo eentjequote:
ik mis Effenberg in dit rijtjequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit kiezen wie ik nou het irritantste vond uit die generatie... Klinsmann, Matthaus, Brehme, Kohler, Moller.... het is als kiezen tussen stront en kots![]()
quote:
quote:
hoe kon je die nou vergeten? Ik had toen ie nog voetbalde altijd graag 5 minuten betaald voetbal willen spelen, maar dan wel tegen hem en em in die 5 minuten echt de poten onder zn lijf vandaan willen schoppen... Vreselijke vent echt niet normaal...quote:
die hebben ze er in '94 zelfs zelf uitgeschopt bij de Mannschaft ...quote:
Ik had dat met Jeremies, maar goed die is van de volgende generatiequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe kon je die nou vergeten? Ik had toen ie nog voetbalde altijd graag 5 minuten betaald voetbal willen spelen, maar dan wel tegen hem en em in die 5 minuten echt de poten onder zn lijf vandaan willen schoppen... Vreselijke vent echt niet normaal...
volkomen terecht ook....quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
die hebben ze er in '94 zelfs zelf uitgeschopt bij de Mannschaft ...![]()
![]()
Nationale Nederlandenquote:
haha ja ook zo'n vreselijke vent..quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had dat met Jeremies, maar goed die is van de volgende generatie
Helaas tegen die tijd had Guido Buchwald allang jouw been gebroken hoor ...quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe kon je die nou vergeten? Ik had toen ie nog voetbalde altijd graag 5 minuten betaald voetbal willen spelen, maar dan wel tegen hem en em in die 5 minuten echt de poten onder zn lijf vandaan willen schoppen... Vreselijke vent echt niet normaal...
tsja dat had ik dan voor lief genomen...quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Helaas tegen die tijd had Guido Buchwald allang jouw been gebroken hoor ...![]()
Buchwald, ook al zo'n graftakquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Helaas tegen die tijd had Guido Buchwald allang jouw been gebroken hoor ...![]()
Hasslerquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:59 schreef Zwansen het volgende:
Olaf Thon dan misschien maar. Waarom weet ik niet. Of die kleine.
exactely my thoughtsquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:59 schreef DrDentz het volgende:
dat muurtje met Berry van Aerle, geweldighij lijkt altijd zo'n typetje van Theo Maassen
er zijn geen leuke duitse voetballersquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:58 schreef Zwansen het volgende:
Ik wilde eik posten wie mijn favoriete leuke speler van Duitsland was, maar ik kan er echt geen bedenken.
Bodo Illgner misschien.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er zijn geen leuke duitse voetballers
hahaha ook die niet...quote:
hadden ze zich toen moeten bedenken.. Het is dus te laat ...quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:06 schreef Zwansen het volgende:
Troiuwens, die spelers van 74 wel. Die waren laatst op tv om excuses aan Cruyff aan te bieden. Weet niet meer wie maar het waren een stuk of 3, echt wel symphatiek.
mee eensch..die van gisteren ook al.. hopelijk kunnen ze dit niveau vasthoudenquote:
respectloos vind ik...quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:09 schreef DrDentz het volgende:
Waren de spelers van Bayern, die de afscheidswedstrijd van Cruijff bij Ajax met 8-0 wonnen![]()
Jah, maar dat vind ik net weer humorquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:09 schreef DrDentz het volgende:
Waren de spelers van Bayern, die de afscheidswedstrijd van Cruijff bij Ajax met 8-0 wonnen![]()
Klopt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:09 schreef DrDentz het volgende:
daar kan ik me wel in vindenquote:Op donderdag 8 juni 2006 06:08 schreef maril het volgende:
Klinsmann zelf vind ik wel een geschikte kerel.
Waarom moet er nou altijd een rel zijn wil iemand een goede analiticus zijn? Sensatiezoekersquote:Op donderdag 8 juni 2006 06:47 schreef LuukBes het volgende:
Hoe komen ze op het belachelijke idee om Bert van Marwijk en Blind als vaste analisten uit te nodigen. 2 exponenten van saaiheid in het kwadraat, die altijd alles politiek correct verwoorden.
Haal nou gewoon Adriaanse aan die tafel, die zich lekker aan vooravond van Portugal 2004 als martelaar liet royeren als lid van de trainersbond doordat ie Advocaat afmaakte in de VI met de kop : ' Met Dick Advocaat wordt je geen kampioen'. Heerlijke rel, lekker inhoudelijk inhakken op dat laffe voetbal van Dick, iedereen wist dat Co'tje gelijk had en ging ermee aan de haal.
En toen Co nog eens de weken erop aan tafel bij Jack, die gehakt maakte van Seedorf en allerlei tactische beslissingen van Advocaat. Dat was pas een analist die voor controversieel vuurwerk zorgde. Zie hem nog zitten in zijn opzichtige van Gils 3 delig-gentlemans-pak. Beste analist ooits, naast Cruijff.
Daar gaat het helemaal niet om. Adriaanse zei gewoon wat heel de pers en het volk al vond, alleen ook nog onderbouwd met scherpe analyses en alternatieven hoe het wel moest.quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom moet er nou altijd een rel zijn wil iemand een goede analiticus zijn? Sensatiezoekers.
nou ja misschien Ballack nog wel...quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar kan ik me wel in vinden
Ook Ballack lijkt me best een prettig persoon
Jack is te veel pro-ajax en daardoor zal ie van Basten nooit afkraken of mensen in die positie brengen tijdens een interview.. Op zich wel een beetje jammer, want wat van Tiggelen gister zei sneed wel degelijk hout..quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:16 schreef LuukBes het volgende:
[..]
...........
Zo'n van Tiggelen is er ook zo een. Die roept gewoon terecht dat Heitinga totaal geen rechtsback is, en dat ie Mathijsen niet killer genoeg vind. Die man weet waarover ie praat. Jack is te dom om daar dan op door te vragen, maar zo'n mensen heb je wat aan. Co is gewoon ook zo'n boeiende vent die zich onafhankelijk durft op te stellen. Boeiende mensen met persoonlijkheid zorgen voor leuke TV, zie van Basten. Weg met de doorsnee meepraters.
Bert van Marwijk en Danny Blind.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:03 schreef dvdfreak het volgende:
Wie komt er vanavond?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bert van Marwijk en Danny Blind.
hmmz ik ben benieuwd wat dat gaat worden, als Blind maar niet weer zo gaat zitten huilen om dat Ajax gebeuren.. dat ben ik echt helemaal zat..quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bert van Marwijk en Danny Blind.
Geen Ajax please. Ajax interesseert me op het moment geen ene flikker. HUP HOLLAND!quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz ik ben benieuwd wat dat gaat worden, als Blind maar niet weer zo gaat zitten huilen om dat Ajax gebeuren.. dat ben ik echt helemaal zat..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |