In de reguliere sport.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:58 schreef 456 het volgende:
Waar is Dione de Graaf in al dat mannengeweld?
Klopt ! Zou dat dan niet live zijn gisterenquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:37 schreef 456 het volgende:
Huh... Nu zag ik gisteren toch Erwin Koeman uitstappen bij Sportzomer?
Ik hoor hem nu op radio2, waar hij vanuit de studio van Omroep Brabant spreekt :|
Gaat over EK88
klikquote:In de Week van de Jaren 80 (5 t/m 9 juni) keert Radio 2 terug naar één van de mooiste sportgebeurtenissen van dat decennium: Het Europees Kampioenschap Voetbal 1988, in Duitsland. Moeten we u nog een keer vertellen wie er toen ook weer kampioen werd..?
Aan de Tafel voor Twee praten we vier dagen lang met de harde werkers, de waterdragers uit het kampioenenteam van wijlen coach Rinus Michels. Aan Tafel volgende week: Adri van Tiggelen, Erwin Koeman, Gerald Vanenburg en Berry van Aerle. Een goed stel, hè?
Ook nietquote:
Ja dat bedoel ik.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Bedoel je '' De avond van het WK'' op ned 3![]()
Heb je polen zien voetballen? Dat is echt geen misselijk team hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die poule zie ik ze nog wel doorkomen... al hoop ik dat Ecuador een stuntje uithaalt... maar Polen en Costa Rica zijn echt te zwak denk ik
Polen heeft een dramatische voorbereiding met een groot keepersprobleem en een hoop irritaties tussen pers en trainers/selectie achter de rug dus ik verwacht daar niet teveel van...quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heb je polen zien voetballen? Dat is echt geen misselijk team hoor.
Theo Reitsma is goed.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Van mij mag Frank Snoeks het doen.... Theo Reitsma is me ook te slaapverwekkend
Juist welquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:53 schreef golfer het volgende:
Als ter Napel de finale van commentaar mag voorzien, kijk ik in ieder geval niet naar de Nederlandse TV.
Ik kijk zoveel mogelijk op de BBC.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:53 schreef golfer het volgende:
Als ter Napel de finale van commentaar mag voorzien, kijk ik in ieder geval niet naar de Nederlandse TV.
Dat is bij mij ook een heel mooi vierkantje met zwarte randequote:Op woensdag 7 juni 2006 22:37 schreef MissX het volgende:
Ik kan echt niet op de BBC kijken. Dan zit er zo een heel zwart kader omheen en ik heb maar een 15 inch tv. Dan zie je helemaal niets meer
Ik heb alweer zin in vanavond.
Tegen die jankerd van Ingrid Paul had hij volkomen gelijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik word echt zo moe van dat rellerige toontje van Bert Maalderink... dat je de onderste steen boven wilt hebben is goed maar door zijn arrogante zelfingenomen toontje geeft niemand het achterste van de tong prijs... je zag het bij de OWS en nu gebeurd al weer hetzelfde![]()
![]()
Bovendien heeft Foppe gewoon gelijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:18 schreef venomsnake het volgende:
wat een gezemel.. wat nou ''dat moet ie niet zeggen''![]()
![]()
Tering hee, Moet Foppe toch lekker zelf weten wat hij zegt, lijkt wel een dictatuur.
wat een mongool die Koeman,
iddquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Foppe is lekker eerlijk
Ik denk dat Foppe bewust de kat op het spek bindt
Ja dat was zij welquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:19 schreef Zwansen het volgende:
Tegen Ingird Paul ja, wat een stom wijf is dat zeg.
haha echt wel zo kijkt ie wel uit zn kopquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Berry van Aerle, wat een simpele dokus...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |