ja, ongelofelijk..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:53 schreef VoreG het volgende:
dat marcheren bij de Duitsers, het zit echt in hun bloed
Klinsmann wordt gelynched als ze niet verder komen dan ronde 2quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:53 schreef 456 het volgende:
HAHAHA Zie die duitsers trainen
Doet me aan een slechte aflevering van Allo Allo denken...
Je kan zeggen wat je wil van Berry, maar hij pakte in '88 maar mooi 4 prijzen in 1 jaar.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:51 schreef 456 het volgende:
BERRY VAN AARLE MORGEN
De enige man die dacht dat de sponsor die man was die tijdens een blessure met een spons het veld in kwam...
Dat was het eerste wat ik ook dacht.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:53 schreef 456 het volgende:
HAHAHA Zie die duitsers trainen
Doet me aan een slechte aflevering van Allo Allo denken...
Ze mogen handjes dicht knijpen als ze de pool doorkomen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klinsmann wordt gelynched als ze niet verder komen dan ronde 2
Miguel was cool, met dat hoedje en dat guitige hoofdquote:
Nou die had ik alleen deze week al 3x gezienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:51 schreef golfer het volgende:
En mooi om die ouwe beelden van 1974 weer eens te zien.
Kzit er idd nu ook net naar te kijken. Van zulke reclames krijg ik zo'n enorm hollands gevoel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Nationale Nederlanden-reclame is trouwens erg mooi
Berryquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:51 schreef 456 het volgende:
BERRY VAN AARLE MORGEN
De enige man die dacht dat de sponsor die man was die tijdens een blessure met een spons het veld in kwam...
Die poule zie ik ze nog wel doorkomen... al hoop ik dat Ecuador een stuntje uithaalt... maar Polen en Costa Rica zijn echt te zwak denk ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze mogen handjes dicht knijpen als ze de pool doorkomen.
quote:
quote:
die aflevering is zo mooi! iedere keer weer goed voor een half uur dolle pretquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:57 schreef 456 het volgende:
[..]
![]()
Waarom kom ik daar nu niet op: gisteren nog zitten kijken
Goed... Ik meld hierboven dat ik naar een ander topic zap... Maar ik zap even door naar het Fawlty Towers topic (dvdtje aan dus... want dat BVD is BORING)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:58 schreef kollie het volgende:
[..]
die aflevering is zo mooi! iedere keer weer goed voor een half uur dolle pret![]()
"don't mention the war... I've mentioned ot once, but I think I got away with it"
quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:01 schreef 456 het volgende:
[..]
Goed... Ik meld hierboven dat ik naar een ander topic zap... Maar ik zap even door naar het Fawlty Towers topic (dvdtje aan dus... want dat BVD is BORING)
Je zag het water in z'n ogen ja... Waanzinnig mooie reportage zeg...quote:
idd, bvd is niet veel soeps...net de herhaling zitten kijken, ging echt nergens over! en morgen hebben ze weer 2e rangs gastenquote:Op woensdag 7 juni 2006 01:09 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Vond het wel aardig , niet heel bijzonder...
eeeh dit topic gaat niet over bvd hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 01:35 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
idd, bvd is niet veel soeps...net de herhaling zitten kijken, ging echt nergens over! en morgen hebben ze weer 2e rangs gasten![]()
Dat is wel ideaalquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:33 schreef Cubewoods het volgende:
Het was weer te gek! Trouwens voor mensen die het gemist hebben.
Elke ochtend is er een herhaling:
11:10 NOS-Studio Sportzomer NED2
ook toen de Nees zijn videoboodschap werd bekeken door miguelquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zag het water in z'n ogen ja... Waanzinnig mooie reportage zeg...
Is nu al een van mijn favoriete programma (Buiten het voetbal dan )quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:52 schreef borisz het volgende:
sportzomer is een geweldig programma
Er werken meer mensen aan dat programma.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:06 schreef One_conundrum het volgende:
Met tom Egbers als reporter, dat is dan iets minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |