dat komt vast door die klap tegen zn kopquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Berry van Aerle, wat een simpele dokus...![]()
Ik moet ook altijd aan Theo denken iddquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Berry is fucking grappig man
Theo Maassen maakt altijd grappen over Berry, ik zeg, een nieuw cabaretduo is geboren
Kun je het je voorstellen, Theo met Berry op het podium
lijkt mij ook geweldigquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Berry is fucking grappig man
Theo Maassen maakt altijd grappen over Berry, ik zeg, een nieuw cabaretduo is geboren
Kun je het je voorstellen, Theo met Berry op het podium
Dankjequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Topic van Dago in FB volgens mij. Moet je ff aanmelden.
geweldige man moet dat geweest zijnquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:40 schreef Zwansen het volgende:
Die verhalen over Rinus.
Nog nooit iets tegen hun gezegd.
Geweldig iddquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:40 schreef Zwansen het volgende:
Die verhalen over Rinus.
Bedankt voor je linkquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?
quote:
Dat mis ik toch wel bij de meeste "hedendaagse" trainers. Die oer-oude gasten hadden altijd zoiets vreemds rond zich hangen. Of het nu Michels, Happel, Herrera, Thys of Goethals was, dat zie je nu toch merkelijk minder, vind ik.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:40 schreef Zwansen het volgende:
Die verhalen over Rinus.
Die Lobanovski kan er ook wel bij.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat mis ik toch wel bij de meeste "hedendaagse" trainers. Die oer-oude gasten hadden altijd zoiets vreemds rond zich hangen. Of het nu Michels, Happel, Herrera, Thys of Goethals was, dat zie je nu toch merkelijk minder, vind ik.
mja daar kunnen wij nederlands nog een puntje aan zuigen...quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
sinds 76 maar 1 strafschop gemist ...![]()
![]()
Ik kan ook nooit kiezen wie ik nou het irritantste vond uit die generatie... Klinsmann, Matthaus, Brehme, Kohler, Moller.... het is als kiezen tussen stront en kotsquote:
Oh jah , nog zo eentjequote:
ik mis Effenberg in dit rijtjequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit kiezen wie ik nou het irritantste vond uit die generatie... Klinsmann, Matthaus, Brehme, Kohler, Moller.... het is als kiezen tussen stront en kots![]()
quote:
quote:
hoe kon je die nou vergeten? Ik had toen ie nog voetbalde altijd graag 5 minuten betaald voetbal willen spelen, maar dan wel tegen hem en em in die 5 minuten echt de poten onder zn lijf vandaan willen schoppen... Vreselijke vent echt niet normaal...quote:
die hebben ze er in '94 zelfs zelf uitgeschopt bij de Mannschaft ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |