Ik had dat met Jeremies, maar goed die is van de volgende generatiequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe kon je die nou vergeten? Ik had toen ie nog voetbalde altijd graag 5 minuten betaald voetbal willen spelen, maar dan wel tegen hem en em in die 5 minuten echt de poten onder zn lijf vandaan willen schoppen... Vreselijke vent echt niet normaal...
volkomen terecht ook....quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
die hebben ze er in '94 zelfs zelf uitgeschopt bij de Mannschaft ...![]()
![]()
Nationale Nederlandenquote:
haha ja ook zo'n vreselijke vent..quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had dat met Jeremies, maar goed die is van de volgende generatie
Helaas tegen die tijd had Guido Buchwald allang jouw been gebroken hoor ...quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe kon je die nou vergeten? Ik had toen ie nog voetbalde altijd graag 5 minuten betaald voetbal willen spelen, maar dan wel tegen hem en em in die 5 minuten echt de poten onder zn lijf vandaan willen schoppen... Vreselijke vent echt niet normaal...
tsja dat had ik dan voor lief genomen...quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Helaas tegen die tijd had Guido Buchwald allang jouw been gebroken hoor ...![]()
Buchwald, ook al zo'n graftakquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Helaas tegen die tijd had Guido Buchwald allang jouw been gebroken hoor ...![]()
Hasslerquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:59 schreef Zwansen het volgende:
Olaf Thon dan misschien maar. Waarom weet ik niet. Of die kleine.
exactely my thoughtsquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:59 schreef DrDentz het volgende:
dat muurtje met Berry van Aerle, geweldighij lijkt altijd zo'n typetje van Theo Maassen
er zijn geen leuke duitse voetballersquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:58 schreef Zwansen het volgende:
Ik wilde eik posten wie mijn favoriete leuke speler van Duitsland was, maar ik kan er echt geen bedenken.
Bodo Illgner misschien.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er zijn geen leuke duitse voetballers
hahaha ook die niet...quote:
hadden ze zich toen moeten bedenken.. Het is dus te laat ...quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:06 schreef Zwansen het volgende:
Troiuwens, die spelers van 74 wel. Die waren laatst op tv om excuses aan Cruyff aan te bieden. Weet niet meer wie maar het waren een stuk of 3, echt wel symphatiek.
mee eensch..die van gisteren ook al.. hopelijk kunnen ze dit niveau vasthoudenquote:
respectloos vind ik...quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:09 schreef DrDentz het volgende:
Waren de spelers van Bayern, die de afscheidswedstrijd van Cruijff bij Ajax met 8-0 wonnen![]()
Jah, maar dat vind ik net weer humorquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:09 schreef DrDentz het volgende:
Waren de spelers van Bayern, die de afscheidswedstrijd van Cruijff bij Ajax met 8-0 wonnen![]()
Klopt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:09 schreef DrDentz het volgende:
daar kan ik me wel in vindenquote:Op donderdag 8 juni 2006 06:08 schreef maril het volgende:
Klinsmann zelf vind ik wel een geschikte kerel.
Waarom moet er nou altijd een rel zijn wil iemand een goede analiticus zijn? Sensatiezoekersquote:Op donderdag 8 juni 2006 06:47 schreef LuukBes het volgende:
Hoe komen ze op het belachelijke idee om Bert van Marwijk en Blind als vaste analisten uit te nodigen. 2 exponenten van saaiheid in het kwadraat, die altijd alles politiek correct verwoorden.
Haal nou gewoon Adriaanse aan die tafel, die zich lekker aan vooravond van Portugal 2004 als martelaar liet royeren als lid van de trainersbond doordat ie Advocaat afmaakte in de VI met de kop : ' Met Dick Advocaat wordt je geen kampioen'. Heerlijke rel, lekker inhoudelijk inhakken op dat laffe voetbal van Dick, iedereen wist dat Co'tje gelijk had en ging ermee aan de haal.
En toen Co nog eens de weken erop aan tafel bij Jack, die gehakt maakte van Seedorf en allerlei tactische beslissingen van Advocaat. Dat was pas een analist die voor controversieel vuurwerk zorgde. Zie hem nog zitten in zijn opzichtige van Gils 3 delig-gentlemans-pak. Beste analist ooits, naast Cruijff.
Daar gaat het helemaal niet om. Adriaanse zei gewoon wat heel de pers en het volk al vond, alleen ook nog onderbouwd met scherpe analyses en alternatieven hoe het wel moest.quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom moet er nou altijd een rel zijn wil iemand een goede analiticus zijn? Sensatiezoekers.
nou ja misschien Ballack nog wel...quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar kan ik me wel in vinden
Ook Ballack lijkt me best een prettig persoon
Jack is te veel pro-ajax en daardoor zal ie van Basten nooit afkraken of mensen in die positie brengen tijdens een interview.. Op zich wel een beetje jammer, want wat van Tiggelen gister zei sneed wel degelijk hout..quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:16 schreef LuukBes het volgende:
[..]
...........
Zo'n van Tiggelen is er ook zo een. Die roept gewoon terecht dat Heitinga totaal geen rechtsback is, en dat ie Mathijsen niet killer genoeg vind. Die man weet waarover ie praat. Jack is te dom om daar dan op door te vragen, maar zo'n mensen heb je wat aan. Co is gewoon ook zo'n boeiende vent die zich onafhankelijk durft op te stellen. Boeiende mensen met persoonlijkheid zorgen voor leuke TV, zie van Basten. Weg met de doorsnee meepraters.
Bert van Marwijk en Danny Blind.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:03 schreef dvdfreak het volgende:
Wie komt er vanavond?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bert van Marwijk en Danny Blind.
hmmz ik ben benieuwd wat dat gaat worden, als Blind maar niet weer zo gaat zitten huilen om dat Ajax gebeuren.. dat ben ik echt helemaal zat..quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bert van Marwijk en Danny Blind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |