TVquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:48 schreef tong80 het volgende:
Raar dat er nog geen topic over is.Of zien we iets over het hoofd ?
BvD en Studio Sportzomer beginnen allebei om 23.00quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
Blijft jammer dat het samenvalt bij Villa BvD, maar ik kies denk ik toch standaard voor de NOS, eerste minuten van BvD meepikken, video aanslingeren en ben je rond 0.45 klaar.
nou liever een pak dan een trainingspak hoor... dat vind ik altijd zo pauperig overkomen... wij zijn het Oostblok nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:15 schreef MiLalaa het volgende:
waarom moeten die mannen in rouwkostuum het vliegtuig in? Trek die kerels iets sportiefs aan
slaat nergens op iddquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:15 schreef VoreG het volgende:
Het is ook een belachelijke slogan, lijkt wel de Olympische Spelen
Bert is wel lachen vind ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Bert Maalderink.... hadden ze die nou niet thuis kunnen laten
iets hips nonchalants mag wel. Altijd maar die quasi intelligente pakken, voor de wedstrijd en direct erna en altijd tussendoor en in vliegtuigen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:16 schreef TheVulture het volgende:
nou liever een pak dan een trainingspak hoor... dat vind ik altijd zo pauperig overkomen... wij zijn het Oostblok niet
nette broek met een poloquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:17 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
iets hips nonchalants mag wel. Altijd maar die quasi intelligente pakken, voor de wedstrijd en direct erna en altijd tussendoor en in vliegtuigen.
Maar zal wel aan mij liggen![]()
De enige leuke Bert is die van Ernie....quote:
tsja, ze moeten iets voordat het toernooi begonnen is.quote:
Komt nog genoegquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:23 schreef Dos37 het volgende:
Valt tegen heb liever over dat het over dit WK gaat.
Dat is vrijdag pas of donderdag.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:23 schreef Dos37 het volgende:
Valt tegen heb liever over dat het over dit WK gaat.
mwoah, lijkt me wel een goed idee.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Iedereen alleen op een kamer.... dat zou voor mij niks zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |