Ook zijn er nieuwe spelmogelijkheden.quote:By aligning with one of two warring factions, alliances can gain and hold territory by participating in Faction Battles. The outcome of these battles influences the progress of the war between the two factions. The current battle lines and indications of the control of cities and towns are always visible on the world map. Guild membership in Guild Wars Factions is extremely appealing and interesting for both cooperative and PvP players. By joining an alliance and achieving success with Alliance Missions, your guild gains control of high-level towns. With that control, guild members acquire access to elite cooperative content. In Factions, the strongest guilds most likely will not be made up exclusively of PvP or cooperative players. The strongest guilds will be a combination of both types of players, and such a combination will result in benefits for all members.
En uiteraard nieuwe content.quote:* Challenge Missions Cooperative missions involve specific scoring objectives, such as holding out against progressive waves of enemies. You will see personal bests and high scores displayed within the game.
* Elite Missions The most powerful alliances have access to new areas that are designed to be the ultimate cooperative challenge.
* Competitive Missions Multiple teams compete to control resource points and achieve strategic victory. Victors earn faction points for their alliance which will determine the control of towns and outposts.
* Alliance Battles Alliance Battles are large-scale, strategic PvP battles that allow factions to conquer new territory.
Game On!quote:* A total of 300 new skills, including 90 new elite skills, for the two new Factions professions and the six core professions from Guild Wars.
* More than 50 new locales, including story missions, combat arenas, and explorable areas.
* More than 100 new creatures.
* New guild halls.
* New faces, hair styles, and armor sets for both Factions and the core professions.
* New pets
* Hundreds of new weapons and items.
quote:Mijn nieuwe character is overigens bedoeld voor PvP, GvG en dat soort dingen. Het is een Mesmer. Ik heb zelf nog niet eerder wat met PvP gedaan. Dus heeft iemand nog tips om een goede PVP mesmer te maken?
Ik geef de voorkeur aan Hema appelkruimeltaartquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:27 schreef EricG het volgende:
Waar slaat dat "Omelet du Fromage" in de OP trouwens op?
guild cape kost 2000, beetje leuke armor (in dit begin deel) kost zo'n 600, en ik lees overal dat de armor later nog veel duurder wordt?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef Ame_thyst het volgende:
maar waarom willen jullie eigenlijk veel geld hebben? Zoveel kan je er niet mee...ja armor kopen maar dat kost ook niet zoveel...ohja en bier![]()
Perfecte gouden of groene wapens kopen, met zeldzame skin zijn ze toch al gauw 100K + 25 ecto's. Perfecte gouden schilden met een zeldzame skin heb ik voor 2 miljoen zien gaan, mini bone dragons gaan voor 300-400K, FoW armor is in totaal iets van 1,3 miljoen. Daarvoor heb je dus geld nodigquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:27 schreef mips het volgende:
[..]
guild cape kost 2000, beetje leuke armor (in dit begin deel) kost zo'n 600, en ik lees overal dat de armor later nog veel duurder wordt?
(gotta look cool....)
oja... en bier natuurlijk...
Oe, oe, NEEquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:28 schreef mips het volgende:
gewoon hier op het forum een beetje bedelen heeft dus geen zin?
Monk needs gold to support drinking habbit! Please donate! Will laugh at sir Tydus for gold....
ja daar heb je veel geld voor nodig , voor runes had je vroeger ook een hoop geld voor nodig (40k, jaah ik heb de introductie van runes nog meegemaaktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:05 schreef EricG het volgende:
Perfecte gouden of groene wapens kopen, met zeldzame skin zijn ze toch al gauw 100K + 25 ecto's. Perfecte gouden schilden met een zeldzame skin heb ik voor 2 miljoen zien gaan, mini bone dragons gaan voor 300-400K, FoW armor is in totaal iets van 1,3 miljoen. Daarvoor heb je dus geld nodig
Ga toch lekker farmen!quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:28 schreef mips het volgende:
gewoon hier op het forum een beetje bedelen heeft dus geen zin?
Monk needs gold to support drinking habbit! Please donate! Will laugh at sir Tydus for gold....
kijk hier maar eens http://guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=25784quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:37 schreef Ungeheuer het volgende:
Heb hem niet geverfd. Iemand anders wel? Ben wel benieuwd namelijk. Kon nergens een plaatje vinden van 15k Canthan armor wat geverfd is.
Jammer van die 12 Markmanship, maar voor de rest een bijna perfecte bow!quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:56 schreef DarkY.NL het volgende:
Mooie boog ja, maar ook jammer dat er geen +15% dmg ofzo op zit, maar ja je kan niet alles hebben.
Ik vond gister dus ook een 5/1 boog met 19% dmg vs ogre ofzo.
Salvage dat ding, omdat er geen extra dmg mod ofzat, krijg ik die 19% dmg vs ogre ding
5/-1 heeft betrekking op de Vampiric Mod die op de Boog zit (kan ook op een zwaard etc zitten). 5 is de Life Stealing, en -1 is de health degen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:38 schreef mips het volgende:
euh... wat betekent 5/-1 ? 5 is energy + 5, maar wat is die -1?
en zo'n requirement op markmanship, hoe werkt dat precies? mijn karakter hebben ook zo'n boog die 9 markmanship vereisen (bonus item GW2006) maar ondanks dat ik dat nog niet heb richt dat ding wel leuke schade aan volgens mij...
Gisteren had ik mazzel... iemand probeerde een leuke groene staf (Ivor's rod of staff ofzo) voor een monk te verkopen. Beetje naief ging ik de onderhandelingen in bleek hij daar 8K voor te vragen. Ik gaf aan dat ik dat wat veel vond (ik ben nl. blij als ik 500g bij elkaar heb om mijn deel van een cape te betalen) en dat hij maar iemand anders moest zoeken... toen zakte hij in prijs naar 5K - hij wou er graag vanaf zie die.
Toen ik hem uitlegde dat ik in totaal echt maar zo'n 350g had en en dat zo'n groene staf waarschijnlijk best het geld waard was maar ik geen idee had wat er zo bijzonder was aan een groene staf (en mijn 350g dus ook niet allemaal aan een staf uit ging geven) besloot hij hem bij gebrek aan andere gegadigden maar gewoon aan me weg te geven...
leuk ding.... heeft wel weer een requirement op smitting die ik niet haal...
ennuh... kan iemand me uitleggen wat er zo bijzonder is aan een groen item dat ik er wel 8K voor zou moeten betalen? en wat zijn ecto's ??
100%quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:41 schreef Ardenlyn het volgende:
Tot hoever kun je je map zichtbaar maken? Ik heb bv nog een stukje fluffy wolkjes onder de Arena van Ascalon. Kun je alles wel zichtbaar maken of blijven er blurry gedeeltes op de map staan ookal heb je alles wel gezien?
Overal waar je niet kunt komen wel, voor de rest als het goed is niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:44 schreef Ardenlyn het volgende:
ja dat weet ik maar blijven er sommige stukken blurry op de map?
Er blijven stukken blurry tussen gebieden. Onder die arena ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:44 schreef Ardenlyn het volgende:
ja dat weet ik maar blijven er sommige stukken blurry op de map?
Vind die Zodiac skin wel mooi.quote:
Volgensmij is dat netzo als een mursaatbow een hornquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat voor type boog is die Zodiac? Composite? Flat? Long? Short? Horn?
Vind de skin wel mooi, maar maar als het b.v. een flatbow is dan hoef ik er geen.
Heb het al gevonden.. het is een long bow.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef Wiehoe het volgende:
Volgensmij is dat netzo als een mursaatbow een horn
Ahh ok, zeker een nieuwe skin uit cantha?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb het al gevonden.. het is een long bow.
Hmmja customizen is wel een goed idee ja. En ik heb liever +5 energy dan 15^50 of +15 while ench. Enchanted ben ik vrijwel nooit, en die 15% extra damage... tsja dan heb ik toch liever +5 energy, want da's 2 keer Barrage, en als die 2 keer goed gaat is dat toch zo'n 300 damage, verspreid over 6 personen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:35 schreef Ungeheuer het volgende:
Trouwens die boog van Eric is fantastisch. Dat de req 12 is maakt geen hol uit. Een beetje Ranger heeft namelijk 16 in Marksmanship. De 15% damage is een beetje jammer dat die ontbreekt maar wordt ruimschoots goed gemaakt door de extra 5 energy. Waarom niet gecustomized Eric voor de extra 20% damage?
Mijn meest gebruikte wapens:
[afbeelding]
dat weet ik ook welquote:Op zondag 11 juni 2006 00:27 schreef Ardenlyn het volgende:
Nou ja zeg kaspermols282 bedoeld er alleen maar mee dat die imageshack gewoon niet goed werkt op fok.
http://tinypic.com/ is ook vrij snelquote:Op zondag 11 juni 2006 11:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel(meestal werkt het gewoon trouwens) maar ik had haast en imageshack is het snelste.
Salvagen voor de +30 health. Voor de rest zuigt hij namelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:19 schreef Ame_thyst het volgende:
Geweldig![]()
oh btw ik verkoop die shit altijd zoals bvb
[afbeelding]
bied erop als je hem wil kopen![]()
http://traders.gwonline.net/viewitem.php?tradeid=134186
trouwens gelijk een goede tip als je een ingame item wil verkopen. Maak een auction op die site!(crap verkopen lukt je niet maar groen/gold enzo wel) GL!
temp: Jaquote:Op zondag 11 juni 2006 18:10 schreef kokokoko het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje over GW:F.
ik zoek een spel waarbij ik een character kan bouwen, zoals gw dus. Maar ik vroeg mij af hoe het ingame gaat. Of het spel daar een beetje tempo heeft, zoals bij diablo 2 ofzo. En is het een beetje te doen als beginner, als ik bij diablo bezig ben dan is het eigenlijk moeilijk om serieus op hogere lvl's mee te doen omdat ik dan geen goede wapens heb. Is het bij gw ook enorm belangrijk of je goede items hebt zoals bij d2? Of is het ook mogelijk om nog wat te doen met wapens die je tijdens het quests spelen tegen komt?
Hoe zit het als je alleen speelt, is het dan nog een beetje te doen of heb je perse een team nodig?
Mvg,
koko
En nee het is niet zo nodig om je druk te maken om wapens(stats) Als je lvl 1 bent droppen er wapens die goed zijn voor lvl 1 chars. Ben je lvl20 dan droppen de beste wapens.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:18 schreef kaspermols282 het volgende:
temp: Ja
als beginner: Ja
Wapens: Huh![]()
Alleen: Ja![]()
Hij is niet max damage, en vrijwel niemand gebruikt hamers, en dat eerste zegt al genoeg.quote:Op zondag 11 juni 2006 12:39 schreef Ame_thyst het volgende:
Zo erg zuigt hij niet, ja het kan beter maar ik probeer hem toch eerst te sellen.
komt nog wel, wat is je charactername?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
Vandaag ook eens begonnen met GW.
Al die termen... begint me nu al te duizelen..
Het probleem is een beetje dat het spel niet heel geweldig is maar de verslavingsfactor inderdaad vreselijk hoog ligt!quote:Op maandag 12 juni 2006 12:58 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik snapte eerst ook niet waar iedereen het over had maar na een aantal weekjes spelen snap ik al steeds meerdus het komt vanzelf jah
Ik vind het echt wel steeds meer een k*tspel worden hoor!!!Baggerzooi!! Zodra ik ook maar kan spelen dan ga ik spelen omdat ik het zo verslavend vind
Ik heb dus gewoon dik 80 euro uitgegeven om weinig slaap te krijgen, geen sociaal leven meer te hebben enz:haha naja valt allemaal best wel mee maar het is een erg leuk spel en na Oblivion had ik niet verwacht zo gauw weer een verslavend spel te vinden
Met wat voor char speel je PvP? En welke build gebruik je dan? Want ik ben echt nog een n00b met PvP, terwijl ik nu 9 maanden speel (quote:Op maandag 12 juni 2006 13:25 schreef Wiehoe het volgende:
Wel verslavend ja, ik speel het nu zo'n 5 maand en ik ben nu nog niet uitgekeken. Ik heb nu voor het eerst een start gemaakt met PVP wat ik wel erg leuk vind.
uh gw IS een pvp spelquote:Op maandag 12 juni 2006 15:06 schreef EricG het volgende:
Met wat voor char speel je PvP? En welke build gebruik je dan? Want ik ben echt nog een n00b met PvP, terwijl ik nu 9 maanden speel () maar ik zou d'r wel eens een start mee willen maken.
En wat is je char naam, dan voeg ik je ff toe.
Ik heb een Mesmer/Necro als character. En met mijn build zit ik nog een beetje te spelen, de bedoeling van die van mij is warriors uit te schakelen dmv een aantal hexes en curses. Alleen moet ik nog even kijken hoe effectief het is. Indien het niet werkt wil ik waarschijnlijk energy drainen. Mijn Character naam is Hexy Kip. Als ik vanavond thuis ben zou ik mijn skills wel op een rijtje zetten.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:06 schreef EricG het volgende:
[..]
Met wat voor char speel je PvP? En welke build gebruik je dan? Want ik ben echt nog een n00b met PvP, terwijl ik nu 9 maanden speel () maar ik zou d'r wel eens een start mee willen maken.
En wat is je char naam, dan voeg ik je ff toe.
uh je kan zelf bepalen of je nou PvE wil doen of PvP.quote:
Dit weet ik allemaal wel, maar ik zoek iets waarmee je makkelijk kan instappen als nieuwe PvPer.quote:Je moet gewoon een goeide build maken die je leuk vind om te spelen en hem aan passen aan de groep waar je mee speeld(als dat van toepassing is, denk aan GvsG) Er is niet een bepaalde "super" build omdat je nooit weet tegen wat voor soort vijand je moet gaan strijden.(dat heet balance) Er zijn natuurlijk wel soorten builds, defensive, offensive, healing, protection, minion, Iway, en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Danku!quote:Als je hulp wilt hebben kom dan met je vraag maar zet dan niet alleen "voor pvp" neer want dat bestaat uit: : guildbattles-team arenas-rondom arenas-HA-factions-etc. en daar heb je elke keer weer andere "tactics" voor nodig
buildse![]()
oh IGN: Elowine Faith
t Moest anders wel effe duren voordat je daadwerkelijk posttequote:Op maandag 12 juni 2006 16:18 schreef DarkY.NL het volgende:
ik sta nog steeds NIET in de OP met mijn charname, maar heb al wel met een paar FOK-ers gechat die blijkbaar me naam hier ergens gevonden hebben en nu ook in me Friends list staan
Hehe irritant zo'n collega die net zag dat ik wat wilde posten
ik zit dus met Joolz in de guild en we zijn er een beetje flauw van dat we steeds 1 vd enigen zijn die in de guild online zijn. Dus WIJ zoeken een leuke guild, liefst NL/BE en zou heel mooi zijn als ze hier ook wel eens op FOK komen. Volgens mij was ik al door een FOK-er benaderd, maar weet niet meer wie.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Er is trouwens nog niet iemand geweest die mij in game heeft benaderd...
Maar, misschien wil ik wel naar een NL/BE guild, of misschien zelfs een FOK! guild?
alliances zijn de oplossing als je toch contact met je oude guild wil houden :p
Okay, in meer woorden dan ik, precies wat ik wilde zeggenquote:Op maandag 12 juni 2006 16:21 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
ik zit dus met Joolz in de guild en we zijn er een beetje flauw van dat we steeds 1 vd enigen zijn die in de guild online zijn. Dus WIJ zoeken een leuke guild, liefst NL/BE en zou heel mooi zijn als ze hier ook wel eens op FOK komen. Volgens mij was ik al door een FOK-er benaderd, maar weet niet meer wie.
pfff. ik weet niet die rs clan ging ook niet zo goedquote:Op maandag 12 juni 2006 20:06 schreef EricG het volgende:
FOK! Guild lijkt me wel cool, mijn huidige guild doet ook niet veel aan PvP en is een beetje uit elkaar aan 't vallen. Ik wil evt. wel de cape en een deel van de hall betalen als 't nodig mocht zijn
Armor uit Cantha. Is niet zo duur als Droks armor en als je Prophecies en Factions hebt kan je vanuit Lions Arch gewoon naar Cantha.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:56 schreef Ardenlyn het volgende:
Wat is een hele goeie armor voor een warrior? Of zal ik bv zodra het kan een armor kopen in Keineng (Factions) of is er bv in Tyria ook nog ergens goeie armor te koop?
ik weet het ff niet meer namelijkmaar ik wil wel heel graag af van dat lelijk Wyvern ding.
Hehe dat was ik. Ik heb met een aantal vrienden een internationale guild. We zijn vaak online en actief. Helaas niet erg actief met GvG, is iets wat ik wel graag wil en daarom op zoek ben naar meer members die dat ook willen.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:21 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
ik zit dus met Joolz in de guild en we zijn er een beetje flauw van dat we steeds 1 vd enigen zijn die in de guild online zijn. Dus WIJ zoeken een leuke guild, liefst NL/BE en zou heel mooi zijn als ze hier ook wel eens op FOK komen. Volgens mij was ik al door een FOK-er benaderd, maar weet niet meer wie.
Je hebt nu toch ook Sentinel armor, met een AL van 100? Dat zag ik in het preview weekend wel namelijk.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Armor uit Cantha. Is niet zo duur als Droks armor en als je Prophecies en Factions hebt kan je vanuit Lions Arch gewoon naar Cantha.
Correct! Maar dat helaas alleen voor warriors.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:56 schreef EricG het volgende:
[..]
Je hebt nu toch ook Sentinel armor, met een AL van 100? Dat zag ik in het preview weekend wel namelijk.
Ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:57 schreef kaspermols282 het volgende:
Ok stel dat die Guild gaat komen, wie word er allemaal lid?
Da's wel grappig ja, maar dat had je ook al voordat Factions uitkwam: Defy Pain + Endure Pain is al ver over de 1000 health, en dan nog iets als "Watch Yourself!" en voila.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:05 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Correct! Maar dat helaas alleen voor warriors.
Wel grappig dat er zelfs build te vinden zijn met 100AL en 1000+HP voor warriors
Helemaal opnieuw zou ik jammer vinden. Ben net helemaal opnieuw begonnen...quote:Op maandag 12 juni 2006 20:06 schreef EricG het volgende:
FOK! Guild lijkt me wel cool, mijn huidige guild doet ook niet veel aan PvP en is een beetje uit elkaar aan 't vallen. Ik wil evt. wel de cape en een deel van de hall betalen als 't nodig mocht zijn
Exact, plus de Site. De site is dan wel weer helemaal leeg sinds we bij die andere guild weg zijn, maar toch.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:08 schreef DarkY.NL het volgende:
Een W/Mo met de 2 endurance skills heb je zo minimaal 500 hp erbij en dan vital blessing erbij zit je zo op 1100 of meer HP
Warrior heeft toch 80 base def op zijn armor, dan kun je dus 110 def per piece krijgen (80+20 vs psyhical+10 while in stance)
En ik heb ook nog wel wat cash als er toch een nieuwe guild komt voor een hall/cape/storage vent/faction unlocker. Maar dan ben ik ook weer arm
Liefst een bestaande guild, zoals die van Ungeheuer
Of in onze huidige guild natuurlijk, wij hebben ook een cape/hall/storage ventje/faction unlocker en alliance met 6 guilds waarvan ook een groot aantal NL-talig.
Dat domein is ook van vorige guild, we gebruike ja nu een subdomeinquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Exact, plus de Site. De site is dan wel weer helemaal leeg sinds we bij die andere guild weg zijn, maar toch.
Het zou zo zonde van het geld zijn om opnieuw te beginnen...
De site is nu dus helemaal leeg, helaas...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:23 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Dat domein is ook van vorige guild, we gebruike ja nu een subdomein
Voor degene die ff kijken willen, http://pwn.syke.nl
Ik ben ervoor in (zodra mn pc weer werktquote:Op maandag 12 juni 2006 20:06 schreef EricG het volgende:
3quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:29 schreef EricG het volgende:
Als we een oude guild kunnen gebruiken is het alleen maar mooier, dat spaart weer geld uit!
Ik heb net trouwens even Heroes ascent gedaan, en m'n eerste 3 fame binnengehaald 8)
Is echt vet!
wie zij dat ik lid wilde worden?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:59 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik.
Even een lijstje (quoten en je naam toevoegen als je lid wil worden)
kaspermols282?
EricG
Maakt me weinig uit, maar ik heb een guild, met hall, cape, site etc.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:30 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
wie zij dat ik lid wilde worden?
ik wil wel officer zijndan kan ik Guildbattles beginnen, en wie word leader enz.
![]()
maare, kan je oom de naam van guild aanpassenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:58 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maakt me weinig uit, maar ik heb een guild, met hall, cape, site etc.
Leider ben ik nu, maar dat mag wat mij betreft veradneren.
Officers, iedereen moet dat in het begin maar zijn imho, dan kunnen we lekker recruiten.
Dat kan helaas niet volgens mij.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:09 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
maare, kan je oom de naam van guild aanpassen
bron: Guildwars sitequote:There is no option for renaming a guild at this time.
-Questionquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:09 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
maare, kan je oom de naam van guild aanpassen
Dan moeten we dus wel helemaal een nieuwe guild makenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:27 schreef kaspermols282 het volgende:
nou, en gaan we hem Fok! noemen of wat?
ik wil ook site maken(template dan)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dan moeten we dus wel helemaal een nieuwe guild maken
Al mijn geld in die zooi gestopt![]()
![]()
Maar, als we dat doen dat wel iets met Fok!
Fok! United, of whatever...
Een site wil ik wel maken, de huidige domeinnaam houden we dan wel...
Die is dan al klaarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:58 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
ik wil ook site maken(template dan)
mits genoeg belangstellingquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:34 schreef trancethrust het volgende:
Mehehh het idee van een FoK-guild is weer revived??
O? Ik iedergeval niet, k blijf bij mijn engelse homiesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik verwacht natuurlijk dat alle fokkers dan hun guild verlaten en de onze joinen.
Starten we een alliance met alle oude guilds.
Hehe, t is een beetje een wie wacht op wie situatie voor mij; een FoK guild zou mn interesse in GW weer terug kunnen winnen; heb ik ook al het spel in geen eeuwen meer aangeraakt. Laatste keer was de factions beta geloof ikquote:
Ik verkocht 240 ijzer aan iemand voor 2.4K, en hij betaalde 2K en 4 gold en ik drukte op accept zonder te kijkenquote:
Add-on / Stand alone.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
dit spel heb ik nog liggen, nooit echt lang gedaan..
maar wat is dan die factions voor iets?
add-on of wat?
Ah, thanks. Zonde van 't geld dan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:54 schreef DarkY.NL het volgende:
je kunt dezelfde type rune maar 1 keer gebruike per char.
Hehe, heb hem ergens tussen "Shing Jea Monastery" en "Tsumei Village" gecharmed!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:21 schreef Ardenlyn het volgende:
Heey waar haal je die vandaan?Lijkt wel of die gemeen aan het lachen is
in het begin krijg je niet zoveel geld per kill, later zal dat wel stukken meer zijn (100 gold per drop)quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:47 schreef mips het volgende:
het verbaasd me nog steeds met welke gemak men hier praat over k's en met welk gemak er blijkbaar gehandeld wordt in k's... en dan schijn je op een bepaald moment ook nog ecto's nodig te hebben.... schiet mij maar lek... ik schik me nog steeds dood als iemand 1,5 K vraagt voor een max. damage zwaard...
iets over de helft level 14 inmiddels, volgens mij alle quests tot nu toe gehad - nu wachtend op de rest van onze guild om ook zover te zijn dat we gezamenlijk de volgende missies kunnen gaan doen... (vanaf de frost gate)... wel weer leuk die nieuwe icy world - wel jammer dat er zo weini quests in deze omgeving zijn.
met mijn lvl 8 warrior in pre-searing voor het eerst door iemand meegenomen op char-hunting... da's wel gaaf - bleek nog een heel deel map achter de northern wall te zitten waar ik nog nooit geweest was... met fijn grote groepen chars enzo..
mmm... dat lijkt mij ook wel een leuke... maarja... om nu mijn wolf zomaar in te leveren is ook zowat...quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:27 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Hehe, heb hem ergens tussen "Shing Jea Monastery" en "Tsumei Village" gecharmed!
Maar vraagje, in de OP staat dat rangers dieren kunnen temmen, maar kunnen de andere dat dan niet?
![]()
Ja, ik dacht dat dat per armor-item wasquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:12 schreef trancethrust het volgende:
De "non-stacking" mededeling was ook een stille tip opzich
ik heb er ook 1, boeiend ben je gehecht aan die wolf (welk lvl?)quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:46 schreef mips het volgende:
[..]
mmm... dat lijkt mij ook wel een leuke... maarja... om nu mijn wolf zomaar in te leveren is ook zowat...
(andere kunnen dat inderdaad niet... je moet als eerste of als tweede beroep ranger zijn...)
Ow dus je kan ook een tweede beroep hebben? Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:46 schreef mips het volgende:
[..]
mmm... dat lijkt mij ook wel een leuke... maarja... om nu mijn wolf zomaar in te leveren is ook zowat...
(andere kunnen dat inderdaad niet... je moet als eerste of als tweede beroep ranger zijn...)
komt vanzelfquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:20 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ow dus je kan ook een tweede beroep hebben? Hoe doe je dat?![]()
uh ja volgens mij kan je daar geen stuff voor krijgen, zo ja "Tell me Where!"quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:42 schreef mips het volgende:
faction points inleveren?
Ik heb een lvl 20 stalker =Ppquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:17 schreef EricG het volgende:
Ik heb ook nog best wel spijt dat ik mijn eerste pet (Melandru's stalker) heb weggedaan![]()
Heb daarna nog een Dune Lizard en een beer gehad, maar met beiden niet zoveel geduld om ze tot lvl 20 te laten komen...
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:14 schreef Ardenlyn het volgende:
Nou ik wou graag een Lynx en en heb met pijn in m'n hart mijn eerste pet weggedaan en heb ook nog eens spijt gekregen van die Lynx. Vond hem geen hol aan.
Wil nu die black bear en hoop dat ik hem ooit krijg.
bron: http://gw.gamewikis.org/wiki/Black_Bearquote:These Black Bears roam the fields and forests of Wizard's Folly and Regent Valley (Pre-Searing). They will attack on sight. The bears in Pre-Searing use a skill called Breaking Charm, and can only be tamed by Rangers using Charm Animal with great difficulty. (See Notes below)
The bears found later in the Southern Shiverpeaks can be tamed normally by Rangers.
Black Moa is veel leukerquote:
Kan je eigenlijk gewoon een dier charmen terwijl je er al eentje hebt? Of moet je dan je pet eerst dumpen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:21 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Black Moa is veel leuker, alleen die quest om hem te krijgen is gewoon irritant.
Een beetje zinloos door wat maps worden gestuurd om later door een horde dredge te worden afgemaakt als je het niet goed aanpakt.
Maar als je eenmaal de quest hebt gehaald kun je hem altijd weer charmen op de plek waar je hem voor het eerst vond.
Volgens mij kan je er maar helaas ééntje hebben!quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:24 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk gewoon een dier charmen terwijl je er al eentje hebt? Of moet je dan je pet eerst dumpen?
En hoe dump ik dat beest?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:40 schreef kaspermols282 het volgende:
eerst dumpen :/
De skill charm animal moet altijd op je skillbar staan, anders volgt je pet je niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:21 schreef DarkY.NL het volgende:
ja dat vraag ik me ook af, moet je gewoon charm niet meenemen in een area of... ?
Een duurder pakje komt nog wel ben al hartstikke blij met deze.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:17 schreef torn_Machina het volgende:
Spaar maar vast geld voor 1.5k kurzick armor of 15k kurzick.
Mooiste armor voor warriors vind ik tot nu toe. Maar deze kan er natuurlijk mee door.![]()
PvP missies om Luxon of Kurzick factionpoints te farmen. Zijn random teams, en makkelijk toegankelijk. Helaas iets te makkelijk, want er zijn weer eens veel afk bots de laatste tijd die alleen maar joinen voor de factionpunten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:08 schreef EricG het volgende:
Ik ben nou bij Fort Aspenwood en Jade Quarry, maar wat zijn dat voor missies? Kan iemand even uitleggen?
No way, elke keer wanneer ik een male warrior in Kurzick zie lopen, krijg ik dat liedje van Batman in mn kop. Tadadada Batman!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:17 schreef torn_Machina het volgende:
Spaar maar vast geld voor 1.5k kurzick armor of 15k kurzick.
Mooiste armor voor warriors vind ik tot nu toe. Maar deze kan er natuurlijk mee door.![]()
gister dus 6 man die weggingen toen we net in de game zaten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:44 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
PvP missies om Luxon of Kurzick factionpoints te farmen. Zijn random teams, en makkelijk toegankelijk. Helaas iets te makkelijk, want er zijn weer eens veel afk bots de laatste tijd die alleen maar joinen voor de factionpunten.
Toch leuke missie om te doen, ik ben er vaak.
Nou hier dus de 15k armor van de Kurzicks. De 1.5k versie verschilt vrij weinig qua uiterlijk. Alleen heeft de 15k meer details.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:19 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
gister dus 6 man die weggingen toen we net in de game zaten.
DUs ik ben maar wat drinken gaan halen etc. Kom ik terug zie ik 80 faction staan.
BLijkbaar zijn er dus al klachten over gekomen en is de faction reward er op aangepast. Want ik weet zeker dat je eerst wel de volle reward kreeg.
Ennuh had je ook een pic van je batman? misschien dat ik er over heen heb geleze.
Want een batman outfit, wie wil dat nou niet
Ik wil ook nooit assassins, de meeste zijn van die tankende n00bs die de hele tijd doodgaanquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:18 schreef torn_Machina het volgende:
Mijn assassin laat ik even staan voorlopig, omdat ik het zat ben om om parties te gaan smeken. Het merendeel van de community zit nog steeds in de negeer alle assassins fase.
Ik had gisteren Urgoz's Warren gedaan (Kurzick elite). Dan zit je in een team van 12 man, tegen enorme hoeveelheden vijanden. Wij waren met 5 trappers, 1 spirit spammer, 3 healers, 2 necro's (1 ss en 1 blood geloof ik) en 1 warrior. Het werkte vrij goed, we kwamen best ver, maar op een gegeven moment kwam er een soort zone waarin je 15 health degen hebt en daar is moeilijk tegen te healen. Eer je bij Urgoz bent ben je trouwens wel 3 uur verder, maar dan maak je wel kans op een 100K + xx ecto item.quote:Ik wil ook nooit assassins, de meeste zijn van die tankende n00bs die de hele tijd doodgaan
Ik moet trouwens nog steeds een keer een van die elite missions gaan uitproberen. Iemand al enige ervaring hiermee opgedaan?
Ik weet wat je bedoelt, maar het is gewoon moeilijk om een party te vinden want niemand vertrouwt assassins meer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:48 schreef EricG het volgende:
Ik wil ook nooit assassins, de meeste zijn van die tankende n00bs die de hele tijd doodgaan
Hoe meer punten je in Marksmanship stopt hoe meer damage je doet met je boog. Dus het beste is dat je minimaal 12 marksmanship hebt met lvl 20.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:17 schreef Ardenlyn het volgende:
Vraagje.
Ik heb een pijl en boog en daar heb ik 9 marksmanships pnt voor nodig. Heeft het wel nut om 10 pnt op die marksmanship te doen zodat de pijl en boog sterker word of heeft dat geen nut?
Ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:38 schreef Orcaman1984 het volgende:
Is level 20 nou het uiterste dat je kan halen? Ik heb namelijk nooit hoger gezien?
Ministers Cho's Estate is gewoon nog makkelijk omdat het de eerste missie is, als je al een beetje wat quests hebt gedaan dan moet je ongeveer al wel rond de lvl 10-12 zitten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:55 schreef maduropa het volgende:
weet nooit percies hoe ik m'n assasin nu moet instellen op skillpoints in Hero.
Ik heb m'n insignia gehaald door alle punten op dagger-mastery te zetten zodat ik daar op negen kwam.
Bij de insignia heb je wat dubbel-gevechten en je wint pas als je je tegenstander op 50% health hebt. Met gespreide skill-points was ik een 10 minuten aan het vechten en het lukte me nooit. Aanpassing gedaan, en na twee seconden ongeveer (misschien iets langer) was ik klaar.
Ik denk dat voor assasin de Dagger Mastery en Shadow Arts de beste skills zijn, maar denk dat ik dan weer te zwak ben in direct combat.
Welk level moet je minimaal hebben om te slagen in minister Cho's estate?
Alleen zodra ik er een bepaalde rune opplak dan kan er geen andere rune meer bij omdat alles non-stacking is. Hoe los ik dat op? Of moet ik iets anders verzinnen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:35 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Hoe meer punten je in Marksmanship stopt hoe meer damage je doet met je boog. Dus het beste is dat je minimaal 12 markmanship hebt met lvl 20.
Je kunt dit daarna zelf nog hoger maken door runes te gebruiken of een masker te maken met een +1 markmanship bonus erop.
Je kunt maar 1 major strength rune op je armor plaatsen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:46 schreef Ardenlyn het volgende:
hehe vandaar
Ik heb heel soms het idee dat ik het spel snap en al maar ineens komt er weer iets en daar snap je dan weer niets van. Nu heb ik dat dus met die runes.
Ik dacht van laat ik er nou toch maar eens mee bezig gaan want het kan handig zijn.
Maar nu nog een vraag. Ik had 3x een rune gekocht met +2 strength maar als ik die 3 verdeel over m'n items komen er niet 6+ strength bij maar gewoon 2+. Hoe zit dat dan?
Of kun je maar 1x een bepaalde rune opplakken?
Heb ik ook gemerkt jaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:52 schreef Ungeheuer het volgende:
Goeie updates: nu kan je in Fort Aspenwood ook Balthazar factionpunten verdienen. De afk-ers zijn verdwenen vrijwel omdat ze haast geen Factiepunten meer krijgen voor niks doen.
Ik vind dat je best wat mooiere plaatjes had kunnen schieten Darkyquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:42 schreef DarkY.NL het volgende:
wow gratz met je shiro
en leuke pics
had geen zin in knip en plak werk dus complet pic maar gehost hier:
http://img391.imageshack.us/my.php?image=gw0991id.jpg
http://img391.imageshack.us/my.php?image=gw1008yu.jpg
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:47 schreef Elegy het volgende:
[afbeelding]
Mijn collectie
[afbeelding]
Collectie van mijn vriendin en ik![]()
Ach, ik heb een full-time baan en als je wat goed rondshopt hoeft het allemaal niet zo duur te zijnquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:31 schreef -babydoll- het volgende:
OMG..Heb je geld te veel ofzo?Wat heb je aan al die verschillende verpakkingen voor hetzelfde spel?
[..]
Volgens mij is er een lijst met fansites op het GW main site.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:43 schreef KaMo het volgende:
is er ook GW fanstuff,(beeldjes enzo)
niet dat ik weet, world of warcraft heeft een bordspel(geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen maar goed) Oh ik heb hier:http://www.donner.nl/sana(...)422_1_10090000000010 een boek over GW gevonden. Meer kan ik niet vinden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:43 schreef KaMo het volgende:
is er ook GW fanstuff,(beeldjes enzo)
dat boek hebben ze bij freerecerdshop geloof ik ookquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:32 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
niet dat ik weet, world of warcraft heeft een bordspel(geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen maar goed) Oh ik heb hier:http://www.donner.nl/sana(...)422_1_10090000000010 een boek over GW gevonden. Meer kan ik niet vinden.
waar kan je changen?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:58 schreef -Marc- het volgende:
Nog weer even een vraagje:
Als je van Secondary Prof veranderd van bijv. Necro naar Warrior en daarna terug veranderd moet je dan al je skills opnieuw cappen of zijn die er dan nog?
Die zijn er dan nog gewoonquote:Op zondag 18 juni 2006 12:58 schreef -Marc- het volgende:
Nog weer even een vraagje:
Als je van Secondary Prof veranderd van bijv. Necro naar Warrior en daarna terug veranderd moet je dan al je skills opnieuw cappen of zijn die er dan nog?
Factions: Senji's corner voor 500g bij heel logisch, de professionchanger. Naar je oude 2nd prof terugkeren is gratis bij deze beste man.quote:
die kikkerquote:Op zondag 18 juni 2006 17:47 schreef torn_Machina het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8382372270960055327&q=fire+of+spirit
Hoezo tijd teveel, maar wel goed gemaakt.![]()
Whaha geweldigquote:Op zondag 18 juni 2006 17:47 schreef torn_Machina het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8382372270960055327&q=fire+of+spirit
Hoezo tijd teveel, maar wel goed gemaakt.![]()
Ik moet het doen met 2 jade armors en een mini shiroquote:Op zondag 18 juni 2006 21:35 schreef Elegy het volgende:
Zo, heb zojuist twee keer een mini Rurik gekregen
bedankt voor de tips,quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:33 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
...
Gewoon zorgen dat je een human party krijgt, want de henchman zijn van een laag lvl in die missie mocht je ze mee willen nemen.
..
Een waarschuwing, ga geen vijanden tanken want daar heb je warriors voor.
De community laat 90% van de assassins toch al links liggen omdat deze gewoon dom blijven inhakken op de vijanden en constant doodgaan.
Hierdoor is het vertrouwen voor assassins in de party bijzonder laag.
....
quote:In Guild Wars, the rarer an item is, the more valuable and powerful it can be. There are five levels of item rarity. They are, in ascending rarity:
1. White: Common items.
2. Light Blue: Less common items.
3. Purple: Uncommon items.
4. Gold: Rare items.
5. Green: Unique items. Items that are dropped by a boss (see index of unique item lists for where to find them). These items don't technically have a place on the rarity spectrum.
bron: GuildWikiquote:On weapons, Focus Items and shields the chance for a weapon modifier or upgrade increases with rarity. White items will have no upgrades or modifiers, Blue items mostly have one modifier or upgrade, and Purple or Gold items have usually more than one modifier or upgrade. Salvaged weapon upgrades are always blue, and adding an upgrade to a weapon or adding a rune to a piece of armor does not change the item's color.
On salvage items the chance for a minor, major or superior Rune increases with rarity. White salvage items have no runes applied; Blue salvage items indicate that a Minor rune is applied, Purple salvage items indicate a Major rune, and Gold salvage items indicate a Superior rune.
Despite their name and rarity, the names of rare crafting materials are white like common items. The names of dyes are also white regardless of rarity.
Ze waren geloof ik van plan om er één op te richten, maar of dat doorgaatquote:Op maandag 19 juni 2006 14:06 schreef hah_hah23 het volgende:
heeft fok , ook een eigen guild?
niet genoeg belangstelling, we doe het opnieuw:quote:Op maandag 19 juni 2006 15:14 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ze waren geloof ik van plan om er één op te richten, maar of dat doorgaat![]()
Dit had ik zelf op vrijdag al gepost, nou ja een gedeelte ervan danquote:Op maandag 19 juni 2006 16:15 schreef EricG het volgende:
D'r zijn ook wat nieuwe greens na een update van 3 dagen geleden:
New Items
* Rotscale in Majesty's Rest now drops the Rotwing Recurve Bow.
* Root Behemoths in The Falls now drop Totem Axes.
* Wind Riders in The Falls now drop Forgotten Fans.
* Newly added Grawls in Talus Chute now drop the Ice Breaker and Frozen Fans.
* Jade Brotherhood in Wajjun Bazaar now drop Tattered Fans.
* Oni in Rhea's Crater now drop Ungues of the Oni.
Nou speciaal voor jouw dan :>quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik vind dat je best wat mooiere plaatjes had kunnen schieten DarkyZeikerd ben ik toch soms hè
![]()
Ik moet er ook nog eens 1tje zien te vinden, alleen heb ik geen zin om naar The Falls te gaan. Ik haat die map.quote:
Nee, die kun je gewoon salvagen/verkopen/weggooien.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:05 schreef -babydoll- het volgende:
Ff een vraagje. Als je 100 rare items hebt unlocked, dan krijg je een of andere titel. Maar betekent dat dat je al die 100 items moet bewaren?
lol... ik houd me aanbevolenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:46 schreef torn_Machina het volgende:
Laatst was mijn storage ook weer is vol, dus het was weer tijd voor een reisje naar Ascalon om wat items te gaan uitdelen.
Ik vind het zelf altijd plezierig om zo nieuwe spelers te helpen.
1000 minuten dronken zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef torn_Machina het volgende:
Die titel is alleen weggelegd voor de rijke personen onder ons. Ik heb ergens gelezen dat je voor 800k - 1000k dwarven ale moet kopen voordat je uiteindelijk die titel hebt. Ik zie dit eigenlijk meer als een money drain.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:42 schreef DarkY.NL het volgende:
en ik moet toch werken :> en nog steeds geen drop van die Wingmender boss.
GIster zoveel runs gedaan, 1 keer ff Razortongue ofzo gekillt en hij dropte gelijk zijn boog
Volgens mij zijn we bijna bij pagina 7, ga jij weer de start post maken Marc?
En wil je me dan ook adden in de lijst (en de anderen die er misschien nog niet tussen staan)
Copy/Paste de lijst gewoon even en voeg jezelf toe in een willekeurige postquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:42 schreef DarkY.NL het volgende:
en ik moet toch werken :> en nog steeds geen drop van die Wingmender boss.
GIster zoveel runs gedaan, 1 keer ff Razortongue ofzo gekillt en hij dropte gelijk zijn boog
Volgens mij zijn we bijna bij pagina 7, ga jij weer de start post maken Marc?
En wil je me dan ook adden in de lijst (en de anderen die er misschien nog niet tussen staan)
Heb al ff copy/paste gedaan en ff preview gedaan in new topic.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:55 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Copy/Paste de lijst gewoon even en voeg jezelf toe in een willekeurige post
nee dat is niet deze. Dit was 1tje in een mission en die van die quest heb ik al gedaan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:41 schreef DarkY.NL het volgende:
Die moet je toch ook eens naar zijn eigenaar brengen ofzo als quest.
Btw kwam net leuk filmpje tegen op GWO forum, over touch rangers.
http://www.youtube.com/watch?v=iZLVV0I7ylI
Jouw IGN is D A R K Y toch? Ik heb jou wel in mijn friends geloof ik. En dat touch ranger filmpje is echtquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:42 schreef DarkY.NL het volgende:
Da's de bonus van Gates of Krytaquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:36 schreef Ardenlyn het volgende:
Had laatst bij een mission (weet ff niet meer welke) dat ik een warthog tegenkwam die mij ook nog eens begon te helpen met vechten
Om de zoveel tijd zei die van Oink
Vond het wel grappig.
[afbeelding]
Miss D A R K Y speel ik het vaakst mee, maar D A R K Y als basisnaam is handiger.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:49 schreef EricG het volgende:
[..]
Jouw IGN is D A R K Y toch? Ik heb jou wel in mijn friends geloof ik. En dat touch ranger filmpje is echt
Je moet hem bij de eerste nederzetting aan de Scribe geven, zijn zoontje wil weten waar zijn varkentje is gebleven en die moet je dan zoeken (maar je hebt het beest natuurlijk al meegenomen tochquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:59 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]vandaar dat ik de bonus niet heb want ik nam hem vrolijk mee naar het einde van de mission.
Dankje maar ssssttt niet teveel verkappen heurquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je moet hem bij de eerste nederzetting aan de Scribe geven, zijn zoontje wil weten waar zijn varkentje is gebleven en die moet je dan zoeken (maar je hebt het beest natuurlijk al meegenomen toch) Dan geeft de Scribe de bonusquest, een oud boek halen bij een scheepswrak.
Ik heb nou meteen maar even een touch ranger gemaaktquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:53 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Miss D A R K Y speel ik het vaakst mee, maar D A R K Y als basisnaam is handiger.
Das me ranger die nog niet 1 quest/mission in cantha gedaan heeft.
Iedereen waar ik ingame mee gechat heb staan in me friendlist, dus jij denk ik ook :>
Oh neeeeeee! Geen touchranger toch. Te sneue build. Erg krachtig tegen warriors die niet weten wat ze doen, erg makkelijk te pakken met elke andere willekeurige build. Nou ja bijna elke dan. Als pure warrior loop ik wel eens naar ze toe. Wild Blow + Hamstring en ik ben weg. Doei doei touchranger. Meeste touchrangers staan dan een tijdje buitenspel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:47 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik heb nou meteen maar even een touch ranger gemaakt
Werkte best goed tegen een ranger maar bij een andere match viel ik een warrior aan, terwijl een ele meteor enzo op mij aan 't casten was. Die was dus snel afgelopen
Whehe, nee niet bepaald... Maar dat wou ik ook niet hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef DarkY.NL het volgende:
gratz joolz heb je ook IRL nu een pet gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |