abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38591930

Deel 8 alweer

Voorgaande delen:

• Guildwars
  • Guildwars [2]
  • Guild Wars [3]
  • GuildWars [4]
  • Guild Wars [5]
  • Guild Wars [6]
  • Het Immens Grote Guild Wars topique prt. 7

Handige links

• Officiële site
  • Guild Wars Guide op WikiPedia
  • Guild Wars Manager
  • Collector's Items Guide
  • In-game plaatjes

Wie van Fok! spelen er allemaal?

Level 20ers:
  • # -Marc- = Monkie Marc
  • # Abonides = Kirmtor Issunt
  • # CcCcCharmed= Salacia Soulgiver
  • # CcCcCharmed = Furina de Fighter
  • # Cid= Verence Highwind
  • # Daeri = Mr Cute Butt
  • # Grrrrrrrr = Dariah Oakwood
  • # Elegy = Aryana Cortex
  • # Elegy = Vortex Traveller
  • # Elegy = Xelesta Aroxis
  • # EricG = Rodnar Bowhunt
  • # Jo0Lz = Quasi Dead
  • # Maniack28 = Elanor Amin
  • # Trancethrust = Nicholas Aesthyer
  • # Ungeheuer = Crom Komailan
  • # Ungeheuer = Elisabetha Bathory
  • # Ungeheuer = Eva Komailan
  • # UMOI= Thargor the Saint
  • # Wiehoe = Boer Harms
  • # Monacor = Alysya Dawnblade

Welke versies zijn er allemaal?

Guild Wars Standard Edition

• Game Discs: 2 CD's in plastic DVD case
  • Guild Wars Manuals - Part 1 and Part 2: 150 pages of information
  • Quick Reference Card: Full color; Keyboard layout and key mapping
  • Security Card containing your Access Key

Guild Wars Special Edition

• Game Discs: 2 CDs in plastic DVD case
  • Guild Wars Manual: The Manuscripts: 144 pages of information
  • Bonus Skill Pack Code: Unlock 7 skills, 1 Elite skill, 1 rune and 1 weapon upgrade
  • Guild Wars Soundtrack CD: Music by British Academy Award winner Jeremy Soule
  • Bonus Music Key: Free access to additional in-game music from Direct Song
  • Guild Wars Art Book: The Art of Guild Wars Book 2; 72 Pages
  • Map of Tyria; 600mm by 360mm, folded
  • Quick Reference Card: Full-colour card showing keyboard layout and key mapping
  • Game Activation Card containing your Access Key

Guild Wars Collector's Edition

• Game Discs: 2 CD's in Card Wallets
  • Guild Wars Art Book: Perfect Bound; 128 pages
  • Guild Wars Soundtrack CD: Music by British Academy Award winner Jeremy Soule
  • Guild Wars Internet Chat Headset; Headphones and Microphone

Guild Wars 2006

• Guild Wars 2006 is Guild Wars + alle Content Updates
  • 2 cd's
  • Soundtrack audio cd
  • Manual & geschiedenis
  • 2 zijdige poster
  • Quick reference card
  • Activation card
  • Koreaanse Coca Cola items

Guild Wars: Factions
    Box met Assassin of Ritualist op de cover

• Game Discs: 2 CD's in plastic DVD case
  • 2 zijdige poster
  • Security Card containing your Access Key

Guild Wars Factions collector's edition

• Een key voor vriend om spel te proberen
  • Exclusief Guild Wars Factions boek met artwork
  • Exclusieve plaat Ritualist
  • Exclusieve kalender
  • Exclusieve Muismat
  • Exclusieve Sticker set
  • 2 cd’s
  • Extra luxe handleiding
  • Quick reference guide
  • Audio cd
  • Luxe plastic activeringskaart
  • Bonus music key
  • Speciale dance emote voor Assassin en Ritualist => /dancenew
  • Map van Cantha
  • Binnenkort een exclusieve ingame pet!

Guild Wars factions pre-order (wsl. niet meer leverbaar)

• Bevat NIET het volledige spel!
  • 1 disc met tactical guide, concept art, wallpapers & trailers, aantal tracks uit de Factions soundtrack
  • Exclusive ingame wapens
  • 1 day head start
  • Factions poster

En wat kan je allemaal spelen dan?

Warrior

De warrior is de 'tank' die in elke RPG voor komt. De warrior doet veel schade van dichtbij en heeft daartoe verschillende wapens tot z'n beschikking, varierend van bijlen, hamers en zwaarden. Daarnaast kan de warrior via bepaalde kreten de omgeving beinvloeden, zoals er voor zorgen dat je teamgenoten een aantal seconden sneller lopen. De meest populaire combinatie in Guild Wars is de Warrior/Monk oftewel de Paladin, de tank die zichzelf kan genezen en gevallen teamgenoten weer tot leven kan wekken. De primary attribute van de Warrior is Strength. Hoe hoger je Strength attribute is, hoe meer armor penetration je hebt bij je aanvallen.

Elementalist

De Elementalist zet de natuurkrachten naar haar hand om haar voordeel te brengen in de strijd. Aarde, Water, Vuur en Lucht staan tot haar beschikking. Van alle professions kan de Elementalist het meeste schade toe brengen in een enkele klap door middel van haar Area Of Effect spels. De vier elementen kunnen op verschillende manieren toegepast worden. Aarde wordt vaak gebruikt ter verdediging, maar ook om schade toe te brengen aan anderen door middel van aardbevingen en erupties. Water wordt gebruikt om de vijanden schade toe te brengen en tegelijkertijd te vertragen. Lucht gebruikt men vaak om in 1 vs 1 gevechten grote schade te doen dankzij het feit dat veel luchtaanvallen armor negeren. En tot slot is er vuur, wat vooral gebruikt wordt om op grote groepen veel schade toe te brengen. De elementalist heeft als primary attribute Energy Storage, waarmee de Elementalist een grotere energy-pool kan hebben dan de andere professions.

Monk

De monk is de genezer van het stel. Dankzij de goddelijke machten is de Monk in staat om gewonde vrienden te genezen (Healing Prayers) en er voor te zorgen dat klappen minder hard aankomen en betoveringen verbroken worden (Protection Prayers). De andere kant van de Monk is echter het toebrengen van schade door middel van holy damage (Smiting Prayers). De monk heeft als primary attribute Divine Favor, wat er voor zorgt dat Monk spells nog effectiever zijn dan bij mensen die Monk als secondary beroep hebben. Met andere woorden: Monks genezen effectiever dan secondary monks.

Ranger

De ranger is de natuurliefhebber van het stel. Naast het feit dat ze grote schade aan kunnen brengen met hun pijl en boog, staan er nog een aantal andere dingen tot de beschikking van de ranger. De ranger is in staat om rituelen uit te voeren waarmee de omgeving gemanipuleerd wordt. Zo is de ranger er bv in staat om een ritueel uit te voeren dieer voor te zorgt dat er geen enkeling tot leven gewekt kan worden... dit tot grote frustratie van mensen die hun gevallen teamleden tot leven willen wekken. Daarnaast is de ranger in staat vallen te zetten die de vijand dusdanig kunnen hinderen, zoals vuurvallen en vallen die je kreupel maken. En als laatste is de ranger in staat om een huisdier te houden die aan je zijde mee zal vechten. De primary attribute van de ranger is Expertise. Expertise zorgt er voor dat skills minder energie kosten wanneer je ze gebruikt.

Mesmer

De Mesmer is een meester in illusie en bedrog. Mesmers worden vaak ingezet om vijandige casters snel uit te schakelen. Daartoe heeft de mesmer verschillende mogelijkheden. De eerste mogelijkheid is om via Domination er voor te zorgen dat spreuken terugkaatsen of worden onderbroken. Een andere mogelijkheid is om via Inspiration er voor te zorgen dat de vijand geen energie meer heeft om te gebruiken. Deze energie die je hebt opgezogen kan je vaak zelf weer gebruiken als mesmer. Een andere mogelijkheid is om illusies te creeeren, waardoor de vijand denkt dat hij bv langzamer loopt of denkt dat z'n levensenergie langzaam minder wordt. De Mesmer heeft als primary attribute Fast Casting, waarmee spreuken sneller dan normaal kunnen worden uitgesproken. Dit heeft weinig voordelen voor de mesmerskills zelf aangezien die al een vrije korte casting-tijd hebben. Maar andere professions, waaronder voornamelijk de Elementalist spreuken hebben er veel baat bij. Elementalist spreuken hebben namelijk de langste castingtijden van alle professions.

Necromancer

De necromancer is de meester van de zwarte magie en beroept zich graag op geesten van overledenen. De necromancer vervloekt graag anderen via Curses of gebruikt de dode lichamen van vriend en vijand om ondode volgelingen (minions) op te roepen die hij onder z'n controle heeft. De necromancer gaat vaak zo ver dat hij z'n eigen bloed opoffert om schade toe te dienen aan anderen, maar ook om vrienden te genezen. De primary attribute van de Necromancer is soulreaping, wat er voor zorgt dat de necromancer energie krijgt van elke persoon die in zijn buurt overlijdt.

Factions characters

Assassin

Ritualist

...nadere info volgt

En wat voor machine heb ik nodig?

Minimum System Specs

• Windows® XP/2000/ME/98
  • Intel Pentium® III 800 Mhz or equivalent
  • 256 MB RAM
  • CD-ROM Drive
  • 2 GB Available HDD Space
  • ATI Radeon 8500 or GeForce 3 or 4 MX Series Video Card with 32MB of VRAM
  • 16-bit Sound Card
  • Internet connection
  • Keyboard and mouse

Recommended System Specs

• Windows® XP/2000/ME/98
  • Intel Pentium® III 1GHz or equivalent
  • 512 MB RAM
  • CD-ROM Drive
  • 2 GB Available HDD Space
  • ATI Radeon 9000 or GeForce 4 Ti Series Video Card with 64MB of VRAM
  • 16-bit Sound Card
  • Internet connection
  • Keyboard and mouse

Leukigheden

Voor de bezitters van het Z-Board is er nu ook een Factions lay-out voor te krijgen. Dit zal ook wel werken met Prophecies.

De ingame dragon voor de Factions Collector Edition eigenaren

Ik hoorde wat over minipets, wat is dat?

Mini pets krijg je als je character een jaar oud is. Deze worden random toegekend, zo heb je onder andere een mini Rurik en mini Jade Armor. Je krijgt er één (1) per character maar ze zijn daar niet aan gebonden. Je kunt ze dus weggeven of verkopen, of zelfs in je prullenbak gooien als je echt masochistisch bent ingesteld

Factions? Wat houdt dat in?

Ik heb Prophecies al, moet ik Factions kopen?

Nee, dat hoeft niet. Factions is een standalone uitbreiding. Dwz dat Factions onafhankelijk te spelen is van Prophecies en vice versa. Je kan echter niet van Cantha (Factions land) naar Tyria (Prophecies land) terwijl mensen die beide gemerged hebben dat wel kunnen.

Mergen, wat is dat?

Het toevoegen van Factions aan Prophecies, of andersom. Als je dit doet krijg je bij de inlog 6 character slots en hebben alle characters toegang tot de Xunlai kluis. Handig voor het uitwisselen van items!
    Wel is het belangrijk dat één account nog NIET mee is gespeeld, je kan niet met twee accounts spelen en later mergen.
    Het is jammer dat je niet 8 slots krijgt maar daar bedenken ze eenoplossing voor.

Krijgen we meer slots dan?

Waarschijnlijk wel, maar dan moet je er voor betalen, de prijs zou tussen de $8,- en $11,- komen. Zogauw daar meer info is laat ik het weten.

En wat heeft Factions dan méér te bieden?

Er zijn twee Factions waar je je bij kunt aansluiten.
    quote:
    By aligning with one of two warring factions, alliances can gain and hold territory by participating in Faction Battles. The outcome of these battles influences the progress of the war between the two factions. The current battle lines and indications of the control of cities and towns are always visible on the world map. Guild membership in Guild Wars Factions is extremely appealing and interesting for both cooperative and PvP players. By joining an alliance and achieving success with Alliance Missions, your guild gains control of high-level towns. With that control, guild members acquire access to elite cooperative content. In Factions, the strongest guilds most likely will not be made up exclusively of PvP or cooperative players. The strongest guilds will be a combination of both types of players, and such a combination will result in benefits for all members.
    Ook zijn er nieuwe spelmogelijkheden.
    quote:
    * Challenge Missions Cooperative missions involve specific scoring objectives, such as holding out against progressive waves of enemies. You will see personal bests and high scores displayed within the game.
    * Elite Missions The most powerful alliances have access to new areas that are designed to be the ultimate cooperative challenge.
    * Competitive Missions Multiple teams compete to control resource points and achieve strategic victory. Victors earn faction points for their alliance which will determine the control of towns and outposts.
    * Alliance Battles Alliance Battles are large-scale, strategic PvP battles that allow factions to conquer new territory.
    En uiteraard nieuwe content.
    quote:
    * A total of 300 new skills, including 90 new elite skills, for the two new Factions professions and the six core professions from Guild Wars.
    * More than 50 new locales, including story missions, combat arenas, and explorable areas.
    * More than 100 new creatures.
    * New guild halls.
    * New faces, hair styles, and armor sets for both Factions and the core professions.
    * New pets
    * Hundreds of new weapons and items.
    Game On!

*Omelet Du Fromage*

[ Bericht 5% gewijzigd door -Marc- op 07-06-2006 08:25:22 ]
  • pi_38592045
    Mijn laatste vraag uit het vorige topic:
    quote:
    Mijn nieuwe character is overigens bedoeld voor PvP, GvG en dat soort dingen. Het is een Mesmer. Ik heb zelf nog niet eerder wat met PvP gedaan. Dus heeft iemand nog tips om een goede PVP mesmer te maken?
      dinsdag 6 juni 2006 @ 15:01:43 #3
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_38592349
    add me nog snel in de player lijst voor je niet meer kan editten :p
    Ik speel vaakst met "Miss D A R KY"

Ik heb nog nooit primary mesmer gespeelt, maar volgens mij is het je taak om monk/eles te irriteren. Dus mana jatten, spells interrupten en spel blocken.
    pi_38592805
    Energy denial mesmers zijn wel populair nu geloof ik. Energy surge enzo. Dat je zorgt dat spellcasters geen energy meer hebben. Backfire werkt ook wel goed tegen spellcasters.
    pi_38595646
    en mij ook ik ben: Cicida Speciosa
      dinsdag 6 juni 2006 @ 17:03:26 #6
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_38596212
    Super op!
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_38596297
    heeft iemand ervanring met die Guild Wars Manager, zit er geen keylogger in?
    pi_38600540
    Nee zit geen keylogger in. Ik gebruik 'm al een aantal maanden, geen probleem.
    pi_38600562
    jammergenoeg geen Fractions
    pi_38600819
    Waar slaat dat "Omelet du Fromage" in de OP trouwens op?
      dinsdag 6 juni 2006 @ 19:33:53 #11
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_38601049
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 19:27 schreef EricG het volgende:
    Waar slaat dat "Omelet du Fromage" in de OP trouwens op?
    Ik geef de voorkeur aan Hema appelkruimeltaart
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_38601820
    Zelfgebakken appeltaart is ook wel
    pi_38603411
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef Ame_thyst het volgende:
    maar waarom willen jullie eigenlijk veel geld hebben? Zoveel kan je er niet mee...ja armor kopen maar dat kost ook niet zoveel...ohja en bier
    guild cape kost 2000, beetje leuke armor (in dit begin deel) kost zo'n 600, en ik lees overal dat de armor later nog veel duurder wordt?

(gotta look cool....)

oja... en bier natuurlijk...
    a life? sounds great... where can I download that?
    pi_38603625
    heeft iemand lijst van alle collectors in Fractions (met wat ze willen)
    pi_38605265
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 20:27 schreef mips het volgende:

[..]

guild cape kost 2000, beetje leuke armor (in dit begin deel) kost zo'n 600, en ik lees overal dat de armor later nog veel duurder wordt?

(gotta look cool....)

oja... en bier natuurlijk...
    Perfecte gouden of groene wapens kopen, met zeldzame skin zijn ze toch al gauw 100K + 25 ecto's. Perfecte gouden schilden met een zeldzame skin heb ik voor 2 miljoen zien gaan, mini bone dragons gaan voor 300-400K, FoW armor is in totaal iets van 1,3 miljoen. Daarvoor heb je dus geld nodig
    pi_38612279
    teeveepee
    More oneness, less categories
    Open hearts, no strategies
    Decisions based upon faith and not fear
    People who live right now and right here
      woensdag 7 juni 2006 @ 00:13:30 #17
    122096 Airethilien
    The Web Elf of fallen Orange
    pi_38613169
    ALLES kost geld, en hoe hoger lvl je character is, hoe meer alles gaat kosten.
    En met standaard dingetjes doen, missies doen, questjes oplossen etc., verdien je absoluut niet genoeg.
    Dus gaan mensen andere dingen verzinnen. Zoals je helemaal het leplazurus rennen voor iemand naar een verre stad zodat ie m ook heeft, en daar betaald ie jou dan grof voor. Wat we al niet doen voor een beetje geld. Het lijkt de echte samenleving wel
    Airethiliën Gilraen Lúthien · Princess of Ancalimé
    http://web-elf.2ya.com
    [HODK] Holy Order of Dwayna's Knights :: Guild
    pi_38614403
    tvp (sorry)
    pi_38617151
    gewoon hier op het forum een beetje bedelen heeft dus geen zin?

Monk needs gold to support drinking habbit! Please donate! Will laugh at sir Tydus for gold....
    pi_38618551
    quote:
    Op woensdag 7 juni 2006 09:28 schreef mips het volgende:

Monk needs gold to support drinking habbit! Please donate! Will laugh at sir Tydus for gold....
    Oe, oe, NEE
    pi_38622587
    Kijk.. da's nog eens duidelijk...
    pi_38631156
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 21:05 schreef EricG het volgende:
    Perfecte gouden of groene wapens kopen, met zeldzame skin zijn ze toch al gauw 100K + 25 ecto's. Perfecte gouden schilden met een zeldzame skin heb ik voor 2 miljoen zien gaan, mini bone dragons gaan voor 300-400K, FoW armor is in totaal iets van 1,3 miljoen. Daarvoor heb je dus geld nodig
    ja daar heb je veel geld voor nodig , voor runes had je vroeger ook een hoop geld voor nodig (40k, jaah ik heb de introductie van runes nog meegemaakt ) maar die tijd is over(best jammer nu kunnen ook newbies ze kopen maar goed) En ja je kan een zwaard kopen voor 300k wat er mooier uitziet dan de normale maar er kijkt toch geen hond naar en ze zijn niet beter. Dus aan veel geld heb je niet veel, je wordt er niet beter van
    Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
      woensdag 7 juni 2006 @ 17:59:31 #23
    122096 Airethilien
    pi_38631498
    quote:
    Op woensdag 7 juni 2006 09:28 schreef mips het volgende:

Ga toch lekker farmen!
    pi_38642405
    't zou verboden moeten worden zo verslavend....
    na succesvolle quest natuurlijk altijd even een groepsfotootje

van links naar rechts: Arden Lynia, Tanatloc Van Valnor

van links naar rechts: Slaine Van Valnor, Tanatloc Van Valnor
    de dame zittend voor beide kwijlende heren : Arden Lynia

[ Bericht 2% gewijzigd door mips op 08-06-2006 14:47:00 (Arden Lynia ipv Lyn) ]
    pi_38648344
    Jullie 2 zijn echt erg hoor ze zitten gewoon te kwijlen op pixelbipsen enz
    Maar ik vond het harstikke leuk om een quest samen te doen.

Leuke foto's Heb er zelf ook ff 2 gemaakt.
    Ik ben echt groter dan jouw maar gelukkig is de character van mijn man net zo groot als mij anders leek dat wel erg idioot.

Ben gisteren al heerlijk door de sneeuw gelopen en heb daar in een dorp een nieuw pakje kunnen aanschaffen. Heb nu dus een gladiator pakje (zie foto hierboven) en moet zeggen dat het er erg leuk uitziet.

Ow en uhm het is Arden Lynia Niet Arden Lyn

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2006 10:25:18 ]
    pi_38650450
    Ff stoer doen.

Ondanks dat ik het bestaan van 55hp monk haat, zelf toch maar een keertje een gemaakt. Met behulp van o.a. deze dame eindelijk m'n 15k Canthan voor m'n warrior gekocht.

Heb hem niet geverfd. Iemand anders wel? Ben wel benieuwd namelijk. Kon nergens een plaatje vinden van 15k Canthan armor wat geverfd is.
      donderdag 8 juni 2006 @ 13:02:31 #27
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_38653385
    niet veel plaatjes (3 ofzo), maar kun je iig zien wat er verandert als je een kleurtje wil:
    http://gw.gamewikis.org/wiki/Warrior_Ascended_Canthan_Armor
    pi_38659882
    mijn character:
    pi_38661605

Ik denk ik pimp even mee
    pi_38661989
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 11:37 schreef Ungeheuer het volgende:
    Heb hem niet geverfd. Iemand anders wel? Ben wel benieuwd namelijk. Kon nergens een plaatje vinden van 15k Canthan armor wat geverfd is.
    kijk hier maar eens http://guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=25784
    suc6
    pi_38682512
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 16:40 schreef EricG het volgende:
    [afbeelding]
    Ik denk ik pimp even mee
    Jammer van die 12 Markmanship, maar voor de rest een bijna perfecte bow!

Dacht gister even een paar kistjes open te trekken, zat er in eentje een Vampiric Flatbow of Markmanship

5/-1
    +1/19%

Best netjes vond ik zelf!
      vrijdag 9 juni 2006 @ 08:56:05 #32
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_38682926
    Mooie boog ja, maar ook jammer dat er geen +15% dmg ofzo op zit, maar ja je kan niet alles hebben.

Ik vond gister dus ook een 5/1 boog met 19% dmg vs ogre ofzo.
    Salvage dat ding, omdat er geen extra dmg mod ofzat, krijg ik die 19% dmg vs ogre ding
    pi_38682954
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 08:56 schreef DarkY.NL het volgende:
    Mooie boog ja, maar ook jammer dat er geen +15% dmg ofzo op zit, maar ja je kan niet alles hebben.

Ik vond gister dus ook een 5/1 boog met 19% dmg vs ogre ofzo.
    Salvage dat ding, omdat er geen extra dmg mod ofzat, krijg ik die 19% dmg vs ogre ding
    Zonde

5/-1 is toch wel iets meer war als die Ogre string
    pi_38683951
    euh... wat betekent 5/-1 ? 5 is energy + 5, maar wat is die -1?

en zo'n requirement op markmanship, hoe werkt dat precies? mijn karakter hebben ook zo'n boog die 9 markmanship vereisen (bonus item GW2006) maar ondanks dat ik dat nog niet heb richt dat ding wel leuke schade aan volgens mij...

Gisteren had ik mazzel... iemand probeerde een leuke groene staf (Ivor's rod of staff ofzo) voor een monk te verkopen. Beetje naief ging ik de onderhandelingen in bleek hij daar 8K voor te vragen. Ik gaf aan dat ik dat wat veel vond (ik ben nl. blij als ik 500g bij elkaar heb om mijn deel van een cape te betalen) en dat hij maar iemand anders moest zoeken... toen zakte hij in prijs naar 5K - hij wou er graag vanaf zie die.

Toen ik hem uitlegde dat ik in totaal echt maar zo'n 350g had en en dat zo'n groene staf waarschijnlijk best het geld waard was maar ik geen idee had wat er zo bijzonder was aan een groene staf (en mijn 350g dus ook niet allemaal aan een staf uit ging geven) besloot hij hem bij gebrek aan andere gegadigden maar gewoon aan me weg te geven...

leuk ding.... heeft wel weer een requirement op smitting die ik niet haal...

ennuh... kan iemand me uitleggen wat er zo bijzonder is aan een groen item dat ik er wel 8K voor zou moeten betalen? en wat zijn ecto's ??

[ Bericht 6% gewijzigd door mips op 09-06-2006 09:49:05 ]
    pi_38684504
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 09:38 schreef mips het volgende:
    euh... wat betekent 5/-1 ? 5 is energy + 5, maar wat is die -1?

en zo'n requirement op markmanship, hoe werkt dat precies? mijn karakter hebben ook zo'n boog die 9 markmanship vereisen (bonus item GW2006) maar ondanks dat ik dat nog niet heb richt dat ding wel leuke schade aan volgens mij...

Gisteren had ik mazzel... iemand probeerde een leuke groene staf (Ivor's rod of staff ofzo) voor een monk te verkopen. Beetje naief ging ik de onderhandelingen in bleek hij daar 8K voor te vragen. Ik gaf aan dat ik dat wat veel vond (ik ben nl. blij als ik 500g bij elkaar heb om mijn deel van een cape te betalen) en dat hij maar iemand anders moest zoeken... toen zakte hij in prijs naar 5K - hij wou er graag vanaf zie die.

Toen ik hem uitlegde dat ik in totaal echt maar zo'n 350g had en en dat zo'n groene staf waarschijnlijk best het geld waard was maar ik geen idee had wat er zo bijzonder was aan een groene staf (en mijn 350g dus ook niet allemaal aan een staf uit ging geven) besloot hij hem bij gebrek aan andere gegadigden maar gewoon aan me weg te geven...

leuk ding.... heeft wel weer een requirement op smitting die ik niet haal...

ennuh... kan iemand me uitleggen wat er zo bijzonder is aan een groen item dat ik er wel 8K voor zou moeten betalen? en wat zijn ecto's ??
    5/-1 heeft betrekking op de Vampiric Mod die op de Boog zit (kan ook op een zwaard etc zitten). 5 is de Life Stealing, en -1 is de health degen.

De Mods die op een groen item zitten bepalen de prijs. Een +30 HP mod is bijvoorbeeld 30-40K waard, maar een icy bow string maar 500g, vaak zijn het ook wel de "looks" die de prijs bepalen.

Een Ecto is een crafting material wat verkocht wordt bij de trader voor +/- 8K en alleen dropped in The Underworld. Ecto's worden ook wel gebruikt om betalingen boven de 100k te doen. Bijvoorbeeld 100K+ 25 ecto komt overeen met (ervanuitgaande dat 1 ecto=6k) 100+150=250K.

Kijk anders even op www.guildwiki.org!
    pi_38687623
    Tot hoever kun je je map zichtbaar maken? Ik heb bv nog een stukje fluffy wolkjes onder de Arena van Ascalon. Kun je alles wel zichtbaar maken of blijven er blurry gedeeltes op de map staan ookal heb je alles wel gezien?
    pi_38687651
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 11:41 schreef Ardenlyn het volgende:
    Tot hoever kun je je map zichtbaar maken? Ik heb bv nog een stukje fluffy wolkjes onder de Arena van Ascalon. Kun je alles wel zichtbaar maken of blijven er blurry gedeeltes op de map staan ookal heb je alles wel gezien?
    100%

Druk eens op "H" en kijk bij titles hoeveel je al ge-explored hebt!@
    pi_38687721
    ja dat weet ik maar blijven er sommige stukken blurry op de map?
    pi_38687893
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 11:44 schreef Ardenlyn het volgende:
    Overal waar je niet kunt komen wel, voor de rest als het goed is niet.
    pi_38688420
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 11:44 schreef Ardenlyn het volgende:
    Er blijven stukken blurry tussen gebieden. Onder die arena ook.
    pi_38688489
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 16:40 schreef EricG het volgende:
    [afbeelding]
    Vind die Zodiac skin wel mooi.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2006 12:11:11 ]
    pi_38688533
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 12:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat voor type boog is die Zodiac? Composite? Flat? Long? Short? Horn?
    Vind de skin wel mooi, maar maar als het b.v. een flatbow is dan hoef ik er geen.
    Volgensmij is dat netzo als een mursaatbow een horn
    pi_38688570
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef Wiehoe het volgende:
    Volgensmij is dat netzo als een mursaatbow een horn
    Heb het al gevonden.. het is een long bow.
    pi_38688745
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef Techno het volgende:

[..]

Heb het al gevonden.. het is een long bow.
    Ahh ok, zeker een nieuwe skin uit cantha?
    pi_38690602
    dankje voor het antwoord over dat blurry
    Dacht eerst dat alles behalve de randen zichtbaar werd. Valt ff tegen maar ach er is genoeg te doen

Ben net ff stiekem wezen kijken in Cantha naja stiekem tis mijn spel dus ga erheen wanneer ik wil maar wil eerst zoveel mogelijk in Tyria doen voordat ik echt in Cantha ga beginnen.
    Heb net weer een nieuw pakje gekocht en wat is dat ding lelijk. Maarja helaas heb het vorige pakje al verkocht. Heb nu Wyvren kleding gekocht in Lion's Arch.
    pi_38690868
    @Ardenlyn

Kan je beter wel ff snel in Kaineng City shoppen voor armor. En ziet er leuker uit dan Wyvern, en heeft betere stats. Als je Tyria doorloopt kan je pas in Droknars gelijkwaardig armor kopen.
    pi_38691451
    Dat was wel zo handig geweest ja. Het kost dan wel iets meer, maar je hebt gelijk max armor. Vanaf Lions kan je makkelijk in Keineng komen.
    pi_38693249
    kutje......ben nu heel erg arm geworden door dat shoppen dus nieuwe armor kopen zit er ff niet in.

Naja kan ook niet alles weten dus ik zal weer vijanden gaan slachten en martelen voor geld en heel wat quest doen en dan zie ik wel hoever ik kom. Wil ook graag een guildhall maar dat ding is 20.000 hoorde ik!!!!
    Eerst armor en dan die hall maar een keer doen

O wacht ik ben daar ook geweest en 1 kledingstuk is iets van 1500 als ik het goed heb. Zoveel geld had ik toch niet dus Maar ik ga nu ff doorsparen om echt iets goed te kopen en niet meteen weer een nieuw pakje kopen als ik weer een nieuwe zie. Lijkt wel een obsessie van mij zeg.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2006 15:24:48 ]
    pi_38695051
    Hehe herkenbaar. Dit is m'n bikini-armor.

Denk dat de 15k Kurzick de volgende wordt.
    pi_38695290
    Oeh sexy!!! Die wil ik ook
    pi_38695706
    Trouwens die boog van Eric is fantastisch. Dat de req 12 is maakt geen hol uit. Een beetje Ranger heeft namelijk 16 in Marksmanship. De 15% damage is een beetje jammer dat die ontbreekt maar wordt ruimschoots goed gemaakt door de extra 5 energy. Waarom niet gecustomized Eric voor de extra 20% damage?

Mijn meest gebruikte wapens:

[ Bericht 12% gewijzigd door Ungeheuer op 09-06-2006 15:42:50 ]
    pi_38722417
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 15:35 schreef Ungeheuer het volgende:
    Trouwens die boog van Eric is fantastisch. Dat de req 12 is maakt geen hol uit. Een beetje Ranger heeft namelijk 16 in Marksmanship. De 15% damage is een beetje jammer dat die ontbreekt maar wordt ruimschoots goed gemaakt door de extra 5 energy. Waarom niet gecustomized Eric voor de extra 20% damage?

Mijn meest gebruikte wapens:
    [afbeelding]
    Hmmja customizen is wel een goed idee ja. En ik heb liever +5 energy dan 15^50 of +15 while ench. Enchanted ben ik vrijwel nooit, en die 15% extra damage... tsja dan heb ik toch liever +5 energy, want da's 2 keer Barrage, en als die 2 keer goed gaat is dat toch zo'n 300 damage, verspreid over 6 personen!
    Ennuh die Victo's Battle axe is wel cheil, maar heb je geen last van die health degen van die andere greens? Ik had ook eerst zo'n vampiric bow maar die heb ik weggeflikkerd vanwege die hoerendegen

[ Bericht 13% gewijzigd door EricG op 10-06-2006 14:34:45 ]
    pi_38722422
    O ja en bedankt voor alle complimenten over mijn boog
    pi_38728064
    Geweldig
    oh btw ik verkoop die shit altijd zoals bvb

bied erop als je hem wil kopen
    http://traders.gwonline.net/viewitem.php?tradeid=134186
    trouwens gelijk een goede tip als je een ingame item wil verkopen. Maak een auction op die site!(crap verkopen lukt je niet maar groen/gold enzo wel) GL!

[ Bericht 4% gewijzigd door Ame_thyst op 11-06-2006 11:11:20 ]
    pi_38728067
    *oops*

[ Bericht 99% gewijzigd door Ame_thyst op 10-06-2006 18:20:32 (dubel post) ]
    pi_38728099
    Imageshack
    pi_38728509
    Ga ff ergens anders een topic verpesten niet hier. (google-video huilie)
    pi_38738846
    Nou ja zeg kaspermols282 bedoeld er alleen maar mee dat die imageshack gewoon niet goed werkt op fok.

Ben toch weer ff naar Cantha geweest en mijn hemel de exp pnt die vliegen om je oren niet normaal.
    Een redelijke simpele quest en *BAM* je hebt 3000 exp erbij

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2006 00:31:08 ]
    pi_38744107
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 00:27 schreef Ardenlyn het volgende:
    Nou ja zeg kaspermols282 bedoeld er alleen maar mee dat die imageshack gewoon niet goed werkt op fok.
    dat weet ik ook wel (meestal werkt het gewoon trouwens) maar ik had haast en imageshack is het snelste.
    pi_38744434
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 11:13 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

dat weet ik ook wel (meestal werkt het gewoon trouwens) maar ik had haast en imageshack is het snelste.
    http://tinypic.com/ is ook vrij snel
    pi_38744847
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 18:19 schreef Ame_thyst het volgende:
    Geweldig
    oh btw ik verkoop die shit altijd zoals bvb
    [afbeelding]
    bied erop als je hem wil kopen
    http://traders.gwonline.net/viewitem.php?tradeid=134186
    trouwens gelijk een goede tip als je een ingame item wil verkopen. Maak een auction op die site!(crap verkopen lukt je niet maar groen/gold enzo wel) GL!
    Salvagen voor de +30 health. Voor de rest zuigt hij namelijk.
    pi_38745545
    Zo erg zuigt hij niet, ja het kan beter maar ik probeer hem toch eerst te sellen.
    pi_38748423
    zit Cid Highwind ook op fok? die gast ken ik van Ragnarok namelijk
    pi_38755078
    Hoi, ik heb een vraagje over GW:F.
    ik zoek een spel waarbij ik een character kan bouwen, zoals gw dus. Maar ik vroeg mij af hoe het ingame gaat. Of het spel daar een beetje tempo heeft, zoals bij diablo 2 ofzo. En is het een beetje te doen als beginner, als ik bij diablo bezig ben dan is het eigenlijk moeilijk om serieus op hogere lvl's mee te doen omdat ik dan geen goede wapens heb. Is het bij gw ook enorm belangrijk of je goede items hebt zoals bij d2? Of is het ook mogelijk om nog wat te doen met wapens die je tijdens het quests spelen tegen komt?
    Hoe zit het als je alleen speelt, is het dan nog een beetje te doen of heb je perse een team nodig?

Mvg,
    koko
    pi_38755292
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 18:10 schreef kokokoko het volgende:
    Hoi, ik heb een vraagje over GW:F.
    ik zoek een spel waarbij ik een character kan bouwen, zoals gw dus. Maar ik vroeg mij af hoe het ingame gaat. Of het spel daar een beetje tempo heeft, zoals bij diablo 2 ofzo. En is het een beetje te doen als beginner, als ik bij diablo bezig ben dan is het eigenlijk moeilijk om serieus op hogere lvl's mee te doen omdat ik dan geen goede wapens heb. Is het bij gw ook enorm belangrijk of je goede items hebt zoals bij d2? Of is het ook mogelijk om nog wat te doen met wapens die je tijdens het quests spelen tegen komt?
    Hoe zit het als je alleen speelt, is het dan nog een beetje te doen of heb je perse een team nodig?

Mvg,
    koko
    temp: Ja
    als beginner: Ja
    Wapens: Huh
    Alleen: Ja
    pi_38758769
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 18:18 schreef kaspermols282 het volgende:
    temp: Ja
    als beginner: Ja
    Wapens: Huh
    Alleen: Ja
    En nee het is niet zo nodig om je druk te maken om wapens(stats) Als je lvl 1 bent droppen er wapens die goed zijn voor lvl 1 chars. Ben je lvl20 dan droppen de beste wapens.
    voor meer info kan je hier terecht:
    http://www.gamespot.com/pc/rpg/guildwars/review.html?page=3&q=
    http://games.fok.nl/review.php?reviewid=11250&page=1
    of kijk deze review: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2438

[ Bericht 9% gewijzigd door Ame_thyst op 11-06-2006 21:35:34 ]
    pi_38763779
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 12:39 schreef Ame_thyst het volgende:
    Zo erg zuigt hij niet, ja het kan beter maar ik probeer hem toch eerst te sellen.
    Hij is niet max damage, en vrijwel niemand gebruikt hamers, en dat eerste zegt al genoeg.
    Je kan hem het beste salvagen en hopen op de +30 health mod, die is nog wel wat waard.
    pi_38766334
    Vandaag ook eens begonnen met GW.
    Al die termen... begint me nu al te duizelen. .
    pi_38771861
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
    Vandaag ook eens begonnen met GW.
    Al die termen... begint me nu al te duizelen. .
    komt nog wel, wat is je charactername?
    pi_38776494
    Ik snapte eerst ook niet waar iedereen het over had maar na een aantal weekjes spelen snap ik al steeds meer dus het komt vanzelf jah

Ik vind het echt wel steeds meer een k*tspel worden hoor!!! Baggerzooi!! Zodra ik ook maar kan spelen dan ga ik spelen omdat ik het zo verslavend vind
    Ik heb dus gewoon dik 80 euro uitgegeven om weinig slaap te krijgen, geen sociaal leven meer te hebben enz
    :haha naja valt allemaal best wel mee maar het is een erg leuk spel en na Oblivion had ik niet verwacht zo gauw weer een verslavend spel te vinden

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2006 12:58:43 ]
    pi_38776554
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 12:58 schreef Ardenlyn het volgende:
    Ik snapte eerst ook niet waar iedereen het over had maar na een aantal weekjes spelen snap ik al steeds meer dus het komt vanzelf jah

Ik vind het echt wel steeds meer een k*tspel worden hoor!!! Baggerzooi!! Zodra ik ook maar kan spelen dan ga ik spelen omdat ik het zo verslavend vind
    Ik heb dus gewoon dik 80 euro uitgegeven om weinig slaap te krijgen, geen sociaal leven meer te hebben enz
    :haha naja valt allemaal best wel mee maar het is een erg leuk spel en na Oblivion had ik niet verwacht zo gauw weer een verslavend spel te vinden
    Het probleem is een beetje dat het spel niet heel geweldig is maar de verslavingsfactor inderdaad vreselijk hoog ligt!
    pi_38777231
    Wel verslavend ja, ik speel het nu zo'n 5 maand en ik ben nu nog niet uitgekeken. Ik heb nu voor het eerst een start gemaakt met PVP wat ik wel erg leuk vind.

Nadeel is alleen dat mijn guild niet zo bezig is met PVP dus als we een keer spelen worden we hard ingemaakt
    pi_38779705
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 13:25 schreef Wiehoe het volgende:
    Wel verslavend ja, ik speel het nu zo'n 5 maand en ik ben nu nog niet uitgekeken. Ik heb nu voor het eerst een start gemaakt met PVP wat ik wel erg leuk vind.
    Met wat voor char speel je PvP? En welke build gebruik je dan? Want ik ben echt nog een n00b met PvP, terwijl ik nu 9 maanden speel ( ) maar ik zou d'r wel eens een start mee willen maken.
    En wat is je char naam, dan voeg ik je ff toe.
      maandag 12 juni 2006 @ 15:21:57 #75
    57319 Orcaman1984
    Orca's zijn liev O+
    pi_38780067
    Ik heb hem ook besteld! Lijkt me een tof spel!!!
    Waarschijnlijk morgen binnen, of misschien wel vandaag nog!
    pi_38780290
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 15:06 schreef EricG het volgende:
    Met wat voor char speel je PvP? En welke build gebruik je dan? Want ik ben echt nog een n00b met PvP, terwijl ik nu 9 maanden speel ( ) maar ik zou d'r wel eens een start mee willen maken.
    uh gw IS een pvp spel
    Je moet gewoon een goeide build maken die je leuk vind om te spelen en hem aan passen aan de groep waar je mee speeld(als dat van toepassing is, denk aan GvsG) Er is niet een bepaalde "super" build omdat je nooit weet tegen wat voor soort vijand je moet gaan strijden.(dat heet balance) Er zijn natuurlijk wel soorten builds, defensive, offensive, healing, protection, minion, Iway, en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Als je hulp wilt hebben kom dan met je vraag maar zet dan niet alleen "voor pvp" neer want dat bestaat uit: : guildbattles-team arenas-rondom arenas-HA-factions-etc. en daar heb je elke keer weer andere "tactics" voor nodig
    buildse
    oh IGN: Elowine Faith
    pi_38780530
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 15:06 schreef EricG het volgende:

[..]

Ik heb een Mesmer/Necro als character. En met mijn build zit ik nog een beetje te spelen, de bedoeling van die van mij is warriors uit te schakelen dmv een aantal hexes en curses. Alleen moet ik nog even kijken hoe effectief het is. Indien het niet werkt wil ik waarschijnlijk energy drainen. Mijn Character naam is Hexy Kip. Als ik vanavond thuis ben zou ik mijn skills wel op een rijtje zetten.
    pi_38781032
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 15:33 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

uh gw IS een pvp spel
    uh je kan zelf bepalen of je nou PvE wil doen of PvP.
    quote:
    Je moet gewoon een goeide build maken die je leuk vind om te spelen en hem aan passen aan de groep waar je mee speeld(als dat van toepassing is, denk aan GvsG) Er is niet een bepaalde "super" build omdat je nooit weet tegen wat voor soort vijand je moet gaan strijden.(dat heet balance) Er zijn natuurlijk wel soorten builds, defensive, offensive, healing, protection, minion, Iway, en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
    Dit weet ik allemaal wel, maar ik zoek iets waarmee je makkelijk kan instappen als nieuwe PvPer.
    quote:
    Als je hulp wilt hebben kom dan met je vraag maar zet dan niet alleen "voor pvp" neer want dat bestaat uit: : guildbattles-team arenas-rondom arenas-HA-factions-etc. en daar heb je elke keer weer andere "tactics" voor nodig
    buildse
    oh IGN: Elowine Faith
    Danku!
      maandag 12 juni 2006 @ 16:16:49 #79
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_38781387
    D A R K Y
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      maandag 12 juni 2006 @ 16:18:26 #80
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_38781425
    ik sta nog steeds NIET in de OP met mijn charname, maar heb al wel met een paar FOK-ers gechat die blijkbaar me naam hier ergens gevonden hebben en nu ook in me Friends list staan

Hehe irritant zo'n collega die net zag dat ik wat wilde posten
      maandag 12 juni 2006 @ 16:18:51 #81
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_38781442
    Hoi
      maandag 12 juni 2006 @ 16:20:03 #82
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_38781469
    Er is trouwens nog niet iemand geweest die mij in game heeft benaderd...
    Maar, misschien wil ik wel naar een NL/BE guild, of misschien zelfs een FOK! guild?
    alliances zijn de oplossing als je toch contact met je oude guild wil houden :p
      maandag 12 juni 2006 @ 16:20:40 #83
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_38781487
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 16:18 schreef DarkY.NL het volgende:
    ik sta nog steeds NIET in de OP met mijn charname, maar heb al wel met een paar FOK-ers gechat die blijkbaar me naam hier ergens gevonden hebben en nu ook in me Friends list staan

Hehe irritant zo'n collega die net zag dat ik wat wilde posten
    t Moest anders wel effe duren voordat je daadwerkelijk postte
      maandag 12 juni 2006 @ 16:21:48 #84
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_38781510
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 16:20 schreef Jo0Lz het volgende:
    Er is trouwens nog niet iemand geweest die mij in game heeft benaderd...
    Maar, misschien wil ik wel naar een NL/BE guild, of misschien zelfs een FOK! guild?
    alliances zijn de oplossing als je toch contact met je oude guild wil houden :p
    ik zit dus met Joolz in de guild en we zijn er een beetje flauw van dat we steeds 1 vd enigen zijn die in de guild online zijn. Dus WIJ zoeken een leuke guild, liefst NL/BE en zou heel mooi zijn als ze hier ook wel eens op FOK komen. Volgens mij was ik al door een FOK-er benaderd, maar weet niet meer wie.
      maandag 12 juni 2006 @ 16:23:44 #85
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_38781556
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 16:21 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

ik zit dus met Joolz in de guild en we zijn er een beetje flauw van dat we steeds 1 vd enigen zijn die in de guild online zijn. Dus WIJ zoeken een leuke guild, liefst NL/BE en zou heel mooi zijn als ze hier ook wel eens op FOK komen. Volgens mij was ik al door een FOK-er benaderd, maar weet niet meer wie.
    Okay, in meer woorden dan ik, precies wat ik wilde zeggen
    Trouwens, als mensen onze guild willen joinen is het ook goed
    pi_38788783
    FOK! Guild lijkt me wel cool, mijn huidige guild doet ook niet veel aan PvP en is een beetje uit elkaar aan 't vallen. Ik wil evt. wel de cape en een deel van de hall betalen als 't nodig mocht zijn
    pi_38789934
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 20:06 schreef EricG het volgende:
    FOK! Guild lijkt me wel cool, mijn huidige guild doet ook niet veel aan PvP en is een beetje uit elkaar aan 't vallen. Ik wil evt. wel de cape en een deel van de hall betalen als 't nodig mocht zijn
    pfff. ik weet niet die rs clan ging ook niet zo goed
    pi_38790582
    Wat is een hele goeie armor voor een warrior? Of zal ik bv zodra het kan een armor kopen in Keineng (Factions) of is er bv in Tyria ook nog ergens goeie armor te koop?
    ik weet het ff niet meer namelijk maar ik wil wel heel graag af van dat lelijk Wyvern ding.
      maandag 12 juni 2006 @ 21:08:54 #89
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_38791136
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 20:56 schreef Ardenlyn het volgende:
    Wat is een hele goeie armor voor een warrior? Of zal ik bv zodra het kan een armor kopen in Keineng (Factions) of is er bv in Tyria ook nog ergens goeie armor te koop?
    ik weet het ff niet meer namelijk maar ik wil wel heel graag af van dat lelijk Wyvern ding.
    Armor uit Cantha. Is niet zo duur als Droks armor en als je Prophecies en Factions hebt kan je vanuit Lions Arch gewoon naar Cantha.
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_38791214
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 16:21 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

Hehe dat was ik. Ik heb met een aantal vrienden een internationale guild. We zijn vaak online en actief. Helaas niet erg actief met GvG, is iets wat ik wel graag wil en daarom op zoek ben naar meer members die dat ook willen.

Dus uhm... u allen bent welkom.

IGN: Eva Komailan

[ Bericht 2% gewijzigd door Ungeheuer op 12-06-2006 21:21:27 ]
    pi_38804081
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 21:08 schreef Elegy het volgende:

[..]

Armor uit Cantha. Is niet zo duur als Droks armor en als je Prophecies en Factions hebt kan je vanuit Lions Arch gewoon naar Cantha.
    Je hebt nu toch ook Sentinel armor, met een AL van 100? Dat zag ik in het preview weekend wel namelijk.
    pi_38804102
    Ok stel dat die Guild gaat komen, wie word er allemaal lid?
    pi_38804227
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 09:56 schreef EricG het volgende:

[..]

Je hebt nu toch ook Sentinel armor, met een AL van 100? Dat zag ik in het preview weekend wel namelijk.
    Correct! Maar dat helaas alleen voor warriors.

Wel grappig dat er zelfs build te vinden zijn met 100AL en 1000+HP voor warriors
    pi_38805436
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 09:57 schreef kaspermols282 het volgende:
    Ok stel dat die Guild gaat komen, wie word er allemaal lid?
    Ik.
    Even een lijstje (quoten en je naam toevoegen als je lid wil worden)
    kaspermols282?
    EricG
    pi_38805474
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 10:05 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Correct! Maar dat helaas alleen voor warriors.

Wel grappig dat er zelfs build te vinden zijn met 100AL en 1000+HP voor warriors
    Da's wel grappig ja, maar dat had je ook al voordat Factions uitkwam: Defy Pain + Endure Pain is al ver over de 1000 health, en dan nog iets als "Watch Yourself!" en voila.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 11:08:47 #96
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_38805667
    Een W/Mo met de 2 endurance skills heb je zo minimaal 500 hp erbij en dan vital blessing erbij zit je zo op 1100 of meer HP
    Warrior heeft toch 80 base def op zijn armor, dan kun je dus 110 def per piece krijgen (80+20 vs psyhical+10 while in stance)

En ik heb ook nog wel wat cash als er toch een nieuwe guild komt voor een hall/cape/storage vent/faction unlocker. Maar dan ben ik ook weer arm
    Liefst een bestaande guild, zoals die van Ungeheuer

Of in onze huidige guild natuurlijk, wij hebben ook een cape/hall/storage ventje/faction unlocker en alliance met 6 guilds waarvan ook een groot aantal NL-talig.

[ Bericht 7% gewijzigd door DarkY.NL op 13-06-2006 11:15:36 ]
      dinsdag 13 juni 2006 @ 11:15:50 #97
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_38805858
    quote:
    Helemaal opnieuw zou ik jammer vinden. Ben net helemaal opnieuw begonnen...
    Bovendien, net een hall, met Storage en Priest, Site (! domein etc.) dus misschien is het handiger als ik iedereen eruit donder en dan gewoon daarmee verder?
      dinsdag 13 juni 2006 @ 11:17:11 #98
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_38805907
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 11:08 schreef DarkY.NL het volgende:
    Een W/Mo met de 2 endurance skills heb je zo minimaal 500 hp erbij en dan vital blessing erbij zit je zo op 1100 of meer HP
    Warrior heeft toch 80 base def op zijn armor, dan kun je dus 110 def per piece krijgen (80+20 vs psyhical+10 while in stance)

En ik heb ook nog wel wat cash als er toch een nieuwe guild komt voor een hall/cape/storage vent/faction unlocker. Maar dan ben ik ook weer arm
    Liefst een bestaande guild, zoals die van Ungeheuer

Of in onze huidige guild natuurlijk, wij hebben ook een cape/hall/storage ventje/faction unlocker en alliance met 6 guilds waarvan ook een groot aantal NL-talig.
    Exact, plus de Site. De site is dan wel weer helemaal leeg sinds we bij die andere guild weg zijn, maar toch.
    Het zou zo zonde van het geld zijn om opnieuw te beginnen...
      dinsdag 13 juni 2006 @ 11:23:09 #99
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_38806077
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 11:17 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Exact, plus de Site. De site is dan wel weer helemaal leeg sinds we bij die andere guild weg zijn, maar toch.
    Het zou zo zonde van het geld zijn om opnieuw te beginnen...
    Dat domein is ook van vorige guild, we gebruike ja nu een subdomein

Voor degene die ff kijken willen, http://pwn.syke.nl
      dinsdag 13 juni 2006 @ 11:41:26 #100
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_38806625
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 11:23 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

Dat domein is ook van vorige guild, we gebruike ja nu een subdomein

Voor degene die ff kijken willen, http://pwn.syke.nl
    De site is nu dus helemaal leeg, helaas...
    Maar de meeste blocks zijn er nog. forum posts ed. zijn weggehaald, de oude users komen er toch niet weer...

Maar goed, laat maar eens weten wat de ideeen zijn, een helemaal nieuwe guild, nogmaals, lijkt mij zonde en vrij onzinnig...
    pi_38808214
    Als we een oude guild kunnen gebruiken is het alleen maar mooier, dat spaart weer geld uit!

Ik heb net trouwens even Heroes ascent gedaan, en m'n eerste 3 fame binnengehaald 8)
    Is echt vet!
      dinsdag 13 juni 2006 @ 12:31:53 #102
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_38808290
    quote:
    Ik ben ervoor in (zodra mn pc weer werkt ).

Mijn huidige guild is niet superactief meer, dus misschien kunnen we iets leuks opzetten.
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
    pi_38808322
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 12:29 schreef EricG het volgende:
    Als we een oude guild kunnen gebruiken is het alleen maar mooier, dat spaart weer geld uit!

Ik heb net trouwens even Heroes ascent gedaan, en m'n eerste 3 fame binnengehaald 8)
    Is echt vet!
    3

Nog maar 177 te gaan
    pi_38812088
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 10:59 schreef EricG het volgende:

[..]

Ik.
    Even een lijstje (quoten en je naam toevoegen als je lid wil worden)
    kaspermols282?
    EricG
    wie zij dat ik lid wilde worden?
    ik wil wel officer zijn dan kan ik Guildbattles beginnen, en wie word leader enz.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 14:58:56 #105
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_38813183
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 14:30 schreef kaspermols282 het volgende:

[..]

wie zij dat ik lid wilde worden?
    ik wil wel officer zijn dan kan ik Guildbattles beginnen, en wie word leader enz.
    Maakt me weinig uit, maar ik heb een guild, met hall, cape, site etc.
    Leider ben ik nu, maar dat mag wat mij betreft veradneren.
    Officers, iedereen moet dat in het begin maar zijn imho, dan kunnen we lekker recruiten.
    pi_38813555
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 14:58 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Maakt me weinig uit, maar ik heb een guild, met hall, cape, site etc.
    Leider ben ik nu, maar dat mag wat mij betreft veradneren.
    Officers, iedereen moet dat in het begin maar zijn imho, dan kunnen we lekker recruiten.
    maare, kan je oom de naam van guild aanpassen
      dinsdag 13 juni 2006 @ 15:11:25 #107
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_38813649
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 15:09 schreef kaspermols282 het volgende:

[..]

Dat kan helaas niet volgens mij.
    Als het wel zou kunnen, dan is het helemaal makkelijk.

Volgens mij niet...
    pi_38813831
    quote:
    There is no option for renaming a guild at this time.
    bron: Guildwars site
      dinsdag 13 juni 2006 @ 15:22:44 #109
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_38814050
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 15:09 schreef kaspermols282 het volgende:

[..]

-Question
    How do I change my guild name?

-Answer
    Once a guild has been created, the name cannot be changed. Instead, in order to accomplish a name change, the guild must be disbanded and re-created with the new name.

pi_38814226
    nou, en gaan we hem Fok! noemen of wat?
      dinsdag 13 juni 2006 @ 15:35:15 #111
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_38814499
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 15:27 schreef kaspermols282 het volgende:
    nou, en gaan we hem Fok! noemen of wat?
    Dan moeten we dus wel helemaal een nieuwe guild maken
    Al mijn geld in die zooi gestopt

Maar, als we dat doen dat wel iets met Fok!

Fok! United, of whatever...
    Een site wil ik wel maken, de huidige domeinnaam houden we dan wel...
      dinsdag 13 juni 2006 @ 15:37:28 #112
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_38814584
    De afkorting wordt dan natuurlijk Fok
      dinsdag 13 juni 2006 @ 15:58:38 #113
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_38815243
    Ik verwacht natuurlijk dat alle fokkers dan hun guild verlaten en de onze joinen.
    Starten we een alliance met alle oude guilds.
    pi_38815250
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 15:35 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Dan moeten we dus wel helemaal een nieuwe guild maken
    Al mijn geld in die zooi gestopt

Maar, als we dat doen dat wel iets met Fok!

Fok! United, of whatever...
    Een site wil ik wel maken, de huidige domeinnaam houden we dan wel...
    ik wil ook site maken(template dan)
      dinsdag 13 juni 2006 @ 16:03:15 #115
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_38815399
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 15:58 schreef kaspermols282 het volgende:

[..]

ik wil ook site maken(template dan)
    Die is dan al klaar
    De shell heb ik helemaal in source, dus de plaatjes aanpassen is weinig werk...

Het adres is al genoemd door Darky, dat is http://pwn.syke.nl
    pi_38817149
    we maken gewoon bijvoorbeeld:
    FokGW.nl.tt
      dinsdag 13 juni 2006 @ 17:11:05 #117
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_38817821
    tis wel zonde van het guildwars geld om een nieuwe guild te starten ivm hall en die gastjes die je erin kan kopen, maar ja als iedereen fresh wil starten dan houd ik niemand tegen en wacht ik de guild invite af.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 17:13:05 #118
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_38817885
    natuurlijk moeten we nog wel vaststellen wie meegaat in de guild. Vervolgns nog een leader aanwijzen en daarna nog wat alliances erbij misschien.
    En wat Joolz al aangaf, in het begin de FOK-ers als Officer is een goede tip

Ennuh de website idd. Joolz heb je zo gegevens wanneer je domein afloopt? ( 07-11-2005 +1 jaar dus)
    pi_38818878
    Leuk idee, maar helaas ik blijf in m'n eigen guild. Ben zelf ermee begonnen met een aantal vrienden en de groep is te leuk om achter te laten. Wij zijn ook Kurzick en zijn samen met een bevriende Guild een alliance begonnen. Zou wel leuk zijn om Fok! erbij aan te sluiten. Of andersom, maakt me ook niet uit.
    pi_38820156
    Wie doet mee:
    EricG
    DarkY.NL
    kaspermols282
    pi_38822645
    Mehehh het idee van een FoK-guild is weer revived??
    pi_38822819
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 19:34 schreef trancethrust het volgende:
    Mehehh het idee van een FoK-guild is weer revived??
    mits genoeg belangstelling
    pi_38823426
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 15:58 schreef Jo0Lz het volgende:
    Ik verwacht natuurlijk dat alle fokkers dan hun guild verlaten en de onze joinen.
    Starten we een alliance met alle oude guilds.
    O? Ik iedergeval niet, k blijf bij mijn engelse homies
    pi_38823539
    wat is het minimum mensen waarmee we starten
    pi_38824077
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 12:32 schreef -Marc- het volgende:

[..]

3

Nog maar 177 te gaan
    Het schiet al op!
    pi_38824322
    Ik heb het spel al eeuwen niet meer aangeraakt, net nadat ik een 2e account en factions gekocht had ...
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
    pi_38826681
    Kut ik ben net voor 396 gold gescammed
    pi_38826700
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 19:38 schreef kaspermols282 het volgende:

[..]

mits genoeg belangstelling
    Hehe, t is een beetje een wie wacht op wie situatie voor mij; een FoK guild zou mn interesse in GW weer terug kunnen winnen; heb ik ook al het spel in geen eeuwen meer aangeraakt. Laatste keer was de factions beta geloof ik
    pi_38840758
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 21:08 schreef EricG het volgende:
    Kut ik ben net voor 396 gold gescammed
    hoe dan?
    pi_38840873
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 10:15 schreef mips het volgende:

[..]

hoe dan?
    Ik verkocht 240 ijzer aan iemand voor 2.4K, en hij betaalde 2K en 4 gold en ik drukte op accept zonder te kijken
    pi_38841033
    Heb nu al 2 kleding stukken van m'n nieuwe outfit heb gekozen voor Sentinel Cantan (hopelijk goed geschreven) Ben nu weer hartstikke blut. Heb nog maar 91 over dus dat word weer sparen maar ik vind het pakje tot nu toe erg mooi. Heb eerst gekozen voor het bovenstuk en net ff de handschoenen erbij gedaan.

Ben nu ook lvl 20
    Krijg je nog wel pnt als je weer genoeg exp erbij krijgt? Ik weet dat je niet hoger komt dan lvl20 maar krijg je nog wel die pnt?
    pi_38841286
    Mjah, ik heb de eerste maanden dat ik speelde ook vrij veel PvE gedaan. Daarna verslaafd geraakt aan PvP en nu doe ik dat alleen nog maar. (helaas gister weer op school betrapt .. Harde schijf met GW erop mee naar school ). Daarnaast nog wat probleempjes op mn studentenkamer (lees: verknaakte internetverbinding). Dus de enige momenten dat ik speel is op school bij mn ouders.

Gister heeft ook nog iemand me aangegeven bij Arenanet.. omdat ik een warrior afkraakte. Ik speelde monk, en hij gebruikte frenzy terwijl hij Spitefull Spirit op zich had ¬_¬'

Nouja, als iemand nog vragen heeft over PvP.. stel ze hier maar of contact me in-game: NIEKler Sama
    pi_38841637
    Hahah, wist niet dat je daarvoor kon worden aagegeven

PS. Kenshin rules!!
    pi_38842305
    dit spel heb ik nog liggen, nooit echt lang gedaan..
    maar wat is dan die factions voor iets?
    add-on of wat?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      woensdag 14 juni 2006 @ 11:17:58 #135
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_38842399
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 11:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
    dit spel heb ik nog liggen, nooit echt lang gedaan..
    maar wat is dan die factions voor iets?
    add-on of wat?
    Add-on / Stand alone.
    Staat ook in de op
    pi_38843014
    Waarom mag je geen frenzy gebruiken als je spitefull spirit op je hebt (en wat is spitefull spirit? )
    pi_38843234
    Spiteful spirit doet damage aan jezelf en iedereen om je heen elke keer als je aanvalt of een skill gebruikt.
    Frenzy laat die gast 33% sneller attacks maken, in dit geval dus synoniem aan 33% sneller damage krijgen voor hemzelf en iedereen om hem heen
    pi_38843279
    Die necro zou zich hebben doodgelachen trouwens
    pi_38843339
    'k Heb eens wat runes of minor marksmanship losgelaten op m'n armor.

Acher's Mask of Minor Marksmanship: ms+1 (stacking) en ms+1 (non-stacking) = +2
    Drakescale Vest of Minor Marksmanship: ms+1 (non-stacking)
    Drakescale Leggings of Minor Marksmanship: ms+1 (non-stacking)

Als ik dat bij elkaar optel, heb ik Marksmanship met +4 opgevoerd?
    Wanneer ik bij Hero kijk, dan staat er: "Your rank in this attribute is normally 7, but is currently modified to 9."

Hoe kan dat? Ik had daar 7+4=11 verwacht...
      woensdag 14 juni 2006 @ 11:54:51 #140
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_38843545
    je kunt dezelfde type rune maar 1 keer gebruike per char.
    Dus je helm bijv +1 markmanship, je boots +1 beast mastery en je leggings vigor rune.

Daarom, 7 +2 ( van je achers mask of minor markmanship) = 9
      woensdag 14 juni 2006 @ 11:56:32 #141
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_38843586
    Ik heb gister dus eindelijk ook me nieuwe armor gekocht voor me Warrior.
    Ik heb gekozen voor de Kurzick 1.5k armor set met +health.
    Ziet er cool uit, vooral die helm.

Ik heb de dye removal er voor de zekerheid nog overheen gehaald zodat ie echt geel lijkt/is, maar ik denk dat ik er nog een leuk kleurtje bij kies (blauw + rood + rood ofzo)
    pi_38843625
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 11:54 schreef DarkY.NL het volgende:

je kunt dezelfde type rune maar 1 keer gebruike per char.
    Ah, thanks. Zonde van 't geld dan. .
    pi_38844056
    De "non-stacking" mededeling was ook een stille tip opzich
    pi_38844919
    het verbaasd me nog steeds met welke gemak men hier praat over k's en met welk gemak er blijkbaar gehandeld wordt in k's... en dan schijn je op een bepaald moment ook nog ecto's nodig te hebben.... schiet mij maar lek... ik schik me nog steeds dood als iemand 1,5 K vraagt voor een max. damage zwaard...

iets over de helft level 14 inmiddels, volgens mij alle quests tot nu toe gehad - nu wachtend op de rest van onze guild om ook zover te zijn dat we gezamenlijk de volgende missies kunnen gaan doen... (vanaf de frost gate)... wel weer leuk die nieuwe icy world - wel jammer dat er zo weini quests in deze omgeving zijn.

met mijn lvl 8 warrior in pre-searing voor het eerst door iemand meegenomen op char-hunting... da's wel gaaf - bleek nog een heel deel map achter de northern wall te zitten waar ik nog nooit geweest was... met fijn grote groepen chars enzo..
    pi_38845562
    Ik met een gedeelte van m'n nieuwe pakkie

Wil graag een Black bear maar op de plek waar hij te vinden is kan ik die rotvijanden niet aan.
    En was ik er eindelijk killen m'n henchman hem
    Heb het ook een paar keer alleen geprobeerd maar helaas.
    Is er behalve in Borlis Pass ook een andere plek om een beer te krijgen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2006 13:12:22 ]
      woensdag 14 juni 2006 @ 13:16:45 #146
    57319 Orcaman1984
    Orca's zijn liev O+
    pi_38845725
    Heb het spel (Factions) ook sinds gisteren! Leuk spel, hoop niet dat ik er verslaafd aan raak

Dit is mijn eerste character:

Leila Crow

Maak je maar geen zorgen, Kitty doet niks!

pi_38845859
    Heey waar haal je die vandaan? Lijkt wel of die gemeen aan het lachen is
      woensdag 14 juni 2006 @ 13:27:28 #148
    57319 Orcaman1984
    Orca's zijn liev O+
    pi_38846040
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 13:21 schreef Ardenlyn het volgende:
    Heey waar haal je die vandaan? Lijkt wel of die gemeen aan het lachen is
    Hehe, heb hem ergens tussen "Shing Jea Monastery" en "Tsumei Village" gecharmed!

Maar vraagje, in de OP staat dat rangers dieren kunnen temmen , maar kunnen de andere dat dan niet?
    pi_38846063
    gewoon in sning Shea valley(of hoe je het ook spelt) tussen de monastery en tsumei village
      woensdag 14 juni 2006 @ 13:36:33 #150
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_38846333
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 12:47 schreef mips het volgende:
    het verbaasd me nog steeds met welke gemak men hier praat over k's en met welk gemak er blijkbaar gehandeld wordt in k's... en dan schijn je op een bepaald moment ook nog ecto's nodig te hebben.... schiet mij maar lek... ik schik me nog steeds dood als iemand 1,5 K vraagt voor een max. damage zwaard...

iets over de helft level 14 inmiddels, volgens mij alle quests tot nu toe gehad - nu wachtend op de rest van onze guild om ook zover te zijn dat we gezamenlijk de volgende missies kunnen gaan doen... (vanaf de frost gate)... wel weer leuk die nieuwe icy world - wel jammer dat er zo weini quests in deze omgeving zijn.

met mijn lvl 8 warrior in pre-searing voor het eerst door iemand meegenomen op char-hunting... da's wel gaaf - bleek nog een heel deel map achter de northern wall te zitten waar ik nog nooit geweest was... met fijn grote groepen chars enzo..
    in het begin krijg je niet zoveel geld per kill, later zal dat wel stukken meer zijn (100 gold per drop)
    En voor dat men sleutels voor kisten maakte, waren "kisten" gratis en dropte er veel geld/items.
    Zodat je echt winst maakte

De beste manier om geld te maken is denk ik je faction points inleveren voor jadeite/amber en dat verkopen. En anders een missie of quest zoeken waar mhenlo mee gaat, zodat je die missie/quest solo kan doen voor de drop terwijl mhenlo je lekker healt

Zoals bijv de Aberstone missie of the quest Welcome to cantha (voor prophecie chars)
    pi_38846536
    faction points inleveren?
    pi_38846708
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 13:27 schreef Orcaman1984 het volgende:

[..]

Hehe, heb hem ergens tussen "Shing Jea Monastery" en "Tsumei Village" gecharmed!

Maar vraagje, in de OP staat dat rangers dieren kunnen temmen , maar kunnen de andere dat dan niet?
    mmm... dat lijkt mij ook wel een leuke... maarja... om nu mijn wolf zomaar in te leveren is ook zowat...

(andere kunnen dat inderdaad niet... je moet als eerste of als tweede beroep ranger zijn...)
    pi_38848416
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 12:12 schreef trancethrust het volgende:

De "non-stacking" mededeling was ook een stille tip opzich
    Ja, ik dacht dat dat per armor-item was .
    pi_38848597
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 13:46 schreef mips het volgende:

[..]

mmm... dat lijkt mij ook wel een leuke... maarja... om nu mijn wolf zomaar in te leveren is ook zowat...

(andere kunnen dat inderdaad niet... je moet als eerste of als tweede beroep ranger zijn...)
    ik heb er ook 1, boeiend ben je gehecht aan die wolf (welk lvl?)
    pi_38850130
    Nou ik wou graag een Lynx en en heb met pijn in m'n hart mijn eerste pet weggedaan en heb ook nog eens spijt gekregen van die Lynx. Vond hem geen hol aan.
    Wil nu die black bear en hoop dat ik hem ooit krijg.
    pi_38850278
    Ik heb ook nog best wel spijt dat ik mijn eerste pet (Melandru's stalker) heb weggedaan
    Heb daarna nog een Dune Lizard en een beer gehad, maar met beiden niet zoveel geduld om ze tot lvl 20 te laten komen...
      woensdag 14 juni 2006 @ 15:20:10 #157
    57319 Orcaman1984
    Orca's zijn liev O+
    pi_38850388
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 13:46 schreef mips het volgende:

[..]

Ow dus je kan ook een tweede beroep hebben? Hoe doe je dat?
    pi_38850556
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 15:20 schreef Orcaman1984 het volgende:

[..]

Ow dus je kan ook een tweede beroep hebben? Hoe doe je dat?
    komt vanzelf
    pi_38855181
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 13:42 schreef mips het volgende:
    faction points inleveren?
    uh ja volgens mij kan je daar geen stuff voor krijgen, zo ja "Tell me Where!"
    pi_38855643
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 15:17 schreef EricG het volgende:
    Ik heb ook nog best wel spijt dat ik mijn eerste pet (Melandru's stalker) heb weggedaan
    Heb daarna nog een Dune Lizard en een beer gehad, maar met beiden niet zoveel geduld om ze tot lvl 20 te laten komen...
    Ik heb een lvl 20 stalker =Pp
    pi_38857294
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 17:57 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Ik heb een lvl 20 stalker =Pp
    Maar nu ga ik voor de Phoenix!
      woensdag 14 juni 2006 @ 19:24:03 #163
    122096 Airethilien
    pi_38858253
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 15:14 schreef Ardenlyn het volgende:
    Nou ik wou graag een Lynx en en heb met pijn in m'n hart mijn eerste pet weggedaan en heb ook nog eens spijt gekregen van die Lynx. Vond hem geen hol aan.
    Wil nu die black bear en hoop dat ik hem ooit krijg.
    quote:
    These Black Bears roam the fields and forests of Wizard's Folly and Regent Valley (Pre-Searing). They will attack on sight. The bears in Pre-Searing use a skill called Breaking Charm, and can only be tamed by Rangers using Charm Animal with great difficulty. (See Notes below)

The bears found later in the Southern Shiverpeaks can be tamed normally by Rangers.
    bron: http://gw.gamewikis.org/wiki/Black_Bear
    pi_38876014
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 18:54 schreef EricG het volgende:

[..]

Maar nu ga ik voor de Phoenix!
    Black Moa is veel leuker , alleen die quest om hem te krijgen is gewoon irritant.
    Een beetje zinloos door wat maps worden gestuurd om later door een horde dredge te worden afgemaakt als je het niet goed aanpakt.
    Maar als je eenmaal de quest hebt gehaald kun je hem altijd weer charmen op de plek waar je hem voor het eerst vond.
    pi_38876087
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 10:21 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Black Moa is veel leuker , alleen die quest om hem te krijgen is gewoon irritant.
    Een beetje zinloos door wat maps worden gestuurd om later door een horde dredge te worden afgemaakt als je het niet goed aanpakt.
    Maar als je eenmaal de quest hebt gehaald kun je hem altijd weer charmen op de plek waar je hem voor het eerst vond.
    Kan je eigenlijk gewoon een dier charmen terwijl je er al eentje hebt? Of moet je dan je pet eerst dumpen?
      donderdag 15 juni 2006 @ 10:33:12 #166
    57319 Orcaman1984
    Orca's zijn liev O+
    pi_38876331
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 10:24 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Kan je eigenlijk gewoon een dier charmen terwijl je er al eentje hebt? Of moet je dan je pet eerst dumpen?
    Volgens mij kan je er maar helaas ééntje hebben!
    pi_38876519
    eerst dumpen :/
    pi_38877451
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 10:40 schreef kaspermols282 het volgende:
    eerst dumpen :/
    En hoe dump ik dat beest?
      donderdag 15 juni 2006 @ 11:21:32 #169
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_38877696
    ja dat vraag ik me ook af, moet je gewoon charm niet meenemen in een area of... ?
    pi_38878317
    In Pre-Searing was er een 'pet collector' ofzo, aan wie je je pet kwijt kon. Dan was je weer vrij om een nieuwe te charmen. Post-Searing zal wel op dezelfde manier gaan, maar ik weet niet bij welke NPC.
    pi_38878340
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 11:21 schreef DarkY.NL het volgende:
    ja dat vraag ik me ook af, moet je gewoon charm niet meenemen in een area of... ?
    De skill charm animal moet altijd op je skillbar staan, anders volgt je pet je niet.
    Om van je Pet af te komen kun je voor Tyrian characters naar Ascalon gaan en daar even naar buiten zonen.
    Dicht bij de ingang moet een soort van tamer npc staan waaraan jij je pet kan geven.
    Voor Canthan characters zit deze volgens mij buiten de Monastery.
    Het is al weer een tijd geleden dat ik een pet heb gedumpt dus ik kan niet precies uitleggen waar de npc's zitten.
    pi_38878899
    in Sunqua vale is er een animal tanner
    pi_38878979
    Mapnames onthoud ik namelijk nooit , daar kun je dus wel gelijk in hebben.
    pi_38882146
    Heb afgezien van het helmpje m'n pakje kompleet Eindelijk verlost van die lelijke Wyvren.
    pi_38883106
    Spaar maar vast geld voor 1.5k kurzick armor of 15k kurzick.
    Mooiste armor voor warriors vind ik tot nu toe. Maar deze kan er natuurlijk mee door.
      donderdag 15 juni 2006 @ 14:54:14 #176
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_38884570
    ik zal vanavond me warrior ook even naar een fotograaf sturen en me monk daarna ook zodat ik de 2 armors even kan showen
    pi_38885141
    Ik ben nou bij Fort Aspenwood en Jade Quarry, maar wat zijn dat voor missies? Kan iemand even uitleggen?
    pi_38885471
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 14:17 schreef torn_Machina het volgende:
    Mooiste armor voor warriors vind ik tot nu toe. Maar deze kan er natuurlijk mee door.
    Een duurder pakje komt nog wel ben al hartstikke blij met deze.
    pi_38888598
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 15:08 schreef EricG het volgende:
    Ik ben nou bij Fort Aspenwood en Jade Quarry, maar wat zijn dat voor missies? Kan iemand even uitleggen?
    PvP missies om Luxon of Kurzick factionpoints te farmen. Zijn random teams, en makkelijk toegankelijk. Helaas iets te makkelijk, want er zijn weer eens veel afk bots de laatste tijd die alleen maar joinen voor de factionpunten.

Toch leuke missie om te doen, ik ben er vaak.
    pi_38888699
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 14:17 schreef torn_Machina het volgende:
    No way, elke keer wanneer ik een male warrior in Kurzick zie lopen, krijg ik dat liedje van Batman in mn kop. Tadadada Batman!

Female 15k Canthan toch mooiste armor van Factions.
    pi_38889596
    Tjah, ieder zijn smaak hè , maar Canthan ziet er ook wel leuk uit ja.
      donderdag 15 juni 2006 @ 17:19:26 #182
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_38889653
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 16:44 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

PvP missies om Luxon of Kurzick factionpoints te farmen. Zijn random teams, en makkelijk toegankelijk. Helaas iets te makkelijk, want er zijn weer eens veel afk bots de laatste tijd die alleen maar joinen voor de factionpunten.

Toch leuke missie om te doen, ik ben er vaak.
    gister dus 6 man die weggingen toen we net in de game zaten.
    DUs ik ben maar wat drinken gaan halen etc. Kom ik terug zie ik 80 faction staan.

BLijkbaar zijn er dus al klachten over gekomen en is de faction reward er op aangepast. Want ik weet zeker dat je eerst wel de volle reward kreeg.

Ennuh had je ook een pic van je batman? misschien dat ik er over heen heb geleze.
    Want een batman outfit, wie wil dat nou niet
    pi_38891285
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 17:19 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

gister dus 6 man die weggingen toen we net in de game zaten.
    DUs ik ben maar wat drinken gaan halen etc. Kom ik terug zie ik 80 faction staan.

BLijkbaar zijn er dus al klachten over gekomen en is de faction reward er op aangepast. Want ik weet zeker dat je eerst wel de volle reward kreeg.

Ennuh had je ook een pic van je batman? misschien dat ik er over heen heb geleze.
    Want een batman outfit, wie wil dat nou niet
    Nou hier dus de 15k armor van de Kurzicks. De 1.5k versie verschilt vrij weinig qua uiterlijk. Alleen heeft de 15k meer details.

Van de male versie is de linker silver gedyed en de rechter undyed.
    Female armor weet ik zo niet of ze die gedyed heeft.
    Ik moest snel even wat voorbeelden hebben vandaar.

Whahahaha, ik kijk net op mijn mesmer en deze heeft ook zijn verjaardags kado gekregen. En dan krijg ik een mini shiro, dat mag ook wel eens een keer na 2 jade armors. Deze ga ik dus niet verkopen

[ Bericht 6% gewijzigd door torn_Machina op 15-06-2006 18:48:57 ]
      donderdag 15 juni 2006 @ 19:39:28 #184
    122096 Airethilien
    pi_38894027
    Ik ben al begonnen met sparen ik vind vooral de helm ontzettend mooi,...
      donderdag 15 juni 2006 @ 19:42:23 #185
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_38894181
    wow gratz met je shiro
    en leuke pics

had geen zin in knip en plak werk dus complet pic maar gehost hier:
    http://img391.imageshack.us/my.php?image=gw0991id.jpg
    http://img391.imageshack.us/my.php?image=gw1008yu.jpg
    pi_38895718
    Ik ben nu bezig om mijn Tyrian ranger en mesmer tot aan cavalon of houze zu heltzer te brengen.
    Ik moet nodig weer een black moa cappen voor mijn ranger.
    Zal morgen wel even Expell Hexes elite cappen voor mijn mesmer, want die zal ik zeker nodig hebben.
    Mijn assassin laat ik even staan voorlopig, omdat ik het zat ben om om parties te gaan smeken. Het merendeel van de community zit nog steeds in de negeer alle assassins fase .
    Ik moet trouwens nog steeds een keer een van die elite missions gaan uitproberen. Iemand al enige ervaring hiermee opgedaan?
    pi_38895884
    Yes woeii wauw enz enz Ik heb eindelijk die Black bear!!!
    Had haast uit frustratie een Snow Wolf gedaan maar heb het toch ff weer geprobeerd en yes gelukt!!!
    Heb hem Teddy Bear genoemd jah tis afgezaagd
    pi_38896854
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 20:18 schreef torn_Machina het volgende:
    Mijn assassin laat ik even staan voorlopig, omdat ik het zat ben om om parties te gaan smeken. Het merendeel van de community zit nog steeds in de negeer alle assassins fase .
    Ik wil ook nooit assassins, de meeste zijn van die tankende n00bs die de hele tijd doodgaan
    quote:
    Ik wil ook nooit assassins, de meeste zijn van die tankende n00bs die de hele tijd doodgaan
    Ik moet trouwens nog steeds een keer een van die elite missions gaan uitproberen. Iemand al enige ervaring hiermee opgedaan?
    Ik had gisteren Urgoz's Warren gedaan (Kurzick elite). Dan zit je in een team van 12 man, tegen enorme hoeveelheden vijanden. Wij waren met 5 trappers, 1 spirit spammer, 3 healers, 2 necro's (1 ss en 1 blood geloof ik) en 1 warrior. Het werkte vrij goed, we kwamen best ver, maar op een gegeven moment kwam er een soort zone waarin je 15 health degen hebt en daar is moeilijk tegen te healen. Eer je bij Urgoz bent ben je trouwens wel 3 uur verder, maar dan maak je wel kans op een 100K + xx ecto item.
      donderdag 15 juni 2006 @ 21:47:31 #189
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_38899290

Mijn collectie

Collectie van mijn vriendin en ik
    pi_38899616
    Ik vind het heel leuk en mooi maar wat moet je toch met al die versies
      donderdag 15 juni 2006 @ 22:45:46 #191
    94900 Shakkara
    Bom Jihad President Cocaine
    pi_38901946

Zo ziet dat 15k er dus in het paars uit.

Vind het er erg tof uitzien.

Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
      donderdag 15 juni 2006 @ 22:49:25 #192
    122096 Airethilien
    pi_38902222
    Niet mijn kleur
    Al die collecties, is leuk om te hebben. Als ik t kon betalen zou ik het ook doen.
    Ik moet van mijn Nightwish cds ook alle versies hebben.
      donderdag 15 juni 2006 @ 22:52:16 #193
    94900 Shakkara
    Bom Jihad President Cocaine
    pi_38902368
    Ja maar het zwaard heeft ook die kleur!

Heb ook een platinum blade met dezelfde stats maar dan health ipv enchanting, maar celestial swords zijn mooier, en platinum blades kan je niet verven.

Wil nu alleen nog een ornate shield or celestial shield hebben met dezelfde stats als m'n schildje nu heeft.
    Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
    pi_38909514
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 20:48 schreef EricG het volgende:

Ik weet wat je bedoelt, maar het is gewoon moeilijk om een party te vinden want niemand vertrouwt assassins meer.
    Ook niet de goede assassins die er tussenzitten en dat is natuurlijk wat minder.
    Zelf ben ik echt niet een assassin die probeert te tanken.
    Ik kijk welke targets half dood zijn, ga er op af, doe een combo en ga weer terugvallen om de agro van mij af te krijgen.
    Dit werkt altijd perfect voor mij, maar als mensen mij niet willen hebben dan moet mijn assassin maar even wachten nog.

Wat de elite missions betreft, daar heb ik veel al over gelezen. Ik moet daar dan maar is tijd voor vrij maken en hopen dat ik een redelijke party krijg.
    pi_38909795
    Vraagje.
    Ik heb een pijl en boog en daar heb ik 9 marksmanships pnt voor nodig. Heeft het wel nut om 10 pnt op die marksmanship te doen zodat de pijl en boog sterker word of heeft dat geen nut?
    pi_38910204
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 09:17 schreef Ardenlyn het volgende:
    Vraagje.
    Ik heb een pijl en boog en daar heb ik 9 marksmanships pnt voor nodig. Heeft het wel nut om 10 pnt op die marksmanship te doen zodat de pijl en boog sterker word of heeft dat geen nut?
    Hoe meer punten je in Marksmanship stopt hoe meer damage je doet met je boog. Dus het beste is dat je minimaal 12 marksmanship hebt met lvl 20.
    Je kunt dit daarna zelf nog hoger maken door runes te gebruiken of een masker te maken met een +1 marksmanship bonus erop.

[ Bericht 0% gewijzigd door torn_Machina op 16-06-2006 12:07:49 ]
      vrijdag 16 juni 2006 @ 09:38:09 #197
    57319 Orcaman1984
    Orca's zijn liev O+
    pi_38910283
    Is level 20 nou het uiterste dat je kan halen? Ik heb namelijk nooit hoger gezien?
    pi_38910289
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 09:38 schreef Orcaman1984 het volgende:
    Is level 20 nou het uiterste dat je kan halen? Ik heb namelijk nooit hoger gezien?
    Ja.
    pi_38910664
    weet nooit percies hoe ik m'n assasin nu moet instellen op skillpoints in Hero.
    Ik heb m'n insignia gehaald door alle punten op dagger-mastery te zetten zodat ik daar op negen kwam.

Bij de insignia heb je wat dubbel-gevechten en je wint pas als je je tegenstander op 50% health hebt. Met gespreide skill-points was ik een 10 minuten aan het vechten en het lukte me nooit. Aanpassing gedaan, en na twee seconden ongeveer (misschien iets langer) was ik klaar.

Ik denk dat voor assasin de Dagger Mastery en Shadow Arts de beste skills zijn, maar denk dat ik dan weer te zwak ben in direct combat.
    Welk level moet je minimaal hebben om te slagen in minister Cho's estate?
    pi_38911511
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 09:55 schreef maduropa het volgende:
    weet nooit percies hoe ik m'n assasin nu moet instellen op skillpoints in Hero.
    Ik heb m'n insignia gehaald door alle punten op dagger-mastery te zetten zodat ik daar op negen kwam.

Bij de insignia heb je wat dubbel-gevechten en je wint pas als je je tegenstander op 50% health hebt. Met gespreide skill-points was ik een 10 minuten aan het vechten en het lukte me nooit. Aanpassing gedaan, en na twee seconden ongeveer (misschien iets langer) was ik klaar.

Ik denk dat voor assasin de Dagger Mastery en Shadow Arts de beste skills zijn, maar denk dat ik dan weer te zwak ben in direct combat.
    Welk level moet je minimaal hebben om te slagen in minister Cho's estate?
    Ministers Cho's Estate is gewoon nog makkelijk omdat het de eerste missie is, als je al een beetje wat quests hebt gedaan dan moet je ongeveer al wel rond de lvl 10-12 zitten.
    Gewoon zorgen dat je een human party krijgt, want de henchman zijn van een laag lvl in die missie mocht je ze mee willen nemen.

Wat je assassin betreft je moet gewoon even voorjezelf kijken wat je met je assassin wil doen.
    Wil je toch melee gaan dan is een hoge critical strike en dagger mastery nodig. WIl je ook nog wat skills om je te verdedigen dan zul je ook wat punten in shadow arts moeten plaatsen. Kijk gewoon even wat jezelf het leukste vindt.
    Een waarschuwing, ga geen vijanden tanken want daar heb je warriors voor.
    De community laat 90% van de assassins toch al links liggen omdat deze gewoon dom blijven inhakken op de vijanden en constant doodgaan.
    Hierdoor is het vertrouwen voor assassins in de party bijzonder laag.

Edit: Er zijn nu ook nieuwe items in omloop. Deze zijn met de update van gisteren geadd.
    Het zijn nieuwe groene wapens/focus items, met een unieke skin.
    Deze droppen van normale monsters.
    De monsters die tot nu toe bekend zijn die wat droppen zijn Root Behemoths in The Falls en Windriders in The Falls.
    Ook Rottwing laat een groen wapen vallen deze kan gevonden worden in Majesty's Rest.
    Ik kan nu even geen plaatjes posten maar zal dit later wel even doen.
    Happy Hunting alvast

[ Bericht 7% gewijzigd door torn_Machina op 16-06-2006 11:55:52 ]
    pi_38912758
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 09:35 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Hoe meer punten je in Marksmanship stopt hoe meer damage je doet met je boog. Dus het beste is dat je minimaal 12 markmanship hebt met lvl 20.
    Je kunt dit daarna zelf nog hoger maken door runes te gebruiken of een masker te maken met een +1 markmanship bonus erop.
    Alleen zodra ik er een bepaalde rune opplak dan kan er geen andere rune meer bij omdat alles non-stacking is. Hoe los ik dat op? Of moet ik iets anders verzinnen?
    pi_38913681
    Wat ik altijd doe is gewoon minor runes kopen voor alle atributes en die op mijn armor plaatsen, omdat deze goedkoop zijn.
    Later kun je 1 van die minor runes verwisselen met een major of superior rune als je de health penalty niet erg vind.
    Mijn ranger heeft op dit moment 15 punten in Marksmanship ( major rune en een masker met +1).
    Een of twee major runes op je armor doen is nu erg aantrekkelijk omdat Anet een paar weken terug de health penalty voor major runes verlaagt heeft.
    Je krijgt nu maar een 35 health penalty.
    Dus 2 major runes kunnen niet zoveel kwaad als je ook al een major/superior vigor op je armor hebt staan en ze zijn ook nog erg betaalbaar.
    pi_38914472
    Ik ben een W/R. Kan ik dan ook runes vor eenr anger gebruiken? Ik heb namelijk een rune voor marksmanship maar die wil niet op 1 van m'n items.
      vrijdag 16 juni 2006 @ 12:41:26 #204
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_38914796
    Je kan alleen runes van de 1ste profession gebruiken.
    pi_38914934
    hehe vandaar
    Ik heb heel soms het idee dat ik het spel snap en al maar ineens komt er weer iets en daar snap je dan weer niets van. Nu heb ik dat dus met die runes.
    Ik dacht van laat ik er nou toch maar eens mee bezig gaan want het kan handig zijn.

Maar nu nog een vraag. Ik had 3x een rune gekocht met +2 strength maar als ik die 3 verdeel over m'n items komen er niet 6+ strength bij maar gewoon 2+. Hoe zit dat dan?
    Of kun je maar 1x een bepaalde rune opplakken?
      vrijdag 16 juni 2006 @ 12:51:55 #206
    57319 Orcaman1984
    Orca's zijn liev O+
    pi_38915109
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 09:38 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Ja.
    OK, duidelijk

Maar gaat wel snel dan, ik ben bijna al op de helft!
    pi_38915131
    Goeie updates: nu kan je in Fort Aspenwood ook Balthazar factionpunten verdienen. De afk-ers zijn verdwenen vrijwel omdat ze haast geen Factiepunten meer krijgen voor niks doen.
    pi_38915245
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 12:46 schreef Ardenlyn het volgende:
    hehe vandaar
    Ik heb heel soms het idee dat ik het spel snap en al maar ineens komt er weer iets en daar snap je dan weer niets van. Nu heb ik dat dus met die runes.
    Ik dacht van laat ik er nou toch maar eens mee bezig gaan want het kan handig zijn.

Maar nu nog een vraag. Ik had 3x een rune gekocht met +2 strength maar als ik die 3 verdeel over m'n items komen er niet 6+ strength bij maar gewoon 2+. Hoe zit dat dan?
    Of kun je maar 1x een bepaalde rune opplakken?
    Je kunt maar 1 major strength rune op je armor plaatsen.
    Meerdere werken niet. Je kunt wel je major strength rune veranderen door er een superior op te doen.
    Je kunt dus maar 1 soort rune van elke atribute op je armor plaatsen.
    pi_38915444
    Top hartstikke bedankt voor de uitleg
      vrijdag 16 juni 2006 @ 23:53:42 #210
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_38934355
    Mag ik wel in de volgende OP
    KaMo - 17# Cicida Speciosa
    pi_38941464
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 12:52 schreef Ungeheuer het volgende:
    Goeie updates: nu kan je in Fort Aspenwood ook Balthazar factionpunten verdienen. De afk-ers zijn verdwenen vrijwel omdat ze haast geen Factiepunten meer krijgen voor niks doen.
    Heb ik ook gemerkt ja
    Alleen ik heb dat nu al een keer of tien gedaan, maar ik heb nog geen één keer gewonnen! Die kanker Siege turtles en Luxon hammer warriors zijn echt kut daar
    Ik ben Kurzick btw
      zaterdag 17 juni 2006 @ 15:24:56 #212
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_38944925
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 19:42 schreef DarkY.NL het volgende:
    wow gratz met je shiro
    en leuke pics

had geen zin in knip en plak werk dus complet pic maar gehost hier:
    http://img391.imageshack.us/my.php?image=gw0991id.jpg
    http://img391.imageshack.us/my.php?image=gw1008yu.jpg
    Ik vind dat je best wat mooiere plaatjes had kunnen schieten Darky
    Zeikerd ben ik toch soms hè
    pi_38945048
    OMG..Heb je geld te veel ofzo?Wat heb je aan al die verschillende verpakkingen voor hetzelfde spel?
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 21:47 schreef Elegy het volgende:
    [afbeelding]

Mijn collectie

[afbeelding]

Collectie van mijn vriendin en ik
      zaterdag 17 juni 2006 @ 17:59:38 #214
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_38948526
    quote:
    Op zaterdag 17 juni 2006 15:31 schreef -babydoll- het volgende:
    OMG..Heb je geld te veel ofzo?Wat heb je aan al die verschillende verpakkingen voor hetzelfde spel?
    [..]
    Ach, ik heb een full-time baan en als je wat goed rondshopt hoeft het allemaal niet zo duur te zijn

Mijn laatste aanwinst was Prophecies 2k6, dit omdat daar speciale items bij zitten. Momenteel heb ik nu 4 accounts, waarvan twee gemerged.
      zaterdag 17 juni 2006 @ 18:43:07 #215
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_38949536
    is er ook GW fanstuff,(beeldjes enzo)
      zaterdag 17 juni 2006 @ 20:24:55 #216
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_38952490
    quote:
    Op zaterdag 17 juni 2006 18:43 schreef KaMo het volgende:
    Volgens mij is er een lijst met fansites op het GW main site.
    Maar, Google kan ook helpen ^^
    pi_38952697
    quote:
    Op zaterdag 17 juni 2006 18:43 schreef KaMo het volgende:
    niet dat ik weet, world of warcraft heeft een bordspel(geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen maar goed) Oh ik heb hier:http://www.donner.nl/sana(...)422_1_10090000000010 een boek over GW gevonden. Meer kan ik niet vinden.
      zaterdag 17 juni 2006 @ 21:21:44 #218
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_38954166
    quote:
    Op zaterdag 17 juni 2006 20:32 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

niet dat ik weet, world of warcraft heeft een bordspel(geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen maar goed) Oh ik heb hier:http://www.donner.nl/sana(...)422_1_10090000000010 een boek over GW gevonden. Meer kan ik niet vinden.
    dat boek hebben ze bij freerecerdshop geloof ik ook
    pi_38968155
    Nog weer even een vraagje:

Als je van Secondary Prof veranderd van bijv. Necro naar Warrior en daarna terug veranderd moet je dan al je skills opnieuw cappen of zijn die er dan nog?
      zondag 18 juni 2006 @ 12:59:39 #220
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_38968195
    quote:
    Op zondag 18 juni 2006 12:58 schreef -Marc- het volgende:

Als je van Secondary Prof veranderd van bijv. Necro naar Warrior en daarna terug veranderd moet je dan al je skills opnieuw cappen of zijn die er dan nog?
    waar kan je changen?
    pi_38968364
    quote:
    Op zondag 18 juni 2006 12:59 schreef KaMo het volgende:

[..]

waar kan je changen?
    www.guildwiki.org voor bijna al je vragen
      zondag 18 juni 2006 @ 13:14:48 #222
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_38968683
    had ik al inmijn bookmarks staan
      zondag 18 juni 2006 @ 13:30:15 #223
    35908 rainmaker2k
    Hail to the great Yuri
    pi_38969111
    Sinds gister ook Guild Wars Factions aan het spelen. En daarbij ook nog eens m'n allereerste (MMO)RPG.
    pi_38969268
    welkom
    pi_38969650
    quote:
    Op zondag 18 juni 2006 12:58 schreef -Marc- het volgende:

Die zijn er dan nog gewoon
    pi_38970492
    quote:
    Op zondag 18 juni 2006 12:59 schreef KaMo het volgende:

[..]

waar kan je changen?
    Factions: Senji's corner voor 500g bij heel logisch, de professionchanger. Naar je oude 2nd prof terugkeren is gratis bij deze beste man.

Prophecies: nadat je je ascention hebt gedaan heb je diverse quests in de outposts van Crystal Desert. Bij voltooiing kun je je 2de prof hier ook aanpassen. Gratis.
      zondag 18 juni 2006 @ 18:09:49 #228
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_38976415
    quote:
    Op zondag 18 juni 2006 17:47 schreef torn_Machina het volgende:
    http://video.google.com/videoplay?docid=-8382372270960055327&q=fire+of+spirit

Hoezo tijd teveel, maar wel goed gemaakt.
    die kikker
    pi_38980750
    quote:
    Op zondag 18 juni 2006 17:47 schreef torn_Machina het volgende:
    http://video.google.com/videoplay?docid=-8382372270960055327&q=fire+of+spirit

Hoezo tijd teveel, maar wel goed gemaakt.
    Whaha geweldig
      zondag 18 juni 2006 @ 21:35:07 #230
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_38983004
    Zo, heb zojuist twee keer een mini Rurik gekregen
    pi_38988938
    quote:
    Op zondag 18 juni 2006 21:35 schreef Elegy het volgende:
    Zo, heb zojuist twee keer een mini Rurik gekregen
    Ik moet het doen met 2 jade armors en een mini shiro . Ben benieuwd wat mijn necromancer ergens in september voor minipet krijgt.
    pi_38990157
    Bleh zonet een naakte rat gekregen als pet. Mini Fungal Wallow.

maandag 19 juni 2006 @ 08:16:15 #233
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_38992951
    mini pet?
    dat is vet als je RA/R
    Een pet, een spirit en een mini pet
    pi_38993304
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 10:33 schreef torn_Machina het volgende:

[..]
    ...
    Gewoon zorgen dat je een human party krijgt, want de henchman zijn van een laag lvl in die missie mocht je ze mee willen nemen.
    ..
    Een waarschuwing, ga geen vijanden tanken want daar heb je warriors voor.
    De community laat 90% van de assassins toch al links liggen omdat deze gewoon dom blijven inhakken op de vijanden en constant doodgaan.
    Hierdoor is het vertrouwen voor assassins in de party bijzonder laag.
    ....
    bedankt voor de tips,
    Heb het uiteindelijk met de henchman toch de level gedaan, met mijn assasin.
    Geen healer mee, punten op dagger en critical, en dan het "tanken" achterwege gelaten. Opening gedaan, en vervolgens aan de kant blijven tot ik het uiteindelijk goed kon afmaken. Het gaat ineens zo simpel.
    Nu verder met alle andere quests & missions van het begin,
      maandag 19 juni 2006 @ 09:50:32 #235
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_38994248
    van het weekend ff Milthuran paar keer gedood.
    Na de 10de keer dropte hij zijn groene item.

Vervolgens nog een 10tal runs met een guildie en nog 3 drops.
    Heb er nu dus 3 en guildie 1

Tis best easy, omdat hij vlak bij een outpost zit waar een priest is die je health

Daarna nog een paar keer gedaan solo, kreeg ik ineens zo'n melding dat ik niet zovaak moest re-zonen anders zou de loot minder worden LOL
    pi_38997335
    Wat is nou het verschil tussen die paarse, gele en groene items enz?
    pi_38999229
    zeldzaamheid en prijs voor zover ik kan zien op dit moment...

lichtblauw krijg je heel veel, paars krijg je best veel,
    geel kregen we af en toe bij de laatste missies en groen heb ik een keer van een medespeler gekregen maar verder nog nooit gezien...

heb je niet veel aan, maar mischien kan iemand anders het specifieker toelichten?

(maar ben dan ook nog maar bij lion's arch... met een schreeuwend geld tekort omdat ik nu ook eindelijk met mijn warrior uit pre-searing ben)

[ Bericht 10% gewijzigd door mips op 19-06-2006 13:05:21 (uitlopend inzicht) ]
      maandag 19 juni 2006 @ 13:47:27 #238
    122096 Airethilien
    pi_39000657
    quote:
    In Guild Wars, the rarer an item is, the more valuable and powerful it can be. There are five levels of item rarity. They are, in ascending rarity:

1. White: Common items.
    2. Light Blue: Less common items.
    3. Purple: Uncommon items.
    4. Gold: Rare items.
    5. Green: Unique items. Items that are dropped by a boss (see index of unique item lists for where to find them). These items don't technically have a place on the rarity spectrum.

quote:
    On weapons, Focus Items and shields the chance for a weapon modifier or upgrade increases with rarity. White items will have no upgrades or modifiers, Blue items mostly have one modifier or upgrade, and Purple or Gold items have usually more than one modifier or upgrade. Salvaged weapon upgrades are always blue, and adding an upgrade to a weapon or adding a rune to a piece of armor does not change the item's color.

On salvage items the chance for a minor, major or superior Rune increases with rarity. White salvage items have no runes applied; Blue salvage items indicate that a Minor rune is applied, Purple salvage items indicate a Major rune, and Gold salvage items indicate a Superior rune.

Despite their name and rarity, the names of rare crafting materials are white like common items. The names of dyes are also white regardless of rarity.
    bron: GuildWiki
    pi_39001360
    heeft fok , ook een eigen guild?
    pi_39002507
    tnx voor de uitleg
      maandag 19 juni 2006 @ 15:14:48 #241
    57319 Orcaman1984
    Orca's zijn liev O+
    pi_39003511
    quote:
    Op maandag 19 juni 2006 14:06 schreef hah_hah23 het volgende:
    heeft fok , ook een eigen guild?
    Ze waren geloof ik van plan om er één op te richten, maar of dat doorgaat
    pi_39005545
    D'r zijn ook wat nieuwe greens na een update van 3 dagen geleden:
    New Items

* Rotscale in Majesty's Rest now drops the Rotwing Recurve Bow.
    * Root Behemoths in The Falls now drop Totem Axes.
    * Wind Riders in The Falls now drop Forgotten Fans.
    * Newly added Grawls in Talus Chute now drop the Ice Breaker and Frozen Fans.
    * Jade Brotherhood in Wajjun Bazaar now drop Tattered Fans.
    * Oni in Rhea's Crater now drop Ungues of the Oni.
      maandag 19 juni 2006 @ 16:18:19 #243
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_39005612
    quote:
    Op maandag 19 juni 2006 15:14 schreef Orcaman1984 het volgende:

[..]

Ze waren geloof ik van plan om er één op te richten, maar of dat doorgaat
    niet genoeg belangstelling, we doe het opnieuw:
    leden die willen:
    EricG
    KaMo
    pi_39006410
    quote:
    Op maandag 19 juni 2006 16:15 schreef EricG het volgende:
    D'r zijn ook wat nieuwe greens na een update van 3 dagen geleden:
    New Items

* Rotscale in Majesty's Rest now drops the Rotwing Recurve Bow.
    * Root Behemoths in The Falls now drop Totem Axes.
    * Wind Riders in The Falls now drop Forgotten Fans.
    * Newly added Grawls in Talus Chute now drop the Ice Breaker and Frozen Fans.
    * Jade Brotherhood in Wajjun Bazaar now drop Tattered Fans.
    * Oni in Rhea's Crater now drop Ungues of the Oni.
    Dit had ik zelf op vrijdag al gepost, nou ja een gedeelte ervan dan . Maar nu hebben we tenminste een volledig beeld van de nieuwe green items.
    pi_39009745
    Totem Axe is wel relaxed voor 55 hp monks. +5 energy en +20% ench. bonus 14.gif
      maandag 19 juni 2006 @ 20:43:00 #246
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_39013301
    quote:
    Op zaterdag 17 juni 2006 15:24 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Ik vind dat je best wat mooiere plaatjes had kunnen schieten Darky
    Zeikerd ben ik toch soms hè
    Nou speciaal voor jouw dan :>
    http://img456.imageshack.us/my.php?image=gw1034oe.jpg

Hier de nieuwe daggers : http://img475.imageshack.us/my.php?image=gw1047tl.jpg
    pi_39014378
    En de nieuwe hammer
    The Ice Breaker
    Cold Dmg: 19-35 (req: 9)
    Damage 15 ^ 50 hp
    HP+ 30

maandag 19 juni 2006 @ 21:41:30 #248
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_39016065
    Ik heb zojuist 3 totem axes gevonden
    pi_39017130
    quote:
    Op maandag 19 juni 2006 21:41 schreef Elegy het volgende:
    Ik heb zojuist 3 totem axes gevonden
    Ik moet er ook nog eens 1tje zien te vinden, alleen heb ik geen zin om naar The Falls te gaan. Ik haat die map.
      maandag 19 juni 2006 @ 23:44:33 #250
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_39021566
    Die ice hammer, die ziet er wel stoer uit, handig voor de Ring of Fire
      dinsdag 20 juni 2006 @ 08:53:12 #251
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_39026202
    zo'n totam axe lijkt me wel handig voor me monk
    pi_39027388
    Iemand anders zin om vanavond naar The Falls te gaan om wat Totem Axes te halen.
      dinsdag 20 juni 2006 @ 10:19:18 #253
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_39027885
    als die Wingmender boss eindelijk zijn groene item dropt (ik wil er 2) dan wil ik wel ff naar de Totem axes zoeken (ook 2)
      dinsdag 20 juni 2006 @ 10:33:18 #254
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_39028228
    ff een tip tussendoor:

ik zit de laatste paar dagen solo bosses te killen.
    Zoek op byv guild wiki naar een map met bosses.
    Check bosses die vlakbij outpost spawnen.
    Lure ze terug naar de outpost waar vaak ook een priest staat die je health.
    Nu de boss killen en hopen op de groene
    De volgende 3 bosses heb ik bezocht:
    Wingmender, Milthurans, Geoffers. En van Milthurans vond ik 4 in iets meer dan 1 uur, 2 geoffers in 6 runs en nog steeds geen Byzzrs (wingmender) groene items in de 5 runs die ik deed. Maar voor de wingmender gebruik ik een andere truc.

Lure hem beetje uit zijn grot(zorg dat je niet te dichtbij komt) en loop stukje terug.
    Ergens in de wand zit een hoek, waar je af en toe heen kunt rennen voor heal (heal sign).
    pi_39032541
    Allemaal leuk en aardig, maar je moet ze natuurlijk wel kunnen verkopen. Anders heb je weinig aan al die groene items.
      dinsdag 20 juni 2006 @ 14:21:46 #256
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_39035086
    Het gaat mij niet zo zeer om het te verkopen, ik wil ze als heb
    Ik check daarom ook eerst als het ook zin heeft zo'n item te halen.
    Die Geoffers shield bijv, heeft een leuke skin

Als ik snel geld wil hebben doe ik wel solo de Aberstone missie of pak ik me barrage ranger voor de Welcome to cantha quest
    pi_39035975
    1 green item kan ik me voorstellen dat je die gewoon wil hebben, maar als je er meer hebt moet je er toch wat verkopen.
    Ikzelf farm niet voor green items, soms heb ik eens een keer geluk als ik een boss kill dat ik een green item krijg.
    Ik moet alleen wel voor mijn monk is wat betere wapens zien te krijgen. Die loopt al bijna een jaar met hetzelfde wapen rond .
    Laatst was mijn storage ook weer is vol, dus het was weer tijd voor een reisje naar Ascalon om wat items te gaan uitdelen.
    Ik vind het zelf altijd plezierig om zo nieuwe spelers te helpen.
    pi_39036764
    Ff een vraagje. Als je 100 rare items hebt unlocked, dan krijg je een of andere titel. Maar betekent dat dat je al die 100 items moet bewaren?
    pi_39036814
    Ik heb echt al láng geen Green drop meer gehad
    Binnenkort maar 's met m'n warrior en monk de Factions campagne uitspelen zodat ik wat kan gaan farmen, want met m'n ranger schiet het niet erg op...
    pi_39036882
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 15:05 schreef -babydoll- het volgende:
    Ff een vraagje. Als je 100 rare items hebt unlocked, dan krijg je een of andere titel. Maar betekent dat dat je al die 100 items moet bewaren?
    Nee, die kun je gewoon salvagen/verkopen/weggooien.
    pi_39037079
    He ik lees net dat je ook de titel van Drunkard kunt krijgen, als je genoeg dronken bent.

You can get drunk by drinking Dwarven Ale, Hunter's Ale, Eggnog, Spiked Eggnog, Witch's Brew or Absinthe. While being drunk your vision will be blurred and/or off-color, depending on what and how much you drank. Your character may act erratic by randomly saying things like "I love you man!" or "I'm the king of the world!" or performing emotes like sitting down or dancing. You can remove drunkness by going through a portal, or just waiting a few minutes, but unlike in real life, death will not remove drunkness.

Being drunk a lot will eventually get you the Drunkard title. (Note: Only drinking one at a time does not appear to make you excessively "drunk". Earning minutes towards the Drunkard title requires you to drink at least three to get drunk, followed by one every minute to stay above the 'level 3' drunkeness required.)

Retrieved from "http://gw.gamewikis.org/wiki/Drunk"
    pi_39038859
    Die titel is alleen weggelegd voor de rijke personen onder ons. Ik heb ergens gelezen dat je voor 800k - 1000k dwarven ale moet kopen voordat je uiteindelijk die titel hebt. Ik zie dit eigenlijk meer als een money drain.
    pi_39040121
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 14:46 schreef torn_Machina het volgende:
    Laatst was mijn storage ook weer is vol, dus het was weer tijd voor een reisje naar Ascalon om wat items te gaan uitdelen.
    Ik vind het zelf altijd plezierig om zo nieuwe spelers te helpen.
    lol... ik houd me aanbevolen
    pi_39041524
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef torn_Machina het volgende:
    Die titel is alleen weggelegd voor de rijke personen onder ons. Ik heb ergens gelezen dat je voor 800k - 1000k dwarven ale moet kopen voordat je uiteindelijk die titel hebt. Ik zie dit eigenlijk meer als een money drain.
    1000 minuten dronken zijn.
    1 minuut kost 200g 200k gold dus. (als ik het goed heb) maar ja dronken worden is niets voor mij
    pi_39044878
    Ja ok maar het idee is wel tof
      dinsdag 20 juni 2006 @ 19:20:57 #266
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_39045560
    wie gaat de volgen de OP maken?
    pi_39063823
    GUILDWARS DOWN
      woensdag 21 juni 2006 @ 09:13:42 #268
    57319 Orcaman1984
    Orca's zijn liev O+
    pi_39063868
    Ja klopt! Maintenance vandaag
    pi_39063908
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 09:13 schreef Orcaman1984 het volgende:
    Ja klopt! Maintenance vandaag
    Tot 1300 GMT maar...

Dus dat is tot 1400 hier toch?
      woensdag 21 juni 2006 @ 09:15:42 #270
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_39063921
    tot vanavond 6uur toch?
    pi_39064169
    Guild Wars will be unavailable during a period of scheduled maintenance that will begin at 10:00 p.m. PDT on June 20th (05:00 GMT on June 21st) and will end at 6:00 a.m. PDT on June 21st (13:00 GMT on June 21st).

Ach, moet toch nog:

Stofzuigen
    Strijken
    Dwijlen
    etc.

Nu heb ik daar tenminste tijd voor
      woensdag 21 juni 2006 @ 10:42:58 #272
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_39066583
    en ik moet toch werken :> en nog steeds geen drop van die Wingmender boss.

GIster zoveel runs gedaan, 1 keer ff Razortongue ofzo gekillt en hij dropte gelijk zijn boog
    Volgens mij zijn we bijna bij pagina 7, ga jij weer de start post maken Marc?

En wil je me dan ook adden in de lijst (en de anderen die er misschien nog niet tussen staan)
      woensdag 21 juni 2006 @ 11:41:05 #273
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_39068704
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 10:42 schreef DarkY.NL het volgende:

GIster zoveel runs gedaan, 1 keer ff Razortongue ofzo gekillt en hij dropte gelijk zijn boog

En wil je me dan ook adden in de lijst (en de anderen die er misschien nog niet tussen staan)
    heeey, ga is aan 't werk

21 Juni
    pi_39069159
    quote:

Copy/Paste de lijst gewoon even en voeg jezelf toe in een willekeurige post
      woensdag 21 juni 2006 @ 12:33:53 #275
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_39070650
    gratz joolz heb je ook IRL nu een pet gekregen
      woensdag 21 juni 2006 @ 12:39:37 #276
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_39070908
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 11:55 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Copy/Paste de lijst gewoon even en voeg jezelf toe in een willekeurige post
    Heb al ff copy/paste gedaan en ff preview gedaan in new topic.
    Ik wil wel eens een OP maken
      woensdag 21 juni 2006 @ 13:03:03 #277
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_39071827
    Het werkt weer
      woensdag 21 juni 2006 @ 13:29:44 #278
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_39072915
    mooi verhuizing(toch?) is dus gelukt
    pi_39073160
    Had laatst bij een mission (weet ff niet meer welke) dat ik een warthog tegenkwam die mij ook nog eens begon te helpen met vechten
    Om de zoveel tijd zei die van Oink
    Vond het wel grappig.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2006 13:39:19 ]
      woensdag 21 juni 2006 @ 13:41:24 #280
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_39073336
    Die moet je toch ook eens naar zijn eigenaar brengen ofzo als quest.

Btw kwam net leuk filmpje tegen op GWO forum, over touch rangers.
    http://www.youtube.com/watch?v=iZLVV0I7ylI
    pi_39073373
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 13:03 schreef Elegy het volgende:
    Het werkt weer
    Ik zie
    pi_39073655
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 13:41 schreef DarkY.NL het volgende:
    Die moet je toch ook eens naar zijn eigenaar brengen ofzo als quest.

Btw kwam net leuk filmpje tegen op GWO forum, over touch rangers.
    http://www.youtube.com/watch?v=iZLVV0I7ylI
    nee dat is niet deze. Dit was 1tje in een mission en die van die quest heb ik al gedaan.
    pi_39073660
    quote:
    Jouw IGN is D A R K Y toch? Ik heb jou wel in mijn friends geloof ik. En dat touch ranger filmpje is echt
      woensdag 21 juni 2006 @ 13:52:25 #284
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_39073776
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 13:36 schreef Ardenlyn het volgende:
    Had laatst bij een mission (weet ff niet meer welke) dat ik een warthog tegenkwam die mij ook nog eens begon te helpen met vechten
    Om de zoveel tijd zei die van Oink
    Vond het wel grappig.

[afbeelding]
    Da's de bonus van Gates of Kryta
      woensdag 21 juni 2006 @ 13:53:59 #285
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_39073838
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 13:49 schreef EricG het volgende:

[..]

Jouw IGN is D A R K Y toch? Ik heb jou wel in mijn friends geloof ik. En dat touch ranger filmpje is echt
    Miss D A R K Y speel ik het vaakst mee, maar D A R K Y als basisnaam is handiger.
    Das me ranger die nog niet 1 quest/mission in cantha gedaan heeft.

Iedereen waar ik ingame mee gechat heb staan in me friendlist, dus jij denk ik ook :>
    pi_39074046
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 13:52 schreef Elegy het volgende:

[..]

Da's de bonus van Gates of Kryta
    vandaar dat ik de bonus niet heb want ik nam hem vrolijk mee naar het einde van de mission.
      woensdag 21 juni 2006 @ 14:04:21 #287
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_39074222
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 13:59 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

vandaar dat ik de bonus niet heb want ik nam hem vrolijk mee naar het einde van de mission.
    Je moet hem bij de eerste nederzetting aan de Scribe geven, zijn zoontje wil weten waar zijn varkentje is gebleven en die moet je dan zoeken (maar je hebt het beest natuurlijk al meegenomen toch ) Dan geeft de Scribe de bonusquest, een oud boek halen bij een scheepswrak.
    pi_39074406
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 14:04 schreef Elegy het volgende:

[..]

Je moet hem bij de eerste nederzetting aan de Scribe geven, zijn zoontje wil weten waar zijn varkentje is gebleven en die moet je dan zoeken (maar je hebt het beest natuurlijk al meegenomen toch ) Dan geeft de Scribe de bonusquest, een oud boek halen bij een scheepswrak.
    Dankje maar ssssttt niet teveel verkappen heur maar zal hem de volgende keer netjes afleveren vond hem zelf wel erg leuk
    pi_39075998
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 13:53 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

Miss D A R K Y speel ik het vaakst mee, maar D A R K Y als basisnaam is handiger.
    Das me ranger die nog niet 1 quest/mission in cantha gedaan heeft.

Iedereen waar ik ingame mee gechat heb staan in me friendlist, dus jij denk ik ook :>
    Ik heb nou meteen maar even een touch ranger gemaakt
    Werkte best goed tegen een ranger maar bij een andere match viel ik een warrior aan, terwijl een ele meteor enzo op mij aan 't casten was. Die was dus snel afgelopen
    pi_39076906
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 14:47 schreef EricG het volgende:

[..]

Ik heb nou meteen maar even een touch ranger gemaakt
    Werkte best goed tegen een ranger maar bij een andere match viel ik een warrior aan, terwijl een ele meteor enzo op mij aan 't casten was. Die was dus snel afgelopen
    Oh neeeeeee! Geen touchranger toch. Te sneue build. Erg krachtig tegen warriors die niet weten wat ze doen, erg makkelijk te pakken met elke andere willekeurige build. Nou ja bijna elke dan. Als pure warrior loop ik wel eens naar ze toe. Wild Blow + Hamstring en ik ben weg. Doei doei touchranger. Meeste touchrangers staan dan een tijdje buitenspel.

Wel grappig om te zien. Zoveel mensen die het te gek vinden en evenzoveel die het maar een trieste build vinden. Ik zal bij de pvp-missies ook nooit een touchranger in mn groep laten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ungeheuer op 21-06-2006 15:17:58 ]
      woensdag 21 juni 2006 @ 16:08:13 #291
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_39079109
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef DarkY.NL het volgende:
    gratz joolz heb je ook IRL nu een pet gekregen
    Whehe, nee niet bepaald... Maar dat wou ik ook niet hoor
    pi_39089084
    Iemand online nu, die geen voetbal kijkt?
      woensdag 21 juni 2006 @ 21:06:59 #293
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_39090591
    Ja, ik
      donderdag 22 juni 2006 @ 00:00:55 #294
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_39097522
    Dit topic
      donderdag 22 juni 2006 @ 00:01:51 #295
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_39097565
    ìs bijna
      donderdag 22 juni 2006 @ 00:02:19 #296
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_39097582
    helemaal vol.
    pi_39097688
    Nog 4 te gaan
      donderdag 22 juni 2006 @ 00:23:47 #298
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_39098389
    Bijna
      donderdag 22 juni 2006 @ 00:24:35 #299
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_39098417
    Een nieuwe
      donderdag 22 juni 2006 @ 00:27:37 #300
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_39098506
    Nou vooruit
    pi_39098686
    Misschien nu dan. :p
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')