Hmmja customizen is wel een goed idee ja. En ik heb liever +5 energy dan 15^50 of +15 while ench. Enchanted ben ik vrijwel nooit, en die 15% extra damage... tsja dan heb ik toch liever +5 energy, want da's 2 keer Barrage, en als die 2 keer goed gaat is dat toch zo'n 300 damage, verspreid over 6 personen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:35 schreef Ungeheuer het volgende:
Trouwens die boog van Eric is fantastisch. Dat de req 12 is maakt geen hol uit. Een beetje Ranger heeft namelijk 16 in Marksmanship. De 15% damage is een beetje jammer dat die ontbreekt maar wordt ruimschoots goed gemaakt door de extra 5 energy. Waarom niet gecustomized Eric voor de extra 20% damage?
Mijn meest gebruikte wapens:
[afbeelding]
dat weet ik ook welquote:Op zondag 11 juni 2006 00:27 schreef Ardenlyn het volgende:
Nou ja zeg kaspermols282 bedoeld er alleen maar mee dat die imageshack gewoon niet goed werkt op fok.
http://tinypic.com/ is ook vrij snelquote:Op zondag 11 juni 2006 11:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel(meestal werkt het gewoon trouwens) maar ik had haast en imageshack is het snelste.
Salvagen voor de +30 health. Voor de rest zuigt hij namelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:19 schreef Ame_thyst het volgende:
Geweldig![]()
oh btw ik verkoop die shit altijd zoals bvb
[afbeelding]
bied erop als je hem wil kopen![]()
http://traders.gwonline.net/viewitem.php?tradeid=134186
trouwens gelijk een goede tip als je een ingame item wil verkopen. Maak een auction op die site!(crap verkopen lukt je niet maar groen/gold enzo wel) GL!
temp: Jaquote:Op zondag 11 juni 2006 18:10 schreef kokokoko het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje over GW:F.
ik zoek een spel waarbij ik een character kan bouwen, zoals gw dus. Maar ik vroeg mij af hoe het ingame gaat. Of het spel daar een beetje tempo heeft, zoals bij diablo 2 ofzo. En is het een beetje te doen als beginner, als ik bij diablo bezig ben dan is het eigenlijk moeilijk om serieus op hogere lvl's mee te doen omdat ik dan geen goede wapens heb. Is het bij gw ook enorm belangrijk of je goede items hebt zoals bij d2? Of is het ook mogelijk om nog wat te doen met wapens die je tijdens het quests spelen tegen komt?
Hoe zit het als je alleen speelt, is het dan nog een beetje te doen of heb je perse een team nodig?
Mvg,
koko
En nee het is niet zo nodig om je druk te maken om wapens(stats) Als je lvl 1 bent droppen er wapens die goed zijn voor lvl 1 chars. Ben je lvl20 dan droppen de beste wapens.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:18 schreef kaspermols282 het volgende:
temp: Ja
als beginner: Ja
Wapens: Huh![]()
Alleen: Ja![]()
Hij is niet max damage, en vrijwel niemand gebruikt hamers, en dat eerste zegt al genoeg.quote:Op zondag 11 juni 2006 12:39 schreef Ame_thyst het volgende:
Zo erg zuigt hij niet, ja het kan beter maar ik probeer hem toch eerst te sellen.
komt nog wel, wat is je charactername?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
Vandaag ook eens begonnen met GW.
Al die termen... begint me nu al te duizelen..
Het probleem is een beetje dat het spel niet heel geweldig is maar de verslavingsfactor inderdaad vreselijk hoog ligt!quote:Op maandag 12 juni 2006 12:58 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik snapte eerst ook niet waar iedereen het over had maar na een aantal weekjes spelen snap ik al steeds meerdus het komt vanzelf jah
Ik vind het echt wel steeds meer een k*tspel worden hoor!!!Baggerzooi!! Zodra ik ook maar kan spelen dan ga ik spelen omdat ik het zo verslavend vind
Ik heb dus gewoon dik 80 euro uitgegeven om weinig slaap te krijgen, geen sociaal leven meer te hebben enz:haha naja valt allemaal best wel mee maar het is een erg leuk spel en na Oblivion had ik niet verwacht zo gauw weer een verslavend spel te vinden
Met wat voor char speel je PvP? En welke build gebruik je dan? Want ik ben echt nog een n00b met PvP, terwijl ik nu 9 maanden speel (quote:Op maandag 12 juni 2006 13:25 schreef Wiehoe het volgende:
Wel verslavend ja, ik speel het nu zo'n 5 maand en ik ben nu nog niet uitgekeken. Ik heb nu voor het eerst een start gemaakt met PVP wat ik wel erg leuk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |