abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38695706
Trouwens die boog van Eric is fantastisch. Dat de req 12 is maakt geen hol uit. Een beetje Ranger heeft namelijk 16 in Marksmanship. De 15% damage is een beetje jammer dat die ontbreekt maar wordt ruimschoots goed gemaakt door de extra 5 energy. Waarom niet gecustomized Eric voor de extra 20% damage?

Mijn meest gebruikte wapens:

[ Bericht 12% gewijzigd door Ungeheuer op 09-06-2006 15:42:50 ]
pi_38722417
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:35 schreef Ungeheuer het volgende:
Trouwens die boog van Eric is fantastisch. Dat de req 12 is maakt geen hol uit. Een beetje Ranger heeft namelijk 16 in Marksmanship. De 15% damage is een beetje jammer dat die ontbreekt maar wordt ruimschoots goed gemaakt door de extra 5 energy. Waarom niet gecustomized Eric voor de extra 20% damage?

Mijn meest gebruikte wapens:
[afbeelding]
Hmmja customizen is wel een goed idee ja. En ik heb liever +5 energy dan 15^50 of +15 while ench. Enchanted ben ik vrijwel nooit, en die 15% extra damage... tsja dan heb ik toch liever +5 energy, want da's 2 keer Barrage, en als die 2 keer goed gaat is dat toch zo'n 300 damage, verspreid over 6 personen!
Ennuh die Victo's Battle axe is wel cheil, maar heb je geen last van die health degen van die andere greens? Ik had ook eerst zo'n vampiric bow maar die heb ik weggeflikkerd vanwege die hoerendegen

[ Bericht 13% gewijzigd door EricG op 10-06-2006 14:34:45 ]
pi_38722422
O ja en bedankt voor alle complimenten over mijn boog
pi_38728064
Geweldig
oh btw ik verkoop die shit altijd zoals bvb

bied erop als je hem wil kopen
http://traders.gwonline.net/viewitem.php?tradeid=134186
trouwens gelijk een goede tip als je een ingame item wil verkopen. Maak een auction op die site!(crap verkopen lukt je niet maar groen/gold enzo wel) GL!

[ Bericht 4% gewijzigd door Ame_thyst op 11-06-2006 11:11:20 ]
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_38728067
*oops*

[ Bericht 99% gewijzigd door Ame_thyst op 10-06-2006 18:20:32 (dubel post) ]
pi_38728099
Imageshack
pi_38728509
Ga ff ergens anders een topic verpesten niet hier. (google-video huilie)
pi_38738846
Nou ja zeg kaspermols282 bedoeld er alleen maar mee dat die imageshack gewoon niet goed werkt op fok.

Ben toch weer ff naar Cantha geweest en mijn hemel de exp pnt die vliegen om je oren niet normaal.
Een redelijke simpele quest en *BAM* je hebt 3000 exp erbij

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2006 00:31:08 ]
pi_38744107
quote:
Op zondag 11 juni 2006 00:27 schreef Ardenlyn het volgende:
Nou ja zeg kaspermols282 bedoeld er alleen maar mee dat die imageshack gewoon niet goed werkt op fok.
dat weet ik ook wel (meestal werkt het gewoon trouwens) maar ik had haast en imageshack is het snelste.
pi_38744434
quote:
Op zondag 11 juni 2006 11:13 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

dat weet ik ook wel (meestal werkt het gewoon trouwens) maar ik had haast en imageshack is het snelste.
http://tinypic.com/ is ook vrij snel
pi_38744847
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 18:19 schreef Ame_thyst het volgende:
Geweldig
oh btw ik verkoop die shit altijd zoals bvb
[afbeelding]
bied erop als je hem wil kopen
http://traders.gwonline.net/viewitem.php?tradeid=134186
trouwens gelijk een goede tip als je een ingame item wil verkopen. Maak een auction op die site!(crap verkopen lukt je niet maar groen/gold enzo wel) GL!
Salvagen voor de +30 health. Voor de rest zuigt hij namelijk.
pi_38745545
Zo erg zuigt hij niet, ja het kan beter maar ik probeer hem toch eerst te sellen.
pi_38748423
zit Cid Highwind ook op fok? die gast ken ik van Ragnarok namelijk
pi_38755078
Hoi, ik heb een vraagje over GW:F.
ik zoek een spel waarbij ik een character kan bouwen, zoals gw dus. Maar ik vroeg mij af hoe het ingame gaat. Of het spel daar een beetje tempo heeft, zoals bij diablo 2 ofzo. En is het een beetje te doen als beginner, als ik bij diablo bezig ben dan is het eigenlijk moeilijk om serieus op hogere lvl's mee te doen omdat ik dan geen goede wapens heb. Is het bij gw ook enorm belangrijk of je goede items hebt zoals bij d2? Of is het ook mogelijk om nog wat te doen met wapens die je tijdens het quests spelen tegen komt?
Hoe zit het als je alleen speelt, is het dan nog een beetje te doen of heb je perse een team nodig?

Mvg,
koko
pi_38755292
quote:
Op zondag 11 juni 2006 18:10 schreef kokokoko het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje over GW:F.
ik zoek een spel waarbij ik een character kan bouwen, zoals gw dus. Maar ik vroeg mij af hoe het ingame gaat. Of het spel daar een beetje tempo heeft, zoals bij diablo 2 ofzo. En is het een beetje te doen als beginner, als ik bij diablo bezig ben dan is het eigenlijk moeilijk om serieus op hogere lvl's mee te doen omdat ik dan geen goede wapens heb. Is het bij gw ook enorm belangrijk of je goede items hebt zoals bij d2? Of is het ook mogelijk om nog wat te doen met wapens die je tijdens het quests spelen tegen komt?
Hoe zit het als je alleen speelt, is het dan nog een beetje te doen of heb je perse een team nodig?

Mvg,
koko
temp: Ja
als beginner: Ja
Wapens: Huh
Alleen: Ja
pi_38758769
quote:
Op zondag 11 juni 2006 18:18 schreef kaspermols282 het volgende:
temp: Ja
als beginner: Ja
Wapens: Huh
Alleen: Ja
En nee het is niet zo nodig om je druk te maken om wapens(stats) Als je lvl 1 bent droppen er wapens die goed zijn voor lvl 1 chars. Ben je lvl20 dan droppen de beste wapens.
voor meer info kan je hier terecht:
http://www.gamespot.com/pc/rpg/guildwars/review.html?page=3&q=
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=11250&page=1
of kijk deze review: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2438

[ Bericht 9% gewijzigd door Ame_thyst op 11-06-2006 21:35:34 ]
pi_38763779
quote:
Op zondag 11 juni 2006 12:39 schreef Ame_thyst het volgende:
Zo erg zuigt hij niet, ja het kan beter maar ik probeer hem toch eerst te sellen.
Hij is niet max damage, en vrijwel niemand gebruikt hamers, en dat eerste zegt al genoeg.
Je kan hem het beste salvagen en hopen op de +30 health mod, die is nog wel wat waard.
pi_38766334
Vandaag ook eens begonnen met GW.
Al die termen... begint me nu al te duizelen. .
pi_38771861
quote:
Op zondag 11 juni 2006 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
Vandaag ook eens begonnen met GW.
Al die termen... begint me nu al te duizelen. .
komt nog wel, wat is je charactername?
pi_38776494
Ik snapte eerst ook niet waar iedereen het over had maar na een aantal weekjes spelen snap ik al steeds meer dus het komt vanzelf jah

Ik vind het echt wel steeds meer een k*tspel worden hoor!!! Baggerzooi!! Zodra ik ook maar kan spelen dan ga ik spelen omdat ik het zo verslavend vind
Ik heb dus gewoon dik 80 euro uitgegeven om weinig slaap te krijgen, geen sociaal leven meer te hebben enz
:haha naja valt allemaal best wel mee maar het is een erg leuk spel en na Oblivion had ik niet verwacht zo gauw weer een verslavend spel te vinden

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2006 12:58:43 ]
pi_38776554
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:58 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik snapte eerst ook niet waar iedereen het over had maar na een aantal weekjes spelen snap ik al steeds meer dus het komt vanzelf jah

Ik vind het echt wel steeds meer een k*tspel worden hoor!!! Baggerzooi!! Zodra ik ook maar kan spelen dan ga ik spelen omdat ik het zo verslavend vind
Ik heb dus gewoon dik 80 euro uitgegeven om weinig slaap te krijgen, geen sociaal leven meer te hebben enz
:haha naja valt allemaal best wel mee maar het is een erg leuk spel en na Oblivion had ik niet verwacht zo gauw weer een verslavend spel te vinden
Het probleem is een beetje dat het spel niet heel geweldig is maar de verslavingsfactor inderdaad vreselijk hoog ligt!
pi_38777231
Wel verslavend ja, ik speel het nu zo'n 5 maand en ik ben nu nog niet uitgekeken. Ik heb nu voor het eerst een start gemaakt met PVP wat ik wel erg leuk vind.

Nadeel is alleen dat mijn guild niet zo bezig is met PVP dus als we een keer spelen worden we hard ingemaakt
pi_38779705
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:25 schreef Wiehoe het volgende:
Wel verslavend ja, ik speel het nu zo'n 5 maand en ik ben nu nog niet uitgekeken. Ik heb nu voor het eerst een start gemaakt met PVP wat ik wel erg leuk vind.
Met wat voor char speel je PvP? En welke build gebruik je dan? Want ik ben echt nog een n00b met PvP, terwijl ik nu 9 maanden speel ( ) maar ik zou d'r wel eens een start mee willen maken.
En wat is je char naam, dan voeg ik je ff toe.
  maandag 12 juni 2006 @ 15:21:57 #75
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_38780067
Ik heb hem ook besteld! Lijkt me een tof spel!!!
Waarschijnlijk morgen binnen, of misschien wel vandaag nog!
pi_38780290
quote:
Op maandag 12 juni 2006 15:06 schreef EricG het volgende:
Met wat voor char speel je PvP? En welke build gebruik je dan? Want ik ben echt nog een n00b met PvP, terwijl ik nu 9 maanden speel ( ) maar ik zou d'r wel eens een start mee willen maken.
uh gw IS een pvp spel
Je moet gewoon een goeide build maken die je leuk vind om te spelen en hem aan passen aan de groep waar je mee speeld(als dat van toepassing is, denk aan GvsG) Er is niet een bepaalde "super" build omdat je nooit weet tegen wat voor soort vijand je moet gaan strijden.(dat heet balance) Er zijn natuurlijk wel soorten builds, defensive, offensive, healing, protection, minion, Iway, en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Als je hulp wilt hebben kom dan met je vraag maar zet dan niet alleen "voor pvp" neer want dat bestaat uit: : guildbattles-team arenas-rondom arenas-HA-factions-etc. en daar heb je elke keer weer andere "tactics" voor nodig
buildse
oh IGN: Elowine Faith
pi_38780530
quote:
Op maandag 12 juni 2006 15:06 schreef EricG het volgende:

[..]

Ik heb een Mesmer/Necro als character. En met mijn build zit ik nog een beetje te spelen, de bedoeling van die van mij is warriors uit te schakelen dmv een aantal hexes en curses. Alleen moet ik nog even kijken hoe effectief het is. Indien het niet werkt wil ik waarschijnlijk energy drainen. Mijn Character naam is Hexy Kip. Als ik vanavond thuis ben zou ik mijn skills wel op een rijtje zetten.
pi_38781032
quote:
Op maandag 12 juni 2006 15:33 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

uh gw IS een pvp spel
uh je kan zelf bepalen of je nou PvE wil doen of PvP.
quote:
Je moet gewoon een goeide build maken die je leuk vind om te spelen en hem aan passen aan de groep waar je mee speeld(als dat van toepassing is, denk aan GvsG) Er is niet een bepaalde "super" build omdat je nooit weet tegen wat voor soort vijand je moet gaan strijden.(dat heet balance) Er zijn natuurlijk wel soorten builds, defensive, offensive, healing, protection, minion, Iway, en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Dit weet ik allemaal wel, maar ik zoek iets waarmee je makkelijk kan instappen als nieuwe PvPer.
quote:
Als je hulp wilt hebben kom dan met je vraag maar zet dan niet alleen "voor pvp" neer want dat bestaat uit: : guildbattles-team arenas-rondom arenas-HA-factions-etc. en daar heb je elke keer weer andere "tactics" voor nodig
buildse
oh IGN: Elowine Faith
Danku!
  maandag 12 juni 2006 @ 16:16:49 #79
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_38781387
D A R K Y
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  maandag 12 juni 2006 @ 16:18:26 #80
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38781425
ik sta nog steeds NIET in de OP met mijn charname, maar heb al wel met een paar FOK-ers gechat die blijkbaar me naam hier ergens gevonden hebben en nu ook in me Friends list staan

Hehe irritant zo'n collega die net zag dat ik wat wilde posten
  maandag 12 juni 2006 @ 16:18:51 #81
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_38781442
Hoi
  maandag 12 juni 2006 @ 16:20:03 #82
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_38781469
Er is trouwens nog niet iemand geweest die mij in game heeft benaderd...
Maar, misschien wil ik wel naar een NL/BE guild, of misschien zelfs een FOK! guild?
alliances zijn de oplossing als je toch contact met je oude guild wil houden :p
  maandag 12 juni 2006 @ 16:20:40 #83
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_38781487
quote:
Op maandag 12 juni 2006 16:18 schreef DarkY.NL het volgende:
ik sta nog steeds NIET in de OP met mijn charname, maar heb al wel met een paar FOK-ers gechat die blijkbaar me naam hier ergens gevonden hebben en nu ook in me Friends list staan

Hehe irritant zo'n collega die net zag dat ik wat wilde posten
t Moest anders wel effe duren voordat je daadwerkelijk postte
  maandag 12 juni 2006 @ 16:21:48 #84
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38781510
quote:
Op maandag 12 juni 2006 16:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Er is trouwens nog niet iemand geweest die mij in game heeft benaderd...
Maar, misschien wil ik wel naar een NL/BE guild, of misschien zelfs een FOK! guild?
alliances zijn de oplossing als je toch contact met je oude guild wil houden :p
ik zit dus met Joolz in de guild en we zijn er een beetje flauw van dat we steeds 1 vd enigen zijn die in de guild online zijn. Dus WIJ zoeken een leuke guild, liefst NL/BE en zou heel mooi zijn als ze hier ook wel eens op FOK komen. Volgens mij was ik al door een FOK-er benaderd, maar weet niet meer wie.
  maandag 12 juni 2006 @ 16:23:44 #85
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_38781556
quote:
Op maandag 12 juni 2006 16:21 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

ik zit dus met Joolz in de guild en we zijn er een beetje flauw van dat we steeds 1 vd enigen zijn die in de guild online zijn. Dus WIJ zoeken een leuke guild, liefst NL/BE en zou heel mooi zijn als ze hier ook wel eens op FOK komen. Volgens mij was ik al door een FOK-er benaderd, maar weet niet meer wie.
Okay, in meer woorden dan ik, precies wat ik wilde zeggen
Trouwens, als mensen onze guild willen joinen is het ook goed
pi_38788783
FOK! Guild lijkt me wel cool, mijn huidige guild doet ook niet veel aan PvP en is een beetje uit elkaar aan 't vallen. Ik wil evt. wel de cape en een deel van de hall betalen als 't nodig mocht zijn
pi_38789934
quote:
Op maandag 12 juni 2006 20:06 schreef EricG het volgende:
FOK! Guild lijkt me wel cool, mijn huidige guild doet ook niet veel aan PvP en is een beetje uit elkaar aan 't vallen. Ik wil evt. wel de cape en een deel van de hall betalen als 't nodig mocht zijn
pfff. ik weet niet die rs clan ging ook niet zo goed
pi_38790582
Wat is een hele goeie armor voor een warrior? Of zal ik bv zodra het kan een armor kopen in Keineng (Factions) of is er bv in Tyria ook nog ergens goeie armor te koop?
ik weet het ff niet meer namelijk maar ik wil wel heel graag af van dat lelijk Wyvern ding.
  maandag 12 juni 2006 @ 21:08:54 #89
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_38791136
quote:
Op maandag 12 juni 2006 20:56 schreef Ardenlyn het volgende:
Wat is een hele goeie armor voor een warrior? Of zal ik bv zodra het kan een armor kopen in Keineng (Factions) of is er bv in Tyria ook nog ergens goeie armor te koop?
ik weet het ff niet meer namelijk maar ik wil wel heel graag af van dat lelijk Wyvern ding.
Armor uit Cantha. Is niet zo duur als Droks armor en als je Prophecies en Factions hebt kan je vanuit Lions Arch gewoon naar Cantha.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_38791214
quote:
Op maandag 12 juni 2006 16:21 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

Hehe dat was ik. Ik heb met een aantal vrienden een internationale guild. We zijn vaak online en actief. Helaas niet erg actief met GvG, is iets wat ik wel graag wil en daarom op zoek ben naar meer members die dat ook willen.

Dus uhm... u allen bent welkom.

IGN: Eva Komailan

[ Bericht 2% gewijzigd door Ungeheuer op 12-06-2006 21:21:27 ]
pi_38804081
quote:
Op maandag 12 juni 2006 21:08 schreef Elegy het volgende:

[..]

Armor uit Cantha. Is niet zo duur als Droks armor en als je Prophecies en Factions hebt kan je vanuit Lions Arch gewoon naar Cantha.
Je hebt nu toch ook Sentinel armor, met een AL van 100? Dat zag ik in het preview weekend wel namelijk.
pi_38804102
Ok stel dat die Guild gaat komen, wie word er allemaal lid?
pi_38804227
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 09:56 schreef EricG het volgende:

[..]

Je hebt nu toch ook Sentinel armor, met een AL van 100? Dat zag ik in het preview weekend wel namelijk.
Correct! Maar dat helaas alleen voor warriors.

Wel grappig dat er zelfs build te vinden zijn met 100AL en 1000+HP voor warriors
pi_38805436
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 09:57 schreef kaspermols282 het volgende:
Ok stel dat die Guild gaat komen, wie word er allemaal lid?
Ik.
Even een lijstje (quoten en je naam toevoegen als je lid wil worden)
kaspermols282?
EricG
pi_38805474
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:05 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Correct! Maar dat helaas alleen voor warriors.

Wel grappig dat er zelfs build te vinden zijn met 100AL en 1000+HP voor warriors
Da's wel grappig ja, maar dat had je ook al voordat Factions uitkwam: Defy Pain + Endure Pain is al ver over de 1000 health, en dan nog iets als "Watch Yourself!" en voila.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:08:47 #96
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38805667
Een W/Mo met de 2 endurance skills heb je zo minimaal 500 hp erbij en dan vital blessing erbij zit je zo op 1100 of meer HP
Warrior heeft toch 80 base def op zijn armor, dan kun je dus 110 def per piece krijgen (80+20 vs psyhical+10 while in stance)

En ik heb ook nog wel wat cash als er toch een nieuwe guild komt voor een hall/cape/storage vent/faction unlocker. Maar dan ben ik ook weer arm
Liefst een bestaande guild, zoals die van Ungeheuer

Of in onze huidige guild natuurlijk, wij hebben ook een cape/hall/storage ventje/faction unlocker en alliance met 6 guilds waarvan ook een groot aantal NL-talig.

[ Bericht 7% gewijzigd door DarkY.NL op 13-06-2006 11:15:36 ]
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:15:50 #97
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_38805858
quote:
Op maandag 12 juni 2006 20:06 schreef EricG het volgende:
Helemaal opnieuw zou ik jammer vinden. Ben net helemaal opnieuw begonnen...
Bovendien, net een hall, met Storage en Priest, Site (! domein etc.) dus misschien is het handiger als ik iedereen eruit donder en dan gewoon daarmee verder?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:17:11 #98
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_38805907
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:08 schreef DarkY.NL het volgende:
Een W/Mo met de 2 endurance skills heb je zo minimaal 500 hp erbij en dan vital blessing erbij zit je zo op 1100 of meer HP
Warrior heeft toch 80 base def op zijn armor, dan kun je dus 110 def per piece krijgen (80+20 vs psyhical+10 while in stance)

En ik heb ook nog wel wat cash als er toch een nieuwe guild komt voor een hall/cape/storage vent/faction unlocker. Maar dan ben ik ook weer arm
Liefst een bestaande guild, zoals die van Ungeheuer

Of in onze huidige guild natuurlijk, wij hebben ook een cape/hall/storage ventje/faction unlocker en alliance met 6 guilds waarvan ook een groot aantal NL-talig.
Exact, plus de Site. De site is dan wel weer helemaal leeg sinds we bij die andere guild weg zijn, maar toch.
Het zou zo zonde van het geld zijn om opnieuw te beginnen...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:23:09 #99
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38806077
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:17 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Exact, plus de Site. De site is dan wel weer helemaal leeg sinds we bij die andere guild weg zijn, maar toch.
Het zou zo zonde van het geld zijn om opnieuw te beginnen...
Dat domein is ook van vorige guild, we gebruike ja nu een subdomein

Voor degene die ff kijken willen, http://pwn.syke.nl
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:41:26 #100
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_38806625
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:23 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

Dat domein is ook van vorige guild, we gebruike ja nu een subdomein

Voor degene die ff kijken willen, http://pwn.syke.nl
De site is nu dus helemaal leeg, helaas...
Maar de meeste blocks zijn er nog. forum posts ed. zijn weggehaald, de oude users komen er toch niet weer...

Maar goed, laat maar eens weten wat de ideeen zijn, een helemaal nieuwe guild, nogmaals, lijkt mij zonde en vrij onzinnig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')