abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38824322
Ik heb het spel al eeuwen niet meer aangeraakt, net nadat ik een 2e account en factions gekocht had ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_38826681
Kut ik ben net voor 396 gold gescammed
pi_38826700
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 19:38 schreef kaspermols282 het volgende:

[..]

mits genoeg belangstelling
Hehe, t is een beetje een wie wacht op wie situatie voor mij; een FoK guild zou mn interesse in GW weer terug kunnen winnen; heb ik ook al het spel in geen eeuwen meer aangeraakt. Laatste keer was de factions beta geloof ik
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_38840758
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 21:08 schreef EricG het volgende:
Kut ik ben net voor 396 gold gescammed
hoe dan?
a life? sounds great... where can I download that?
pi_38840873
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:15 schreef mips het volgende:

[..]

hoe dan?
Ik verkocht 240 ijzer aan iemand voor 2.4K, en hij betaalde 2K en 4 gold en ik drukte op accept zonder te kijken
pi_38841033
Heb nu al 2 kleding stukken van m'n nieuwe outfit heb gekozen voor Sentinel Cantan (hopelijk goed geschreven) Ben nu weer hartstikke blut. Heb nog maar 91 over dus dat word weer sparen maar ik vind het pakje tot nu toe erg mooi. Heb eerst gekozen voor het bovenstuk en net ff de handschoenen erbij gedaan.

Ben nu ook lvl 20
Krijg je nog wel pnt als je weer genoeg exp erbij krijgt? Ik weet dat je niet hoger komt dan lvl20 maar krijg je nog wel die pnt?
pi_38841286
Mjah, ik heb de eerste maanden dat ik speelde ook vrij veel PvE gedaan. Daarna verslaafd geraakt aan PvP en nu doe ik dat alleen nog maar. (helaas gister weer op school betrapt .. Harde schijf met GW erop mee naar school ). Daarnaast nog wat probleempjes op mn studentenkamer (lees: verknaakte internetverbinding). Dus de enige momenten dat ik speel is op school bij mn ouders.

Gister heeft ook nog iemand me aangegeven bij Arenanet.. omdat ik een warrior afkraakte. Ik speelde monk, en hij gebruikte frenzy terwijl hij Spitefull Spirit op zich had ¬_¬'

Nouja, als iemand nog vragen heeft over PvP.. stel ze hier maar of contact me in-game: NIEKler Sama
pi_38841637
Hahah, wist niet dat je daarvoor kon worden aagegeven

PS. Kenshin rules!!
pi_38842305
dit spel heb ik nog liggen, nooit echt lang gedaan..
maar wat is dan die factions voor iets?
add-on of wat?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:17:58 #135
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_38842399
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
dit spel heb ik nog liggen, nooit echt lang gedaan..
maar wat is dan die factions voor iets?
add-on of wat?
Add-on / Stand alone.
Staat ook in de op
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_38843014
Waarom mag je geen frenzy gebruiken als je spitefull spirit op je hebt (en wat is spitefull spirit? )
pi_38843234
Spiteful spirit doet damage aan jezelf en iedereen om je heen elke keer als je aanvalt of een skill gebruikt.
Frenzy laat die gast 33% sneller attacks maken, in dit geval dus synoniem aan 33% sneller damage krijgen voor hemzelf en iedereen om hem heen
pi_38843279
Die necro zou zich hebben doodgelachen trouwens
pi_38843339
'k Heb eens wat runes of minor marksmanship losgelaten op m'n armor.

Acher's Mask of Minor Marksmanship: ms+1 (stacking) en ms+1 (non-stacking) = +2
Drakescale Vest of Minor Marksmanship: ms+1 (non-stacking)
Drakescale Leggings of Minor Marksmanship: ms+1 (non-stacking)

Als ik dat bij elkaar optel, heb ik Marksmanship met +4 opgevoerd?
Wanneer ik bij Hero kijk, dan staat er: "Your rank in this attribute is normally 7, but is currently modified to 9."

Hoe kan dat? Ik had daar 7+4=11 verwacht...
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:54:51 #140
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38843545
je kunt dezelfde type rune maar 1 keer gebruike per char.
Dus je helm bijv +1 markmanship, je boots +1 beast mastery en je leggings vigor rune.

Daarom, 7 +2 ( van je achers mask of minor markmanship) = 9
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:56:32 #141
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38843586
Ik heb gister dus eindelijk ook me nieuwe armor gekocht voor me Warrior.
Ik heb gekozen voor de Kurzick 1.5k armor set met +health.
Ziet er cool uit, vooral die helm.

Ik heb de dye removal er voor de zekerheid nog overheen gehaald zodat ie echt geel lijkt/is, maar ik denk dat ik er nog een leuk kleurtje bij kies (blauw + rood + rood ofzo)
pi_38843625
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:54 schreef DarkY.NL het volgende:

je kunt dezelfde type rune maar 1 keer gebruike per char.
Ah, thanks. Zonde van 't geld dan. .
pi_38844056
De "non-stacking" mededeling was ook een stille tip opzich
pi_38844919
het verbaasd me nog steeds met welke gemak men hier praat over k's en met welk gemak er blijkbaar gehandeld wordt in k's... en dan schijn je op een bepaald moment ook nog ecto's nodig te hebben.... schiet mij maar lek... ik schik me nog steeds dood als iemand 1,5 K vraagt voor een max. damage zwaard...

iets over de helft level 14 inmiddels, volgens mij alle quests tot nu toe gehad - nu wachtend op de rest van onze guild om ook zover te zijn dat we gezamenlijk de volgende missies kunnen gaan doen... (vanaf de frost gate)... wel weer leuk die nieuwe icy world - wel jammer dat er zo weini quests in deze omgeving zijn.

met mijn lvl 8 warrior in pre-searing voor het eerst door iemand meegenomen op char-hunting... da's wel gaaf - bleek nog een heel deel map achter de northern wall te zitten waar ik nog nooit geweest was... met fijn grote groepen chars enzo..
a life? sounds great... where can I download that?
pi_38845562
Ik met een gedeelte van m'n nieuwe pakkie

Wil graag een Black bear maar op de plek waar hij te vinden is kan ik die rotvijanden niet aan.
En was ik er eindelijk killen m'n henchman hem
Heb het ook een paar keer alleen geprobeerd maar helaas.
Is er behalve in Borlis Pass ook een andere plek om een beer te krijgen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2006 13:12:22 ]
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:16:45 #146
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_38845725
Heb het spel (Factions) ook sinds gisteren! Leuk spel, hoop niet dat ik er verslaafd aan raak

Dit is mijn eerste character:

Leila Crow

Maak je maar geen zorgen, Kitty doet niks!

pi_38845859
Heey waar haal je die vandaan? Lijkt wel of die gemeen aan het lachen is
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:27:28 #148
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_38846040
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 13:21 schreef Ardenlyn het volgende:
Heey waar haal je die vandaan? Lijkt wel of die gemeen aan het lachen is
Hehe, heb hem ergens tussen "Shing Jea Monastery" en "Tsumei Village" gecharmed!

Maar vraagje, in de OP staat dat rangers dieren kunnen temmen , maar kunnen de andere dat dan niet?
pi_38846063
gewoon in sning Shea valley(of hoe je het ook spelt) tussen de monastery en tsumei village
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:36:33 #150
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38846333
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 12:47 schreef mips het volgende:
het verbaasd me nog steeds met welke gemak men hier praat over k's en met welk gemak er blijkbaar gehandeld wordt in k's... en dan schijn je op een bepaald moment ook nog ecto's nodig te hebben.... schiet mij maar lek... ik schik me nog steeds dood als iemand 1,5 K vraagt voor een max. damage zwaard...

iets over de helft level 14 inmiddels, volgens mij alle quests tot nu toe gehad - nu wachtend op de rest van onze guild om ook zover te zijn dat we gezamenlijk de volgende missies kunnen gaan doen... (vanaf de frost gate)... wel weer leuk die nieuwe icy world - wel jammer dat er zo weini quests in deze omgeving zijn.

met mijn lvl 8 warrior in pre-searing voor het eerst door iemand meegenomen op char-hunting... da's wel gaaf - bleek nog een heel deel map achter de northern wall te zitten waar ik nog nooit geweest was... met fijn grote groepen chars enzo..
in het begin krijg je niet zoveel geld per kill, later zal dat wel stukken meer zijn (100 gold per drop)
En voor dat men sleutels voor kisten maakte, waren "kisten" gratis en dropte er veel geld/items.
Zodat je echt winst maakte

De beste manier om geld te maken is denk ik je faction points inleveren voor jadeite/amber en dat verkopen. En anders een missie of quest zoeken waar mhenlo mee gaat, zodat je die missie/quest solo kan doen voor de drop terwijl mhenlo je lekker healt

Zoals bijv de Aberstone missie of the quest Welcome to cantha (voor prophecie chars)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')