Hehe, t is een beetje een wie wacht op wie situatie voor mij; een FoK guild zou mn interesse in GW weer terug kunnen winnen; heb ik ook al het spel in geen eeuwen meer aangeraakt. Laatste keer was de factions beta geloof ikquote:
Ik verkocht 240 ijzer aan iemand voor 2.4K, en hij betaalde 2K en 4 gold en ik drukte op accept zonder te kijkenquote:
Add-on / Stand alone.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
dit spel heb ik nog liggen, nooit echt lang gedaan..
maar wat is dan die factions voor iets?
add-on of wat?
Ah, thanks. Zonde van 't geld dan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:54 schreef DarkY.NL het volgende:
je kunt dezelfde type rune maar 1 keer gebruike per char.
Hehe, heb hem ergens tussen "Shing Jea Monastery" en "Tsumei Village" gecharmed!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:21 schreef Ardenlyn het volgende:
Heey waar haal je die vandaan?Lijkt wel of die gemeen aan het lachen is
in het begin krijg je niet zoveel geld per kill, later zal dat wel stukken meer zijn (100 gold per drop)quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:47 schreef mips het volgende:
het verbaasd me nog steeds met welke gemak men hier praat over k's en met welk gemak er blijkbaar gehandeld wordt in k's... en dan schijn je op een bepaald moment ook nog ecto's nodig te hebben.... schiet mij maar lek... ik schik me nog steeds dood als iemand 1,5 K vraagt voor een max. damage zwaard...
iets over de helft level 14 inmiddels, volgens mij alle quests tot nu toe gehad - nu wachtend op de rest van onze guild om ook zover te zijn dat we gezamenlijk de volgende missies kunnen gaan doen... (vanaf de frost gate)... wel weer leuk die nieuwe icy world - wel jammer dat er zo weini quests in deze omgeving zijn.
met mijn lvl 8 warrior in pre-searing voor het eerst door iemand meegenomen op char-hunting... da's wel gaaf - bleek nog een heel deel map achter de northern wall te zitten waar ik nog nooit geweest was... met fijn grote groepen chars enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |