kijk hier maar eens http://guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=25784quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:37 schreef Ungeheuer het volgende:
Heb hem niet geverfd. Iemand anders wel? Ben wel benieuwd namelijk. Kon nergens een plaatje vinden van 15k Canthan armor wat geverfd is.
Jammer van die 12 Markmanship, maar voor de rest een bijna perfecte bow!quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:56 schreef DarkY.NL het volgende:
Mooie boog ja, maar ook jammer dat er geen +15% dmg ofzo op zit, maar ja je kan niet alles hebben.
Ik vond gister dus ook een 5/1 boog met 19% dmg vs ogre ofzo.
Salvage dat ding, omdat er geen extra dmg mod ofzat, krijg ik die 19% dmg vs ogre ding
5/-1 heeft betrekking op de Vampiric Mod die op de Boog zit (kan ook op een zwaard etc zitten). 5 is de Life Stealing, en -1 is de health degen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:38 schreef mips het volgende:
euh... wat betekent 5/-1 ? 5 is energy + 5, maar wat is die -1?
en zo'n requirement op markmanship, hoe werkt dat precies? mijn karakter hebben ook zo'n boog die 9 markmanship vereisen (bonus item GW2006) maar ondanks dat ik dat nog niet heb richt dat ding wel leuke schade aan volgens mij...
Gisteren had ik mazzel... iemand probeerde een leuke groene staf (Ivor's rod of staff ofzo) voor een monk te verkopen. Beetje naief ging ik de onderhandelingen in bleek hij daar 8K voor te vragen. Ik gaf aan dat ik dat wat veel vond (ik ben nl. blij als ik 500g bij elkaar heb om mijn deel van een cape te betalen) en dat hij maar iemand anders moest zoeken... toen zakte hij in prijs naar 5K - hij wou er graag vanaf zie die.
Toen ik hem uitlegde dat ik in totaal echt maar zo'n 350g had en en dat zo'n groene staf waarschijnlijk best het geld waard was maar ik geen idee had wat er zo bijzonder was aan een groene staf (en mijn 350g dus ook niet allemaal aan een staf uit ging geven) besloot hij hem bij gebrek aan andere gegadigden maar gewoon aan me weg te geven...
leuk ding.... heeft wel weer een requirement op smitting die ik niet haal...
ennuh... kan iemand me uitleggen wat er zo bijzonder is aan een groen item dat ik er wel 8K voor zou moeten betalen? en wat zijn ecto's ??
100%quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:41 schreef Ardenlyn het volgende:
Tot hoever kun je je map zichtbaar maken? Ik heb bv nog een stukje fluffy wolkjes onder de Arena van Ascalon. Kun je alles wel zichtbaar maken of blijven er blurry gedeeltes op de map staan ookal heb je alles wel gezien?
Overal waar je niet kunt komen wel, voor de rest als het goed is niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:44 schreef Ardenlyn het volgende:
ja dat weet ik maar blijven er sommige stukken blurry op de map?
Er blijven stukken blurry tussen gebieden. Onder die arena ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:44 schreef Ardenlyn het volgende:
ja dat weet ik maar blijven er sommige stukken blurry op de map?
Vind die Zodiac skin wel mooi.quote:
Volgensmij is dat netzo als een mursaatbow een hornquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat voor type boog is die Zodiac? Composite? Flat? Long? Short? Horn?
Vind de skin wel mooi, maar maar als het b.v. een flatbow is dan hoef ik er geen.
Heb het al gevonden.. het is een long bow.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef Wiehoe het volgende:
Volgensmij is dat netzo als een mursaatbow een horn
Ahh ok, zeker een nieuwe skin uit cantha?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb het al gevonden.. het is een long bow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |