abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38650450
Ff stoer doen.

Ondanks dat ik het bestaan van 55hp monk haat, zelf toch maar een keertje een gemaakt. Met behulp van o.a. deze dame eindelijk m'n 15k Canthan voor m'n warrior gekocht.

Heb hem niet geverfd. Iemand anders wel? Ben wel benieuwd namelijk. Kon nergens een plaatje vinden van 15k Canthan armor wat geverfd is.
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:02:31 #27
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38653385
niet veel plaatjes (3 ofzo), maar kun je iig zien wat er verandert als je een kleurtje wil:
http://gw.gamewikis.org/wiki/Warrior_Ascended_Canthan_Armor
pi_38659882
mijn character:
pi_38661605

Ik denk ik pimp even mee
pi_38661989
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:37 schreef Ungeheuer het volgende:
Heb hem niet geverfd. Iemand anders wel? Ben wel benieuwd namelijk. Kon nergens een plaatje vinden van 15k Canthan armor wat geverfd is.
kijk hier maar eens http://guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=25784
suc6
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_38682512
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:40 schreef EricG het volgende:
[afbeelding]
Ik denk ik pimp even mee
Jammer van die 12 Markmanship, maar voor de rest een bijna perfecte bow!

Dacht gister even een paar kistjes open te trekken, zat er in eentje een Vampiric Flatbow of Markmanship

5/-1
+1/19%

Best netjes vond ik zelf!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 08:56:05 #32
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38682926
Mooie boog ja, maar ook jammer dat er geen +15% dmg ofzo op zit, maar ja je kan niet alles hebben.

Ik vond gister dus ook een 5/1 boog met 19% dmg vs ogre ofzo.
Salvage dat ding, omdat er geen extra dmg mod ofzat, krijg ik die 19% dmg vs ogre ding
pi_38682954
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 08:56 schreef DarkY.NL het volgende:
Mooie boog ja, maar ook jammer dat er geen +15% dmg ofzo op zit, maar ja je kan niet alles hebben.

Ik vond gister dus ook een 5/1 boog met 19% dmg vs ogre ofzo.
Salvage dat ding, omdat er geen extra dmg mod ofzat, krijg ik die 19% dmg vs ogre ding
Zonde

5/-1 is toch wel iets meer war als die Ogre string
pi_38683951
euh... wat betekent 5/-1 ? 5 is energy + 5, maar wat is die -1?

en zo'n requirement op markmanship, hoe werkt dat precies? mijn karakter hebben ook zo'n boog die 9 markmanship vereisen (bonus item GW2006) maar ondanks dat ik dat nog niet heb richt dat ding wel leuke schade aan volgens mij...

Gisteren had ik mazzel... iemand probeerde een leuke groene staf (Ivor's rod of staff ofzo) voor een monk te verkopen. Beetje naief ging ik de onderhandelingen in bleek hij daar 8K voor te vragen. Ik gaf aan dat ik dat wat veel vond (ik ben nl. blij als ik 500g bij elkaar heb om mijn deel van een cape te betalen) en dat hij maar iemand anders moest zoeken... toen zakte hij in prijs naar 5K - hij wou er graag vanaf zie die.

Toen ik hem uitlegde dat ik in totaal echt maar zo'n 350g had en en dat zo'n groene staf waarschijnlijk best het geld waard was maar ik geen idee had wat er zo bijzonder was aan een groene staf (en mijn 350g dus ook niet allemaal aan een staf uit ging geven) besloot hij hem bij gebrek aan andere gegadigden maar gewoon aan me weg te geven...

leuk ding.... heeft wel weer een requirement op smitting die ik niet haal...

ennuh... kan iemand me uitleggen wat er zo bijzonder is aan een groen item dat ik er wel 8K voor zou moeten betalen? en wat zijn ecto's ??

[ Bericht 6% gewijzigd door mips op 09-06-2006 09:49:05 ]
a life? sounds great... where can I download that?
pi_38684504
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:38 schreef mips het volgende:
euh... wat betekent 5/-1 ? 5 is energy + 5, maar wat is die -1?

en zo'n requirement op markmanship, hoe werkt dat precies? mijn karakter hebben ook zo'n boog die 9 markmanship vereisen (bonus item GW2006) maar ondanks dat ik dat nog niet heb richt dat ding wel leuke schade aan volgens mij...

Gisteren had ik mazzel... iemand probeerde een leuke groene staf (Ivor's rod of staff ofzo) voor een monk te verkopen. Beetje naief ging ik de onderhandelingen in bleek hij daar 8K voor te vragen. Ik gaf aan dat ik dat wat veel vond (ik ben nl. blij als ik 500g bij elkaar heb om mijn deel van een cape te betalen) en dat hij maar iemand anders moest zoeken... toen zakte hij in prijs naar 5K - hij wou er graag vanaf zie die.

Toen ik hem uitlegde dat ik in totaal echt maar zo'n 350g had en en dat zo'n groene staf waarschijnlijk best het geld waard was maar ik geen idee had wat er zo bijzonder was aan een groene staf (en mijn 350g dus ook niet allemaal aan een staf uit ging geven) besloot hij hem bij gebrek aan andere gegadigden maar gewoon aan me weg te geven...

leuk ding.... heeft wel weer een requirement op smitting die ik niet haal...

ennuh... kan iemand me uitleggen wat er zo bijzonder is aan een groen item dat ik er wel 8K voor zou moeten betalen? en wat zijn ecto's ??
5/-1 heeft betrekking op de Vampiric Mod die op de Boog zit (kan ook op een zwaard etc zitten). 5 is de Life Stealing, en -1 is de health degen.

De Mods die op een groen item zitten bepalen de prijs. Een +30 HP mod is bijvoorbeeld 30-40K waard, maar een icy bow string maar 500g, vaak zijn het ook wel de "looks" die de prijs bepalen.

Een Ecto is een crafting material wat verkocht wordt bij de trader voor +/- 8K en alleen dropped in The Underworld. Ecto's worden ook wel gebruikt om betalingen boven de 100k te doen. Bijvoorbeeld 100K+ 25 ecto komt overeen met (ervanuitgaande dat 1 ecto=6k) 100+150=250K.

Kijk anders even op www.guildwiki.org!
pi_38687623
Tot hoever kun je je map zichtbaar maken? Ik heb bv nog een stukje fluffy wolkjes onder de Arena van Ascalon. Kun je alles wel zichtbaar maken of blijven er blurry gedeeltes op de map staan ookal heb je alles wel gezien?
pi_38687651
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:41 schreef Ardenlyn het volgende:
Tot hoever kun je je map zichtbaar maken? Ik heb bv nog een stukje fluffy wolkjes onder de Arena van Ascalon. Kun je alles wel zichtbaar maken of blijven er blurry gedeeltes op de map staan ookal heb je alles wel gezien?
100%

Druk eens op "H" en kijk bij titles hoeveel je al ge-explored hebt!@
pi_38687721
ja dat weet ik maar blijven er sommige stukken blurry op de map?
pi_38687893
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:44 schreef Ardenlyn het volgende:
Overal waar je niet kunt komen wel, voor de rest als het goed is niet.
pi_38688420
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:44 schreef Ardenlyn het volgende:
Er blijven stukken blurry tussen gebieden. Onder die arena ook.
pi_38688489
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:40 schreef EricG het volgende:
[afbeelding]
Vind die Zodiac skin wel mooi.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2006 12:11:11 ]
pi_38688533
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat voor type boog is die Zodiac? Composite? Flat? Long? Short? Horn?
Vind de skin wel mooi, maar maar als het b.v. een flatbow is dan hoef ik er geen.
Volgensmij is dat netzo als een mursaatbow een horn
pi_38688570
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef Wiehoe het volgende:
Volgensmij is dat netzo als een mursaatbow een horn
Heb het al gevonden.. het is een long bow.
pi_38688745
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef Techno het volgende:

[..]

Heb het al gevonden.. het is een long bow.
Ahh ok, zeker een nieuwe skin uit cantha?
pi_38690602
dankje voor het antwoord over dat blurry
Dacht eerst dat alles behalve de randen zichtbaar werd. Valt ff tegen maar ach er is genoeg te doen

Ben net ff stiekem wezen kijken in Cantha naja stiekem tis mijn spel dus ga erheen wanneer ik wil maar wil eerst zoveel mogelijk in Tyria doen voordat ik echt in Cantha ga beginnen.
Heb net weer een nieuw pakje gekocht en wat is dat ding lelijk. Maarja helaas heb het vorige pakje al verkocht. Heb nu Wyvren kleding gekocht in Lion's Arch.
pi_38690868
@Ardenlyn

Kan je beter wel ff snel in Kaineng City shoppen voor armor. En ziet er leuker uit dan Wyvern, en heeft betere stats. Als je Tyria doorloopt kan je pas in Droknars gelijkwaardig armor kopen.
pi_38691451
Dat was wel zo handig geweest ja. Het kost dan wel iets meer, maar je hebt gelijk max armor. Vanaf Lions kan je makkelijk in Keineng komen.
pi_38693249
kutje......ben nu heel erg arm geworden door dat shoppen dus nieuwe armor kopen zit er ff niet in.

Naja kan ook niet alles weten dus ik zal weer vijanden gaan slachten en martelen voor geld en heel wat quest doen en dan zie ik wel hoever ik kom. Wil ook graag een guildhall maar dat ding is 20.000 hoorde ik!!!!
Eerst armor en dan die hall maar een keer doen

O wacht ik ben daar ook geweest en 1 kledingstuk is iets van 1500 als ik het goed heb. Zoveel geld had ik toch niet dus Maar ik ga nu ff doorsparen om echt iets goed te kopen en niet meteen weer een nieuw pakje kopen als ik weer een nieuwe zie. Lijkt wel een obsessie van mij zeg.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2006 15:24:48 ]
pi_38695051
Hehe herkenbaar. Dit is m'n bikini-armor.

Denk dat de 15k Kurzick de volgende wordt.
pi_38695290
Oeh sexy!!! Die wil ik ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')