quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:03 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Idd hij houd er vanzelf een keer mee op![]()

don't be such a pussyquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:03 schreef ivosnivo het volgende:
[..]

Je vraagt meer van je stabilisatie bij good mornings en stabilisatie spieren aanspreken is om te groeien altijd goed, sowieso word je er veel sterker van.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:19 schreef Tommy__ het volgende:
en wat zijn die 246 redenen dan?

goed puntquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:23 schreef frenkck het volgende:
[..]
Je vraagt meer van je stabilisatie bij good mornings en stabilisatie spieren aanspreken is om te groeien altijd goed, sowieso word je er veel sterker van.

Tijdens een gruwelijk dikke squat. Wordt het squat-rek naar je vernoemdquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:03 schreef ivosnivo het volgende:
[..]

Moeite met rug recht houden, pak een punt op middelhoogte en als je gaat zakken blijf daar naar kijken, laat je kin niet zakken, zodra je dit doet heb je de neiging je rug te bollen!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:36 schreef Tommy__ het volgende:
wat een uberoefening! alleen wat moeilijk om rug recht te houden, en nogal pijnlijk in de nek
weg met die hypers haha omg

Alleen is de rounded back GM een van de meest blessure gevoelige oefening die er is! Ik zou hem niemand aanraden!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:42 schreef LedZep het volgende:
Ik doe em vanaf de bottom positie (dus de barbell ligt op pins, ik duik eronder zodat mijn rug horizontaal is, kom omhoog, terug etc). Zowel bent legged als straight legged, maar altijd met gearchte rug (er is een ook rounded back versie). Tevens kan je ze seated doen voor de onderrug.
Massieve oefening

Goed zo. Misschien static barbell holds doen voor grip?quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:44 schreef Fugie het volgende:
maareh, 5x85 kg deadlift vandaag
wel moeite om het vast te houden maar dat mag de pret niet drukken
en deadlift + shrugs met je deadlift gewicht si zwaar

jahoor ik doe wle ffquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:55 schreef LedZep het volgende:
[..]
Goed zo. Misschien static barbell holds doen voor grip?

Een keer overslaan weet ik niet, maar hij maakt in ieder geval een slag extra of een extra sterke slag.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:04 schreef ivosnivo het volgende:
Hoe merk je dat je hart een keer overslaat dan? Zit je dan de hele dat met je hand op je hart te voelen ofzo?

Is dit een grap?!quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:30 schreef chawa_goochem het volgende:
Ik kon vandaag ineens 3x10 ipv 3x5 bij het bankdrukken! Alsof je sprongsgewijs vooruit gaat. Herkennen jullie dat?
Het valt me op dat om de dag trainen ideaal is.![]()

OK, trainen debiliseert...quote:

quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:45 schreef LedZep het volgende:
3x per week borst, biceps en schouders voor mij

Ik warm nooit op. Ik luister altijd snoeiharde metal in me auto ter voorbereiding.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:48 schreef Tommy__ het volgende:
ja, en is het constant, of alleen als je een kleine inspanning hebt gedaan?
als ik geen opwarming heb gehad vliegt m'n hart er bijna uit..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |