abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38602126
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:28 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Wat denk je van lijnzaadolie.
lijnzaadolie is écht niks vergeleken met tarwekiemolie kwa fatsigheid, tarwekiemolie komt er bijna vanzelf uit, het dringt overal in en je laat er de hele dag boeren van waardoor je elke keer ligt te kokhalsen

prijs jezelf gelukkig met lijnzaadolie
balsporten :r
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:03:34 #52
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_38602346
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:19 schreef Tommy__ het volgende:
1 tot 1.25 lepels bruine suiker per ons, en het is zelfs lekker!
Ik heb ook voor bijna alle toepassingen een hekel aan suiker!

Maar bedankt voor de opmerking want nu kan ik iedere keer als ik iets van junkfood wil gaan eten denken aan kwark met bruine suiker en vergaat me al mijn honger.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:07:16 #53
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_38602508
Vis en lijnzaad...fantisch voor de omega-3 ....hoehetenzeookalweer...
En zat dat spul niet ook in wietzaad?

Olijfolie is yummie in salades en om mee te bakken (zolang het dus niet walmt)
Lijnzaad en tarwekiemen eet ik liefst zonder dat het olie is.
Die pleur ik gewoon door mijn ochtendshake met een blender en voel me er prima bij.

Visolie? Waarom niet gewoon vis eten?
Mmmmm...vis.
Wie drinkt er wel eens tonijnshake?
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_38602719
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:03 schreef Spacehamster het volgende:

[..]

Ik heb ook voor bijna alle toepassingen een hekel aan suiker!

Maar bedankt voor de opmerking want nu kan ik iedere keer als ik iets van junkfood wil gaan eten denken aan kwark met bruine suiker en vergaat me al mijn honger.
als kwark met bruine suiker vies is, vergeet dan het hele gedoe rond gezond eten
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:07 schreef Spacehamster het volgende:
Vis en lijnzaad...fantisch voor de omega-3 ....hoehetenzeookalweer...
En zat dat spul niet ook in wietzaad?

Olijfolie is yummie in salades en om mee te bakken (zolang het dus niet walmt)
Lijnzaad en tarwekiemen eet ik liefst zonder dat het olie is.
Die pleur ik gewoon door mijn ochtendshake met een blender en voel me er prima bij.

Visolie? Waarom niet gewoon vis eten?
Mmmmm...vis.
Wie drinkt er wel eens tonijnshake?
wat voor iemand ben jij
pi_38602768
tarwekiemen? waar koop je zowiets? hoe ziet het eruit??

en ja, het zit ook in hennepzaad, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeert
pi_38603033
Waar kopen jullie trouwens jullie visolie/lijnzaadolie?

Ik heb gewoon capsules van de Tuinen, maar dat is veel minder dan een eetlepel dus ik neem aan ook veel duurder!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:32:09 #57
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_38603638
mmm
kuttraining zeg. weinig kracht en squatten ging uberkut. fullsquats kon ik geen goeie positie houden, daarna bij parralel absoluut geen kracht meer

misschien combinatie van warmte/te weinig eten en een uberlui weekend ofzo
pi_38603712
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:32 schreef Fugie het volgende:
mmm
kuttraining zeg. weinig kracht en squatten ging uberkut. fullsquats kon ik geen goeie positie houden, daarna bij parralel absoluut geen kracht meer

misschien combinatie van warmte/te weinig eten en een uberlui weekend ofzo
Ik lees wel vaker dat mensen geen kracht meer hebben, als ik 50 setjes zou squatten heb ik aan het eind nogsteeds zeker wel 90% van 1RM kracht!
pi_38603932
Tarwekiemen / visolie / lijnzaad: goedkoop bij de reform / natuurwinkel.

* Webkim gaat zich volgende week woensdag laten uitleggen wat ze allemaal met die losse gewichten kan beginnen. Dat trainen blijkt toch wel verslavend, nu de resultaten zichtbaar worden.
Hardloper.
IG @webkim
pi_38604630
Koop je visoliecapsules doe dan alsjeblieft een met ALLEEN omega 3. Aan omega 6 heb je al godsgruwelijke overschotten. Neem dan liever wat extra verzadigd vet
pi_38606635
Overigens zag ik laatst in Kassa (Vara, terug te zien: Google is your friend) dat die omega3 capsules werkelijk niets voor je doen. Nou ja, behalve je portemonnee lichter maken dan.
Hardloper.
IG @webkim
pi_38606821
Er zijn aanwijzingen dat omega 3 niet zo goed voor je is als men beweert. Though ik heb het liefst alle soorten vet, behalve transvetzuren dan. Vet = goed
pi_38607057
Hardloper.
IG @webkim
pi_38607181
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:38 schreef Webkim het volgende:
Overigens zag ik laatst in Kassa (Vara, terug te zien: Google is your friend) dat die omega3 capsules werkelijk niets voor je doen. Nou ja, behalve je portemonnee lichter maken dan.
Het kwam er op neer dat het overbodig is als je 2x per week vette vis eet.
pi_38607265
Ja lekker, 2x per week een vis met een shitload aan vergif door zeevervuiling erin opeten
pi_38608307
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:38 schreef Webkim het volgende:
Echte concrete bewijzen had ze niet, ze kon ook niet uitleggen wat het verschil was tussen vetzuren uit een potje of uit vis!

Ik vreet het nog vrolijk elke dag! Ik wacht wel tot er een echt bewijs komt dat het niet goed voor je is!
pi_38609600
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:39 schreef Webkim het volgende:

* Webkim gaat zich volgende week woensdag laten uitleggen wat ze allemaal met die losse gewichten kan beginnen. Dat trainen blijkt toch wel verslavend, nu de resultaten zichtbaar worden.
Iets met het mannenkrachthonk, Webkim? Het is er best gezellig, hoor!
dat viel toch wel mee?
pi_38610594
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 22:36 schreef chawa_goochem het volgende:

[..]

Iets met het mannenkrachthonk, Webkim? Het is er best gezellig, hoor!
Psies. Ik heb besloten dat ik dat nu wel aandurf.
Hardloper.
IG @webkim
pi_38610843
Squat
Overhead press
Bent over row

pi_38611075
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:03 schreef LedZep het volgende:
Squat
Overhead press
Bent over row

studeren
gripperts regelen
pjintjes kwijtraken

Ow ja, Miguel, als er iets bijkomt op die site post je het dan even hier ook?
Lijkt me bijvoorbeeld goede zaak om eens wat te horen van een pro, denk dat dat het niveau ten goede komt, wat heel hard nodig is in het krachthonk
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_38611330
Jajaja, i know..!
Zie hier trouwens Het Evangelie van Squat.
Hardloper.
IG @webkim
pi_38611462
die capsules zijn idd gruwelijk duur, ik betaal voor een litertje lijnzaad/tarwekiem olie 5 euro en voor olijfolie 4 ofzo (bij de natuurwinkel/drogist)
  dinsdag 6 juni 2006 @ 23:23:21 #73
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_38611527
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:03 schreef LedZep het volgende:
Squat
Overhead press
Bent over row

Standing leg curl
Stiff leg dl
Liggende leg curl

Standing calve raises (5 a 6 reps, zwaar)
Seated calv raises (12 reps, iets lichter)

buik

(Om maar even tegengewicht te bieden aan Ledje. )
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_38612520
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:51 schreef LedZep het volgende:
Ja lekker, 2x per week een vis met een shitload aan vergif door zeevervuiling erin opeten
En jij denkt dat het alleen bij vis het geval is?
pi_38612576
MrJ ik mail je nog over de OP met wat eigen inbreng, helaas heb ik het momenteel nogal druk dus dat komt over een tijdje nog wel .
pi_38612594
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:50 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

En jij denkt dat het alleen bij vis het geval is?
Vis staat wel redelijk bovenaan wat dat aangaat. Maar je hebt gelijk, bijna alles is tegenwoordig vol met rommel.
pi_38612681
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:52 schreef LedZep het volgende:

[..]

Vis staat wel redelijk bovenaan wat dat aangaat. Maar je hebt gelijk, bijna alles is tegenwoordig vol met rommel.
Precies, de kwaliteit van ons voedsel is er echt niet op vooruitgegaan
  woensdag 7 juni 2006 @ 00:18:35 #78
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_38613286
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:52 schreef LedZep het volgende:
MrJ ik mail je nog over de OP met wat eigen inbreng, helaas heb ik het momenteel nogal druk dus dat komt over een tijdje nog wel .
Is goed.

MSN staat trouwens in mijn profiel, mocht je je eens vervelen.

Let wel; op het moment dat je mij gaat proberen te bekeren naar je UB/LB schema, block ik je direct.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 7 juni 2006 @ 00:20:23 #79
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_38613332
squat, romanian deadlift, legpress, leg extension, standing calve raise, seated calve raise, military press, upright row, rear delt row.
mas wel moe na mijn benen sessie, wisselde kuiten en bovenbenen af
pi_38613372
Sjaak-Banaan!

Morgen ben ik vrij van werk dus ik weet je email adres niet hier thuis, maar het geld is overgemaakt!
  woensdag 7 juni 2006 @ 00:25:05 #81
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_38613426
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 18:42 schreef Jurrio het volgende:

[..]

Het went
Ik bedoel ik vind de naturel magere kwark ook niet superlekker, maar ik eet het gewoon omdat ik het nu gewend ben (het zit gewoon boordevol eiwitten).
Maar ook niet vies ofzo..
Ff een vraag: waar is die vis/olijfolie goed voor? Onverzadigde vetten?
Wat een geneuzel over kwark allemaal, ben ik nou de enige die geniet van zijn bakje kwark?
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:19 schreef McGilles het volgende:
Waar kopen jullie trouwens jullie visolie/lijnzaadolie?

Ik heb gewoon capsules van de Tuinen, maar dat is veel minder dan een eetlepel dus ik neem aan ook veel duurder!
Dat denk ik ook wel, maar ik als geen viseter moet er niet aan denken om een lepel visolie naar binnen te kiepen.
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:39 schreef Webkim het volgende:

Idd dat is het mooiste vind ik. Je kunt je lichaam net zo beeldhouwen als je zelt maar wilt. Net zo lang tot je helemaal tevreden bent
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 00:18 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Is goed.

MSN staat trouwens in mijn profiel, mocht je je eens vervelen.

Let wel; op het moment dat je mij gaat proberen te bekeren naar je UB/LB schema, block ik je direct.
Whehehehehehe
  woensdag 7 juni 2006 @ 00:25:26 #82
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38613438
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:50 schreef LedZep het volgende:
Koop je visoliecapsules doe dan alsjeblieft een met ALLEEN omega 3. Aan omega 6 heb je al godsgruwelijke overschotten. Neem dan liever wat extra verzadigd vet
Ik slik nu al een tijd deze. Goedkopere alternatieven zijn altijd welkom
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:10 schreef mister_popcorn het volgende:
Ow ja, Miguel, als er iets bijkomt op die site post je het dan even hier ook?
Lijkt me bijvoorbeeld goede zaak om eens wat te horen van een pro, denk dat dat het niveau ten goede komt, wat heel hard nodig is in het krachthonk
Ik zal er aan proberen te denken. Hoop dat ik van de zomer nog wat tijd heb om eraan te werken. Die 'clinic' staat nu grofweg gepland voor begin nieuwe collegejaar (dus september/oktober 2006)
Het niveau is soms inderdaad bedenkelijk laag, maar dan niet alleen in het 'krachthonk'. De begeleiding is echt waardeloos voor de totale n00bs
Ook hebben we al een toezegging gekregen tot inspraak gekregen bij de volgende evalutatie van het materiaal in de fitnessruimtes (moet in de komende maanden weer gebeuren)
pi_38617351
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 00:25 schreef ivosnivo het volgende:
Wat een geneuzel over kwark allemaal, ben ik nou de enige die geniet van zijn bakje kwark?
Zolang ik er een lepeltje siroop bij mag gooien geniet ik elke dag van een bakje
  woensdag 7 juni 2006 @ 09:45:43 #84
37248 BertV
Klei indiaan
pi_38617499
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:39 schreef Gio het volgende:

[..]

Zolang ik er een lepeltje siroop bij mag gooien geniet ik elke dag van een bakje
Ik zoet alleen met zoetstof. Ik ben zo'n huilie die liever over 30 jaar te horen krijgt dat aspartaam toch schadelijker was.

Voordeel is wel dat ik bij een tandartsbezoek (na drie jaar niet naar de tandarts geweest te zijn) te horen kreeg dat mijn tanden er (nog) beter uitzagen dan voorheen.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_38617587
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:45 schreef BertV het volgende:

[..]

Ik zoet alleen met zoetstof. Ik ben zo'n huilie die liever over 30 jaar te horen krijgt dat aspartaam toch schadelijker was.

Voordeel is wel dat ik bij een tandartsbezoek (na drie jaar niet naar de tandarts geweest te zijn) te horen kreeg dat mijn tanden er (nog) beter uitzagen dan voorheen.
Ik eet helemaal geen suiker en drink nauwelijks frisdrank ed, als ik dan een keer naar de tandarts zou gaan zou hij mij misschien wel hetzelfde vertellen
pi_38620441
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:45 schreef BertV het volgende:

[..]

Achja, je moet toch een keer dood he...
  woensdag 7 juni 2006 @ 12:05:32 #87
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_38621046
ik zit vanaf vandaag een paar keer per dag aan de brinta. Brinta
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_38625275
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:05 schreef J-Will het volgende:
ik zit vanaf vandaag een paar keer per dag aan de brinta. Brinta
van brinta word ik gassig
maar ik eet het nog wel elke dag nouja eten, het is meer naar binnen gieten eigenlijk.
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_38627821
Ik heb popcorn al gemaild, maar ik heb besloten ook maar gelijk de #2 Captain of Crush gripper te bestellen (190lbs, OMG), voornamelijk omdat de kosten per gripper met $4 naar beneden gaan als we er 12 nemen (het lijstje stond op 11). Ik ga vanaf nu ook elke training static barbell holds doen + 2x per week hammer curls voor de onderarmpjes . Hoop dat ik niet teveel slow twitch vezels in mijn onderarmen heb though.
pi_38628508
Dit wordt em:

10 minutes threadmill

1.
Olympic squat
Clean
Military press
Pendlay row

Leg curl [ss] Hammer curl
Static barbell hold

2.
Front squat
Bench press
Goodmorning (light)
Pull up

French press [ss] Cable crossover
Static barbell hold

3.
Olympic squat
Push press
Goodmorning (heavy)
Power shrug

Leg curl [ss] Hammer curl
Static barbell hold

CABLE CROSSOVER?! BORST ISOLATIE?!! Ja, voor massa (tenslotte zitten we hier in het bodybuildingtopic) en voor het versterken van de biceps vanuit het aanhechtingspunt op de schouder. Aandachtspunten: leg strength, back strength, grip en algemene "wijdte" in het fysiek wat bodybuilding betreft. Alle schouderisolatie er eruit gepleurd omdat overhead kracht toch de basis vormt voor brede schouders.
pi_38629841
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:06 schreef Driverrrr het volgende:
net m'n eerste training gedaan volgens dit programma.

Ging lekker, erg zweten, en sommige oefeningen (vooral pull-overs) waren erg zwaar.
Nu voel ik me benen lekker natintelen van de squats.

Ik heb ongeveer 50 - 60 minuten over dit programma gedaan.

Daarna meteen 250 gram kwark gegeten, en een halve liter ELK melk (magere melkpoeder, 22 gram eiwit per halve liter). En een boterham met pindakaas word je sterk van toch?

Daarna uitgebreid gedoucht.

Ik las ergens op internet dat je lichaam maar 25 gram eiwitten per uur opneemt, en de rest verbrand tot vet. Klopt dit? anders neem ik veel te veel eiwitten na de training.
om even hier op terug te komen, vandaag spierpijn hahaha.
Ik voel ALLE spieren die ik gisteren getraint heb, terwijl ik naar mijn gevoel met gemak dezelfde setjes met meer gewicht kon doen.

Moet ik nu wachten tot de spierpijn weg is, en dan de volgende keer wat minder gewicht eraan doen, of morgen gewoon weer trainen?
Signature verwijderd door FA
pi_38630253
Heerlijk die spierpijn.
Maar de laatste tijd zit ik eigenlijk een beetje met een knagend gevoel (nee geen honge ):
ik heb de laatste tijd best vaak hartkloppingen...zo van een tijdje is het rustig en dan maakt mijn hart ineens een extra slag (1 of 2). Ik maak me er best zorgen over. En hoeveel ik wel het een en ander van hartafwijkingen afweet, weet ik niet wat ik hiermee aanmoet. Ik heb volgens mij ook een best hoge hartslag...
Iemand hier ervaringen mee?
pi_38630483
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:07 schreef Driverrrr het volgende:

[..]

om even hier op terug te komen, vandaag spierpijn hahaha.
Ik voel ALLE spieren die ik gisteren getraint heb, terwijl ik naar mijn gevoel met gemak dezelfde setjes met meer gewicht kon doen.

Moet ik nu wachten tot de spierpijn weg is, en dan de volgende keer wat minder gewicht eraan doen, of morgen gewoon weer trainen?
Ik zou eerst gewoon het programma blijven volgen (progressief werken, zo mogelijk elke training meer gewicht), kom je er na 2/3 weken achter dat je dreigt te overtrainen volume òf intensiteit òf frequentie verlagen.
pi_38630513
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:19 schreef Jurrio het volgende:
Heerlijk die spierpijn.
Maar de laatste tijd zit ik eigenlijk een beetje met een knagend gevoel (nee geen honge ):
ik heb de laatste tijd best vaak hartkloppingen...zo van een tijdje is het rustig en dan maakt mijn hart ineens een extra slag (1 of 2). Ik maak me er best zorgen over. En hoeveel ik wel het een en ander van hartafwijkingen afweet, weet ik niet wat ik hiermee aanmoet. Ik heb volgens mij ook een best hoge hartslag...
Iemand hier ervaringen mee?
Huisarts?
pi_38630551
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:27 schreef LedZep het volgende:

[..]

Huisarts?
Het antwoord waar ik niet op gehoopt had....ik wacht het nog even af en als het echt aanhoudt/in frequentie toeneemt, ga ik inderdaard wel naar de arts.
pi_38630664
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:28 schreef Jurrio het volgende:

[..]

Het antwoord waar ik niet op gehoopt had....ik wacht het nog even af en als het echt aanhoudt/in frequentie toeneemt, ga ik inderdaard wel naar de arts.
De man weet waar hij het over heeft en kan je doorverwijzen naar een cardioloog. Aangezien je er last van hebt is dit de enige verstandige keuze denk ik.

Ik heb een kleine 2 jaar geleden zoiets gehad na een dagje karten. Werd de volgende morgen wakker met beklemmend gevoel op borstkas, ging douchen, viel toen bijna flauw, huisarts, hoorde lichte hartritmestoornis - however een 2/3 tal bezoeken aan cardioloog etc was de conclusie een groeiprobleem (borstkas groeit, kan hart enigszins last van hebben).

Verder is een dokter natuurlijk de enige die het goed kan beoordelen.
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:04:10 #97
140141 ivosnivo
pi_38631631
Hoe merk je dat je hart een keer overslaat dan? Zit je dan de hele dat met je hand op je hart te voelen ofzo?
pi_38632023
Knie nu weer tijdje rust gekregen en gaat weer super, zit nu ook gaan glucosamine sulfaat icm met chondroïtine sulfaat. Weet niet of het echt werkt, maar op internet stonden veel positieve berichten en mijn knie kan wel een oplapper gebruiken. Zit alleen nog beetje in mijn maag met steunzolen die ik nodig heb, want mijn benen staan beetje naar binnen als een X. Die standaard zooltjes zullen perfect voldoen in het dagelijks leven namelijk, maar als ik weer zware squats wil gaan doen dan zullen ze behoorlijk inzakken. Denk dat ik maar een setje ouderwetse RVS steunzooltjes erbij doe, dan weet ik dat de steun behouden blijft .

En over giftige zeevissen, denk dat dat bij kweekzalm dan juist weer wel mee valt. Deze worden namelijk vaak in bassins op land gekweekt en krijgen vaak alleen normaal vissenvoer binnen in plaats van voer uit de zee zelf. Enige nadeel is dat die bassins gevuld worden met zeewater. Ligt er natuurlijjk ook aan wat voor vis je eet, roofvissen bevatten de meeste vervuiling.
pi_38633259
ik zit ook al een tijdje met een raar hartritme, maar ik merk er weinig van tijdens het sporten, het gaat wel over
  woensdag 7 juni 2006 @ 19:03:42 #100
140141 ivosnivo
pi_38633365
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:00 schreef Tommy__ het volgende:
ik zit ook al een tijdje met een raar hartritme, maar ik merk er weinig van tijdens het sporten, het gaat wel over
Idd hij houd er vanzelf een keer mee op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')