lijnzaadolie is écht niks vergeleken met tarwekiemolie kwa fatsigheid, tarwekiemolie komt er bijna vanzelf uit, het dringt overal in en je laat er de hele dag boeren van waardoor je elke keer ligt te kokhalsenquote:
Ik heb ook voor bijna alle toepassingen een hekel aan suiker!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:19 schreef Tommy__ het volgende:
1 tot 1.25 lepels bruine suiker per ons, en het is zelfs lekker!![]()
als kwark met bruine suiker vies is, vergeet dan het hele gedoe rond gezond etenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:03 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Ik heb ook voor bijna alle toepassingen een hekel aan suiker!
Maar bedankt voor de opmerking want nu kan ik iedere keer als ik iets van junkfood wil gaan eten denken aan kwark met bruine suiker en vergaat me al mijn honger.
wat voor iemand ben jijquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:07 schreef Spacehamster het volgende:
Vis en lijnzaad...fantisch voor de omega-3 ....hoehetenzeookalweer...
En zat dat spul niet ook in wietzaad?
Olijfolie is yummie in salades en om mee te bakken (zolang het dus niet walmt)
Lijnzaad en tarwekiemen eet ik liefst zonder dat het olie is.
Die pleur ik gewoon door mijn ochtendshake met een blender en voel me er prima bij.
Visolie? Waarom niet gewoon vis eten?
Mmmmm...vis.
Wie drinkt er wel eens tonijnshake?
Ik lees wel vaker dat mensen geen kracht meer hebben, als ik 50 setjes zou squatten heb ik aan het eind nogsteeds zeker wel 90% van 1RM kracht!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:32 schreef Fugie het volgende:
mmm
kuttraining zeg. weinig kracht en squatten ging uberkut. fullsquats kon ik geen goeie positie houden, daarna bij parralel absoluut geen kracht meer
misschien combinatie van warmte/te weinig eten en een uberlui weekend ofzo
Het kwam er op neer dat het overbodig is als je 2x per week vette vis eet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:38 schreef Webkim het volgende:
Overigens zag ik laatst in Kassa (Vara, terug te zien: Google is your friend) dat die omega3 capsules werkelijk niets voor je doen. Nou ja, behalve je portemonnee lichter maken dan.
Echte concrete bewijzen had ze niet, ze kon ook niet uitleggen wat het verschil was tussen vetzuren uit een potje of uit vis!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:38 schreef Webkim het volgende:
Overigens zag ik laatst in Kassa (Vara, terug te zien: Google is your friend) dat die omega3 capsules werkelijk niets voor je doen. Nou ja, behalve je portemonnee lichter maken dan.
Iets met het mannenkrachthonk, Webkim? Het is er best gezellig, hoor!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:39 schreef Webkim het volgende:
Tarwekiemen / visolie / lijnzaad: goedkoop bij de reform / natuurwinkel.
* Webkim gaat zich volgende week woensdag laten uitleggen wat ze allemaal met die losse gewichten kan beginnen. Dat trainen blijkt toch wel verslavend, nu de resultaten zichtbaar worden.
Psies. Ik heb besloten dat ik dat nu wel aandurf.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:36 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Iets met het mannenkrachthonk, Webkim? Het is er best gezellig, hoor!![]()
studerenquote:
Standing leg curlquote:
En jij denkt dat het alleen bij vis het geval is?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:51 schreef LedZep het volgende:
Ja lekker, 2x per week een vis met een shitload aan vergif door zeevervuiling erin opeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |