Die zijn toch allemaal al dood?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:33 schreef Ambrosius het volgende:
Smeets op Ned. 2, voor de fans.
mijn voet doet ook pijn, tis een overbelasting het is irritant die pijn in mijn voetquote:Op maandag 5 juni 2006 19:43 schreef VoreG het volgende:
Ik heb net m'n teen gestoten en nu doet het pijn
* VoreG om kusje vraagt
huulnquote:Op maandag 5 juni 2006 19:43 schreef VoreG het volgende:
* VoreG om kusje vraagt
inderdaadquote:Op maandag 5 juni 2006 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Die vind ik wel stoer eigenlijk.
Hopen maar dat Richard of Frank wint.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:25 schreef golfer het volgende:
Skin vind ik weer geen fuck aan.
Mens schreeuwt alleen maar.
Enfin, zometeen overschakelen naar ER.
Whehe. Je bent fan van Robben zeker?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:43 schreef VoreG het volgende:
* VoreG om kusje vraagt
inderdaad en dan voor altijd stoppenquote:
Mijn teen is zwaar gekneusd of gebroken ja!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe. Je bent fan van Robben zeker?
Weet je wat helpt? Vaak je sokken aan en uit doen!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn teen is zwaar gekneusd of gebroken ja!
Brrr.... Ik heb nu wel ontzettend koude voeten, tenminste 1 voetquote:Op maandag 5 juni 2006 20:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Weet je wat helpt? Vaak je sokken aan en uit doen!
Video draait.quote:
Ik zit nu in Hellevoet, Utreg is me wat te ver wegquote:Op maandag 5 juni 2006 21:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet Zuster Bloes morgen even kijken? Kom maar langs
Hey EW
En Villa BVD dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:54 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk naar Pinkpop en neem Ned-2 heel de avond op. Zaterdag kijk ik naar de herhaling van ER.
morgenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:38 schreef Superheld het volgende:
Is Jack v. Gelder vanavond al op Ned 2 met zijn programma of nog niet?
Ik ga er de wekker niet voor zetten.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:54 schreef borisz het volgende:
morgen is er een historisch tijdstip namelijk 06-06-06 en dna sochtends is het 06:06:06
Wordt herhaald om half éénquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:58 schreef borisz het volgende:
[..]
ik ook niet 12 uurtjes later is het ook weer![]()
Da's waar, ik knal de video aan om 23.00, ben ik tenminste voor 1-en klaar, en dat nog 5 wekenquote:
Idd, straks moet ik tijdens het WK al afkicken omdat er dan maar 2 wedstrijden per dag zijn.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
Donderdag ook al een docu over RvN, het houdt maar niet op, en dan moet het WK nog beginnen.
Daar heeft de organisatie iets opgevonden:quote:Op maandag 5 juni 2006 22:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd, straks moet ik tijdens het WK al afkicken omdat er dan maar 2 wedstrijden per dag zijn.
Ja was ie er weer?quote:
Hij is hier bijna nooit meer.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:44 schreef Bluezz het volgende:
Hebben wij een verjaardag gemist?
http://fotoboek.fok.nl/user/pfaf geb. in 2003, dat wel
Hij heeft nu een hele CD met Oranje-liedjes gemaakt.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja was ie er weer?
Ohhoohhhhooohhhh Oraaaaaanjeeeeee.
Geweldig nummer. Heb ik nog op MP3 ook.
Hij heeft mooi zijn topic in SPT!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:44 schreef Bluezz het volgende:
Hebben wij een verjaardag gemist?
http://fotoboek.fok.nl/user/pfaf geb. in 2003, dat wel
Da's misschien iets teveel van het goede maar het typetje en dat specifieke nummer is echt geniaal.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft nu een hele CD met Oranje-liedjes gemaakt.
Komt de komende weken nog een paar keer terug met andere liedjes van die CD.
Ben je lekker op tijd mee.quote:
Graagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik verplaats die geplande stroomstoring voor 't Antonius wel even naar de 7e ipv de 6e.
Hel en verdoemenis!!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:39 schreef golfer het volgende:
Ik ga maar eens afnokken en zwaar bidden de komende uren:
Teletekst:
Op 50 plaatsen in Nederland houden
christenen een bidmarathon.Vanaf 18.00
uur gisteravond wordt 24 uur lang
gebeden om een tegengewicht te bieden
aan de kwade krachten van de duivel.
Het is vandaag 6 juni 2006 en 666 is
het getal van de duivel.De organisatie
zegt dat het aannemelijk is dat Satan
vandaag zijn duistere plannen probeert
uit te voeren omdat hij alle macht op
aarde wil veroveren.Met de tegenactie
hopen de christenen dat te voorkomen.
Aan de gebeden doen vooral protestanten
mee.Niet alleen in Nederland wordt
gebeden.Wereldwijd doen 23 landen mee
aan de dag van de Krachtige Aanbidding.
Stond dat op pagina 666 ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:39 schreef golfer het volgende:
Ik ga maar eens afnokken en zwaar bidden de komende uren:
Teletekst:
Op 50 plaatsen in Nederland houden
christenen een bidmarathon.Vanaf 18.00
uur gisteravond wordt 24 uur lang
gebeden om een tegengewicht te bieden
aan de kwade krachten van de duivel.
Het is vandaag 6 juni 2006 en 666 is
het getal van de duivel.De organisatie
zegt dat het aannemelijk is dat Satan
vandaag zijn duistere plannen probeert
uit te voeren omdat hij alle macht op
aarde wil veroveren.Met de tegenactie
hopen de christenen dat te voorkomen.
Aan de gebeden doen vooral protestanten
mee.Niet alleen in Nederland wordt
gebeden.Wereldwijd doen 23 landen mee
aan de dag van de Krachtige Aanbidding.
quote:
Ik wring ook nog even laatste drupje uit mijn flesje whisky en ga dan echt afnokken.quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Woe to you, oh Earth and Sea. For the devil sends the Beast with wrath, because he knows the time is short...
Goedemorgen.quote:
Je bent nu bij Getronics?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:19 schreef appelsientje het volgende:
Begint lekker zo'n eerste werkdag
Niks werkt
Neequote:
Watje.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wiehoe. Waarschijnlijk een kapotte meniscus
Rontgenfoto was niets op te zien, dus terugkomen voor een MRI, waarvoor de wachtlijsten lang zijn. Heel lang.
fok werkt in ieder gevalquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:19 schreef appelsientje het volgende:
Begint lekker zo'n eerste werkdag
Niks werkt
quote:
the devil insidequote:
Dat bedoel ik maarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Virus van VoreG verspreidt zich snel![]()
Dat is iets wat ik voorlopig ff niet wil doenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:45 schreef Superheld het volgende:
Hmm, was weer een duur weekendje als ik zo eens naar mijn bank kijk.![]()
Zwart bijklussen is greatquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:47 schreef Superheld het volgende:
Ach gelukkig krijg ik van de week nog wat knaken voor het opmaken van visitekaartjes und dergelijke voor wat mensen.![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:21 schreef JaWi het volgende:
Nigel de Jong en Stijn Schaars zijn door bondscoach Marco van Basten opgeroepen om zich bij het trainingskamp van het Nederlands elftal te melden in Hinterzarten.
Het leven is niet altijd makkelijkquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Woe to you, oh Earth and Sea. For the devil sends the Beast with wrath, because he knows the time is short...
Is dat een beetje in de buurt van het station? Ben recent alleen bij fight club geweest...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Schoenen -> P'leisure Hinthamerstraat.
Slippers -> koop ik nooit, schoenenreus ofzo
Polo -> Burg. Loeffplein.
En als je geld teveel hebt kun je altijd nog ff naar WestSide gaan, achter het stadhuis. Voor al je SI, CP company Hackett etc. wensen
Wat moest jij daar nou weer. Maargoed in Den Bosch-centrum is alles dicht bij het stationquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Is dat een beetje in de buurt van het station? Ben recent alleen bij fight club geweest...
Toernooitje met wat bekendenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat moest jij daar nou weer. Maargoed in Den Bosch-centrum is alles dicht bij het stationGewoon naar de markt lopen en je vind het vanzelf allemaal wel. Maar dus niet richting fight club eh.
Hoe was het Toernooi van het weekend?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Toernooitje met wat bekenden. Nou, dan kijk ik morgen wel even, moet er toch zijn. En in eindhoven
.
Ik was nog bezig de zaterdagnacht te verwerkenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:18 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hoe was het Toernooi van het weekend?![]()
Geen werk, geen geldquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben blij dat ik geen werk heb.
Ik ga de 15 Miljoen winnen met oud en nieuwquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Stufi
Uitkering.
Erfenis
bank beroofd....
Dat ook nog eens ja, dus weinig kostenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:44 schreef Suijk het volgende:
En TR woont nog bij pappie en mammie?
Stik jij eens effe lekkerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Virus van VoreG verspreidt zich snel![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:48 schreef VoreG het volgende:
Ik ben de nacht van 6-6-6 niet ongeschonden doorgekomen... Mijn voet is geamputeerd en nu heb ik 2 grote tenen aan mijn rechtervoet
Klinkt engquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:48 schreef VoreG het volgende:
Ik ben de nacht van 6-6-6 niet ongeschonden doorgekomen... Mijn voet is gemuteerd en nu heb ik 2 grote tenen aan mijn rechtervoet
Bluezzie... waarom zie jij er anders uit ?quote:
Heb je haar aangereden?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:59 schreef Bjoro het volgende:
Ik zag vanmorgen een meisje op de fiets (zo'n alto/gothic-tiepje) met 2 van die duivelshoorntjes op![]()
tuurlijk niet, dan roep je het op je af natuurlijkquote:
Zij vraagt er dan gewoon om hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tuurlijk niet, dan roep je het op je af natuurlijk
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tuurlijk niet, dan roep je het op je af natuurlijk
Omdat zij het leuk vindt om duivelshoorns te dragen, mag je haar gewoon aanrijdenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zij vraagt er dan gewoon om hoor.
Precies, kutgothicsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OMdat zij het leuk vind om duivelshoorns te dragen, mag je haar gewoon aanrijden
Die had ze eraf gebetenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien hadden ze wel wat goeds kunnen doen voor je voet VoreG...
?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow Yeahinho heeft wel meegedaan met het PS toernooi, in de finale weer verloren
Para Smit toernooi, en een fcdb supporter doet daar meequote:
www.tvgids.nlquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:36 schreef appelsientje het volgende:
Komt er vanavond nog wat leuks op tv ?
Ja daar zat ik net te kijkenquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:46 schreef pascalheister het volgende:
Thuis
ik heb het weer overleefd, het was geweldig![]()
Ik ookquote:
te dicht bij de BBQ gezetenquote:
ja super, weer zeer geslaagdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ooken ik ben niet eens naar pinkpop geweest
Was het leuk ??
Ja en hoe!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die winnen toch altijd alleen maar met hockey?
Leuk om te horenquote:
En nu snel Maiden gaan draaienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, school zit er ook weer op voor de dag.
Hockeyquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja en hoe!Al jaren de beste van europa
![]()
En Basketball natuurlijkDag Donar
![]()
Daarin tegen Hockey vrouwtjesquote:
Spelen die weleens monopoly dan?quote:
O.a.quote:
Ik hoop 't.. gisteren verloren trouwensquote:
Deze kwam ik toevallig tegen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:27 schreef Bjoro het volgende:
Hee Lego, ben je er niet een beetje heel erg mee bezig ?
(lees: wordt je zelf niet een beetje simpel van dat 666 gedoe de hele dag)
Was het nog koud 's nachts? ik zat ook op een camping... en met 2 slaapzakken was het nog redelijk te doen..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die stond niet op het festivalterrein
buiten in een t'shirt was het wel frisjes, maar in de tent niet koud gehadquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Was het nog koud 's nachts? ik zat ook op een camping... en met 2 slaapzakken was het nog redelijk te doen..
dit weer zat er wel aan te komen, maar dat het helemaal droog is gebleven was wel super jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:39 schreef DarkShine het volgende:
@ Pascal, je hebt vies geluk gehad met het weer. Totaal anders dan voorspelt, niet dat ik het erg vond dat het beter was
zal straks wel wat schrijven in het pp topic, eerst eens ff douchenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:42 schreef rubbereend het volgende:oi
wat een weer komt eraan, precies als ik een weekend weg benPascal ik zal eens terug gaan lezen hoe je het gehad hebt.
ik ben ook niet bang voor mijn humeur hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Besides, goed humeur laat zich niet verpesten.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zal straks wel wat schrijven in het pp topic, eerst eens ff douchen
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:42 schreef rubbereend het volgende:oi
wat een weer komt eraan, precies als ik een weekend weg ben
Mijn jurk is in de was, dus ik hou mijn hoed ff opquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:54 schreef appelsientje het volgende:
Bluezzie... waarom zie jij er anders uit ?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ga komend weekend ook weg
Ik had goed weer besteld
Prrrr dus alleen een hoedquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn jurk is in de was, dus ik hou mijn hoed ff op![]()
Kun jij tafeltennissen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]waar ga je heen? Ik zit met de tafeltennisclub in Gasselte
De Mortel (zeg maar Gemert)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:50 schreef rubbereend het volgende:
zeker welquote:
Gasselte?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:50 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:00 schreef Bjoro het volgende:Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus
50 meter van de grondquote:
vulgaire taal van jou altijd...ik heb het over een hit uit de top40 hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Klein konijntje Peter heeft een wortel in zijn hol
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:00 schreef Bjoro het volgende:Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus
Bos kent tenminste zijn klassiekersquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vulgaire taal van jou altijd...ik heb het over een hit uit de top40 hoor![]()
(staat op nr 39)
jamaar tis nu helegaar geen carnavalquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:07 schreef dndiek het volgende:
[..]Ik heb het ook over een carnavalskraker hoor
niet echtquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:07 schreef dndiek het volgende:
[..]Ik heb het ook over een carnavalskraker hoor
ja maa.......quote:
quote:
quote:
Dat schijnt gezond te zijn..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[afbeelding]
zojuist gekregen van een klein konijntje
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Gasselte...mij maak je er niet blij mee, zeg maar
Ach, we zijn zo dom dat we niet weten dat we dom zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ben ook niet bang voor mijn humeur hoor
alleen heb ik inmiddels wel door dat het vandaag een speciale datum is en begin me een beetje verstandelijk gehandicapt te voelen als jij hier de hele dag door op terug blijft komen !
vier het eerst maar eens een keertje goed, dan raak je meteen verslaafdquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En Basketball natuurlijkDag Donar
![]()
ja was ff aan het terug lezenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat dacht jij. Ik quote nog ff een bericht van 3 pagina's terug![]()
![]()
Oke okequote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vier het eerst maar eens een keertje goed, dan raak je meteen verslaafd
17 t/m 20 feb.quote:
we, we ? laat mij er even buiten wil jequote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ach, we zijn zo dom dat we niet weten dat we dom zijn.
bij deze ben je uitgenodigdquote:
Gezelligquote:
je houdt het maar gewoon vrij vanaf nuquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
GezelligAls ik niks anders gepland heb dan kom ik ff langs
O okequote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je houdt het maar gewoon vrij vanaf nu
Neequote:
quote:
Heb je een link, dan ga ik de test ook doenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Even de WK-test gedaan. Een 7,8 is voor mij als niet zo'n feitenkenner niet slecht.
wk.bnn.nl.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Heb je een link, dan ga ik de test ook doen
Zonder geluid een 8,4quote:
Nu alweer? Das snel! Hoe is het gegaan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:31 schreef Vom het volgende:
Zo eerste tentamen is alweer gemaakt.
Klote nieuws BS zeg, hebben ze al een indicatie van wanneer je voor de mri kan?
Sterkte iig!!
ik een 8,9quote:
Leuke docu was hetquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:55 schreef tong80 het volgende:
Zo Villa BVD gezien. Nu naar de Brazilië documentaire.
Ik vond hem tegenvallen. Teveel van hetzelfde steeds.quote:
Ik geniet.Heerlijk hoe ze de bal aan het hooghouden zijn. Alsof ze hun tanden poetsen zo gemakkelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond hem tegenvallen. Teveel van hetzelfde steeds.
Misschie is deze site wel wat voor je?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:35 schreef Superheld het volgende:
Weet er iemand toevallig een goede site waar je telefoons (makkelijk) kan vergelijken?![]()
Avond eten in de middagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:54 schreef appelsientje het volgende:
*brup* Het avond eten zit er weer in.. lekkere speklapjes
m'n moeder wilt graag vroeg eten.. dan hebben we nog een lange avondquote:
Mijn broer heeft de Nokia E60 gekocht. Wat is dat een gaaf ding zeg. Wel een behoorlijk zakelijk dingetje, dus zonder al te veel poespas, maar wel retegaaf!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:35 schreef Superheld het volgende:
Weet er iemand toevallig een goede site waar je telefoons (makkelijk) kan vergelijken?![]()
De avond blijft even langquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
m'n moeder wilt graag vroeg eten.. dan hebben we nog een lange avond
Heb je lekker gegeten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:06 schreef Bos81 het volgende:
Wij eten ook bijna altijd voor 17.30
Ja hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Heb je lekker gegeten?
Dan begin ik meestal te denken wat ik wil gaan eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |