Die zijn toch allemaal al dood?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:33 schreef Ambrosius het volgende:
Smeets op Ned. 2, voor de fans.
mijn voet doet ook pijn, tis een overbelasting het is irritant die pijn in mijn voetquote:Op maandag 5 juni 2006 19:43 schreef VoreG het volgende:
Ik heb net m'n teen gestoten en nu doet het pijn
* VoreG om kusje vraagt
huulnquote:Op maandag 5 juni 2006 19:43 schreef VoreG het volgende:
* VoreG om kusje vraagt
inderdaadquote:Op maandag 5 juni 2006 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Die vind ik wel stoer eigenlijk.
Hopen maar dat Richard of Frank wint.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:25 schreef golfer het volgende:
Skin vind ik weer geen fuck aan.
Mens schreeuwt alleen maar.
Enfin, zometeen overschakelen naar ER.
Whehe. Je bent fan van Robben zeker?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:43 schreef VoreG het volgende:
* VoreG om kusje vraagt
inderdaad en dan voor altijd stoppenquote:
Mijn teen is zwaar gekneusd of gebroken ja!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe. Je bent fan van Robben zeker?
Weet je wat helpt? Vaak je sokken aan en uit doen!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn teen is zwaar gekneusd of gebroken ja!
Brrr.... Ik heb nu wel ontzettend koude voeten, tenminste 1 voetquote:Op maandag 5 juni 2006 20:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Weet je wat helpt? Vaak je sokken aan en uit doen!
Video draait.quote:
Ik zit nu in Hellevoet, Utreg is me wat te ver wegquote:Op maandag 5 juni 2006 21:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet Zuster Bloes morgen even kijken? Kom maar langs
Hey EW
En Villa BVD dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:54 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk naar Pinkpop en neem Ned-2 heel de avond op. Zaterdag kijk ik naar de herhaling van ER.
morgenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:38 schreef Superheld het volgende:
Is Jack v. Gelder vanavond al op Ned 2 met zijn programma of nog niet?
Ik ga er de wekker niet voor zetten.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:54 schreef borisz het volgende:
morgen is er een historisch tijdstip namelijk 06-06-06 en dna sochtends is het 06:06:06
Wordt herhaald om half éénquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:58 schreef borisz het volgende:
[..]
ik ook niet 12 uurtjes later is het ook weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |