En een kiekje:quote:Waar in Utrecht wonen ?
Waar in Utrecht wonen # 2
Wonen in Utrecht, deel III.
Wonen in Utrecht, deel IV
O+. Het leven in Utrecht. O+.
Praat hier verder over ons prachtige stadsie.
Waar woon je ? Hoe ben je aan je huis gekomen ? Wat zijn leuke winkels ? Wat is leuk om te doen ? Waar ga je uit ? Wat zijn fijne wijken ? Waar zijn de leuke terrasjes en parken waar je lekker buiiten kan zitten ?. Utreg.
.
quote:
RadioCentrumquote:Op maandag 5 juni 2006 16:17 schreef DennisMoore het volgende:
En nu de fipo:
Waar in Utrecht kan ik zoiets kopen?
[afbeelding]
Anders moe'k online bestellen...
http://www.radiocentrum.com/right.php?pagina=toon_artikel&artikel=2826quote:Op maandag 5 juni 2006 16:32 schreef Biogarde het volgende:
RadioCentrum![]()
Vinkenburgstraat 6
3512 AB Utrecht
Tel 030 2319636
Wepsijt
Ze hebben dus gewoon een winkel in de Vinkenburgstraat![]()
Ik heb er al zoveel gekocht in m'n leven![]()
Gladiatoren willen we!quote:Op maandag 5 juni 2006 16:53 schreef Q. het volgende:
Utrecht is gesticht door de Romeinen. Dat lijkt me genoeg overeenkomst.
Het verschil merk je als je volgende maand weer een nieuwe moet kopen, en bij die van 50euro nietquote:Op maandag 5 juni 2006 16:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.radiocentrum.com/right.php?pagina=toon_artikel&artikel=2826
http://www.panda.nl/product_info.php?products_id=371
Ding kost blijkbaar 49 euro bij RadioCentrum, en 19 euro bij Panda.
Van het verschil kan ik makkelijk op en neer naar Haarlem..
Heb je nog een ander adres van een winkel in Utrecht waar men de klant niet probeert te naaien?
Het zijn dezelfde plaatjes, dus waarschijnlijk ook dezelfde apparaatjes.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:32 schreef erwinrt het volgende:
Het verschil merk je als je volgende maand weer een nieuwe moet kopen, en bij die van 50euro niet![]()
het ging meer om die lantaarnpaalquote:Op maandag 5 juni 2006 22:43 schreef speknek het volgende:
Aan de overkant van de bibliotheek, boven de... hoe heet dat.. k-sjot?
De bibliotheek zit er toch naast rechts?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:45 schreef speknek het volgende:
Ik zei bibliotheek, ik bedoelde natuurlijk Broese.
Al die boeken ook..
Gouda.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:48 schreef Q. het volgende:
Waar woon je nu eigenlijk speknek?
hahah that's okay! ik heb er nog een voor je (of iemand anders)quote:
Trap naar beneden bij de City Hallquote:Op maandag 5 juni 2006 22:52 schreef menininha het volgende:
[..]
hahah that's okay! ik heb er nog een voor je (of iemand anders)
[afbeelding]
bijna goed..quote:Op maandag 5 juni 2006 22:53 schreef speknek het volgende:
Toegangstrap van de Arena.
Arena zit aan de kant van de grachtquote:Op maandag 5 juni 2006 22:53 schreef speknek het volgende:
Toegangstrap van de Arena.
daar heb je de search voorquote:Op maandag 5 juni 2006 23:01 schreef Q. het volgende:
Is er een Amersfoort-topic?
Dan ben je na drie posts ook wel klaar...quote:Op maandag 5 juni 2006 23:01 schreef Q. het volgende:
Is er een Amersfoort-topic?
Wat moet jij met die poepkleur?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:19 schreef Q. het volgende:
Nee hoor, eentje: "Amersfoort is kut en moet dood".
Meer topics daarover heb je ook niet nodig.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:19 schreef Q. het volgende:
Nee hoor, eentje: "Amersfoort is kut en moet dood".
Ja, en alle terrasjes zullen wel weer bizar te vol zitten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:31 schreef FloggingMolly het volgende:
Mooi weer in Utrecht vandaag!
Bah, meetings.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:26 schreef Nolius het volgende:
Terrasweer![]()
Komt er nog een keer een Utrechtmeet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |