En een kiekje:quote:Waar in Utrecht wonen ?
Waar in Utrecht wonen # 2
Wonen in Utrecht, deel III.
Wonen in Utrecht, deel IV
O+. Het leven in Utrecht. O+.
Praat hier verder over ons prachtige stadsie.
Waar woon je ? Hoe ben je aan je huis gekomen ? Wat zijn leuke winkels ? Wat is leuk om te doen ? Waar ga je uit ? Wat zijn fijne wijken ? Waar zijn de leuke terrasjes en parken waar je lekker buiiten kan zitten ?. Utreg.
.
quote:
RadioCentrumquote:Op maandag 5 juni 2006 16:17 schreef DennisMoore het volgende:
En nu de fipo:
Waar in Utrecht kan ik zoiets kopen?
[afbeelding]
Anders moe'k online bestellen...
http://www.radiocentrum.com/right.php?pagina=toon_artikel&artikel=2826quote:Op maandag 5 juni 2006 16:32 schreef Biogarde het volgende:
RadioCentrum![]()
Vinkenburgstraat 6
3512 AB Utrecht
Tel 030 2319636
Wepsijt
Ze hebben dus gewoon een winkel in de Vinkenburgstraat![]()
Ik heb er al zoveel gekocht in m'n leven![]()
Gladiatoren willen we!quote:Op maandag 5 juni 2006 16:53 schreef Q. het volgende:
Utrecht is gesticht door de Romeinen. Dat lijkt me genoeg overeenkomst.
Het verschil merk je als je volgende maand weer een nieuwe moet kopen, en bij die van 50euro nietquote:Op maandag 5 juni 2006 16:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.radiocentrum.com/right.php?pagina=toon_artikel&artikel=2826
http://www.panda.nl/product_info.php?products_id=371
Ding kost blijkbaar 49 euro bij RadioCentrum, en 19 euro bij Panda.
Van het verschil kan ik makkelijk op en neer naar Haarlem..
Heb je nog een ander adres van een winkel in Utrecht waar men de klant niet probeert te naaien?
Het zijn dezelfde plaatjes, dus waarschijnlijk ook dezelfde apparaatjes.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:32 schreef erwinrt het volgende:
Het verschil merk je als je volgende maand weer een nieuwe moet kopen, en bij die van 50euro niet![]()
het ging meer om die lantaarnpaalquote:Op maandag 5 juni 2006 22:43 schreef speknek het volgende:
Aan de overkant van de bibliotheek, boven de... hoe heet dat.. k-sjot?
De bibliotheek zit er toch naast rechts?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:45 schreef speknek het volgende:
Ik zei bibliotheek, ik bedoelde natuurlijk Broese.
Al die boeken ook..
Gouda.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:48 schreef Q. het volgende:
Waar woon je nu eigenlijk speknek?
hahah that's okay! ik heb er nog een voor je (of iemand anders)quote:
Trap naar beneden bij de City Hallquote:Op maandag 5 juni 2006 22:52 schreef menininha het volgende:
[..]
hahah that's okay! ik heb er nog een voor je (of iemand anders)
[afbeelding]
bijna goed..quote:Op maandag 5 juni 2006 22:53 schreef speknek het volgende:
Toegangstrap van de Arena.
Arena zit aan de kant van de grachtquote:Op maandag 5 juni 2006 22:53 schreef speknek het volgende:
Toegangstrap van de Arena.
daar heb je de search voorquote:Op maandag 5 juni 2006 23:01 schreef Q. het volgende:
Is er een Amersfoort-topic?
Dan ben je na drie posts ook wel klaar...quote:Op maandag 5 juni 2006 23:01 schreef Q. het volgende:
Is er een Amersfoort-topic?
Wat moet jij met die poepkleur?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:19 schreef Q. het volgende:
Nee hoor, eentje: "Amersfoort is kut en moet dood".
Meer topics daarover heb je ook niet nodig.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:19 schreef Q. het volgende:
Nee hoor, eentje: "Amersfoort is kut en moet dood".
Ja, en alle terrasjes zullen wel weer bizar te vol zitten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:31 schreef FloggingMolly het volgende:
Mooi weer in Utrecht vandaag!
Bah, meetings.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:26 schreef Nolius het volgende:
Terrasweer![]()
Komt er nog een keer een Utrechtmeet?
Hehe ik ben van Gouda verhuist naar Utrecht. Utrecht is de mooiste stad van Nederland en zeker een van de gezelligste.quote:
Waag het eens.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
Tof, zal ik photoshop maar vast aanslingeren?
De halve stad is een groot fietspad jankbalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:46 schreef Geqxon het volgende:
Wanneer gaan ze in Utrecht eindelijk eens fatsoenlijke fietspaden aanleggen?
2080.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:46 schreef Geqxon het volgende:
Wanneer gaan ze in Utrecht eindelijk eens fatsoenlijke fietspaden aanleggen?
Ik moest in die kutstad de helft van de tijd over de busbaan, autoweg of klinkers fietsen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De halve stad is een groot fietspad jankbal
*jaloers*quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:55 schreef peleetje het volgende:
Heb in maart een huisje gekocht in wittevrouwen waar ik tot volle tevredenheid woon.
Wittevrouwenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:55 schreef peleetje het volgende:
Utrecht roelezz.
Heb in maart een huisje gekocht in wittevrouwen waar ik tot volle tevredenheid woon.
Wat een hoop meisjes hier. Krijg pijn in m'n nek van het omkijken.
Waar heb jij gefietst?!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik moest in die kutstad de helft van de tijd over de busbaan, autoweg of klinkers fietsen.
De SSH heeft er paar hoor ik van de redactie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:07 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik hoop er volgend jaar ook te wonen!
Iemand toevallig nog een kamer te huur?
Waarom nu in Zeist?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:11 schreef Quinazoline het volgende:Ik woon ook (soort van) in Utrecht. Eigenlijk woon ik sinds twee weken in Zeist en niet meer in Lunetten, maar toch, omdat ik in Utrecht studeer en alles doe en helemaal aan de Utrechtkant van Zeist woon, vind ik dat ik hier ook wel thuishoor
.
Dan heb je echt iets niet helemaal goed gedaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Van de W.Barendzstraat tot Utrecht CS
Dat is waar, ik hoef echter bijna nooit op de Uithof te zijn. Bijna altijd in het centrum, kortom een reistijd van 2 minsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:13 schreef Quinazoline het volgende:
Omdat ik daar wel kans maakte op een eigen, betaalbaar appartementje in plaats van mijn studentenkamer in Utrecht.
Plus dat het eigenlijk helemaal niet zover is van Utrecht, en zeker niet vanaf de Uithof.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Van de W.Barendzstraat tot Utrecht CS
Je bedoelt dat je alleen op de Voorstraat zo'n 300meter op de rijweg moestquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:17 schreef Geqxon het volgende:
Mja, ik zat constant van een fietspad naar een autoweg te switchen man. Op de heenweg dan, op de terugweg was het iets beter geregeld.
Ik zit 5 dagen/week op de Uithof. Centrum zou ook mijn voorkeur hebben, maarja, het moet wel betaalbaar blijven en ik had geen 10000 jaar wachttijd. Dus nu Zeist, en voorlopig bevalt het goed.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is waar, ik hoef echter bijna nooit op de Uithof te zijn. Bijna altijd in het centrum, kortom een reistijd van 2 mins.
Neuh, ik kwam toen uit Amersfoort fietsen. 25km fietspad, dus dat was in Utrecht even 100% andersquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:20 schreef Sjoewe het volgende:
Of kom je uit zo'n Vinexwijk waar echt alles een fietspad heeft
96% fietspad. Ja dat is een verschilquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Neuh, ik kwam toen uit Amersfoort fietsen. 25km fietspad, dus dat was in Utrecht even 100% anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |