Hé dat werkt ook nog!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:16 schreef snellejelle het volgende:
mee eens. wat een vreselijke ava's
maar gelukkig is daar de escape knop die ze op laat houden
nu hopen dat er geen epilepsiegevoelige mensen hier komen kijken!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:17 schreef tonks het volgende:
Echt fijn om ze allemaal onder elkaar te zien
*schuimbekt*quote:Op zondag 4 juni 2006 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nu hopen dat er geen epilepsiegevoelige mensen hier komen kijken!
idd fijn dat iemand ff de moeite heeft genomen. Je zou verwachten dat de meeste mensen nuttiger/vermakelijker dingen te doen hebbenquote:Op zondag 4 juni 2006 23:17 schreef tonks het volgende:
Echt fijn om ze allemaal onder elkaar te zien
het is een wekenlang durend verzamelwerk! ik ben er fier op!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:19 schreef Hyperdude het volgende:
idd fijn dat iemand ff de moeite heeft genomen. Je zou verwachten dat de meeste mensen nuttiger/vermakelijker dingen te doen hebben![]()
Thnxquote:Op zondag 4 juni 2006 23:16 schreef snellejelle het volgende:
Lees:quote:
Doen!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:15 schreef __Saviour__ het volgende:
De mensen die hun icoontje herkennen, verander het ff. Dank u!
Hee verrek, dat wist ik nog niet; thnx voor de tip!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:16 schreef snellejelle het volgende:
wow, op één frame staan de tieten van Jettquote:
Wantquote:Op zondag 4 juni 2006 23:19 schreef __Saviour__ het volgende:
bij deze speel ik de bal even door aan de admins. het is jullie taak - neen, jullie plicht! - om hier iets aan te doen!
Wie anders kan er iets aan doen? Daarnaast hanteren jullie al regels ivm met grootte en bepaalde vormen van censuur, een irriterent avatar verbieden lijkt mij niet zo gek?quote:
Ram gewoon even op ESC en klaar. Dat soort avatars gaan verbieden lijkt mij een beetje ver gaan.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wie anders kan er iets aan doen? Daarnaast hanteren jullie al regels ivm met grootte en bepaalde vormen van censuur, een irriterent avatar verbieden lijkt mij niet zo gek?
Hoe de fuck werkt dat danquote:Op zondag 4 juni 2006 23:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ram gewoon even op ESC en klaar. Dat soort avatars gaan verbieden lijkt mij een beetje ver gaan.
Op esc, of stop, staan ze stil.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe de fuck werkt dat dan
Hier gaan ze gewoon vrolijk door
Oh, in de OP staan tweedezelfde.
Esc doet niks bij mij. "Het gaat te ver dat soort avatars te verbieden", hoezo? Bepaalde avatars mogen nu al toch niet? Te groot, of een te gore plaatje. Waarom gaat het te ver? Kom nou, er wordt niets raars of onmogelijks gevraagd?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ram gewoon even op ESC en klaar. Dat soort avatars gaan verbieden lijkt mij een beetje ver gaan.
Lezen is moeilijk voor je?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:53 schreef woeeiiii het volgende:
Druk gewoon op escape!
Als jij net als ik Opera gebruikt werkt de escape toets niet. Wel in IE.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe de fuck werkt dat dan
Hier gaan ze gewoon vrolijk door
Oh, in de OP staan tweedezelfde.
in FF stoppen ze ookquote:Op zondag 4 juni 2006 23:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als jij net als ik Opera gebruikt werkt de escape toets niet. Wel in IE.
F12, en dan 'Enable GIF animation' uitzetten.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als jij net als ik Opera gebruikt werkt de escape toets niet. Wel in IE.
Thnx,. Dat truukje kon ik nog nietquote:Op zondag 4 juni 2006 23:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
O jee. neem ik nou een belangrijk vrijheid iets weg? Wordt FoK een dictatuur waar ADHD avatars verboden worden? Ik vind tonks avatar of die van biogarde vermakelijk maar dat zijn normale bewegende avatars en geen ADHD avatars.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:00 schreef cyberstalker het volgende:
Er wordt hier al genoeg verboden. Als je er last van hebt zet je bewegende afbeeldingen maar uit, of je blockt die avatars specifiek.
Te groot is vervelend voor mensen met een trage verbinding, gore plaatjes zijn tegen de policy...quote:Op zondag 4 juni 2006 23:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Esc doet niks bij mij. "Het gaat te ver dat soort avatars te verbieden", hoezo? Bepaalde avatars mogen nu al toch niet? Te groot, of een te gore plaatje. Waarom gaat het te ver? Kom nou, er wordt niets raars of onmogelijks gevraagd?
FoK heeft toch ook geen ADHD reclame banners? Waarom niet?
Nee want dan zie ik helemaal geen smileys meer bewegenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:01 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
F12, en dan 'Enable GIF animation' uitzetten.
Graag gedaan.
In de topic van ponylover heb ik me aan zijn avatar geirriteerd maar eromheen kijken of het blokken blijkt niet te kunnen zonder dat er gevolgen aan zitten. Block ik Ponylover zijn avatar dan zie ik van veel mensen hun avatars niet meer inclusief de mijne. Blijkbaar ziet mijn blokprogramma alle avatars van FoK als 1 adres.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Te groot is vervelend voor mensen met een trage verbinding, gore plaatjes zijn tegen de policy...
Ik kan mij trouwens best voorstellen dat je een hekel aan die vervelende avatars hebt, maar er staat opzich niets in dat niet zou mogen. Irritant zijn ze uiteraard wel, maar zo vaak kom je ze niet eens tegen vind ik. In de OP lijkt het ook allemaal wat erger omdat er vele van die avatars onder elkaar staan.
Ja jij was hetquote:Op zondag 4 juni 2006 23:34 schreef Knoekie het volgende:
Há die van mij staat er ook tussen
Hey DaMook zo één had ik er ook
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja jij was hetJij hebt die 2e gemaakt
.
Die eerste is toch vetter![]()
![]()
.
Het is best wel een acceptabele vraag, ik heb niet gezegt dat dat niet zo is. Je zou een topic in FB kunnen openen en op die manier kijken of meer mensen het met je eens zijn. Misschien krijg je het voor elkaar om ze te verbiedenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee want dan zie ik helemaal geen smileys meer bewegen
Maarre... ik dacht dat het een acceptabele vraag was, wist niet dat FoK dan paniekaanvallen zou krijgen als "FoK wordt een dictatuur zo" "het gaat te ver hyperende avatars te verbieden, waar is de grens dan"
Sorrie dat ik dacht dat het een acceptabele vraag was, hyper gerust verder![]()
Je moet ze ook op eigen webspace zettenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:13 schreef Knoekie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben hem alleen tijdens de crash kwijtgeraakt![]()
het is aan jullie om fok tof en plezierig te houden.quote:
Ah, als een Admin gaat reageren met "waarom?" en een moderator "het te ver vindt gaan" denk ik niet dat er een kansje is om dit soort hyperende avatars te verbieden. Jammer dat de escape toets in Opera het niet doet.... zal wel een keer een verzoek indienen bij de Opera Developers team.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is best wel een acceptabele vraag, ik heb niet gezegt dat dat niet zo is. Je zou een topic in FB kunnen openen en op die manier kijken of meer mensen het met je eens zijn. Misschien krijg je het voor elkaar om ze te verbieden
Zoals ik al schreef heb ik zelf ook een hekel aan die avatars, en de OP van dit topic maakt het allemaal nog wat erger omdat er veel bij elkaar staan. Uiteraad vind ik het niet nodig om ze te gaan verbieden aangezien het waarschijnlijk niet veel voorkomt dat meerdere mensen met zo'n soort avatar na elkaar in een topic posten.
Och jee 10 man ergeren zich eraan en het moet verboden wordenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het is aan jullie om fok tof en plezierig te houden.
deze avatars dragen daar duidelijk niet aan bij!
Ja right, er zijn amper 10 man die zich hieraan irriteren? Jij gelooft zeker ook nog in de goede sint?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Och jee 10 man ergeren zich eraan en het moet verboden worden. Right
.
Wel veel meer!quote:Op maandag 5 juni 2006 00:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Och jee 10 man ergeren zich eraan en het moet verboden worden. Right
.
Prima.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wel veel meer!
Ik heb een poll toegevoegd. Stem er op los!
De uitslag van de poll wijzigt toch echt niets hoor Saviour... Ik heb toch maar ff gestemd. Succesquote:Op maandag 5 juni 2006 01:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wel veel meer!
Ik heb een poll toegevoegd. Stem er op los!
lolquote:
Het is ook een acceptabele vraag, maar ik reageer op de eisende "vraag: van saviour, dat we NU iets moeten doen blablabla.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee want dan zie ik helemaal geen smileys meer bewegen
Maarre... ik dacht dat het een acceptabele vraag was, wist niet dat FoK dan paniekaanvallen zou krijgen als "FoK wordt een dictatuur zo" "het gaat te ver hyperende avatars te verbieden, waar is de grens dan"
Sorrie dat ik dacht dat het een acceptabele vraag was, hyper gerust verder![]()
iets leuks?quote:Op maandag 5 juni 2006 08:07 schreef ILCILA het volgende:
heb ik een keer wat leuksis er gelijk een of andere __Saviour__ die het niet leuk vind en er een topic over opent
![]()
*adblock alert!*quote:Op maandag 5 juni 2006 09:39 schreef Pinball het volgende:
Firefox met Anidisable extensie.
[afbeelding]
zeer slecht gejat.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:22 schreef DaMook het volgende:
Ik heb er ook nog twee
[afbeelding]
[afbeelding]
Van een moderator verwacht ik dat hij de hele draadje doorleest, maar kom kom, ik herhaal het wel ff....quote:Op maandag 5 juni 2006 11:11 schreef Martijn_77 het volgende:
Gewoon op ESC drukken nadat een topic volledig geladen is dan heb je ook nergens meer last van
Tenzij de admins (ja wie anders mag het ook zeggen?) zeggen dat die avatars niet meer mogenquote:Op maandag 5 juni 2006 07:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is ook een acceptabele vraag, maar ik reageer op de eisende "vraag: van saviour, dat we NU iets moeten doen blablabla.
Dit soort topics heeft alleen tot gevolg dat je de eerste weken met die zenuwen avatars zit.
Uiteraard kan ik niks eisen van de almachtige oppercrew. Want wat ben ik, slechts een nietige user.quote:Op maandag 5 juni 2006 07:16 schreef yvonne het volgende:
Het is ook een acceptabele vraag, maar ik reageer op de eisende "vraag: van saviour, dat we NU iets moeten doen blablabla.
Dit soort topics heeft alleen tot gevolg dat je de eerste weken met die zenuwen avatars zit.
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:01 schreef SolidasRock het volgende:
Ik vertelde dus dat Escape niet werkt in Opera.
off topic: wat is de url van het filmpje waar die grietjes zo op elkaar inbeuken?quote:Op maandag 5 juni 2006 10:03 schreef Conflict het volgende:
zeer slecht gejat.
Ontopic: dit heeft allemaal vrij weinig met een aandachtstekortstoornis te maken hoor.
FF komt in mijn ogen veel meer tekort dan Opera. Sorrie...quote:Op maandag 5 juni 2006 20:19 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[[url=http://www.getfirefox.net/images/get.gif]afbeelding][/url]
![]()
wat dan? ben ik eigenlijk wel benieuwd naar? 't enigste waar ik de schurft aan heb is het bij tijd en wijle onhebbelijk grote memory gebruik van FF voor de rest snel&makkelijk zeker met een bult extensies...wat kan Opera dan nog beter?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:28 schreef SolidasRock het volgende:
FF komt in mijn ogen veel meer tekort dan Opera. Sorrie...![]()
Opera is gwoon compleet, FF moet je telkens aankleden met extensions en elke maand of zo komt weer nieuwe versie en dan doen de extensions het niet meer, ik heb dit 2 keer meegemaakt en toen gedacht van ja daaahaaag!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:36 schreef YuckFou het volgende:
[..]
wat dan? ben ik eigenlijk wel benieuwd naar? 't enigste waar ik de schurft aan heb is het bij tijd en wijle onhebbelijk grote memory gebruik van FF voor de rest snel&makkelijk zeker met een bult extensies...wat kan Opera dan nog beter?
* TheThirdMark dankt u voor die info!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:16 schreef snellejelle het volgende:
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:40 schreef SolidasRock het volgende:
Gwoon verbieden die hyperende teringavatars, easy!
Nu ben ik toch wel benieuwdquote:Op maandag 5 juni 2006 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Het verzamelen van die icons dient oorspronkelijk een ander doel. Maar het leende zich ook uitstekend voor een topic.
En wat wilde jij daar mee gaan doenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Het verzamelen van die icons dient oorspronkelijk een ander doel. Maar het leende zich ook uitstekend voor een topic.
Hij wilde ze allemaal in 1 keer posten zodat minstens de helft van FoK zou schuimbekken en flauwvallen, nou goed?quote:
Dat heeft ie nu toch ook gedaan?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij wilde ze allemaal in 1 keer posten zodat minstens de helft van FoK zou schuimbekken en flauwvallen, nou goed?
Hij heeft ze niet allemaal verzameld, slechts 10% ervan en er beginnen nu al mensen te schuimbekken ja, alleen ben ik niet zeker van of dat door epilepsie komt of doordat saviour en ik ze willen laten verbiedenquote:
je heet dan ook repeatquote:
die van jou is echt het allerergstquote:
Die is leukquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nu doe je het alweer
Accepteer het nu maar!
Ik keer een smiley gebruiken is gewoon gay!
[afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja vreselijk hè dat ik mijn land ondersteun.... NSB'er
![]()
![]()
nee die is gaafquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:47 schreef Xalopalyps het volgende:
Die avatars van Tonks moeten er ook bij he
Dat soort spreekt jou het meeste aan hèquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:55 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja man irritant, je kan beter een huilie als avatar nemen.
Nee bedanktquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:53 schreef murp het volgende:
[..]
dank je... je mag me wel lenen hoor..[afbeelding]
![]()
dis een nog mooiere die nog lang duurt ook nogquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:44 schreef NoBody122 het volgende:
Stuk voor stuk kut-avatars idd, scheidt de attention whores van de rest
[afbeelding]
Die is btw wel puik
die is super vet manquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:06 schreef T42 het volgende:
[..]
dis een nog mooiere die nog lang duurt ook nog
[afbeelding]
Dankuquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:44 schreef NoBody122 het volgende:
Stuk voor stuk kut-avatars idd, scheidt de attention whores van de rest
[afbeelding]
Die is btw wel puik
gaafquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:23 schreef Maisnon het volgende:
Tsjek de OP mên ik heb doar een grôpje uit gehaald boh!
jouw avatar neem ik voor lief, als een soort van hinderlijk maar onmisbaar stuk meubilair op fokquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus geeft toe dat je NSB'er bent, terwijl je al homo bent.... eerlijk!!![]()
Homo NSB'er![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet huilen knul.... je bent niet de enige
AniDisablequote:Op maandag 5 juni 2006 09:39 schreef Pinball het volgende:
Firefox met Anidisable extensie.
[afbeelding]
Joh?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Je kan ook geoon op Esc rammen
ja inderdaad zo handig elke keer als je een nieuwe pag laad eerst ff escapenquote:Op maandag 10 juli 2006 00:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Joh?
Wat een goeie tip, dat daar nog niemand op was gekomen![]()
Je kan ook gewoon iedereen die doelbewust andermans forumplezier probeert te vergallen permbannen. Dat gebeurt ook nietquote:Op maandag 10 juli 2006 00:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Je kan ook geoon op Esc rammen
Overdrijven is voor jou een koud kunstje he?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Je kan ook gaan zitten janken om elke scheet
De enige die ik zie zeiken ben jij. Saviour en ik vragen enkel of het wat minder kan met die ADHD avatars. Die van jou is redelijk mild. Die van conflict vind ik erg irri.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik doel dus op de mensen die zeiken om avatars.
Maar jij blijkbaar ook
quote:Op maandag 10 juli 2006 02:09 schreef SolidasRock het volgende:
Saviour en ik vragen enkel of het wat minder kan met die ADHD avatars. Die van jou is redelijk mild. Die van conflict vind ik erg irri.
Echt niet!!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:47 schreef Xalopalyps het volgende:
Die avatars van Tonks moeten er ook bij he
Alvast sorry had je niet gezienquote:Op maandag 10 juli 2006 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inderdaad zo handig elke keer als je een nieuwe pag laad eerst ff escapen![]()
jij weer!!!quote:
ok dan is het goedquote:
Stem dan op een ander icoon!quote:
Ik kies het laatste avatar, die jongen die het "brandend" goedje drinkt...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Stem dan op een ander icoon!
Of heb je dat al gedaan?
'De' gek dus,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik kies het laatste avatar, die jongen die het "brandend" goedje drinkt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |