Nu ben ik toch wel benieuwdquote:Op maandag 5 juni 2006 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Het verzamelen van die icons dient oorspronkelijk een ander doel. Maar het leende zich ook uitstekend voor een topic.
En wat wilde jij daar mee gaan doenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Het verzamelen van die icons dient oorspronkelijk een ander doel. Maar het leende zich ook uitstekend voor een topic.
Hij wilde ze allemaal in 1 keer posten zodat minstens de helft van FoK zou schuimbekken en flauwvallen, nou goed?quote:
Dat heeft ie nu toch ook gedaan?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij wilde ze allemaal in 1 keer posten zodat minstens de helft van FoK zou schuimbekken en flauwvallen, nou goed?
Hij heeft ze niet allemaal verzameld, slechts 10% ervan en er beginnen nu al mensen te schuimbekken ja, alleen ben ik niet zeker van of dat door epilepsie komt of doordat saviour en ik ze willen laten verbiedenquote:
je heet dan ook repeatquote:
die van jou is echt het allerergstquote:
Die is leukquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nu doe je het alweer
Accepteer het nu maar!
Ik keer een smiley gebruiken is gewoon gay!
[afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja vreselijk hè dat ik mijn land ondersteun.... NSB'er
![]()
![]()
nee die is gaafquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:47 schreef Xalopalyps het volgende:
Die avatars van Tonks moeten er ook bij he
Dat soort spreekt jou het meeste aan hèquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:55 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja man irritant, je kan beter een huilie als avatar nemen.
Nee bedanktquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:53 schreef murp het volgende:
[..]
dank je... je mag me wel lenen hoor..[afbeelding]
![]()
dis een nog mooiere die nog lang duurt ook nogquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:44 schreef NoBody122 het volgende:
Stuk voor stuk kut-avatars idd, scheidt de attention whores van de rest
[afbeelding]
Die is btw wel puik
die is super vet manquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:06 schreef T42 het volgende:
[..]
dis een nog mooiere die nog lang duurt ook nog
[afbeelding]
Dankuquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:44 schreef NoBody122 het volgende:
Stuk voor stuk kut-avatars idd, scheidt de attention whores van de rest
[afbeelding]
Die is btw wel puik
gaafquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:23 schreef Maisnon het volgende:
Tsjek de OP mên ik heb doar een grôpje uit gehaald boh!
jouw avatar neem ik voor lief, als een soort van hinderlijk maar onmisbaar stuk meubilair op fokquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus geeft toe dat je NSB'er bent, terwijl je al homo bent.... eerlijk!!![]()
Homo NSB'er![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet huilen knul.... je bent niet de enige
AniDisablequote:Op maandag 5 juni 2006 09:39 schreef Pinball het volgende:
Firefox met Anidisable extensie.
[afbeelding]
Joh?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Je kan ook geoon op Esc rammen
ja inderdaad zo handig elke keer als je een nieuwe pag laad eerst ff escapenquote:Op maandag 10 juli 2006 00:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Joh?
Wat een goeie tip, dat daar nog niemand op was gekomen![]()
Je kan ook gewoon iedereen die doelbewust andermans forumplezier probeert te vergallen permbannen. Dat gebeurt ook nietquote:Op maandag 10 juli 2006 00:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Je kan ook geoon op Esc rammen
Overdrijven is voor jou een koud kunstje he?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Je kan ook gaan zitten janken om elke scheet
De enige die ik zie zeiken ben jij. Saviour en ik vragen enkel of het wat minder kan met die ADHD avatars. Die van jou is redelijk mild. Die van conflict vind ik erg irri.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik doel dus op de mensen die zeiken om avatars.
Maar jij blijkbaar ook
quote:Op maandag 10 juli 2006 02:09 schreef SolidasRock het volgende:
Saviour en ik vragen enkel of het wat minder kan met die ADHD avatars. Die van jou is redelijk mild. Die van conflict vind ik erg irri.
Echt niet!!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:47 schreef Xalopalyps het volgende:
Die avatars van Tonks moeten er ook bij he
Alvast sorry had je niet gezienquote:Op maandag 10 juli 2006 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inderdaad zo handig elke keer als je een nieuwe pag laad eerst ff escapen![]()
jij weer!!!quote:
ok dan is het goedquote:
Stem dan op een ander icoon!quote:
Ik kies het laatste avatar, die jongen die het "brandend" goedje drinkt...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Stem dan op een ander icoon!
Of heb je dat al gedaan?
'De' gek dus,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik kies het laatste avatar, die jongen die het "brandend" goedje drinkt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |