iets leuks?quote:Op maandag 5 juni 2006 08:07 schreef ILCILA het volgende:
heb ik een keer wat leuksis er gelijk een of andere __Saviour__ die het niet leuk vind en er een topic over opent
![]()
*adblock alert!*quote:Op maandag 5 juni 2006 09:39 schreef Pinball het volgende:
Firefox met Anidisable extensie.
[afbeelding]
zeer slecht gejat.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:22 schreef DaMook het volgende:
Ik heb er ook nog twee
[afbeelding]
[afbeelding]
Van een moderator verwacht ik dat hij de hele draadje doorleest, maar kom kom, ik herhaal het wel ff....quote:Op maandag 5 juni 2006 11:11 schreef Martijn_77 het volgende:
Gewoon op ESC drukken nadat een topic volledig geladen is dan heb je ook nergens meer last van
Tenzij de admins (ja wie anders mag het ook zeggen?) zeggen dat die avatars niet meer mogenquote:Op maandag 5 juni 2006 07:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is ook een acceptabele vraag, maar ik reageer op de eisende "vraag: van saviour, dat we NU iets moeten doen blablabla.
Dit soort topics heeft alleen tot gevolg dat je de eerste weken met die zenuwen avatars zit.
Uiteraard kan ik niks eisen van de almachtige oppercrew. Want wat ben ik, slechts een nietige user.quote:Op maandag 5 juni 2006 07:16 schreef yvonne het volgende:
Het is ook een acceptabele vraag, maar ik reageer op de eisende "vraag: van saviour, dat we NU iets moeten doen blablabla.
Dit soort topics heeft alleen tot gevolg dat je de eerste weken met die zenuwen avatars zit.
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:01 schreef SolidasRock het volgende:
Ik vertelde dus dat Escape niet werkt in Opera.
off topic: wat is de url van het filmpje waar die grietjes zo op elkaar inbeuken?quote:Op maandag 5 juni 2006 10:03 schreef Conflict het volgende:
zeer slecht gejat.
Ontopic: dit heeft allemaal vrij weinig met een aandachtstekortstoornis te maken hoor.
FF komt in mijn ogen veel meer tekort dan Opera. Sorrie...quote:Op maandag 5 juni 2006 20:19 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[[url=http://www.getfirefox.net/images/get.gif]afbeelding][/url]
![]()
wat dan? ben ik eigenlijk wel benieuwd naar? 't enigste waar ik de schurft aan heb is het bij tijd en wijle onhebbelijk grote memory gebruik van FF voor de rest snel&makkelijk zeker met een bult extensies...wat kan Opera dan nog beter?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:28 schreef SolidasRock het volgende:
FF komt in mijn ogen veel meer tekort dan Opera. Sorrie...![]()
Opera is gwoon compleet, FF moet je telkens aankleden met extensions en elke maand of zo komt weer nieuwe versie en dan doen de extensions het niet meer, ik heb dit 2 keer meegemaakt en toen gedacht van ja daaahaaag!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:36 schreef YuckFou het volgende:
[..]
wat dan? ben ik eigenlijk wel benieuwd naar? 't enigste waar ik de schurft aan heb is het bij tijd en wijle onhebbelijk grote memory gebruik van FF voor de rest snel&makkelijk zeker met een bult extensies...wat kan Opera dan nog beter?
* TheThirdMark dankt u voor die info!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:16 schreef snellejelle het volgende:
mee eens. wat een vreselijke ava's
maar gelukkig is daar de escape knop die ze op laat houden
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:40 schreef SolidasRock het volgende:
Gwoon verbieden die hyperende teringavatars, easy!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |