Hé dat werkt ook nog!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:16 schreef snellejelle het volgende:
mee eens. wat een vreselijke ava's
maar gelukkig is daar de escape knop die ze op laat houden
nu hopen dat er geen epilepsiegevoelige mensen hier komen kijken!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:17 schreef tonks het volgende:
Echt fijn om ze allemaal onder elkaar te zien
*schuimbekt*quote:Op zondag 4 juni 2006 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nu hopen dat er geen epilepsiegevoelige mensen hier komen kijken!
idd fijn dat iemand ff de moeite heeft genomen. Je zou verwachten dat de meeste mensen nuttiger/vermakelijker dingen te doen hebbenquote:Op zondag 4 juni 2006 23:17 schreef tonks het volgende:
Echt fijn om ze allemaal onder elkaar te zien
het is een wekenlang durend verzamelwerk! ik ben er fier op!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:19 schreef Hyperdude het volgende:
idd fijn dat iemand ff de moeite heeft genomen. Je zou verwachten dat de meeste mensen nuttiger/vermakelijker dingen te doen hebben![]()
Thnxquote:Op zondag 4 juni 2006 23:16 schreef snellejelle het volgende:
Lees:quote:
Doen!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:15 schreef __Saviour__ het volgende:
De mensen die hun icoontje herkennen, verander het ff. Dank u!
Hee verrek, dat wist ik nog niet; thnx voor de tip!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:16 schreef snellejelle het volgende:
wow, op één frame staan de tieten van Jettquote:
Wantquote:Op zondag 4 juni 2006 23:19 schreef __Saviour__ het volgende:
bij deze speel ik de bal even door aan de admins. het is jullie taak - neen, jullie plicht! - om hier iets aan te doen!
Wie anders kan er iets aan doen? Daarnaast hanteren jullie al regels ivm met grootte en bepaalde vormen van censuur, een irriterent avatar verbieden lijkt mij niet zo gek?quote:
Ram gewoon even op ESC en klaar. Dat soort avatars gaan verbieden lijkt mij een beetje ver gaan.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wie anders kan er iets aan doen? Daarnaast hanteren jullie al regels ivm met grootte en bepaalde vormen van censuur, een irriterent avatar verbieden lijkt mij niet zo gek?
Hoe de fuck werkt dat danquote:Op zondag 4 juni 2006 23:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ram gewoon even op ESC en klaar. Dat soort avatars gaan verbieden lijkt mij een beetje ver gaan.
Op esc, of stop, staan ze stil.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe de fuck werkt dat dan
Hier gaan ze gewoon vrolijk door
Oh, in de OP staan tweedezelfde.
Esc doet niks bij mij. "Het gaat te ver dat soort avatars te verbieden", hoezo? Bepaalde avatars mogen nu al toch niet? Te groot, of een te gore plaatje. Waarom gaat het te ver? Kom nou, er wordt niets raars of onmogelijks gevraagd?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ram gewoon even op ESC en klaar. Dat soort avatars gaan verbieden lijkt mij een beetje ver gaan.
Lezen is moeilijk voor je?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:53 schreef woeeiiii het volgende:
Druk gewoon op escape!
Als jij net als ik Opera gebruikt werkt de escape toets niet. Wel in IE.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe de fuck werkt dat dan
Hier gaan ze gewoon vrolijk door
Oh, in de OP staan tweedezelfde.
in FF stoppen ze ookquote:Op zondag 4 juni 2006 23:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als jij net als ik Opera gebruikt werkt de escape toets niet. Wel in IE.
F12, en dan 'Enable GIF animation' uitzetten.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als jij net als ik Opera gebruikt werkt de escape toets niet. Wel in IE.
Thnx,. Dat truukje kon ik nog nietquote:Op zondag 4 juni 2006 23:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
O jee. neem ik nou een belangrijk vrijheid iets weg? Wordt FoK een dictatuur waar ADHD avatars verboden worden? Ik vind tonks avatar of die van biogarde vermakelijk maar dat zijn normale bewegende avatars en geen ADHD avatars.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:00 schreef cyberstalker het volgende:
Er wordt hier al genoeg verboden. Als je er last van hebt zet je bewegende afbeeldingen maar uit, of je blockt die avatars specifiek.
Te groot is vervelend voor mensen met een trage verbinding, gore plaatjes zijn tegen de policy...quote:Op zondag 4 juni 2006 23:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Esc doet niks bij mij. "Het gaat te ver dat soort avatars te verbieden", hoezo? Bepaalde avatars mogen nu al toch niet? Te groot, of een te gore plaatje. Waarom gaat het te ver? Kom nou, er wordt niets raars of onmogelijks gevraagd?
FoK heeft toch ook geen ADHD reclame banners? Waarom niet?
Nee want dan zie ik helemaal geen smileys meer bewegenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:01 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
F12, en dan 'Enable GIF animation' uitzetten.
Graag gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |