Nu ben ik toch wel benieuwdquote:Op maandag 5 juni 2006 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Het verzamelen van die icons dient oorspronkelijk een ander doel. Maar het leende zich ook uitstekend voor een topic.
En wat wilde jij daar mee gaan doenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Het verzamelen van die icons dient oorspronkelijk een ander doel. Maar het leende zich ook uitstekend voor een topic.
Hij wilde ze allemaal in 1 keer posten zodat minstens de helft van FoK zou schuimbekken en flauwvallen, nou goed?quote:
Dat heeft ie nu toch ook gedaan?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij wilde ze allemaal in 1 keer posten zodat minstens de helft van FoK zou schuimbekken en flauwvallen, nou goed?
Hij heeft ze niet allemaal verzameld, slechts 10% ervan en er beginnen nu al mensen te schuimbekken ja, alleen ben ik niet zeker van of dat door epilepsie komt of doordat saviour en ik ze willen laten verbiedenquote:
je heet dan ook repeatquote:
die van jou is echt het allerergstquote:
Die is leukquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nu doe je het alweer
Accepteer het nu maar!
Ik keer een smiley gebruiken is gewoon gay!
[afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja vreselijk hè dat ik mijn land ondersteun.... NSB'er
![]()
![]()
nee die is gaafquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:47 schreef Xalopalyps het volgende:
Die avatars van Tonks moeten er ook bij he
Dat soort spreekt jou het meeste aan hèquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:55 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja man irritant, je kan beter een huilie als avatar nemen.
Nee bedanktquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:53 schreef murp het volgende:
[..]
dank je... je mag me wel lenen hoor..[afbeelding]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |