de volgorde is willekeurigquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:40 schreef Cracka-ass het volgende:
Correct.
Alleen de volgorde klopt niet.
we bestaan omdat we niet kunnen bestaanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:40 schreef BaajGuardian het volgende:
omdat we niet niet kunnen bestaan, logisch.
suckel
[afbeelding]
niksquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
we bestaan omdat we niet kunnen bestaan
wat heb jij op BG?
Is dat een retorische vraag?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:36 schreef remlof het volgende:
Om te feesten, te zuipen en te neuken!
Toch?
We zuipen om te feesten, we feesten en zuipen om te neuken, en we neuken om ons voort te planten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:36 schreef remlof het volgende:
Om te feesten, te zuipen en te neuken!
Toch?
is dat geen contradictio in terminis?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
niks
leren lezen gabbor, ik zei we bestaan omdat we niet niet kunnen bestaan.
pffff nog zon persoon dat niet leest, kom op Extrawaskrachtje..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Oh, cute we bestaan omdat we niet kunnen bestaan? TRU meets POL?
Wat is er mis met je radio?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:47 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
is dat geen contradictio in terminis?
Oh, er staat idd niet niet. Jezus man, ik weet dat je onduidelijk schrijft, maar dit slaat echt alles. Maar goed, mijn fout, ik las het verkeerd.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
pffff nog zon persoon dat niet leest, kom op Extrawaskrachtje..
er staat niet niet, dus we bestaan omdat we niet niet kunnen bestaan.
dat maakt wel sense.
ah.. ff terugdenken, ah ja min en min maakt plus, dus we bestaan omdat we niet anders kunnen? Zeg dat dan gewoon.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
pffff nog zon persoon dat niet leest, kom op Extrawaskrachtje..
er staat niet niet, dus we bestaan omdat we niet niet kunnen bestaan.
dat maakt wel sense.
niet niet is welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Niet niet, uberhaupt een belachelijke constructie. *GRRRRRRRRRRRRRRRR*
Kijk iets kan niet, niet bestaan. want als het niet bestaat bestaat het niet in betrekking tot iets en is het automatisch weer bestaand, daarom kan ook niks niet bestaan, we worden ergens dus gedwongen te bestaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Niet niet, uberhaupt een belachelijke constructie. *GRRRRRRRRRRRRRRRR*
BG je moet echt eens gaan drinken of drugs gaan gebruikenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kijk iets kan niet, niet bestaan. want als het niet bestaat bestaat het niet in betrekking tot iets en is het automatisch weer bestaand, daarom kan ook niks niet bestaan, we worden ergens dus gedwongen te bestaan.
kettingreactie, maar de brond is ondenkbaar.
cute. maar niet, niet bestaat ook als versterking van de ontkenning. Ik heb trouwens geen idee wat jouw reactie met die van mij te maken had en vice versa.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kijk iets kan niet, niet bestaan. want als het niet bestaat bestaat het niet in betrekking tot iets en is het automatisch weer bestaand, daarom kan ook niks niet bestaan, we worden ergens dus gedwongen te bestaan.
kettingreactie, maar de brond is ondenkbaar.
neequote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:55 schreef remlof het volgende:
[..]
BG je moet echt eens gaan drinken of drugs gaan gebruiken
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is het niet een grote stap voor BaajGuardian om naar ONZ te gaan?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:59 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zou het toch overwegen [afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nou, vergeet dat stikken maar, dat is net geweest.
We helpen wel even, toch?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:59 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zou het toch overwegen [afbeelding]
biertje?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik stik haast.
Ja, ik had hem weer weggehaald van mezelf. Hmm .. teken dat ik dronken ben... *tone down on deleting*quote:
Ga die wereld uit. 1 secondequote:
Ja tering, die had ik ook weggehaald van mezelf. Hoewel het wel waar was. Zoals ik hierboven al zeg, dit is teken dat ik lam ben. Ik ga niet meer modererend optreden tenzij het overduidelijk is.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:02 schreef remlof het volgende:
[..]
biertje?
feest of seks kan ik nu niet bieden
loop je een beetje bezopen te deleten in mijn topic?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja tering, die had ik ook weggehaald van mezelf. Hoewel het wel waar was. Zoals ik hierboven al zeg, dit is teken dat ik lam ben. Ik ga niet meer modererend optreden tenzij het overduidelijk is.
NANALAlAnLALALALalalalalallalaaaaaaaaaaAAAAAAAAaaaaquote:
Ik haalde alleen twee reacties van mezelf weg waarvan ik vond dat ze niet het reageren op waard waren. Vervolgens wordt er op beide reacties gereageerd.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:06 schreef remlof het volgende:
[..]
loop je een beetje bezopen te deleten in mijn topic?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
NANALAlAnLALALALalalalalallalaaaaaaaaaaAAAAAAAAaaaa
ik hoor je niet ik hoor je niet ik hoor je niet
lalalaaaaaalalalalanananganganganangan
lelelelelelelel
.......
STILLLLllll....
ey EWK dit is ONZ, je had ze gerust kunnen laten staanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik haalde alleen twee reacties van mezelf weg waarvan ik vond dat ze niet het reageren op waard waren. Vervolgens wordt er op beide reacties gereageerd.
Ja, I know, maar het blijft een tikje onwennig.. POL <-->ONZ .. zo'n overgang kan alleen Pool goed maken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:09 schreef remlof het volgende:
[..]
ey EWK dit is ONZ, je had ze gerust kunnen laten staan
Mag die in mijn sig ?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:12 schreef BaajGuardian het volgende:
abcdefghijklmnopqrstuvwikzeizes
DAN MOET JE JE HANDEN UIT JE ZAKKEN HALEN!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:13 schreef BaajGuardian het volgende:
IK VOEL ME KLOTE
kutaapquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding] <-- dan moet je je handen uit je zakke hale!
okquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mag die in mijn sig ?
niet dat ik het ook doe maar toch. [afbeelding]
haaa!!1 Sebasser @ Faceplant !!!!quote:
daar zit mn hand nu, maar ik ga slapen ik wil weer dromen over douchen met naakte vrouwen, was een toffe droom.quote:
Kerst!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:17 schreef remlof het volgende:
ey BG, wanneer heb je voor het laatst geneukt?
P-L is offlinequote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
uhm, kan iemand pony-lover contacten dat BG erbij moet?
Ik ben hartstikke lief heurquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat grappig, ik heb ineens een guitige gozer voor me ipv een zuiger als ik Biogarde zie posten.
het wordt eens tijd dan!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:21 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb nog niet genueckt, ik ben onbevleckt
[afbeelding]
sex is vies, en ik ga nu offline want jullie kwetsen mij.quote:
Je kont is viesquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
sex is vies, en ik ga nu offline want jullie kwetsen mij.
![]()
Niet zolang hij deze postquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:25 schreef Biogarde het volgende:
Zullen we een leuk FOK! mokkel voor BG zoeken![]()
Leuke jongen danquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Niet zolang hij deze post [afbeelding]!
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
![]()
Waarom besta jij?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:28 schreef remlof het volgende:
kortom: BG heeft geen idee waarom ie bestaat
Nietusquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
![]()
Ik neem aan dat je als je niet meer kan feesten, zuipen én neuken een einde aan je leven maakt aangezien het zinloos is? Ik gok, zo rond een jaartje of 40?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:31 schreef remlof het volgende:
[..]
zie OP: Om te feesten, te zuipen en te neuken!
Dan gaat die op de NVD stemmenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je als je niet meer kan feesten, zuipen én neuken een einde aan je leven maakt aangezien het zinloos is? Ik gok, zo rond een jaartje of 40?
ja, maar dat duurt nog wel langer dan 4 jaar hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je als je niet meer kan feesten, zuipen én neuken een einde aan je leven maakt aangezien het zinloos is? Ik gok, zo rond een jaartje of 40?
Voor mij is het 3 jaar weg.... *ENG* *RILLLLLLLLLL*quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:34 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, maar dat duurt nog wel langer dan 4 jaar hoor
Niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:36 schreef Biogarde het volgende:
Even een vraag![]()
Waar verstoppen jullie je erectie, wanneer je bijvoorbeeld op je werk bent![]()
Onder de (spijker)broekquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:36 schreef Biogarde het volgende:
Even een vraag![]()
In mijn klasgenoote (op school dus)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:36 schreef Biogarde het volgende:
Even een vraag![]()
Daaraan toevoegend. Niet, zij denken dat het een plooi is. Mocht je echt een keiharde paal hebben dan gooi je het op hun perverse gedachte; het is immers de plooi van je broek.quote:
Hou je dan een spijkerbroek tegen je erectie aan danquote:
Grote verhalenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik hoor allemaal grote verhalen. En als ik kijk is het fotoboek van je leeg.
Helpt goed hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hou je dan een spijkerbroek tegen je erectie aan dan![]()
Verhalen over dat jij o-zo-lekker zou zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Grote verhalenEnne, ik heb geen feauteauboekske
![]()
ben je zo lelijk?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Verhalen over dat jij o-zo-lekker zou zijn.![]()
Ja, soquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Verhalen over dat jij o-zo-lekker zou zijn.![]()
Is dat raar?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ja, het schijnt dat Morwen een enorm mooie vrouw is, naja, dan wil ik dat graag zien.
Ja, best wel, maar dat geeft niks hoorquote:
Nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:49 schreef Bosbeetle het volgende:
we bestaan helemaal niet !
ga jij eens met BaajGuardian naar een coffeeshopquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:49 schreef Bosbeetle het volgende:
we bestaan helemaal niet !
Ik zal dadelijk even op je fotoboekje klikken en besluiten wel of niet je toe te voegenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, Morwen denkt nu waarschijnlijk dat ik er als een of andere gefrustreerde pad uitzie.
Best welquote:
En ik zit hier echt in het duister te tasten!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:53 schreef remlof het volgende:
[..]
ik dans ook wel eens stiekem met morwen
Dat is mijn reden van bestaan, witlofquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:53 schreef remlof het volgende:
[..]
ik dans ook wel eens stiekem met morwen
en in je fantasie is het duister morwen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
En ik zit hier echt in het duister te tasten!
dat er stiekem met je gedanst wordt?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is mijn reden van bestaan, witlof![]()
Misschien wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:55 schreef remlof het volgende:
[..]
en in je fantasie is het duister morwen?
*zuchtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Morwen, van welke muziek hou je?
Zonder dat deze pad een fotoboek heeft.
Anoukquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
*zucht
WLJN oude stijl, nieuw in MEN deel 1025
Manuelaaaaaa, Manuelaaaaaaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was met haar alleen
We keken naar elkaar
We spraken van de liefde
Het was toch zo mooi
Hahahagaha, jij zegt zucht? Je zegt zucht nadat je zo'n idol uitpoept?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
*zucht
maar morwenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
*zucht
Sorry, het is niet andersquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hahahagaha, jij zegt zucht? Je zegt zucht nadat je zo'n idol uitpoept?
Na al die grote verhalen had ik meer verwacht.![]()
dat leer je nog wel afquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Oh, ik nam de enigszins beschaafde route.
Alleen als ik admin word daarnaquote:
Oh oooo..quote:
Krijg geen beroerte hehquote:
Leuke ventquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Krijg geen beroerte heh![]()
Nee, niet echt![]()
Dan moet ik onder haar werken. Van wat ik hoor moet dat geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:06 schreef remlof het volgende:
[..]
dus admin worden is jouw reden van bestaan
als ze geschoren is zal dat best meevallenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dan moet ik onder haar werken. Van wat ik hoor moet dat geen probleem zijn.
Dat kan best prettig zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dan moet ik onder haar werken. Van wat ik hoor moet dat geen probleem zijn.
Ghihihihiquote:
Bongquote:
En daar gaat het foutquote:
Ik ben dus BONG (of Bongetje voor de BB die hards ingewijden) en Morwen is gewoon speciaalquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Welkom. Stel jezelf wel even voor. Dat is wel zo netjes.
ik ben verliefd op morwen vanaf het moment dat ik haar eerste post las....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is er geen enkele pic van Morwen? Ik moet toch ergens enthousiast over worden? Het karakter kan het zijn, zou ik koel vinden, maar een idee is ook wel ok.
Nope, Morwen.rar bestaat niet maar ik besta welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is er geen enkele pic van Morwen? Ik moet toch ergens enthousiast over worden? Het karakter kan het zijn, zou ik koel vinden, maar een idee is ook wel ok.
Wat ongezellig zo met z'n tweeen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:15 schreef remlof het volgende:
[..]
gefeli bio! heb je bier in huis? dan kom ik even langs
Weet je dat heel zeker?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, Morwen.rar bestaat niet maar ik besta wel![]()
En hoe zou dat dan moeten smaken?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
ik voer biogarde nog een brokje BONG4002!
dus misschien ben je een vunzig oud mannetje van 65?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, Morwen.rar bestaat niet maar ik besta wel![]()
En een hekel aan mannen die poepjes laten in bedquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Morwen klinkt echt als een meid met 3 tongpiercings en een tatoo
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En een hekel aan mannen die poepjes laten in bed![]()
Ghihihihihi!!
morwen, foto!!!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Morwen klinkt echt als een meid met 3 tongpiercings en een tatoo
Whehehequote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:19 schreef remlof het volgende:
dat biertje ad fundum om middernacht op jou hakte er trouwens aardig hard in bio
Die jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Had ik moeten zeggen van "morwen klinkt als een meid die mij een hoop kan leren?"
jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:19 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor maar de cache van FOK is weer actief, wel irri want dan moet je dus F5 doen om een verse pagina te krijgen als je switched tussen pages
Ergens wel beter, ze hebben het niet voor niets ingeschakeld denk ik zodat FOK weer sneller isquote:
Vast wel jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:21 schreef remlof het volgende:
[..]
ik denk dat ik morwen nog een hoop kan leren
Grolschhhhhh?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Mijn sikje is onderhand groter. Hoewel hij er nu wel vanaf gaat.
Die van mij ookquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Mijn sikje is onderhand groter. Hoewel hij er nu wel vanaf gaat.
ik dacht het wel!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vast wel ja![]()
Ej, remspoor, wat dacht je ervan![]()
Ik delete niks lieve vriend.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:25 schreef remlof het volgende:
terug!
kut EWK, heb jij die foto's gedelete?
Ik zou mijn homosexuele ervaring met jou deleten, maar verder? nee, dat vind ik onrechtvaardig.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:23 schreef remlof het volgende:
ik haal nog een biertje en als ik terugkom verwacht ik foto's
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik zou mijn homosexuele ervaring met jou deleten, maar verder? nee, dat vind ik onrechtvaardig.
quote:Yvonne zegt: Hij zou z'n account moeten deleten![]()
mij wel whahahahaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
morwen wil me niet. Boehoehoehoe
quote:
Ik ben gek op streepjesquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dingus ook wel, een mod heeft zowiezo een streepje voor natuurlijk
![]()
Truste rechtsgeslingerde scharrelyoghurtquote:
Ja, de status, dat was ik heel vergeten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
dingus is geen competiitie voor mij!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
WLF graagquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:35 schreef Sebasser het volgende:
EWK Doe eens schopje naar WLF of TRU.
Zucht, ik heb gedronken ja, maar hoezo zou dat dan moeten?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:35 schreef Sebasser het volgende:
Just a Jumpquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zucht, ik heb gedronken ja, maar hoezo zou dat dan moeten?
Ik merk Dat je bezopen bent.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, vooral WFLZie je die duim hierboven? Dat is een middelvinger.
Nee, fuck off.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:35 schreef Sebasser het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
die is groter dan je penis he?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
*hap*quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Mijn penis is groter dan de paar millimeter van die duim
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
hey, grappig, 10 man maken dezelfde grap.
Trustequote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
ik ga naar bed, weltrusten
truste EWKquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
trustequote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Tot kijk.
Ik sta er gewoon tussen hoorquote:
Hobbels!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 06:00 schreef MissHobje het volgende:
Morwennieeeeeeeeee![]()
qu63![]()
![]()
Remloffie![]()
![]()
Bongieeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
Iedereen die ik vergat![]()
Je wel man.. ik was er ook namelijkquote:
jeweetogquote:Op zaterdag 3 juni 2006 06:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je wel man.. ik was er ook namelijk![]()
( was vanaaf enzoje weet toch elastiek meet!!
beter kijken manquote:
pas geverf is natquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |