Voor mij is het 3 jaar weg.... *ENG* *RILLLLLLLLLL*quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:34 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, maar dat duurt nog wel langer dan 4 jaar hoor
Niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:36 schreef Biogarde het volgende:
Even een vraag![]()
Waar verstoppen jullie je erectie, wanneer je bijvoorbeeld op je werk bent![]()
Onder de (spijker)broekquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:36 schreef Biogarde het volgende:
Even een vraag![]()
In mijn klasgenoote (op school dus)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:36 schreef Biogarde het volgende:
Even een vraag![]()
Daaraan toevoegend. Niet, zij denken dat het een plooi is. Mocht je echt een keiharde paal hebben dan gooi je het op hun perverse gedachte; het is immers de plooi van je broek.quote:
Hou je dan een spijkerbroek tegen je erectie aan danquote:
Grote verhalenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik hoor allemaal grote verhalen. En als ik kijk is het fotoboek van je leeg.
Helpt goed hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hou je dan een spijkerbroek tegen je erectie aan dan![]()
Verhalen over dat jij o-zo-lekker zou zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Grote verhalenEnne, ik heb geen feauteauboekske
![]()
ben je zo lelijk?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Verhalen over dat jij o-zo-lekker zou zijn.![]()
Ja, soquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Verhalen over dat jij o-zo-lekker zou zijn.![]()
Is dat raar?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ja, het schijnt dat Morwen een enorm mooie vrouw is, naja, dan wil ik dat graag zien.
Ja, best wel, maar dat geeft niks hoorquote:
Nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:49 schreef Bosbeetle het volgende:
we bestaan helemaal niet !
ga jij eens met BaajGuardian naar een coffeeshopquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:49 schreef Bosbeetle het volgende:
we bestaan helemaal niet !
Ik zal dadelijk even op je fotoboekje klikken en besluiten wel of niet je toe te voegenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, Morwen denkt nu waarschijnlijk dat ik er als een of andere gefrustreerde pad uitzie.
Best welquote:
En ik zit hier echt in het duister te tasten!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:53 schreef remlof het volgende:
[..]
ik dans ook wel eens stiekem met morwen
Dat is mijn reden van bestaan, witlofquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:53 schreef remlof het volgende:
[..]
ik dans ook wel eens stiekem met morwen
en in je fantasie is het duister morwen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
En ik zit hier echt in het duister te tasten!
dat er stiekem met je gedanst wordt?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is mijn reden van bestaan, witlof![]()
Misschien wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:55 schreef remlof het volgende:
[..]
en in je fantasie is het duister morwen?
*zuchtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Morwen, van welke muziek hou je?
Zonder dat deze pad een fotoboek heeft.
Anoukquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
*zucht
WLJN oude stijl, nieuw in MEN deel 1025
Manuelaaaaaa, Manuelaaaaaaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was met haar alleen
We keken naar elkaar
We spraken van de liefde
Het was toch zo mooi
Hahahagaha, jij zegt zucht? Je zegt zucht nadat je zo'n idol uitpoept?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
*zucht
WLJN oude stijl, nieuw in MEN deel 1025
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |