Voor mij is het 3 jaar weg.... *ENG* *RILLLLLLLLLL*quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:34 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, maar dat duurt nog wel langer dan 4 jaar hoor
Niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:36 schreef Biogarde het volgende:
Even een vraag![]()
Waar verstoppen jullie je erectie, wanneer je bijvoorbeeld op je werk bent![]()
Onder de (spijker)broekquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:36 schreef Biogarde het volgende:
Even een vraag![]()
In mijn klasgenoote (op school dus)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:36 schreef Biogarde het volgende:
Even een vraag![]()
Daaraan toevoegend. Niet, zij denken dat het een plooi is. Mocht je echt een keiharde paal hebben dan gooi je het op hun perverse gedachte; het is immers de plooi van je broek.quote:
Hou je dan een spijkerbroek tegen je erectie aan danquote:
Grote verhalenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik hoor allemaal grote verhalen. En als ik kijk is het fotoboek van je leeg.
Helpt goed hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hou je dan een spijkerbroek tegen je erectie aan dan![]()
Verhalen over dat jij o-zo-lekker zou zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Grote verhalenEnne, ik heb geen feauteauboekske
![]()
ben je zo lelijk?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Verhalen over dat jij o-zo-lekker zou zijn.![]()
Ja, soquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Verhalen over dat jij o-zo-lekker zou zijn.![]()
Is dat raar?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ja, het schijnt dat Morwen een enorm mooie vrouw is, naja, dan wil ik dat graag zien.
Ja, best wel, maar dat geeft niks hoorquote:
Nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:49 schreef Bosbeetle het volgende:
we bestaan helemaal niet !
ga jij eens met BaajGuardian naar een coffeeshopquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:49 schreef Bosbeetle het volgende:
we bestaan helemaal niet !
Ik zal dadelijk even op je fotoboekje klikken en besluiten wel of niet je toe te voegenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, Morwen denkt nu waarschijnlijk dat ik er als een of andere gefrustreerde pad uitzie.
Best welquote:
En ik zit hier echt in het duister te tasten!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:53 schreef remlof het volgende:
[..]
ik dans ook wel eens stiekem met morwen
Dat is mijn reden van bestaan, witlofquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:53 schreef remlof het volgende:
[..]
ik dans ook wel eens stiekem met morwen
en in je fantasie is het duister morwen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
En ik zit hier echt in het duister te tasten!
dat er stiekem met je gedanst wordt?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is mijn reden van bestaan, witlof![]()
Misschien wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:55 schreef remlof het volgende:
[..]
en in je fantasie is het duister morwen?
*zuchtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Morwen, van welke muziek hou je?
Zonder dat deze pad een fotoboek heeft.
Anoukquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
*zucht
WLJN oude stijl, nieuw in MEN deel 1025
Manuelaaaaaa, Manuelaaaaaaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was met haar alleen
We keken naar elkaar
We spraken van de liefde
Het was toch zo mooi
Hahahagaha, jij zegt zucht? Je zegt zucht nadat je zo'n idol uitpoept?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
*zucht
maar morwenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
*zucht
Sorry, het is niet andersquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hahahagaha, jij zegt zucht? Je zegt zucht nadat je zo'n idol uitpoept?
Na al die grote verhalen had ik meer verwacht.![]()
dat leer je nog wel afquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Oh, ik nam de enigszins beschaafde route.
Alleen als ik admin word daarnaquote:
Oh oooo..quote:
Krijg geen beroerte hehquote:
Leuke ventquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Krijg geen beroerte heh![]()
Nee, niet echt![]()
Dan moet ik onder haar werken. Van wat ik hoor moet dat geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:06 schreef remlof het volgende:
[..]
dus admin worden is jouw reden van bestaan
als ze geschoren is zal dat best meevallenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dan moet ik onder haar werken. Van wat ik hoor moet dat geen probleem zijn.
Dat kan best prettig zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dan moet ik onder haar werken. Van wat ik hoor moet dat geen probleem zijn.
Ghihihihiquote:
Bongquote:
En daar gaat het foutquote:
Ik ben dus BONG (of Bongetje voor de BB die hards ingewijden) en Morwen is gewoon speciaalquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Welkom. Stel jezelf wel even voor. Dat is wel zo netjes.
ik ben verliefd op morwen vanaf het moment dat ik haar eerste post las....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is er geen enkele pic van Morwen? Ik moet toch ergens enthousiast over worden? Het karakter kan het zijn, zou ik koel vinden, maar een idee is ook wel ok.
Nope, Morwen.rar bestaat niet maar ik besta welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is er geen enkele pic van Morwen? Ik moet toch ergens enthousiast over worden? Het karakter kan het zijn, zou ik koel vinden, maar een idee is ook wel ok.
Wat ongezellig zo met z'n tweeen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:15 schreef remlof het volgende:
[..]
gefeli bio! heb je bier in huis? dan kom ik even langs
Weet je dat heel zeker?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, Morwen.rar bestaat niet maar ik besta wel![]()
En hoe zou dat dan moeten smaken?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
ik voer biogarde nog een brokje BONG4002!
dus misschien ben je een vunzig oud mannetje van 65?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, Morwen.rar bestaat niet maar ik besta wel![]()
En een hekel aan mannen die poepjes laten in bedquote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Morwen klinkt echt als een meid met 3 tongpiercings en een tatoo
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En een hekel aan mannen die poepjes laten in bed![]()
Ghihihihihi!!
morwen, foto!!!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Morwen klinkt echt als een meid met 3 tongpiercings en een tatoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |