Ja, I know, maar het blijft een tikje onwennig.. POL <-->ONZ .. zo'n overgang kan alleen Pool goed maken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:09 schreef remlof het volgende:
[..]
ey EWK dit is ONZ, je had ze gerust kunnen laten staan
Mag die in mijn sig ?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:12 schreef BaajGuardian het volgende:
abcdefghijklmnopqrstuvwikzeizes
DAN MOET JE JE HANDEN UIT JE ZAKKEN HALEN!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:13 schreef BaajGuardian het volgende:
IK VOEL ME KLOTE
kutaapquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding] <-- dan moet je je handen uit je zakke hale!
okquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mag die in mijn sig ?
niet dat ik het ook doe maar toch. [afbeelding]
haaa!!1 Sebasser @ Faceplant !!!!quote:
daar zit mn hand nu, maar ik ga slapen ik wil weer dromen over douchen met naakte vrouwen, was een toffe droom.quote:
Kerst!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:17 schreef remlof het volgende:
ey BG, wanneer heb je voor het laatst geneukt?
P-L is offlinequote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
uhm, kan iemand pony-lover contacten dat BG erbij moet?
Ik ben hartstikke lief heurquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat grappig, ik heb ineens een guitige gozer voor me ipv een zuiger als ik Biogarde zie posten.
het wordt eens tijd dan!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:21 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb nog niet genueckt, ik ben onbevleckt
[afbeelding]
sex is vies, en ik ga nu offline want jullie kwetsen mij.quote:
Je kont is viesquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
sex is vies, en ik ga nu offline want jullie kwetsen mij.
![]()
Niet zolang hij deze postquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:25 schreef Biogarde het volgende:
Zullen we een leuk FOK! mokkel voor BG zoeken![]()
Leuke jongen danquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Niet zolang hij deze post [afbeelding]!
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
![]()
Waarom besta jij?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:28 schreef remlof het volgende:
kortom: BG heeft geen idee waarom ie bestaat
Nietusquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
![]()
Ik neem aan dat je als je niet meer kan feesten, zuipen én neuken een einde aan je leven maakt aangezien het zinloos is? Ik gok, zo rond een jaartje of 40?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:31 schreef remlof het volgende:
[..]
zie OP: Om te feesten, te zuipen en te neuken!
Dan gaat die op de NVD stemmenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je als je niet meer kan feesten, zuipen én neuken een einde aan je leven maakt aangezien het zinloos is? Ik gok, zo rond een jaartje of 40?
ja, maar dat duurt nog wel langer dan 4 jaar hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je als je niet meer kan feesten, zuipen én neuken een einde aan je leven maakt aangezien het zinloos is? Ik gok, zo rond een jaartje of 40?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |