quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is het niet een grote stap voor BaajGuardian om naar ONZ te gaan?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:59 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zou het toch overwegen [afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nou, vergeet dat stikken maar, dat is net geweest.
We helpen wel even, toch?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:59 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zou het toch overwegen [afbeelding]
biertje?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik stik haast.
Ja, ik had hem weer weggehaald van mezelf. Hmm .. teken dat ik dronken ben... *tone down on deleting*quote:
Ga die wereld uit. 1 secondequote:
Ja tering, die had ik ook weggehaald van mezelf. Hoewel het wel waar was. Zoals ik hierboven al zeg, dit is teken dat ik lam ben. Ik ga niet meer modererend optreden tenzij het overduidelijk is.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:02 schreef remlof het volgende:
[..]
biertje?
feest of seks kan ik nu niet bieden
loop je een beetje bezopen te deleten in mijn topic?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja tering, die had ik ook weggehaald van mezelf. Hoewel het wel waar was. Zoals ik hierboven al zeg, dit is teken dat ik lam ben. Ik ga niet meer modererend optreden tenzij het overduidelijk is.
NANALAlAnLALALALalalalalallalaaaaaaaaaaAAAAAAAAaaaaquote:
Ik haalde alleen twee reacties van mezelf weg waarvan ik vond dat ze niet het reageren op waard waren. Vervolgens wordt er op beide reacties gereageerd.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:06 schreef remlof het volgende:
[..]
loop je een beetje bezopen te deleten in mijn topic?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
NANALAlAnLALALALalalalalallalaaaaaaaaaaAAAAAAAAaaaa
ik hoor je niet ik hoor je niet ik hoor je niet
lalalaaaaaalalalalanananganganganangan
lelelelelelelel
.......
STILLLLllll....
ey EWK dit is ONZ, je had ze gerust kunnen laten staanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik haalde alleen twee reacties van mezelf weg waarvan ik vond dat ze niet het reageren op waard waren. Vervolgens wordt er op beide reacties gereageerd.
Ja, I know, maar het blijft een tikje onwennig.. POL <-->ONZ .. zo'n overgang kan alleen Pool goed maken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:09 schreef remlof het volgende:
[..]
ey EWK dit is ONZ, je had ze gerust kunnen laten staan
Mag die in mijn sig ?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:12 schreef BaajGuardian het volgende:
abcdefghijklmnopqrstuvwikzeizes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |