de volgorde is willekeurigquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:40 schreef Cracka-ass het volgende:
Correct.
Alleen de volgorde klopt niet.
we bestaan omdat we niet kunnen bestaanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:40 schreef BaajGuardian het volgende:
omdat we niet niet kunnen bestaan, logisch.
suckel
[afbeelding]
niksquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
we bestaan omdat we niet kunnen bestaan
wat heb jij op BG?
Is dat een retorische vraag?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:36 schreef remlof het volgende:
Om te feesten, te zuipen en te neuken!
Toch?
We zuipen om te feesten, we feesten en zuipen om te neuken, en we neuken om ons voort te planten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:36 schreef remlof het volgende:
Om te feesten, te zuipen en te neuken!
Toch?
is dat geen contradictio in terminis?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
niks
leren lezen gabbor, ik zei we bestaan omdat we niet niet kunnen bestaan.
pffff nog zon persoon dat niet leest, kom op Extrawaskrachtje..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Oh, cute we bestaan omdat we niet kunnen bestaan? TRU meets POL?
Wat is er mis met je radio?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:47 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
is dat geen contradictio in terminis?
Oh, er staat idd niet niet. Jezus man, ik weet dat je onduidelijk schrijft, maar dit slaat echt alles. Maar goed, mijn fout, ik las het verkeerd.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
pffff nog zon persoon dat niet leest, kom op Extrawaskrachtje..
er staat niet niet, dus we bestaan omdat we niet niet kunnen bestaan.
dat maakt wel sense.
ah.. ff terugdenken, ah ja min en min maakt plus, dus we bestaan omdat we niet anders kunnen? Zeg dat dan gewoon.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
pffff nog zon persoon dat niet leest, kom op Extrawaskrachtje..
er staat niet niet, dus we bestaan omdat we niet niet kunnen bestaan.
dat maakt wel sense.
niet niet is welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Niet niet, uberhaupt een belachelijke constructie. *GRRRRRRRRRRRRRRRR*
Kijk iets kan niet, niet bestaan. want als het niet bestaat bestaat het niet in betrekking tot iets en is het automatisch weer bestaand, daarom kan ook niks niet bestaan, we worden ergens dus gedwongen te bestaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Niet niet, uberhaupt een belachelijke constructie. *GRRRRRRRRRRRRRRRR*
BG je moet echt eens gaan drinken of drugs gaan gebruikenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kijk iets kan niet, niet bestaan. want als het niet bestaat bestaat het niet in betrekking tot iets en is het automatisch weer bestaand, daarom kan ook niks niet bestaan, we worden ergens dus gedwongen te bestaan.
kettingreactie, maar de brond is ondenkbaar.
cute. maar niet, niet bestaat ook als versterking van de ontkenning. Ik heb trouwens geen idee wat jouw reactie met die van mij te maken had en vice versa.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kijk iets kan niet, niet bestaan. want als het niet bestaat bestaat het niet in betrekking tot iets en is het automatisch weer bestaand, daarom kan ook niks niet bestaan, we worden ergens dus gedwongen te bestaan.
kettingreactie, maar de brond is ondenkbaar.
neequote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:55 schreef remlof het volgende:
[..]
BG je moet echt eens gaan drinken of drugs gaan gebruiken
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is het niet een grote stap voor BaajGuardian om naar ONZ te gaan?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:59 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zou het toch overwegen [afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nou, vergeet dat stikken maar, dat is net geweest.
We helpen wel even, toch?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:59 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zou het toch overwegen [afbeelding]
biertje?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik stik haast.
Ja, ik had hem weer weggehaald van mezelf. Hmm .. teken dat ik dronken ben... *tone down on deleting*quote:
Ga die wereld uit. 1 secondequote:
Ja tering, die had ik ook weggehaald van mezelf. Hoewel het wel waar was. Zoals ik hierboven al zeg, dit is teken dat ik lam ben. Ik ga niet meer modererend optreden tenzij het overduidelijk is.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:02 schreef remlof het volgende:
[..]
biertje?
feest of seks kan ik nu niet bieden
loop je een beetje bezopen te deleten in mijn topic?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja tering, die had ik ook weggehaald van mezelf. Hoewel het wel waar was. Zoals ik hierboven al zeg, dit is teken dat ik lam ben. Ik ga niet meer modererend optreden tenzij het overduidelijk is.
NANALAlAnLALALALalalalalallalaaaaaaaaaaAAAAAAAAaaaaquote:
Ik haalde alleen twee reacties van mezelf weg waarvan ik vond dat ze niet het reageren op waard waren. Vervolgens wordt er op beide reacties gereageerd.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:06 schreef remlof het volgende:
[..]
loop je een beetje bezopen te deleten in mijn topic?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
NANALAlAnLALALALalalalalallalaaaaaaaaaaAAAAAAAAaaaa
ik hoor je niet ik hoor je niet ik hoor je niet
lalalaaaaaalalalalanananganganganangan
lelelelelelelel
.......
STILLLLllll....
ey EWK dit is ONZ, je had ze gerust kunnen laten staanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik haalde alleen twee reacties van mezelf weg waarvan ik vond dat ze niet het reageren op waard waren. Vervolgens wordt er op beide reacties gereageerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |