Hoe zou je dat moeten oefenen dan?quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Anitraje weet het he
![]()
Hier valt het moederschap me heel goed, soms heb ik wel mijn twijfels als ik lees over oefenen met zitten/kruipen etc.. ik doe dat niet en moet ik dat dan maar wel doen?
Wij oefenen ook niet echt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Ingrid ik zou niet weten hoe te oefenen maar denk ook wel ze doet het heel goed ze is al heel wijs en kan al veel, laat alels maar op zijn beloop gaan.
En kim lekekr een keer laten logeren hoor doen wij soms ook met arwen, voor de grootouders prachtig voor ons ook even bij komen.bar
en dan krijg je weer van die antwoorden als "vroeger zaten de kindertjes al met 6 weken aan de fruithap.. en ze zijn allemaal groot geworden"quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:25 schreef Githa het volgende:
Ja precies snoopy, ook nog eens het feit dat ík niet de eerste was voor zijn eerste hapje maakte me razend...en natuurlijk dat 2 maanden gewoon absurd was om banaan te voeren![]()
Jaaaaaaa , maar vroeger! Toen kregen baby's met 6 weken al een liga met sinaasappelsapquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:27 schreef lcicle het volgende:
Banaan inderdaad.. een (schoon)mama zou toch beter moeten weten! Die heeft zelf toch ook wel eens een baby opgevoed neem ik aan
Alsof ik mezelf hoor....quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:25 schreef lcicle het volgende:
Het leukste is nog dat het kindje van mijn schoonzusje 2 dagen jonger is dan Merlijn en er dus altijd vergeleken wordt. Hij mag de fiep wél.. Ik ben zoooooo'n slechte mams!
Thanks! Dát zijn de betere tips!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:27 schreef E.T. het volgende:
Ik vind dat zo leuk om te zien hoe de opa en oma's genieten van hun kleinkind![]()
Maar wat de rest ook zegt, Icicle.. zo lang je niks zegt denkt iedereen dat je 't wel goed vind. Wat ik trouwens na 1 zo'n 'geintje' doorhad: als je ergens binnenkomt, eerst je kind uitkleden en aan iemand geven (man, opa, oma..) en daarna pas je eigen jas uit en spullen goed regelen.
Vervelend is het wel. (en dan mag ik niet eens klagen..)
Ik snap wel dat je weer boos wordt hoor, je bent toch niet blij dat een kind vijf weken te vroeg isquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:32 schreef Saffier het volgende:
Of toen ik met 32 weken volop met weeen naar het zh moest lopen jubelen; 'Oh, dan heb ik vanavond misschien mijn kleinzoon wel in mijn armen' Nou Echt niet, dat kind ligt dan in de couveuze als het nu komt en dan mag jij er Echt Niet aan zitten. En het feit dat het een knul was zouden we ook niet verklappen, weet je nog?
Ik word gewoon weer boos nu ik dit typ![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:55 schreef Jelief het volgende:
Of erger nog de dame van de vleeswaar in de supermarkt die je kind aanraakt -ril- ok ze pakte alleen maar d'r handje vast maar tochblijf met je vieze taken van mijn kind af.
Het gaat hier wel oke. De pijn word weer erger, dus steeds meer medicijnen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:34 schreef kozakken het volgende:
Anitra, hoe gaat het nu met jou?
Daar zou ik dan weer veel minder problemen hebben.Maar zo'n mens dat de hele dag met d'r fikken tussen het vlees zit enzoquote:Op zondag 18 juni 2006 17:15 schreef moussy het volgende:
[..]
das in mijn ogen wel een beetje extreem, maar ja, ik ga rustig met mijn kinderen naar een grote speeltuin op een terrein voor geestelijk gehandicapten die graag met mijn kinderen willen spelen en er dus ook aan zitten.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:23 schreef bixister het volgende:
een slagerij zonder vleeswaren?
Ja dat heerst schijnbaar sterkte ermeequote:Op maandag 26 juni 2006 17:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hier iemand die last heeft van de darmen aldoor moet rennen naar het toilet, en sinds een aantal minuten er ook nog eens buikpijn bij.
Voor de rest gaat het wel redelijk.
Tamea en Finn![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hier iemand die last heeft van de darmen aldoor moet rennen naar het toilet, en sinds een aantal minuten er ook nog eens buikpijn bij.
Voor de rest gaat het wel redelijk.
Tamea en Finn![]()
ik heb geen flauw idee, ik zal mijn moeder even mailen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:57 schreef Anitra het volgende:
Fuente en Igraine waar halen ze die buttons? Want ik heb op verjaardagen door dat er altijd wel iets verkeerds naar binnen gaat, soms door een volwassenen, maar voor al door kinderen en als hij dan een button heeft met een plaatje en tekst lijkt me dat een stuk beter te begrijpen voor iedereen.
We zijn nog niet echt met zijn drietjes geweest, dus ik kan nog niet goed zeggen hoe dat gaat. Léon is wel helemaal stapel op zijn broertje. Ik let er wel op dat ik ze niet alleen laat. Als ik op de badkamer ben bijv. dan ligt Cas op zijn kamer met de deur dicht. Die krijgt Léon niet open. Léon is nogal onbenullig namelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:31 schreef Stiekemurd het volgende:
Dutchie wat goed dat je je zo lekker voelt
Hoe gaat het nu met Léon erbij? Is het moeilijk met de voedingen? Sneller in een bepaald ritme met de 2e? Lata je Léon veel helpen als je met de baby bezig bent? Of vindt ie het allemaal wel prima en vermaakt ie zichzelf? Ben gewoon ff benieuwd![]()
Fuentequote:Op maandag 3 juli 2006 20:02 schreef Fuente het volgende:
Luchtbel, dikke van hier.
Dat herken ik heel erg. Niet dat ik bang ben dat ze net zo over mij gaat denken als ik over mijn moeder. Als dat zou kunnen, graag zelfs namelijk. Ik denk de wereld van mijn moeder.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:33 schreef Luchtbel het volgende:
Maar dat is dus precies één van de dingen waar ik zo bang voor ben, dat ze later net zo over mij denkt als dat over mijn moeder doe of dat ik haar op een andere manier in de weg heb gestaan. Aan de andere kant is het daarom juist goed om er nu aan te werken. Nu ze er relatief gezien nog weinig van merkt. Het is ook een reden waarom we nu nog niet gaan samenwonen. We willen graag in de stad wonen waar hij nu woont maar ik wil haar die fijne oppas nu niet afnemen. Omdat ze daar nu toch zoveel tijd doorbrengt. Het krijgen van kinderen ooit nog speelt ook wel mee, ik wil denk ik echt geen kinderen meer. Hij wel, hij heeft ook geen eigen kind natuurlijk. Wil ik er over acht jaar uberhaupt over denken en maken we dan nu de keuze dat Jolie tot die tijd alleen is en dan misschien wel (hele) grote zus wordt? Ik kan niet in de toekomst kijken natuurlijk maar sommige dingen kun je wel proberen op je eigen manier te doen. Ik weet alleen soms gewoon echt niet wat die manier is.
Ik had het ook al toen ik nog geen moeder wasquote:Op maandag 3 juli 2006 21:34 schreef Vicky het volgende:
Igraine en LB, ik denk dat iedere moeder dat wel een beetje heeft... Maar beter dan je best kan je toch niet doen? Je voedt je kind op hoe jij denkt dat het goed is. en waarschijnlijk toch ook een beetje hoe je zelf opgevoed bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |