Alsof ik mezelf hoor....quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:25 schreef lcicle het volgende:
Het leukste is nog dat het kindje van mijn schoonzusje 2 dagen jonger is dan Merlijn en er dus altijd vergeleken wordt. Hij mag de fiep wél.. Ik ben zoooooo'n slechte mams!
Thanks! Dát zijn de betere tips!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:27 schreef E.T. het volgende:
Ik vind dat zo leuk om te zien hoe de opa en oma's genieten van hun kleinkind![]()
Maar wat de rest ook zegt, Icicle.. zo lang je niks zegt denkt iedereen dat je 't wel goed vind. Wat ik trouwens na 1 zo'n 'geintje' doorhad: als je ergens binnenkomt, eerst je kind uitkleden en aan iemand geven (man, opa, oma..) en daarna pas je eigen jas uit en spullen goed regelen.
Vervelend is het wel. (en dan mag ik niet eens klagen..)
Ik snap wel dat je weer boos wordt hoor, je bent toch niet blij dat een kind vijf weken te vroeg isquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:32 schreef Saffier het volgende:
Of toen ik met 32 weken volop met weeen naar het zh moest lopen jubelen; 'Oh, dan heb ik vanavond misschien mijn kleinzoon wel in mijn armen' Nou Echt niet, dat kind ligt dan in de couveuze als het nu komt en dan mag jij er Echt Niet aan zitten. En het feit dat het een knul was zouden we ook niet verklappen, weet je nog?
Ik word gewoon weer boos nu ik dit typ![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:55 schreef Jelief het volgende:
Of erger nog de dame van de vleeswaar in de supermarkt die je kind aanraakt -ril- ok ze pakte alleen maar d'r handje vast maar tochblijf met je vieze taken van mijn kind af.
Het gaat hier wel oke. De pijn word weer erger, dus steeds meer medicijnen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:34 schreef kozakken het volgende:
Anitra, hoe gaat het nu met jou?
Daar zou ik dan weer veel minder problemen hebben.Maar zo'n mens dat de hele dag met d'r fikken tussen het vlees zit enzoquote:Op zondag 18 juni 2006 17:15 schreef moussy het volgende:
[..]
das in mijn ogen wel een beetje extreem, maar ja, ik ga rustig met mijn kinderen naar een grote speeltuin op een terrein voor geestelijk gehandicapten die graag met mijn kinderen willen spelen en er dus ook aan zitten.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:23 schreef bixister het volgende:
een slagerij zonder vleeswaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |