abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38486809
Thanks!
Het nieuws is hier idd hard aan gekomen en dat terwijl we het zelf al wisten. De chirurg maakte zijn excuus dat hij de operatie gedaan had, maar wij hebben hem ook verteld dat het een beslissing was van ons 3-en en dat we wisten dat de kansen niet hoog lagen.
We blijven hoop houden op een pijnvrije toekomst. Geestelijk ben ik heel veel vooruit gegaanhet laatste half jaar en we blijven knokken!
pi_38487074
Dat valt me inderdaad op Anitra. Ik vind jou zoveel positiever geworden
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 21:47:41 #3
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_38488098
Ook al heb je het zien aankomen, dan nog blijft het rot dat je in feite nog niks bent opgeschoten. Heel veel sterkte

En verder sluit ik me aan bij Jessie. Je komt inderdaad een stuk sterker en positiever over dan een tijd geleden. Fijn!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 2 juni 2006 @ 21:52:56 #4
24188 Belana
kloon van belana
pi_38488273
daar sluit ik me bij aan! Je bent echt veranderd in dat opzicht, petje af! en sterkte ook
stormy waters...
sailin'
pi_38488932
Hael jammer Anitra, ook al wist je het eigenlijk al wel... Sterkte!
  † In Memoriam † zaterdag 3 juni 2006 @ 15:42:14 #6
43556 miss_dynastie
pi_38504789
Ach Anitra wat k#t
Hoop dat je snel die katheter kunt krijgen!
pi_38508234
Thanks!
  Jubileum moderator zaterdag 3 juni 2006 @ 21:10:57 #8
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38513136
Ik lees het nu pas, wat een enorme tegenvaller Anitra. Ik wil me wel even aansluiten bij bovenstaande users, ik heb echt bewondering voor je positieve instelling.
Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat er heel snel iets goeds tegen de pijn gedaan kan worden.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:25:19 #9
103793 kozakken
Living the life
pi_38513508
Sterkte Anitra. Wanneer het dan ook opeens 'officieel' wordt bevestigd wat je eigenlijk al wel weet is het opeens zo definitief, lijkt me.
Ik hoop dat je gewoon via wat andere wegen zoals de pijnbestrijding in ieder geval weer een beetje je 'eigen dng' kunt gaan oppakken.
sterkte (geldt natuurlijk ook voor Rick en de kinderen)
  zondag 4 juni 2006 @ 00:37:51 #10
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_38518732
Sterkte Anitra

Ook hier weer zo goed als terug bij af... de Panniekaanvallen blijven terug komen de ene nog erger als de ander
Overal waar ik weer kom krijg ik het benouwd en heb ik het idee dat ik stik.
Vanavond ook weer een heftige aanval thuis gehad vol met emoties alles kwam weer opzetten.

Gelukkig komt de afspraak met de psycholoog ook snel kijken en dan gaan we er weer met frisse moed tegen aan en kom ik ze wel weer te boven
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zondag 4 juni 2006 @ 00:42:13 #11
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_38518858
Bekijk het met de dag Bar en wat geweest is, is geweest

Meid het is je gelukt om het rustig te houden en echt waar het is weer knokken maar je gaat het redden en elke dag weer schone moed houden hoe moeilijk het soms ook is.

Anitra sterkte
pi_38522942
Bar Het is heftig, maar ik weet dat het goed gaat komen, je bent een sterke vrouw
  zondag 4 juni 2006 @ 10:30:00 #13
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_38523082
Bar, wat vervelend dat het niet lekker gaat. Je bent sterk genoeg om er bovenop te komen. Grijp de hulp die je aangeboden krijgt en je weet het: je kan me altijd mailen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 5 juni 2006 @ 09:29:41 #14
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_38552329
Met mij gaat het naar omstandigheden goed. En met mijn zoon van inmiddels 4½ ook
  maandag 5 juni 2006 @ 09:32:54 #15
24188 Belana
kloon van belana
pi_38552355
jij registreert je ook steeds opnieuw
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 7 juni 2006 @ 15:43:38 #16
81992 Githa
pi_38627291
Ik ben net weer even op mijn werk geweest...oooohw, wat voel ik me onbekwaam in het vak. Ik weet dat het niet zo is en ik weet dat het een al negativiteit en gebrek aan zelfvertrouwen vanuit mij is, maar wat moeilijk om jezelf dat steeds wijs te moeten maken.
Als iemand maar naar me kijkt dan kan ik daar wel een negatieve wendig aan geven, BAH! ik walg dan van mezelf, maar stoppen kan ik het ook niet Continu een strijd.
Hopelijk kan de psycholoog me snel wat handvaten geven want ik wil zo'n mama helemaal niet zijn voor Jordy.
Dat maakt het allemaal natuurlijk weer erger want het geeft je een schuldgevoel van hier tot Tokio.
Wat kan een mens soms toch moeilijk doen...waarom valt dit allemaal zo zwaar
pi_38628384
Het zijn ook al nog wat zware dingen die je in ene voor je kiezen krijgt en dat je dan onzeker word is helemaal niet gek. Gun jezelf een tijdje rust Githa en denk aan jezelf, verwen jezelfdas makkelijk gezegd,maar wel heel belangrijk Het gebrek aan zelfvertrouwen zorgt dan voor een schuldgevoel terwijl dat niet nodig is, je kan he niet tegenhouden en dan voel je je nog schuldiger. Ik kan alleen maar tegen je zeggen dat ik je een ongelovelijk lieve mama vind voor Jordy
pi_38631437
Bar

Anitra

Githa

Vandaag weer voor het eerst een ochtendje gewerkt. Had al 5 dagen koppijn van de stress en vanmiddag om 12.00 uur had ik nog meer koppijn. Voelde me vanmorgen net een kleuter die voor het eerst naar de kleuterschool gaat. Voel me ook zo stom dat ik zo stiknerveus was/ben om weer te gaan werken, maar ben er toch wel 9 maanden uitgeweest... dus zo gek was dat nou ook weer niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_38632991
Anitra, wat ontzettend rot zeg

Bar, sterkte meis
Githa, jij ook sterkte..

Vicky, logisch dat je het eng vond. Is het je uiteindelijk meegevallen?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † woensdag 7 juni 2006 @ 18:53:14 #20
81992 Githa
pi_38633054
Vicky, 9 maanden moet je zeker niet onderschatten! dat is een hele tijd.... Hoe ging het ?

Anitra thnx...nu nog iets vinden waarmee ik me kan verwennen....dingen zijn niet meer zo leuk als ze waren als je je zo voelt.
pi_38633607
Ik herken het Githa Het is de kunst om iets nieuws te vinden, iets waar je nog niet een gevoel bij hebt en dat het dus niet tegen kan vallen. Ik ben bv de slaapkamer op aan knappenis een dure hobby hoor . Maar iets nieuws kan juist je weer dat ene gevoel geven dat je nodig hebt.
Het is niet makkelijk om er door heen te komen en maar als je de zon weer ziet schijnen dan geniet je zoveel meer van de dingen.
  † In Memoriam † woensdag 7 juni 2006 @ 20:07:05 #22
81992 Githa
pi_38635351
Iets nieuws hebben we...een badkamer!
Het heeft allemaal wat langer geduurd en helemaal af is hij nog niet * lees* de deur moet nog een ander kleurtje enzo maar bubbelen in bad is heerlijk
Zie daar....mijn verwen project is gevonden
Nee, ik ben een beetje verrast door mezelf dat ik het allemaal niet zo geweldig verwerken kan....

Jij had ook een flinke domper las ik Anitra, dat moet ook allemaal moelijk voor je zijn, al is dat het natuurlijk al heel lang.
Die slaapkamer is natuurlijk een geweldige afleiding krijgen wij daar nog foto's van te zien ?
  woensdag 7 juni 2006 @ 22:22:34 #23
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_38638455
Anitra je weet het he
Githa, Ik vind je een hele dappere sterke vrouw ondanks dta je hetzelf misscien niet zo voelt.
Het is ook allemaal heel wat, wta je te verduren hebt met je lieve ventje.
En juist door die enorme liefde maakt dat het zo zwaar.
Dat je die hul;p krijgt is alleen maar fijn en goed.
Onthoud asjeblieft dat jordy zich geen betere moeder als jou kan wensen!

Hier valt het moederschap me heel goed, soms heb ik wel mijn twijfels als ik lees over oefenen met zitten/kruipen etc.. ik doe dat niet en moet ik dat dan maar wel doen?
We hebben donders veel pech gehad en nog steeds volgt het een zioch na het andere op.
Dat doet me wel veel zeer, maar door arwen heb ik wel veel kracht om toch positief te blijven en te denken dat het allemaal wel goed gaat komen.
Want goed komen zal het
Vind het wel moeilijk om de dingen te uiten omdat ik bang ben de reacties te krijgen van zie je wel en je bent dom egweest en je kan het niet.. etc..
Maar misschien moet ik me dat niet zo aantrekken..

moeilij.. maar so be it ik kom er wel
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_38638738
Dat oefenen heb ik ook nooit gedaan evenstar, en toch loopt en klimt ze nu echt.

Sterkte voor de moeders die dat wel kunnen gebruiken..
pi_38648563
Evenstar, als je wilt kletsen, je hebt mijn msn
En idd, je gewoon niet teveel van anderen aantrekken, doe ik ook niet. Jij weet zelf het beste hoe je met Arwen om moet gaan. Wij hebben Amber wel gestimuleerd met kruipen en zitten, maar dat is natuurlijk ieder voor zich.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_38667026
hier ben ik even van de kaart, ben echt even tot rust aan het komen
zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:34:19 #27
103793 kozakken
Living the life
pi_38667229
Bar... Dikke . Natuurlijk ben je van de kaart. pffffff... ik hoop dat ze snel vinden wat er met Thijs aan de hand is
  † In Memoriam † donderdag 8 juni 2006 @ 20:04:16 #28
81992 Githa
pi_38668180
Bar kan me goed voorstellen hoe jij je voelt....Ben je helemaal alleen nu ?...wel belangrijk dat jij ook je verhaal kwijt kunt.
pi_38668249
ik ben alleen ja, maar is wel even lekker hoor even zo tot rust proberen te komen.
Weet wie ik kan bellen.
  † In Memoriam † donderdag 8 juni 2006 @ 20:07:21 #30
81992 Githa
pi_38668281
gelukkig maar!
  Redactie Frontpage donderdag 8 juni 2006 @ 21:06:59 #31
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_38670625
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 22:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Anitra je weet het he
Hier valt het moederschap me heel goed, soms heb ik wel mijn twijfels als ik lees over oefenen met zitten/kruipen etc.. ik doe dat niet en moet ik dat dan maar wel doen?
Hoe zou je dat moeten oefenen dan?

Morgen gaat Kim bijna de hele dag naar mijn ouders. Ze blijft er ook slapen.
Daar kan ik me schuldig om voelen, ook vanwege reacties van vriendinnen, die dat nooooit zo lang zouden doen.

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft! ( heb niet alles bij gehouden en weet dus niet wat er allemaal speelt)

Dit was dus Ingrid
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 8 juni 2006 @ 21:25:45 #32
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_38671440
Ingrid ik zou niet weten hoe te oefenen maar denk ook wel ze doet het heel goed ze is al heel wijs en kan al veel, laat alels maar op zijn beloop gaan.
En kim lekekr een keer laten logeren hoor doen wij soms ook met arwen, voor de grootouders prachtig voor ons ook even bij komen.

bar
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Redactie Frontpage vrijdag 9 juni 2006 @ 00:24:42 #33
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_38678864
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Ingrid ik zou niet weten hoe te oefenen maar denk ook wel ze doet het heel goed ze is al heel wijs en kan al veel, laat alels maar op zijn beloop gaan.
En kim lekekr een keer laten logeren hoor doen wij soms ook met arwen, voor de grootouders prachtig voor ons ook even bij komen.

bar
Wij oefenen ook niet echt.
Ze ligt wel regelmatig op haar buik, dat vind ze prachtig. Ook wil ze zelf graag rechtop zitten.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:28:40 #34
105850 Fuente
mamamuts
pi_38683670
Bar, sterkte meid..

Evenstar, niet zo onzeker meis, je doet het hartstikke goed!
Oefenen hebben we hier eigenlijk nooit gedaan. Laten zitten op schoot wel, maar verder niets. En Sara kroop met 8 maanden achteruit, inmiddels vooruit, en oefent nu zelf met staan. Dus dat komt met Arwen ook helemaal goed . En als iemand tegen je durft te zeggen van 'zie je wel, dom blablaat' dan weet jij voor jezelf dat ieder kindje anders is, ieder kindje een andere start maakt. De een kruipt met 6 maand, de ander pas met een jaar of later. Maakt allemaal niets uit, dat zegt niets over jou als mama
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 15 juni 2006 @ 09:36:15 #35
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_38874910
Ken je dat, dat je snachts ligt te draaien, ligt te woelen, linkerzij, rechterzij, linkerzij, buik, linkerzij, KRAMP!, rechterzij, rug... en je werpt maar (wéér!) een blik op de wekker... en dan blijk dat j sinds de vorige blik pas 10 minuten verder bent.

Waarom kan je de slaap niet vatten.. het hele westelijke halfrond is zo goed als in slaap, overal is stilte... en jij...

Stilte? Stilte?? Stilte?!?!?!

Verbaas kijk je naar de babyfoon.. en dies stil.. je zet hem een tandje harder en het blijft stil. Op vol volume hoor je in de verte een kerkklok slaan, je hoort de buurman zijn nachtelijke plas doortrekken, je hoort de regendruppels tegen de ramen slaan op de kinderkamer.. maar wat je niet hoort.. is de ademhaling van je kind! De ademhaling die normaal altijd luid en duidelijk hoorbaar is!

Met een welgemikte por tussen de ribben is manlief ook klaarwakker.. en je verteld hem wat er is... en tegelijk spring je uit bed. Voorzichtig op blote voeten sluipen we richting de kinderkamer, onderweg je nek nog brekend over een kat in coma.. Voorzichtig de (krakende en piepende!) deur openen.. en daar tref je het onderwerp van gesprek aan.. in diepe rustige slaap... Opgelucht kijken we elkaar aan.. en draaien we ons om richting de echtelijke bedstee.

Net voor het zachtjes dichttrekken van de deur hoor je een luid "Mama!! Suussie is wakker!!!!"

En daar zit je dan.... weer....
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_38890549
Ik ben moe en heb sterk het gevoel dat ik vandaag nog niks gedaan heb. De afwas staat er nog en ik moet nog gaan koken. Maar eigenlijk ben ik blij dat ik ook eens tijd heb om achter de computer te gaan zitten. Ondertussen lopen de tranen over mijn wangen..... Ik ben moe, morgen weer werken, maar heb vandaag nog geen tijd gehad om te kolven. De was ligt ook nog voor het wasmachine dat moet ook nog aan. Eigenlijk wil ik gewoon naar bed, maar het huishouden dan? Merlijn, mijn kleine kereltje ligt nu lekker in te slapen en ik heb rust, al is het maar even. Eigenlijk verlang ik weer naar een dag wandelen en even alleen ikke. Maar dan voel ik me slecht...onzin. Gisteren had ik ook een uurtje rust. De cursus was eerder afgelopen en Merlijn op het KDV, ik heb hem daar even lekker laten blijven en hem later pas opgehaald. Eigenlijk ben ik denk ik gewoon toe aan een dag vakantie, gewoon even zonder huishouden, even zonder Merlijn om daarna ws weer blij te zijn dat ik terugben, al was het maar één dag.
pi_38955854
Hoe gaan jullie eigenlijk om met 'bemoeienissen' van familie, mbt tot je baby? Ik ben nu pas 5 weken mama, maar merk dat ik er al af en toe moeite mee heb en zelfs 'bezitterig' ben.
Vandaag bijvoorbeeld. We hadden met heel de familie afgesproken en bij aankomst zette ik de maxi cosi op tafel. Ik liep even weg om m'n tas te pakken, kom ik terug, is Merlijn al door iemand uit de maxi cosi gepakt. 'Oh!?' zei ik en trok een gezicht zo van: mooi is dat! Ik vreet mezelf dan echt op haha!
Of mijn schoonmoeder (dat zijn de ergsten ) die vind dat hij steeds die fiep in z'n mond moet terwijl ik vind dat dat alleen maar hoeft als hij echt écht niet stopt met huilen..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  † In Memoriam † zaterdag 17 juni 2006 @ 22:12:02 #38
81992 Githa
pi_38956010
Duidelijk zijn Icicle, dat is het enige dat werkt. Zeggen wat je wel en niet fijn. Het blijft jou kindje en mensen hebben maar te doen wat jij wil

Zo kreeg Jordy hier met 2 maanden banaan gevoerd omdat schoonmama wel vond dat het kon Daarna toch eens een duidelijk gesprek gehad en het gaat stukken beter hoor
  zaterdag 17 juni 2006 @ 22:13:25 #39
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_38956067
Ooooooh, breek me de bek niet open Icicle...
Hele betogen heb ik gehouden over hoe Ik vond hoe er met MIJN kind omgegaan moest worden. Van sommige mensen kon ik het prima hebben, van anderen weer minder. Ik had het vooral erg bij eten.... Tot Luuke bij opa en oma (mijn schoonouders) ging logeren en ik deze foto in mijn mail kreeg...

Daarna ben ik wel wat losser geworden. Maar nog steeds vind ik het af en toe lastig dat mensen zich zo met mijn kind bemoeien.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_38956153
Icicle wat Githa zegt, gewoon je mond open doen want het is jouw zoon.
En dat is niet bezitterig, dat is de waarheid
pi_38956168
Lishe wat een super foto
pi_38956293
Luuke wat erg

Hier ook een familielid dat het nodig vond Morris chipolatapudding te voeren toen hij 4 maanden was. Mafkees Ik kon er gelukkig nog net tussenspringen. Alleen al het feit dat IK hem niet zijn eerste hapje zou voeren vond ik al verschrikkelijk.

Ik vind mijn moeder en mijn schoonouders trouwens juist weer erg meevallen met hun bemoeienissen. Dat doen ze eigenlijk zelden. Ik vind het juist alleen maar leuker geworden als ze langskomen. En wij gaan ook vaker bij hen langs. Ik vind het wel fijn dat ze zo van Morris genieten.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 17 juni 2006 @ 22:22:08 #43
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_38956357
Dat heb ik vooral bij mijn eigen ouders, dat het alleen maar leuker is geworden.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_38956463
Whahaha Lishe, leuke foto!!

En idd, gewoon duidelijk zijnhoor Icicle. Ik heb ook een keertje gehad dat mijn schoonmoeder met Amber wilde gaan wandelen om haar te laten slapen. Toen maar even gezegd dat ik vond dat ze ;s ochtends gewoon even lekker in bedje moest gaan slapen.

Verder bemoeien mijn (schoon)ouders zich niet veel met de ovoeding van Amber. Moeten ze ook niet doen Mijn kind
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_38956509
haha Lishe, die schoonouders van jou hebben wel humor

Op de terugweg ben ik dan de dag aan het overdenken.. en dan denk ik: ach, wat boeit het mij ook hoe men over me denkt, het is míjn kind, basta!
Het leukste is nog dat het kindje van mijn schoonzusje 2 dagen jonger is dan Merlijn en er dus altijd vergeleken wordt. Hij mag de fiep wél.. Ik ben zoooooo'n slechte mams!
  † In Memoriam † zaterdag 17 juni 2006 @ 22:25:46 #46
81992 Githa
pi_38956533
Ja precies snoopy, ook nog eens het feit dat ík niet de eerste was voor zijn eerste hapje maakte me razend...en natuurlijk dat 2 maanden gewoon absurd was om banaan te voeren
pi_38956602
Banaan inderdaad.. een (schoon)mama zou toch beter moeten weten! Die heeft zelf toch ook wel eens een baby opgevoed neem ik aan
  zaterdag 17 juni 2006 @ 22:27:48 #48
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38956607
Ik vind dat zo leuk om te zien hoe de opa en oma's genieten van hun kleinkind

Maar wat de rest ook zegt, Icicle.. zo lang je niks zegt denkt iedereen dat je 't wel goed vind. Wat ik trouwens na 1 zo'n 'geintje' doorhad: als je ergens binnenkomt, eerst je kind uitkleden en aan iemand geven (man, opa, oma..) en daarna pas je eigen jas uit en spullen goed regelen.
Vervelend is het wel. (en dan mag ik niet eens klagen..)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 22:29:12 #49
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38956666
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 22:25 schreef Githa het volgende:
Ja precies snoopy, ook nog eens het feit dat ík niet de eerste was voor zijn eerste hapje maakte me razend...en natuurlijk dat 2 maanden gewoon absurd was om banaan te voeren
en dan krijg je weer van die antwoorden als "vroeger zaten de kindertjes al met 6 weken aan de fruithap.. en ze zijn allemaal groot geworden"
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_38956701
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 22:27 schreef lcicle het volgende:
Banaan inderdaad.. een (schoon)mama zou toch beter moeten weten! Die heeft zelf toch ook wel eens een baby opgevoed neem ik aan
Jaaaaaaa , maar vroeger! Toen kregen baby's met 6 weken al een liga met sinaasappelsap
En dat ging toch ook goed!
Pffffff, dat krijg je dan te horen zeg maar
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')