Ben alweer 2 uur aan het werk . arme ikquote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:16 schreef Isabeau het volgende:klopt, mijn klok zegt 9:15
En ik heb net heerlijk rozijnenbrood opIs dat trouwens net zo gezond als gewoon brood? Hebben rozijntjes nog bepaalde super eigenschappen? Of is het allemaal suiker...
Ehm , rozijntjes zijn goed tegen rimpeltjesquote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Vezels werken bij mij niet![]()
Vet helpt wel.
Even naar de drogisterij dan een een mondspeoling halenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gisteren een bakje AH sorbetijs gehad (frambozen + citroen, halverwege gewisseld met Mark) + een kwart punt aardbeienvlaai
Ik voelde me wel schuldig, maar dat moet ook eens kunnen he
Overigens kan ik harde drop van m'n snoeplijstje schrappen. Ik heb vannacht amper geslapen, omdat ik ontzettend last had van ontstoken tandvlees. Nu heb ik deze week drop gegeten en ik denk dat de dropjes tijdens het kauwen erop een paar keer naast m'n tanden zijn beland. Het is echt in een hoek van m'n mond. De laatste keer dat ik het had (in december) had ik ook drop gegeten.
Of ik moet overstappen op zachte drop. Maar dit doet echt fucking zeer. Met aspirine gaat het nog wel, maar zonder doet zelfs het praten zeer
Net zoals ik een tijdje geleden mijn vroegere gymlerares eerst tegen kwam bij het zwemmen en echt een week later of zo tijdens het hardlopenquote:
Wat kan een mens veranderen he?!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net zoals ik een tijdje geleden mijn vroegere gymlerares eerst tegen kwam bij het zwemmen en echt een week later of zo tijdens het hardlopenDat mens snapt er vast niks van.
Een zware klusquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:11 schreef Vonkenboer het volgende:
Het is natuurlijk in zekere mate ook wel klussen
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:36 schreef Liejannuh het volgende:
Isa? Wat heb je gedaan?
Dit topic staat ineens in K&W!
[afbeelding]
volgend weekend maar even makenquote:
Zelfgemaakte roti of roti van Knorr is toch wel een wereld van verschil hoor. Ik neem aan dat dat hiervoor ook opgaat. Ik ga het dus maar eens volgens dit recept maken, heb mijn moeder al ingeseind, we proberen dit soort dingen altijd graag samen uitquote:Op zondag 4 juni 2006 20:02 schreef Viking84 het volgende:
bobotie is ook een wereldgerecht van Knorr, hoorIk heb het regelmatig gehad en het is inderdaad erg lekker
Lekker sausje, appel erdoor... Een Australische tante van Mark die hier een tijdje was vorige zomer nam 3 pakken mee toen ze weer terugging
hm, ik check net die link en de inhoud van zo'n pak bobotie van knorr is wel wat minder enthousiast dan het recept van die site
Heb er zelf geen ervaring mee, maar we hebben het er een aantal topics geleden wel over gehad. Schijnt dat sommige dagen erg weinig kcal bevatten, reken dus goed uit hoeveel je binnen krijgt... misschien moet je een beetje aanvullen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:44 schreef Fuente het volgende:
Gefeli Ikiskoel!
niemand die ervaring heeft met Sonja Bakker? Ik ga vanmiddag het boek kopen en ben erg benieuwd
Appeltjes ja, maar ook zeer veel ordinaire plumpuddingen en 'gecarameliseerde peertjes' zeg maar.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:35 schreef Iksje het volgende:
En in Engeland lopen veel 'appeltjes' rond. Vrouwen met vrij rechte of smalle heupen maar wel een flink buikje...
Hangt van de marinade af...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:41 schreef Riann het volgende:
En nog een vraagje is gemarineerd vlees slechter als gewoon?
volgens mij moet marinade altijd (?) gemengd worden met een paar eetlepels olijfolie, dus het lijkt me wel dat vlees mét marinade ongezonder isquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:41 schreef Riann het volgende:
En nog een vraagje is gemarineerd vlees slechter als gewoon?
ik maak me niet druk, ik zeg alleen dat t minder gezond isquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Maak je niet zo druk om die paar lepeltjes olijfolieWat gebruik je nou helemaal, twee eetlepels of zo? Gewoon beetje olie, lekker veel ketjap, wat knoflook en kruiden. Daarna grill je het vlees en komt de meeste olie er wel weer uitgedrupt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |