abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38524017
poohy ook al zwanger?!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38524181
ik wilde het er niet zo neerzetten, maar dat idee kreeg ik ook al isabeau... Maarja, er is maar 1 iemand die het verlossende antwoord kan geven natuurlijk
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38524227
Je kan bijna een 3e dieetclubje oprichten hier op Fok: RaakdeZwangerschapspondjeskwijtDieetclub
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 4 juni 2006 @ 11:41:09 #154
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38524373
Oh haha wat grappig
Had niet verwacht dat mijn berichtje zo over zou komen. Ik had er beter een andere smiley achter kunnen zetten

Ik ben niet zwanger, maar mocht het zover zijn, dan zijn jullie de eersten die het weten

Omdat ik het op zijn zachtst gezged niet meer zo naar mijn zin heb in Nieuw-Zeeland, ben ik een rondlopende vuilnisbak geworden. Al het eten wat bij mij in de buurt komt, gaat er letterlijk in

Het grappige is wel dat ik vanmiddag in de spiegel naar mijn buik keek en dacht: hee, ik lijk wel zwanger Mijn beste vriendin is dat namelijk en vandaar dat ik er mee bezig ben
pi_38524429
hm, dat is natuurlijk ook een reden, maar ik heb hetzelfde wel een beetje, ik schommel, en ik ben de laatste paar weken ook ineens best hard aangekomen..
Maar ik mag nu niet eens meer kijken hoe zwaar ik ben van vriendje, die werd er een beetje gek van dat ik elke dag weer over mijn toeren was erdoor..
Gewoon hier blijven posten, proberen het niet al te veel uit de hand te laten lopen en als alles in rustiger vaarwater is gekomen, dan begin je met frisse tegenzin weer...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 4 juni 2006 @ 12:09:14 #156
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38525003
Ik blijf inderdaad hier lezen en posten
Ik slik trouwens Roaccutane tegen acne. En dan is het ABSOLUUT niet de bedoeling dat je zwanger wordt. Grote kans dat het kindje dan misvormd wordt geboren.
  zondag 4 juni 2006 @ 13:47:03 #157
105850 Fuente
mamamuts
pi_38527581
*meldt*
Vreselijk! Dieten lukt gewoon niet. Gelukkig beweeg ik wel veel, veel fietsen naar en van werk enz.

Heeft iemand hier ervaring met het Sonja Bakker dieet?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 4 juni 2006 @ 14:04:43 #158
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_38528090
Ik zit te wachten op beter weer...
Vnadaag is het heerlijk, maar ik hoop dat het aanhoudt! Ik wil namelijk zwemmen in de rivier bij mijn ouders voor het huis.
ideale manier om wat extra pondjes te verliezen, en ik vind het nog leuk en lekker ook.
Ik heb nogal grote borsten, dus zwemmen is een van de weinige sporten die ik kan doen zonder dat ze ontzettend in de weg zitten.
Natuurlijk kan ik wel naar een zwembad gaan, maar op een of andere manier heb ik daar zo'n hekel aan
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_38529586
ik ben net lekker een stuk wezen skaten, eerst flink tegen de wind in, daarna lekker wind mee..
net nog wel in het noorderplatsoen poffertjes gegeten, maarja, laten we dat dan maar als lunch zien, aangezien ik die ook nog niet echt had gehad...
pi_38529964
Ik ga nu nog ff 1 uurtje leren, en dan vind ik het welletjes voor vandaag.
Dan ga ik lekker een eind lopen met de hond Ff alles van me af zetten. En genieten buiten, en natuurlijk lopen is goed voor de lijn;)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juni 2006 @ 19:58:21 #161
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38537986
Frank en ik vielen net in het programma Koken op Zee, daar werd Bobotie gemaakt (Zuid-Afrikaans recept). Hier is de site met het recept, ik vond het er heel erg lekker uitzien!

http://www.tv-station.nl/kokenopzee/content.php
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 4 juni 2006 @ 20:02:41 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38538181
bobotie is ook een wereldgerecht van Knorr, hoor Ik heb het regelmatig gehad en het is inderdaad erg lekker Lekker sausje, appel erdoor... Een Australische tante van Mark die hier een tijdje was vorige zomer nam 3 pakken mee toen ze weer terugging

hm, ik check net die link en de inhoud van zo'n pak bobotie van knorr is wel wat minder enthousiast dan het recept van die site
Niet meer actief op Fok!
pi_38538325
Ik heb het net op =)
Of het authentiek is weet ik niet, maar lekker is het wel.
Sanity is (not) statistical
  zondag 4 juni 2006 @ 21:13:02 #164
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_38541116
Ik maak het altijd heel erg anders, maar dit lijkt me ook best lekker!
Ik hou niet zo van fruit in mijn eten, dus ik gebruik meestal blokjes aardappel ipv appel
Iets heel anders natuurlijk, maar ook heerlijk
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juni 2006 @ 21:38:14 #165
13151 crew  Rewimo
pi_38542003
quote:
Op zondag 4 juni 2006 20:02 schreef Viking84 het volgende:
bobotie is ook een wereldgerecht van Knorr, hoor Ik heb het regelmatig gehad en het is inderdaad erg lekker Lekker sausje, appel erdoor... Een Australische tante van Mark die hier een tijdje was vorige zomer nam 3 pakken mee toen ze weer terugging

hm, ik check net die link en de inhoud van zo'n pak bobotie van knorr is wel wat minder enthousiast dan het recept van die site
Zelfgemaakte roti of roti van Knorr is toch wel een wereld van verschil hoor. Ik neem aan dat dat hiervoor ook opgaat. Ik ga het dus maar eens volgens dit recept maken, heb mijn moeder al ingeseind, we proberen dit soort dingen altijd graag samen uit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38546438
weet iemand welk hardloopschema ik het beste kan gaan doen na het (eerste?) beginnersschema (15 min hardlopen)
  zondag 4 juni 2006 @ 23:33:14 #167
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38546552
Rustig doorgaan met opbouwen voor een schema van 30 minuten. Zoals het schema op runnersweb bijvoorbeeld.

Ik heb vandaag trouwens 30 minuten gelopen zonder pauze! Ik was zo trots op mezelf!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 juni 2006 @ 09:23:20 #168
13151 crew  Rewimo
pi_38552289
Oeh, dat vind ik knap hoor, 30 minuten!
pi_38552427
Respect hoor Liejannuh!
Ik wil ook gaan hardlopen, maar ik ben echt bang dat ik dan als een stampende kamerolifant de Goudse grachten onveilig maak.

[ Bericht 3% gewijzigd door Cutie op 05-06-2006 10:52:18 ]
pi_38552586
dankje voor de link
nu lijkt 30 min wel erg lang maarja dacht ook nooit de 15 te halen
pi_38552835
Cutie, jij was toch ook al eens flink afgevallen? Ben je nou weer terug bij af, of wil je aan de volgende etappe beginnen?
pi_38553141
Oeps, sorry Teigan!
In mijn post bedoelde ik: Ik wil ook gaan rennen. Heb 't ,meteen maar even geedit.
Ik ben nog steeds bezig met afvallen. Er is al flink wat af, maar er moet ook nog flink wat af.

Nou zie ik de laatste tijd steeds dat er door een flink aantal mensen uit dit topic geskate word... Zou het misschien een idee zijn om eens samen aan een tocht mee te doen?
pi_38553501
dat lijkt mij zeker een leuk idee, ik doe sowieso elke vrijdagavond in Groningen mee aan de friday fun skate, maar een tocht ergens anders lijkt mij ook wel heel erg leuk...

misschien daarover nog maar even een balletje opgooien in het meetingtopic?
pi_38553715
En het balletje is geworpen...
(Di)eetclubmeeting deel XV: Chocolade en Spareribs!

nu moet jij natuurlijk wel mee he cutie
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 juni 2006 @ 08:59:30 #175
13151 crew  Rewimo
pi_38582670
Stil hier Ik ben nu nog in Roosendaal, we gaan straks naar huis, ik kan morgenochtend pas weer betrouwbaar wegen. Hoop dat er nog wat af is gegaan dit weekend. Redelijk veel gelopen dus wie weet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')