Ben alweer 2 uur aan het werk . arme ikquote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:16 schreef Isabeau het volgende:klopt, mijn klok zegt 9:15
En ik heb net heerlijk rozijnenbrood opIs dat trouwens net zo gezond als gewoon brood? Hebben rozijntjes nog bepaalde super eigenschappen? Of is het allemaal suiker...
Ehm , rozijntjes zijn goed tegen rimpeltjesquote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Vezels werken bij mij niet![]()
Vet helpt wel.
Even naar de drogisterij dan een een mondspeoling halenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gisteren een bakje AH sorbetijs gehad (frambozen + citroen, halverwege gewisseld met Mark) + een kwart punt aardbeienvlaai
Ik voelde me wel schuldig, maar dat moet ook eens kunnen he
Overigens kan ik harde drop van m'n snoeplijstje schrappen. Ik heb vannacht amper geslapen, omdat ik ontzettend last had van ontstoken tandvlees. Nu heb ik deze week drop gegeten en ik denk dat de dropjes tijdens het kauwen erop een paar keer naast m'n tanden zijn beland. Het is echt in een hoek van m'n mond. De laatste keer dat ik het had (in december) had ik ook drop gegeten.
Of ik moet overstappen op zachte drop. Maar dit doet echt fucking zeer. Met aspirine gaat het nog wel, maar zonder doet zelfs het praten zeer
Net zoals ik een tijdje geleden mijn vroegere gymlerares eerst tegen kwam bij het zwemmen en echt een week later of zo tijdens het hardlopenquote:
Wat kan een mens veranderen he?!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net zoals ik een tijdje geleden mijn vroegere gymlerares eerst tegen kwam bij het zwemmen en echt een week later of zo tijdens het hardlopenDat mens snapt er vast niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |