abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juni 2006 @ 09:20:44 #101
79550 Ymke
your ghost
pi_38497730
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 09:16 schreef Isabeau het volgende:
klopt, mijn klok zegt 9:15

En ik heb net heerlijk rozijnenbrood op Is dat trouwens net zo gezond als gewoon brood? Hebben rozijntjes nog bepaalde super eigenschappen? Of is het allemaal suiker...
Ben alweer 2 uur aan het werk . arme ik

Rozijntjes zijn goed voor de stoelgang !!
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_38497765
Vezels werken bij mij niet
Vet helpt wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 3 juni 2006 @ 09:27:07 #103
79550 Ymke
your ghost
pi_38497774
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Vezels werken bij mij niet
Vet helpt wel.
Ehm , rozijntjes zijn goed tegen rimpeltjes
pi_38497803
Oh, dan neem ik nog een plakje
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 3 juni 2006 @ 09:39:23 #105
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_38497845
oh oh oh....ik heb het veeeeeel te gezellig gehad gisteren (alleen op glasjes water overigens) en kwam dus om half zeven anochtend thuis... en ja, nu ben ik wakker want over een uurtje staan mijn ouders voor de deur.

*zichzelf knuffelt en aaien over de bol geeft*

maar t waseen rete gave avond! woei! en bedankt iedereen voor de lieve woorden over mijn foto's. misshcien kan ik mezelf er binnenkort ok wel van overtuigen dat ik leuk ben
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_38497883
* Isabeau heeft medelijden met kwakveense

En natuurlijk ben je leuk, mal mens Sterkte met wakker blijven.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 09:48:43 #107
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_38497913
haha, thnx....ja ik maakte gisteravond de "fout" om na een supergaaf concert van het Residentie Orkest met de twee vrienden met wie ik daar was niet alleen op een terras op de Grote Markt in Den Haag te gaan zittn, maar daarna ook nog in een kroeg tot slitingstijd (op zich 2 uur...dus neit te laat) maar daarna nog mee te gaan naar de enige tent in den haag waar je tot 5 uur nog naar binnen kan en die de hele nacht open blijft. superfoute tent....zo gelachen! en dan ineens kun je kiezen tussen de laatste nachttrein en de eerste ochtendtrein en is de bakker ewaar je bovenwoont al open en vol marktlui als je thuiskomt (ik ben van harte uitgelachen door ze)

nu maar eens douchen, wellcht word ik dan echt wakker...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_38497951
kwakveense, succes met wakkerblijven, en zo'n avondje/nachtje moet toch zo af en toe wel kunnen hoor, is toch gezellig!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 3 juni 2006 @ 10:31:02 #109
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38498318
Die hele foute tenten zijn geweldig!
Succes met wakker blijven Kwakveense! Komt vast goed!
  zaterdag 3 juni 2006 @ 10:57:23 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38498706
Ik heb gisteren een bakje AH sorbetijs gehad (frambozen + citroen, halverwege gewisseld met Mark) + een kwart punt aardbeienvlaai

Ik voelde me wel schuldig, maar dat moet ook eens kunnen he

Overigens kan ik harde drop van m'n snoeplijstje schrappen. Ik heb vannacht amper geslapen, omdat ik ontzettend last had van ontstoken tandvlees. Nu heb ik deze week drop gegeten en ik denk dat de dropjes tijdens het kauwen erop een paar keer naast m'n tanden zijn beland. Het is echt in een hoek van m'n mond. De laatste keer dat ik het had (in december) had ik ook drop gegeten.
Of ik moet overstappen op zachte drop. Maar dit doet echt fucking zeer. Met aspirine gaat het nog wel, maar zonder doet zelfs het praten zeer
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 3 juni 2006 @ 11:09:05 #111
79550 Ymke
your ghost
pi_38498852
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 10:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gisteren een bakje AH sorbetijs gehad (frambozen + citroen, halverwege gewisseld met Mark) + een kwart punt aardbeienvlaai

Ik voelde me wel schuldig, maar dat moet ook eens kunnen he

Overigens kan ik harde drop van m'n snoeplijstje schrappen. Ik heb vannacht amper geslapen, omdat ik ontzettend last had van ontstoken tandvlees. Nu heb ik deze week drop gegeten en ik denk dat de dropjes tijdens het kauwen erop een paar keer naast m'n tanden zijn beland. Het is echt in een hoek van m'n mond. De laatste keer dat ik het had (in december) had ik ook drop gegeten.
Of ik moet overstappen op zachte drop. Maar dit doet echt fucking zeer. Met aspirine gaat het nog wel, maar zonder doet zelfs het praten zeer
Even naar de drogisterij dan een een mondspeoling halen
pi_38499361
ik heb gisteravond na het skaten nog een ijsje gehad, maar ik vond hem niet eens zo lekker eigenlijk..
wij trekken zo lekker weer de skates aan en gaan nog ff wat boodschapjes doen, en daarna lekker rustig aan doen voor de rest van het weekend..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 juni 2006 @ 12:08:01 #113
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38500141
Wij zijn inmiddels in het zonnige zuiden beland
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 3 juni 2006 @ 13:41:48 #114
1762 YPPY
Yppiaans
pi_38502225
Is het zo'n goed weer bij jullie? Hier is het al bijna de hele tijd bewolkt. Ik hoop dat het zo beter wordt, dan ga ik op het balkon zitten.
Het perenijs ligt hier nog in de vriezer van toen het zo warm was in de meivakantie.

Dat skaten vind ik zo eng, met rolschaatsen vroeger viel ik al zo vaak om. Schaatsen op ijs gaat dan wel weer redelijk . Toch winnen hardlopen en wandelen het nog. Het eerste mag nu jammer genoeg niet en het tweede houd ik niet lang meer vol. Ik had echt nooooit verwacht dat ik het zou missen om niet te kunnen sporten (alleen steppen gaat nog redelijk goed). Mijn gymleraren ook niet denk ik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_38502268
hier schijnt heerlijk de zon
pi_38502557
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 13:41 schreef YPPY het volgende:
Mijn gymleraren ook niet denk ik.
Net zoals ik een tijdje geleden mijn vroegere gymlerares eerst tegen kwam bij het zwemmen en echt een week later of zo tijdens het hardlopen Dat mens snapt er vast niks van.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 14:00:12 #117
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38502627
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 13:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Net zoals ik een tijdje geleden mijn vroegere gymlerares eerst tegen kwam bij het zwemmen en echt een week later of zo tijdens het hardlopen Dat mens snapt er vast niks van.
Wat kan een mens veranderen he?!
pi_38502677
Ik mocht eigenlijk vlak voor ik haar zag weer gaan wandelen, maar dat deed ik uiteraard niet Heb even 'hey hoi' gezegd en tot om de hoek blijven hardlopen
  zaterdag 3 juni 2006 @ 14:05:06 #119
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38502742
Hoe herkenbaar!
Altijd pas stoppen als je uit het zicht bent!
pi_38502772
Vooral toen ik net begon met hardlopen dirfde ik overdag niet te lopen Dus of als het al donker was, of 's morgens héél vroeg dat er niemand op straat was. Als ik mensen zag ging ik altijd 'zo mooi mogelijk' hardlopen. Compleet idioot dus
  zaterdag 3 juni 2006 @ 14:08:54 #121
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38502815
Hahahaha, ik ging in het begin ook altijd 's avonds als het donker was! En met donkere kleding aan!
Tegenwoordig ga ik als het mij uitkomt.
Maar het is dus niet helemaal idioot Isa, het is volgens mij gewoon onzekerheid. Gevoelsmatig loop je natuurlijk ontzettend voor lul als je net aan 3 minuten kunt hardlopen zonder ter aarde te storten.
pi_38502962
3 minuten was in het begin wel een hele marathon hoor
  zaterdag 3 juni 2006 @ 14:20:08 #123
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_38503085
Ik hoop dat jullie tijdens het rennen nooit Tobias tegenkomen, die heeft nogal de neiging om echt keihard te gaan zitten schateren als er iemand voorbij komt
pi_38503123
maar die is nog te klein om een deuk in mijn ego te slaan (hoop ik haha!)
  zaterdag 3 juni 2006 @ 15:37:25 #125
1762 YPPY
Yppiaans
pi_38504679
Ze heeft een jongen Finn

Hier ook nog gefeliciteerd!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')