Een nieuw deel openen
Vorige delen
je hebt Wiskunde en wiskunde hequote:Op donderdag 1 juni 2006 22:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat vind ik dus kul. Wiskunde leer je niet louter om toe te passen; je leert er een manier van denken mee. Iedereen kan die denkwijze gebruiken.
Mja, normaal ga ik heel vroeg naar bed, en nu neem ike me steeds voor vroeg m'n bed in te gaan, maarrrr er komt steeds iets tussen. Vrienden die aandacht willen, en waar ik graag mee klets enzo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:23 schreef Causa het volgende:
goedemorgen Trinity
Slaap je zo weinig? zo druk in de avonduren?
Wel apart, een opening in de avond. Op zich klinkt het wel gezellig. In mijn dorp wordt altijd alles 's morgens geopend. Ga je niet omdat je vroeg wilt slapen of omdat je geen zin hebt?
(oh oow, helemaal geen beleg meer in huis.. het nadeel van vrijdag is dat (koel)kast leeg raakt)
Als de drukte aanhoud kan ik je wel een lekker dagje Sanadome aanraden om even af te koelen (bv met mij, maar das optioneel hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:27 schreef -Trinity- het volgende:
Mja, normaal ga ik heel vroeg naar bed, en nu neem ike me steeds voor vroeg m'n bed in te gaan, maarrrr er komt steeds iets tussen. Vrienden die aandacht willen, en waar ik graag mee klets enzo.
De officiële opening van de nieuwe apotheek hè, is een soort feestje. En ik moet vanavond voor ze werken, dus dan zou ik daarna het liefst rustig bij mams eten en uitrusten ipv bieren met collega's die ik niet zo goed ken en waar ik nooit echt een goed gesprek mee voer...
Haaaaai, welke studie deed jij ook weer? Sorry, me geheugen laat me in de steekquote:
Waar ga jij altijd naar de exotische films (als in low budget films hehquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:18 schreef Doffy het volgende:
Moet ik nu helemaal wakker worden om dit topic te sticky'en?
Haaaai pumpkin, hoest ermee?quote:
Mjah, ken het gevoelquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:12 schreef livEliveD het volgende:
Veel mensen om me heen raken wel ineens zwanger, das beetje wennen.
quote:
Wij hebben dan ook nog niet gemeetquote:
ik doe mijn tosti zo maar eens in het apparaatje...goed wakker wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:17 schreef Causa het volgende:
Frutsel!!
Dat is ook zo! ik kan nog altijd tosti maken nu m'n beleg op is
was al bang dat ik de heledag taart moest eten
quote:
btw, alle gekheid op een stokje..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik doe mijn tosti zo maar eens in het apparaatje...goed wakker worden![]()
Mjah niet echt elke dag... als ik 's ochtends een boterham met kaas (of kaas+ham) meeneem naar me werk dan leg ik hem af en toe in het apparaat... Thuis eet ik het niet.... denk dus drie keer in de weke op me werk ofzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:22 schreef Causa het volgende:
[..]
btw, alle gekheid op een stokje..
Eet je elke dag tosti? en wat voor tosti eet je eigenlijk? kaas? ham-kaas? met mosterd? komkommer, tomaat erbij?
-'k verzin maar ff wat-
Lekker johquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah niet echt elke dag... als ik 's ochtends een boterham met kaas (of kaas+ham) meeneem naar me werk dan leg ik hem af en toe in het apparaat... Thuis eet ik het niet.... denk dus drie keer in de weke op me werk ofzo![]()
Hoe eenvoudiger hoe beterquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:28 schreef Frutsel het volgende:
dus niets speciaals ofzo... gewoon 'opwarmen'
volgens mij hadden we het idee allebei eens op dezelfde dag..dus beetje 'eer' gaat ook naar jouquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:29 schreef Causa het volgende:
[..]
Lekker johDe halve week tosti!
Momenteel zit ik ook wel z'on beetje op zoveel. Bracht jij me nou op dat idee? Volgens mij wel. Jij hebt ook goede ideeen evengoed![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij hadden we het idee allebei eens op dezelfde dag..dus beetje 'eer' gaat ook naar jou![]()
![]()
lekkerquote:Ahh..nog 3 en een half uurtje en dan weekend![]()
goed werkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:42 schreef Frutsel het volgende:
mjah, normaliter tot 14.00 uur, maar heb 2 uur gesnipperd...
Hehequote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:57 schreef Frutsel het volgende:
Mijn collega: Heeej heb je een nieuwe spijkerbroek aan
Ik:" Jaa, wat leuk dat je dat kan zien!, dat je d'r op let"
Zij :" Ja, ik let altijd heel erg op kleren bij een ander, wat iemand aan heeft"
Ik: " Oh...deze broek draag ik al sinds woensdag en je ziet het dus nu pas,.. goh wat let je d'r op
![]()
![]()
Hmm..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah...mogen blij zijn als we de 20 halen dit weekend
Straal maar flink dan, want ik wil het wel warm hebben!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja, in het Oosten dan... het Westen krijgt hooguit 18
* Frutsel straalt warmte over
Zitten is voor mietjesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:01 schreef Reya het volgende:
Mjah, na onze eerste meet kon ik een paar dagen lang amper zitten
lolllquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, na onze eerste meet kon ik een paar dagen lang amper zitten
Een WFL zwangerschapsmeet. Eerst gaan we een tijdje in een commune leven zodat we synchroniseren, en daarna begint het grote bevruchtingsfestijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:43 schreef Causa het volgende:
[..]
lolll![]()
ik bedoelde vanmorgen vroeg dat ik blij was dat ik niet omringt ben met zwangere vrouwen. niet dat ik blij ben dat ik zelf niet drachtig ben. Ma't grapje was zo grappig dat ik het verders maar liet![]()
En toch... het is niet koud imo. Winderig, regenachtig geweest, maar koudquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah...mogen blij zijn als we de 20 halen dit weekend
Ik betaal al genoeg alimentatiequote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een WFL zwangerschapsmeet. Eerst gaan we een tijdje in een commune leven zodat we synchroniseren, en daarna begint het grote bevruchtingsfestijn.
Ik heb vanochtend toch weer een tijdje moeten stoken om het aangenaam te krijgen..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:47 schreef Causa het volgende:
[..]
En toch... het is niet koud imo. Winderig, regenachtig geweest, maar koudGister werkte ik nog zonder jas in een tuin en als m'n visite zo komt, hang ik buiten de hangmat op en ga daar vertoeven
![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een WFL zwangerschapsmeet. Eerst gaan we een tijdje in een commune leven zodat we synchroniseren, en daarna begint het grote bevruchtingsfestijn.
Geloof ik evengoedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend toch weer een tijdje moeten stoken om het aangenaam te krijgen..
Het is geloof ik wel duidelijk dat ik ergens behoefte aan heb he?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:50 schreef Causa het volgende:
[..]
hahahaha
Je fantasie gaat er met je vandoor![]()
Hmmm, het begint idd wel erg duidelijk te wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is geloof ik wel duidelijk dat ik ergens behoefte aan heb he?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen ik ben weer in het land der ontwaakten
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is geloof ik wel duidelijk dat ik ergens behoefte aan heb he?
had je dus langer kunnen slapen, langer kunnen douchen en meer tosti's kunnen etenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:04 schreef Causa het volgende:
mogge Memento-Mori
hehm'n visite belt net dat hij later komt. Werd vanmorgen om 9 uur uit bed gebelt met de mededeling dat ie om tien uur een sollicitatie in Alkmaar had
Dat hadden opties kunnen zijn iddquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
had je dus langer kunnen slapen, langer kunnen douchen en meer tosti's kunnen eten![]()
is dat speciale kaas dan? Supermarkt heeft toch ook kaas en op een tosti smaakt elke kaas hetzelfde, zelfs smeerkaasquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:18 schreef Causa het volgende:
[..]
Dat hadden opties kunnen zijn idd
Maar voordelen blijven er zijn. Nu kan ik nog veel huishouden nml, de was draait reeds![]()
Ik heb zonet m'n laatste tosti op. De kaas is op en we gaan niet eerder dan volgende week in Hoorn boodschappen doen.![]()
Maar nieuwe ideeen zijn gerezen. 'k ga verder groente op brood doen (komkommer) en als dat op is heb ik nog appels, dat is ook lekker op brood![]()
ehm, well, ben verder ff kwijt wat ik zou schrijven![]()
Wat?!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Alicey houd je het netjes met mijn verloofde
Zolang ik niet getrouwd ben...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat?!Frutsel, wat doe je? Tegen mij zei je dat je vrijgezel was!
Frutsie en ik zouden al heel lang trouwen hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat?!Frutsel, wat doe je? Tegen mij zei je dat je vrijgezel was!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm Aan iedere hand een wil je daarmee zeggen?
Ik vergrijp me wel aan qu dan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zolang ik niet getrouwd ben...![]()
En volgens mij bedoeld MM met verloofde Qu, met mij gaat ze trouwen... dus grijp je kans...![]()
mjah..om me geld...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Frutsie en ik zouden al heel lang trouwen hoor
Als je met iemand gaat trouwen ben je dus sort of verloofd dus ik bedoel jou maar jij gaat liever met Alicey dus nu terwijl we zouden trouwendquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zolang ik niet getrouwd ben...![]()
En volgens mij bedoeld MM met verloofde Qu, met mij gaat ze trouwen... dus grijp je kans...![]()
Omdat je beetje ver van Utrecht af woont jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah..om me geld...
ik ben nu heel arm hoor.. wil je nog steeds?
je weigerde ook al mijn 'kamer-aanbod'...
@ Alicey...je zei zelf vorige week 'dat ik te ver woonde'...![]()
Dat was een aansporing dat je moest verhuizen, snap dat dan!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah..om me geld...
ik ben nu heel arm hoor.. wil je nog steeds?
je weigerde ook al mijn 'kamer-aanbod'...
@ Alicey...je zei zelf vorige week 'dat ik te ver woonde'...![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als je met iemand gaat trouwen ben je dus sort of verloofd dus ik bedoel jou maar jij gaat liever met Alicey dus nu terwijl we zouden trouwenddus take her, het is voorbij tussen ons
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat was een aansporing dat je moest verhuizen, snap dat dan!
jammerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah.. Vandaag gaat echt zo'n dag worden.. En ik houd me nog verschrikkelijk in ook.
Te oud heb ik nooit gezegdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
je vond me te oud... je wilde me kamertje nie... ik woonde te ver... je wil me geld..
![]()
je blijft me skatjuh hoor![]()
hoezo te ver? ik betaal toch je rijbewijs en je kon me auto toch krijgen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Te oud heb ik nooit gezegdvalse beschuldigingen
Kametrje was te ver![]()
En geld was maar grapje![]()
Gezellig!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Liefde gaat door de maag... nu snap ik ook jou maag en darmklachten...
Wie weet verhuis ik dan wel...Je zou hard wegrennen
Je hebt Alicey nu alquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoezo te ver? ik betaal toch je rijbewijs en je kon me auto toch krijgen?![]()
Of was dat ook een grapje...![]()
![]()
maar niet te ver...randstad is niets voor me... utrecht is beterquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gezellig!Voor jouren ik niet hard weg hoor!
Koop dan een mooi groot huis in Utrechtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
maar niet te ver...randstad is niets voor me... utrecht is beter![]()
of brabant...
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
is dat speciale kaas dan? Supermarkt heeft toch ook kaas en op een tosti smaakt elke kaas hetzelfde, zelfs smeerkaas
Koop speculaasjes, das ook lekker op brood![]()
Utrecht is al lekker dichtbij.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
maar niet te ver...randstad is niets voor me... utrecht is beter![]()
of brabant...
met aparte badkamer, slaapkamer en hobbykamer voor eventueel een huurder?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Koop dan een mooi groot huis in Utrecht
Dan zijn alicey en ik het er over eens, Fruts koop een groot huis in Utrecht met een kamer voor mij erinquote:
dit is echt de redenatie van de dag...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:41 schreef Causa het volgende:
[..]
Koekjes kopen wij nooit want wij kopen nooit koekjes
ik woon nu alleen in oldenzaal, 15 km van Enschede waar de rest van familie en "vrienden" woont, en die komen nu al nauwelijks langs... laat staan dat ze in utrecht nog langskomenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dan zijn alicey en ik het er over eens, Fruts koop een groot huis in Utrecht met een kamer voor mij erin
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik woon nu alleen in oldenzaal, 15 km van Enschede waar de rest van familie en "vrienden" woont, en die komen nu al nauwelijks langs... laat staan dat ze in utrecht nog langskomen![]()
En ik moet ander werk hebben poppetje![]()
Maar in Utrecht heb je Astrid, en ikje, en iets verder weg de rest van de LFC.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik woon nu alleen in oldenzaal, 15 km van Enschede waar de rest van familie en "vrienden" woont, en die komen nu al nauwelijks langs... laat staan dat ze in utrecht nog langskomen![]()
En ik moet ander werk hebben poppetje![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]blij maken met een dooie mus
maar in Utrecht heb je mijn gezelschap en die van Alicey
Afstand maakt niets uit bij Ware Liefde..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar in Utrecht heb je Astrid, en ikje, en iets verder weg de rest van de LFC.
Knuffelen gaat zo moeilijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Afstand maakt niets uit bij Ware Liefde..![]()
*dikke knuffel geeft*.. op elk mogelijk maniertje...quote:
Utrecht staat al 3jaar vast.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:56 schreef Frutsel het volgende:
Mijn ex kwam uit Hellevoetsluis... das nog verder als waar jullie wonen, neem daar een voorbeeld aan...![]()
Trouwens MM...
We zijn al zo lang verloofd... jij koos ervoor om in Utrecht te gaan study'en.... je had ook dichterbij mij kunnen kiezen....![]()
Ben je ook een beetje een zorgzame vader?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
*dikke knuffel geeft*.. op elk mogelijk maniertje...
komt vast goed op de zwangerschaps commune... van WFL
Geen idee... geen ervaring mee... proberuh ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben je ook een beetje een zorgzame vader?
toen was je 15... kan je niet kwalijk nemen dat je toentertijd rare beslissingen nam en fouten maakte..quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee... geen ervaring mee... proberuh ?
Uh....quote:bij katten in elk geval wel![]()
Eh... welke low budget's bedoel je? Ik zit meestal in de reguliere kleine A'damse biosjes, zoals Kriterion, Cinecenter en Rialto, afhankelijk van de film. Ben ook wel eens in het Crea-theater geweest, maar dat gaat dan meestal om filmpjes van doe-het-zelvers; soms heel vermakelijk, overigens.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waar ga jij altijd naar de exotische films (als in low budget films heh) ?
hahahaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Uh....Ik las het geloof ik even iets anders dan je bedoelde.
Dat maar doen ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hahahaKomt door je 'stemming'... zullen we het daar op houden?
![]()
Doeidoei!quote:Ik ga naar huis, misschien tot over een uur ofzo![]()
![]()
Hey Doffy!
quote:
Je staart, wat heb je gedaan!quote:* aan voeten van Doffy gaat liggen * als ik een staart had zou ik kwispelen*
Mja, ik zou er ook wel eentje willen hebbenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat blijkt wel, een staart had mij nou heel leuk geleken om te hebben.
Als ik alleen al zie hoeveel lol een kitten kan beleven aan het jagen op zijn eigen staart.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:17 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mja, ik zou er ook wel eentje willen hebben
Geef maar toe, jij wilt ook gewoon een staartquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:24 schreef Reya het volgende:
Ik voel me eik een beetje opgebrand; net alsof ik te weinig heb geslapen, terwijl ik niet absurd slecht heb geslapen de afgelopen dagen. Even kijken of het buiten wat beter gaat![]()
Waar is de lieve, onchuldige Alicey gebleven?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:29 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe het zou zijn om met een staart aan zelfbevrediging te doen.
Die heb ik nooit gekendquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:51 schreef Reya het volgende:
Waar is de lieve, onchuldige Alicey gebleven?![]()
Volgens mij is de onschuldige Alicey vandaag een beetje afwezig.. Maar lief ben ik nog wel hoor!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar is de lieve, onchuldige Alicey gebleven?![]()
* Reya even de park checken![]()
Je hebt gewoon een stevige beurt nodig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij is de onschuldige Alicey vandaag een beetje afwezig.. Maar lief ben ik nog wel hoor!Ik probeer ook weer medicijnen te slikken, en het lijkt wel alsof het daardoor ook nog erger wordt.
Wie bevrijdt me?
Inderdaad, en met kippenvel is de sensatie ook nog te verhogen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:02 schreef Doffy het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gekend
Maar zo'n staart lijkt me inderdaad geweldig. Zacht, pluizig, geil en inzetbaar op elk moment op elk plekje![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een stevige beurt nodig.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind mijn nieuwe baan echt he-le-maal geweldig.Ik voel me helemaal thuis daar.
Ik zou inderdaad gewoon eens kunnen ingaan op een suggestie om samen "koffie te drinken".quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Genoeg vrijwillige negerts in de buurt waar jij woont.
Don't we all some timesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een stevige beurt nodig.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar zo erg als nu is lang geleden voor me.
Kop op, er lopen genoeg gewillige meiden in het Gooi rondquote:
Goed idee!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie elkaar helpen.
Was SPSS?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb nu SPSS-les. Maar ik weet het meeste al.
Aha.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een programma waarmee je onderzoeksresultaten kunt analyseren.
Like i care net of Nederland beter speelt als wij als idioten int oranje gaan rondlopenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:36 schreef Isegrim het volgende:
Tijdens het WK in een Duits shirt rondlopen.
Je moet toch steun betuigen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Like i care net of Nederland beter speelt als wij als idioten int oranje gaan rondlopenzij moeten het doen
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
slikken, en het lijkt wel alsof het daardoor ook nog erger wordt.
Wie berijdt me?
En wie ben jij dat je even over onze liefste/mooiste/schattigste moderator heen wilt walsen, hmmm?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:41 schreef SingaFan het volgende:
Ik wil wel ff over je heen rijden hoor....met twee of vier wiellen ?
hey...das grappig dat jij me zo noemt...quote:
met een staaf.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:41 schreef SingaFan het volgende:
Ik wil wel ff over je heen rijden hoor....met twee of vier wiellen ?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:43 schreef Isegrim het volgende:
Misschien doe ik ook nog wel een oranje corsage op mijn jasje.
Hoezo is dat grappig...?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey...das grappig dat jij me zo noemt...![]()
*binnenpretje heeft*... *wegzwijmelt... * *baalt.. *
![]()
![]()
gewoon, ik vind ut grappig dat je dat woord gebruikte... leg ik misschien nog wel es uit...quote:
okeej dan... Neuken?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gewoon, ik vind ut grappig dat je dat woord gebruikte... leg ik misschien nog wel es uit...
heb er 'goede' herinneringen aan![]()
Geeft niets, ben ik alvast goed ingeolied.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik denk het laatste van allemaal, woon misschien wel verste weg..![]()
Hij is mn exverloofdequote:
Kom je er gewoon bij!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij is mn exverloofdeen dan gaat ie nu al met Alicey vunzen dat kan ik toch emotioneel niet aan
![]()
wel alle gaatjes en hoekjes olieën hoor... kom niet voor klein beetje oliequote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geeft niets, ben ik alvast goed ingeolied.
Ik zal de boodschap doorgeven aan je voorgangers.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel alle gaatjes en hoekjes olieën hoor... kom niet voor klein beetje olie![]()
ok.. goed plan.. heb dorstquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zal de boodschap doorgeven aan je voorgangers.
Is dit nu dubbelzinnig bedoeld en snap ik het niet helemaal, of bedoel je gewoon dat je iets drinkbaars nodig hebt om je lichaam van vocht te voorzien?quote:
dubbelzinnig... maar ik moest me inhoudenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dit nu dubbelzinnig bedoeld en snap ik het niet helemaal, of bedoel je gewoon dat je iets drinkbaars nodig hebt om je lichaam van vocht te voorzien?
Oeeh! Je had nog meer?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dubbelzinnig... maar ik moest me inhouden![]()
Tegen de tijd dat ik er ben, met de files van het pinksterweekende is het vast 'over'...quote:
over? Gaan we toch gewoon opnieuw?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik er ben, met de files van het pinksterweekende is het vast 'over'...![]()
en ik krijg een eter om 17.00 uur...![]()
Ik kom jullie halenquote:
Alicey!quote:
Wat Qu63 Zegtquote:
en dan ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:23 schreef Isegrim het volgende:
Thuis.
Spullen inpakken, hond wegbrengen, naar R'dam.
Ik wil hierbij even duidelijk vermelden dat ik géén deel uitmaak van de door Alicey geplande orgie.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Issi gaat naar Rotterdam om genomen te worden. Kom jij ook naar Rotterdam om te nemen?
Nee, je denkt altijd alleen maar aan jezelf.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik wil hierbij even duidelijk vermelden dat ik géén deel uitmaak van de door Alicey geplande orgie.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, je denkt altijd alleen maar aan jezelf.
neem jij mij dan ook?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Issi gaat naar Rotterdam om genomen te worden. Kom jij ook naar Rotterdam om te nemen?
en dat heb ik verzonnen!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Egocentrisme is weer helemaal hip deze zomer.
Moet het eerst zomer worden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Egocentrisme is weer helemaal hip deze zomer.
dat ík het heb verzonnen, jij volgt mijn denkbeelden dusquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:05 schreef Alicey het volgende:
qu gaat de nieuwe profeet worden, ik zie het nu al!
Mooi, dan heeft qu meteen werk te doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:12 schreef Reya het volgende:
Maar de aarde was verdorven voor Gods aangezicht; en de aarde was vervuld met wrevel.
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mooi, dan heeft qu meteen werk te doen.
Als de drukte aanhoudt heb ik daar geen tijd voor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:57 schreef livEliveD het volgende:
Als de drukte aanhoud kan ik je wel een lekker dagje Sanadome aanraden om even af te koelen (bv met mij, maar das optioneel hoor)
![]()
Maak dan tijd voor jezelf vrij, mutsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:31 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als de drukte aanhoudt heb ik daar geen tijd voor.
zeg dan niet overal ja opquote:
Suc6quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:41 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Er zijn dingen waar ik geen ja op zeg maar die me overkomen. Overmacht.
Werken.
Nee, we blijven ergens telkens 2/3 nachten en dan gaan we verder. Reizen met de bus gaat hier echt heel gemakkelijkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:25 schreef Alicey het volgende:
Reizen jullie nu iedere dag verder?
We hebben wel min of meer vantevoren bekeken waar we heen wilden, maar per keer bekeken wat we nu gingen doen en wilden gaan zien. maar uiteindeiljk komt de route wel ongeveer overheen met zoals we hadden bedacht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:28 schreef Alicey het volgende:
Ah, ok. Staat al vast waar jullie heen reizen, of kijken jullie steeds opnieuw?
Dubbel goed dus.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We hebben wel min of meer vantevoren bekeken waar we heen wilden, maar per keer bekeken wat we nu gingen doen en wilden gaan zien. maar uiteindeiljk komt de route wel ongeveer overheen met zoals we hadden bedacht.
Staat veel in iddquote:En de Lonely Planet is fantastischbijna een bijbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |