quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
is dat speciale kaas dan? Supermarkt heeft toch ook kaas en op een tosti smaakt elke kaas hetzelfde, zelfs smeerkaas
Koop speculaasjes, das ook lekker op brood![]()
Utrecht is al lekker dichtbij.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
maar niet te ver...randstad is niets voor me... utrecht is beter![]()
of brabant...
met aparte badkamer, slaapkamer en hobbykamer voor eventueel een huurder?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Koop dan een mooi groot huis in Utrecht
Dan zijn alicey en ik het er over eens, Fruts koop een groot huis in Utrecht met een kamer voor mij erinquote:
dit is echt de redenatie van de dag...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:41 schreef Causa het volgende:
[..]
Koekjes kopen wij nooit want wij kopen nooit koekjes
ik woon nu alleen in oldenzaal, 15 km van Enschede waar de rest van familie en "vrienden" woont, en die komen nu al nauwelijks langs... laat staan dat ze in utrecht nog langskomenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dan zijn alicey en ik het er over eens, Fruts koop een groot huis in Utrecht met een kamer voor mij erin
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik woon nu alleen in oldenzaal, 15 km van Enschede waar de rest van familie en "vrienden" woont, en die komen nu al nauwelijks langs... laat staan dat ze in utrecht nog langskomen![]()
En ik moet ander werk hebben poppetje![]()
Maar in Utrecht heb je Astrid, en ikje, en iets verder weg de rest van de LFC.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik woon nu alleen in oldenzaal, 15 km van Enschede waar de rest van familie en "vrienden" woont, en die komen nu al nauwelijks langs... laat staan dat ze in utrecht nog langskomen![]()
En ik moet ander werk hebben poppetje![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]blij maken met een dooie mus
maar in Utrecht heb je mijn gezelschap en die van Alicey
Afstand maakt niets uit bij Ware Liefde..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar in Utrecht heb je Astrid, en ikje, en iets verder weg de rest van de LFC.
Knuffelen gaat zo moeilijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Afstand maakt niets uit bij Ware Liefde..![]()
*dikke knuffel geeft*.. op elk mogelijk maniertje...quote:
Utrecht staat al 3jaar vast.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:56 schreef Frutsel het volgende:
Mijn ex kwam uit Hellevoetsluis... das nog verder als waar jullie wonen, neem daar een voorbeeld aan...![]()
Trouwens MM...
We zijn al zo lang verloofd... jij koos ervoor om in Utrecht te gaan study'en.... je had ook dichterbij mij kunnen kiezen....![]()
Ben je ook een beetje een zorgzame vader?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
*dikke knuffel geeft*.. op elk mogelijk maniertje...
komt vast goed op de zwangerschaps commune... van WFL
Geen idee... geen ervaring mee... proberuh ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben je ook een beetje een zorgzame vader?
toen was je 15... kan je niet kwalijk nemen dat je toentertijd rare beslissingen nam en fouten maakte..quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee... geen ervaring mee... proberuh ?
Uh....quote:bij katten in elk geval wel![]()
Eh... welke low budget's bedoel je? Ik zit meestal in de reguliere kleine A'damse biosjes, zoals Kriterion, Cinecenter en Rialto, afhankelijk van de film. Ben ook wel eens in het Crea-theater geweest, maar dat gaat dan meestal om filmpjes van doe-het-zelvers; soms heel vermakelijk, overigens.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waar ga jij altijd naar de exotische films (als in low budget films heh) ?
hahahaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Uh....Ik las het geloof ik even iets anders dan je bedoelde.
Dat maar doen ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hahahaKomt door je 'stemming'... zullen we het daar op houden?
![]()
Doeidoei!quote:Ik ga naar huis, misschien tot over een uur ofzo![]()
![]()
Hey Doffy!
quote:
Je staart, wat heb je gedaan!quote:* aan voeten van Doffy gaat liggen * als ik een staart had zou ik kwispelen*
Mja, ik zou er ook wel eentje willen hebbenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat blijkt wel, een staart had mij nou heel leuk geleken om te hebben.
Als ik alleen al zie hoeveel lol een kitten kan beleven aan het jagen op zijn eigen staart.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:17 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mja, ik zou er ook wel eentje willen hebben
Geef maar toe, jij wilt ook gewoon een staartquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:24 schreef Reya het volgende:
Ik voel me eik een beetje opgebrand; net alsof ik te weinig heb geslapen, terwijl ik niet absurd slecht heb geslapen de afgelopen dagen. Even kijken of het buiten wat beter gaat![]()
Waar is de lieve, onchuldige Alicey gebleven?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:29 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe het zou zijn om met een staart aan zelfbevrediging te doen.
Die heb ik nooit gekendquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:51 schreef Reya het volgende:
Waar is de lieve, onchuldige Alicey gebleven?![]()
Volgens mij is de onschuldige Alicey vandaag een beetje afwezig.. Maar lief ben ik nog wel hoor!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar is de lieve, onchuldige Alicey gebleven?![]()
* Reya even de park checken![]()
Je hebt gewoon een stevige beurt nodig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij is de onschuldige Alicey vandaag een beetje afwezig.. Maar lief ben ik nog wel hoor!Ik probeer ook weer medicijnen te slikken, en het lijkt wel alsof het daardoor ook nog erger wordt.
Wie bevrijdt me?
Inderdaad, en met kippenvel is de sensatie ook nog te verhogen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:02 schreef Doffy het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gekend
Maar zo'n staart lijkt me inderdaad geweldig. Zacht, pluizig, geil en inzetbaar op elk moment op elk plekje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |